לאחר חצי שנה בלבד: מיזם רכש המדיה של אדלר-חומסקי ו-D-say פורק
מיזם רכש המדיה באינטרנט שהוקם בשיתוף מדיה-קום של אדלר-חומסקי ו-dsay אינטראקטיב הגיע לסיומו בשעות הצהריים, מוקדם יותר היום. המיזם שהוקם רק לפני כחצי שנה כדי להוות מתחרה לחברות מדיה כמו TMF ומקאן דיגיטל פורק כאשר בין הצדדים נשאר הרבה דם רע.
ב-d-say טוענים לפירוק השותפות עקב אי שביעות רצון מצידם וטענות לבעיות אתיות מכיוונם של אדלר חומסקי. מצד שני טוענים באדלר חומסקי כי היוזמה לפירוק הגיעה מכיוונם לאור השינויים בתחום הדיגיטל שביצעה החברה לאחרונה עם מינויו של יוסי ארז לסמנכ"ל הדיגיטל של משרד הפרסום.
לדברי תמיר יולביץ' מנכ"ל d-say: "המיזם הוקם כדי לייצר ערך מוסף ללקוחות המשרד ולמשרד עצמו. לאחר מספר חודשים של עבודה משותפת הבנו שאין ערך אמיתי ללקוחות d-say ושת"פ כזה מקשה על המשרד להעניק ללקוחותינו את השירות שאליו הם התרגלו. אנו מודים לאדלר חומסקי על שיתוף הפעולה ולא פוסלים עמם מיזמים נוספים בעתיד".
בהודעה שהוציא היום יולביץ' לאמצעי המדיה מולם פועל המשרד, נכתב: "היי, הריני להודיעך כי החלטנו להפסיק לאלתר את ההתקשרות שלנו עם מדיה קום בנושא רכש מדיה באינטרנט. אנו חוזרים לרכוש מדיה באופן עצמאי כפי שהיה עד לפני מספר חודשים. תימור חוזרת לעבוד אצלנו במשרה מלאה, אתם מוזמנים להמשיך להיות איתה בקשר כפי שהיה תמיד. בברכה, תמיר".
מי שניהלה בחצי השנה האחרונה את המיזם המשותף של מדיה-קום ו-d-say אינטראקטיב היא תימור בראון שקיבלה עליה את התפקיד מתוקף עבודתה ב-d-say. כעת עם סיום ההתקשרות בין הצדדים תחזור תימור כפי שציין תמיר יולביץ' במכתבו לתפקידה הקודם ב-d-say.
אדלר חומסקי מצידה טוענת כי המהלך לפירוק המיזם הגיעה מיוזמתה והוא נובע מהתחזקות מערך הדיגיטל של משרד הפרסום עם מינויו של יוסי ארז לסמנכ"ל הדיגיטל בחברה. אדלר-חומסקי חלקה עם d-say את תקציבי בזק ובזק בינ"ל, כעת עם פירוק המיזם וכנראה לשם כך אף נועד המהלך תכוון אדלר-חומסקי להעתקת תקציבי האינטרנט של בזק ובזק בינ"ל אליה במלואם.
לאחרונה פורסם כי בכוונת פלאפון להעביר את תקציב הפרסום במלואו לידי אדלר-חומסקי לאחר שזה נוהל בידי באומן-בר-ריבנאי ואדלר-חומסקי ביחד. כעת על-פי ההערכות מנסה אדלר חומסקי לחזק את כוחה בתחום הדיגיטלי בקבוצת בזק ולהגדיל את הנתח בתקציב בזק ובזק בינ"ל.
בנוסף לידיעה על פירוק המיזם המשותף נודע לאייס כי לפני כשלושה חודשים ניסו באדלר חומסקי לרכוש מניות ב d-say, מהלך שלא עלה יפה עקב אי רצונו של תמיר יולביץ', מנכ"ל החברה, להעביר את השליטה בחברה לאייל חומסקי. אדלר-חומסקי ביקשה לרכוש מ-d-say מניות שליטה בהיקף של 51% מהחברה.
- 2.עושה כסף על גניבת קריאייטיב ואי תשלום לספקים! (ל"ת)תמיר גנב קריאייטיב 25/08/2011 14:27הגב לתגובה זו
- 1.תמיר הנוכל 25/08/2011 11:26הגב לתגובה זועד מתי יתנו למפלצות כמו תמיר להסתובב חופשי

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות
רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות
בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.
הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים
הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.
המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק.
- בנק אש יוצא לדרך: הבנק הדיגיטלי החדש ייחשף מחר רשמית; איפה הוא צפוי להוות תחרות לבנקים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד. הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.