זכייה נוספת לאידיאולוג'יק: פרס חדשנות דיגיטלית בתחרות הפרסום 'קריסטל'

פובליסיס-אידיאולוג'יק של דורון טל וינון לנדנברג סוגרת את 2010 עם ניחוח קל של הישג נוסף בתחרות פרסום באירופה. קמפיין אורנג' נכנס כשורטליסט
משה בנימין |

אם לא יהיו הפתעות נוספות מכיוונם בעשרת הימים האחרונים של 2010 ניתן לומר שפובליסיס-אידיאולוג'יק זוכה בפרס האחרון ל-2010 - הפעם הוא מגיע מכיוון פסטיבל הפרסום 'קריסטל' (Cristal festival). התחרות התקיימה בין התאריכים 15-19 בדצמבר ובכך חתמה עבור אידיאולוגיק שנה שבהחלט תיזכר לטובה במסדרונות המשרד הרמת-גני.

משרד הפרסום האינטראקטיבי בניהולם של ינון לנדנברג ודורון טל (ובבעלות פובליסיס) זכה בימים האחרונים בפרס נוסף עבור 'קוקה-קולה ווילג'' (מכונת הלייקים) ובנוסף רשם את קמפיין אורנג' ברשימת השורטליסט (עבר את סינון העבודות הראשוני והתחרה על פרס) בתחרות.

מכונת הלייקים של אידיאולוג'יק עשתה זאת שוב. קמפיין 'קוקה-קולה ווילג'' שחיבר בין העולם הפיזי לוירטואלי באמצעות הפייסבוק (צמידים שנסרקו במכונה בווילג' ובאמצעותם פרסמו הנופשים סטטוסים בפייסבוק) זכה בפרס עבור חדשנות בקטגוריית הדיגיטל בפסטיבל ה'קריסטל'. בנוסף לכך הצליחו באידיאולוג'יק להכניס לרשימת השורטליסט את קמפיין אורנג' - התמונה המתויגת ביותר.

תחרות הפרסום 'קריסטל' נוסדה בשנת 2001 ומשמשת מאז כפסטיבל הפרסום המסורתי החותם את השנה באירופה. השנה התקיימה התחרות בשוויץ.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה