תקציב פעילות המדיה החברתית של רשת סטימצקי עובר מ-Refresh לגורני דיגיטל
תקציב פעילות המדיה החברתית של רשת סטימצקי עובר מ-Refresh לגורני דיגיטל. כך נודע לאייס.
במסגרת הפעילות החדשה תשדרג סטימצקי את עמוד החברים שלה בפייסבוק, ותציע מגוון פעילויות גולשים הכוללות סקרים, בהם כאלה המשתפים את הגולשים בבחירת ספרים למבצעים, ביקורות ספרות, המלצות, גישה ישירה לשירות הלקוחות של החברה ועוד.
"הגדלת התקציב לפעילות במדיה חברתית הינה חלק מתוכנית העבודה השיווקית שלנו לשנת 2011, אומרת אורלי פינקלמן, סמנכ"לית השיווק של סטימצקי ספרים. "כמוביל שוק, אנו מחויבים להוביל גם בפלטפורמות החדשות ולהציע כלי שירות ומכירה חדשים בהתאם להעדפות הלקוחות. הצלחת מהלך 'מדף הספרים הגדול בעולם', יצרה קרקע בטוחה להעמקת פעילויותנו בתחום המדיה החברתית. בנוסף גולת הכותרת של פעילותנו בשנה האחרונה, הקמת מועדון הלקוחות החדש שלנו, היא צעד נוסף בהידוק הקשר השוטף עם קהל אוהבי הספרות בישראל".
מדף הספרים הגדול בעולם הוא פרויקט דגל של סטימצקי, במסגרתו ממליצים קוראים על ספרים אהובים. כל ספר שמתווסף מרחיב את המדף והופך אותו למדף וירטואלי ענק. מספר החברים בעמוד הפייסבוק הנושא שם זה עומד על למעלה מ-15,000.
ערן גרינברג מנכ"ל גורני דיגיטל: "אנחנו שמחים על הבעת האמון ביכולותנו. לא כול יום אתה זוכה לעבוד עם לקוח שהוא גם מוביל שוק, ותחום עיסוקו הוא התחביב האיכותי שלך".