6 עבודות של שלמור-אבנון-עמיחי התפרסמו במגזין Communication Arts
שלמור-אבנון-עמיחי Y&R רושמים היסטוריה קטנה והופכים למשרד הפרסום הישראלי הראשון שמצליח להכניס עבודות למגזין הפרסום השנתי היוקרתי Communication Arts. ההישג נחשב לכזה שאינו מבוטל שכן מאז 1959, שנת יציאותו לאור של המגזין לא הצליחה אף עבודה מקומית להשתחל בין דפיו.
Communication Arts נחשב לאחד המגזינים החשובים בתחום הפרסום ותקשורת חזותית הקיימים היום, אם לא החשוב והמוכר ביותר. המגזין הוותיק שומר מזה שנים רבות על מעמדו כסמל למקצוענות, יצירתיות וחדשנות בתחום הפרסום. המגזין מופיע 6 פעמים בשנה וכל מהדורה מוקדשת לאחת מהתחרויות השנתיות בתחומים: פרסום, עיצוב גרפי, צילום, אילוסטרציה ואינטרנט. העבודות הזוכות מתפרסמות ב-6 המהדורות המתפרסמות בכל שנה. מתוך 4918 עבודות שהוגשו השנה לתחרות, 418 עבודות בלבד נבחרו.
העבודות שזכו להיכנס למהדורה השנתית של המגזין היו עבור מותג הבירות סטלה - 'מצלמות אבטחה', מיצג 'בקבוק מכוניות מרוסקות' בשילוט חוצות, בשיתוף נור עבור עמותת אור ירוק, מודעות לחוט דנטלי, של קולגייט (המודעות והשלטים פורסמו בהונג קונג ובדרום אפריקה) והיינץ - 'הטיפה האחרונה'.
צילום מתוך המגזין: מיצג המכוניות המרוסקות