פרסום ראשון

Refresh מקבלים תקציב חדש: יטפלו בנציגות המקומית של מיקרוסופט

סוכנות המדיה החברתית בבעלותו של אדם שוב תטפל במדיה החברתית של מרכז מו"פ במיקרוסופט המונה כ-600 עובדים וממוקם בהרצליה
משה בנימין |

סוכנות המדיה החברתית Refresh שבבעלות איש התקשורת לשעבר אדם שוב תתחיל בקרוב לטפל בתקציב הנציגות המקומית של ענקית המחשוב מיקרוסופט בישראל התקציב עובר ל-Refresh לאחר שטופל בחברת Buzzila. כך נודע לאייס.

מיקרוסופט מחזיקה בהרצליה מרכז מחקר ופיתוח המונה כ-600עובדים, מרכז שנחשב אחד משלושת מרכזי הפיתוח החשובים של מיקרוסופט בעולם.

Refresh תנהל עבור מיקרוסופט קמפיינים במדיה חברתית, תקים את מערך הבלוגים של בכירי ועובדי המרכז, תסייע באסטרגיית גיוס עובדים באמצעות רשתות חברתיות ותנהל את הנוכחות של החברה בזירות מדיה חברתית.

הקמפיין הראשון של החברה צפוי להתקיים סביב האירוע השנתי הגדול של תעשיית הסטרטאפים בישראל שמיקרוסופט מארגננת מדי שנה תחת השם: Think-Next.

המנכ"ל והבעלים של Refresh, אדם שוב: "ריפרש גאה בהצטרפותו של עוד לקוח אסטרטגי וחשוב למצבת לקוחותיה. בתקופה הקרובה נשיק כמה זירות פעילות מרתקות במדיה חברתית, שבהן תבוא לידי ביטוי פעילותו המדהימה של אחד משלושת מרכזי הפיתוח החשובים בעולם של מיקרוסופט".

יוזכר כי, כפי שדווח באייס בשבוע שעבר - Refresh קיבלה לידיה לאחרונה את תקציב הפעילות במדיה חברתית של ענקית הביטוח AIG בישראל. בין שאר לקוחות המשרד נמנים: בנק לאומי, לאומי קארד, מפעל הפיס ובית ההשקעות מגדל שוקי הון.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה