תקציב הפרסום של חברת הביטוח AIG במדיה החברתית יטופל על-ידי Refresh
תקציב הפרסום במדיה החברתית של חברת הביטוח AIG יטופל על-ידי חברת המדיה החברתית Refresh בבעלותו של אדם שוב. כך נודע לאייס. תקציב הפרסום של חברת הביטוח באופ-ליין מטופל במשרד הפרסום זרמון-גולדמן DDB.
עוד נודע לאייס כי על תקציב הפרסום התמודדו מספר משרדי אינטראקטיב בטרם החליטה חברת הביטוח לבחור ב-Refresh. תקציב AIG במדיה החברתית ייקח נתח לא קטן מההוצאה לפרסום ב-2011 ויעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים. ב-AIG אישרו את הידיעה ואמרו לאייס: "חברת רי-פרש נבחרה לטפל בפעילות המדיה החברתית של AIG ישראל, בנוסף לליווי של ליאור צורף כמוביל ואחראי על הפעילות. AIG ישראל רואה במדיה החברתית נדבך חשוב בפעילות הפרסום של החברה בשנים הבאות".
אדם שוב, בעלים ומנכ"ל של Refresh: "אנחנו שמחים וגאים בהצטרפות AIG לרשימת לקוחותינו. אנחנו מתחייבים להפוך את קבוצת AIG למובילת הקטגורייה בפעילותה השיווקית במדיה החברתית".