לא רק אינטרנט: תקציב הפרסום המלא של 'איסתא' עובר לענבר-מרחב-שקד

בשלוש השנים האחרונות טופל התקציב בידי באומן-בר-ריבנאי. גיא קלנר: "אני שמח על ההזדמנות ובטוח שנגיע ביחד לשיאים חדשים"
משה בנימין |

תקציב הפרסום של קבוצת התיירות הגדולה בישראל 'איסתא' עובר לטיפולו של משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד.

תקציב הפרסום של איסתא מוערך ב-4 מיליון דולר על-פי יפעת בקרת פרסום. איסתא היא קבוצת התיירות הגדולה בישראל עם 48 סניפים ברחבי הארץ. החברה גם מחזיקה במוקד טלפוני גדול וחמישה אתרי אינטנרט למותגיה השונים.

ב-3 השנים האחרונות טופל התקציב במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי. מחזור המכירות של קבוצת איסתא בשנת 2010 עמד על כמיליארד וחצי והרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2010 היה 28 מיליון שקלים. בעבר, בין השנים, 2005-2008 טיפל בתקציב הפרסום של איסתא משרד הפרסום יורו ישראל.

גיא קלנר, מנכ"ל ענבר-מרחב-שקד: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לנו לטפל בכלל התקציב של איסתא, אחרי שבשנה האחרונה טיפלנו בתקציב האינטרנט של החברה. אני בטוח שנגיע ביחד לשיאים חדשים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה