קשת משיקה את פעילות האח הגדול בפייסבוק בשיתוף RC ו-MyBrandz

הגולשים יוכלו לצבור כסף וירטואלי הניתן להמרה למתנות דוגמת ביקור בבית האח הגדול, פגישה וראיון עם המתמודדים
משה בנימין | (1)

חברת קשת ואתר MAKO משיקים מהלך אסטרטגי ארוך טווח לתוכנית האח הגדול בהשקעה של מיליון שקל ברשתות החברתיות פייסבוק וטויטר ובאתר MAKO במסגרתו יוזמנו הגולשים להשתתף בפעולות, לצבור נקודות, להתקדם במעמד המעריצים ולזכות בפרסים, כאשר הפרס הגדול הוא אירוח לסוף שבוע בבית האח הגדול מתנת RC קולה.

הפעילות מתבצעת באמצעות שימוש בפלטפורמה הטכנולוגית של MyBrandz המאפשרת ניהול והפעלת פאנז בפייסבוק ובטויטר. קשת תנהל ארבעה עמודי פייסבוק במרוכז ביניהם עמוד האח הגדול הרשמי, האח הגדול למכורים בלבד ועמוד של נותן החסות RC קולה.

עבור כל הפעולות שלהם בקהילה, הגולשים יצברו ניקוד אשר משפיע על הדירוג שלהם בקהילת "המשפחה של האח" ביחס לחברים שלהם. לצבור באדג'ים דוגמת עיטור "אח גדול", "אסימון", "דייר מצטיין" ועוד. הגולשים אשר יצברו מעמד גבוה של "דייר מצטיין" ישתתפו כקבוצת מיקוד של התוכנית ויוכלו להשפיע על התרחשותה.

כחלק מההשתתפות יוכלו הגולשים לצבור כסף וירטואלי הניתן להמרה למתנות דוגמת: ביקור בבית האח הגדול, פגישה וראיון עם המתמודדים, מארזי שישיות RC קולה, מארזי DVD, כרטיסים לסרטים, פיצות מדומינוס פיצה, קפה ומאפה. ובנוסף גם במתנות וירטואליות בפייסבוק דוגמת: לייק ממגישי התוכנית ארז ואסי, ד"ש בפייסבוק מכל אחד מהמתמודדים.

ערן גפן מנכ"ל MyBrandz: "מאקו עושים שימוש מבריק בפייסבוק ומעלים מדרגה את התחום. עבר זמנן של אפליקציות נקודתיות או משחקי לייקים. בשונה מהם, קשת מבצעים פעולה אסטרטגית באמצעות הטכנולוגיה לניהול פאנז ומייצרים מעורבות עמוקה לאורך זמן".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לי 09/01/2011 08:19
    הגב לתגובה זו
    סתם עובדים עלינו