תקציב הפרסום של חברת מחשוב הענן 'טריפל סי' יטופל במשרד 'אברהם'

אברהם מוסיף תקציב נוסף לתנופת הגידול: תקציב טריפל סי שהצטרפה לאחרונה גם לשוק ספקיות האינטרנט מוערך ב-2 מליון דולר לשנה הקרובה
משה בנימין |

חברת 'טריפל סי', בעלת הענן הציבורי הגדול ביותר בישראל, בחרה במשרד הפרסום 'אברהם', לקידום שירותי הענן. משרד הפרסום יהיה אחראי על עיצוב ופיתוח השפה הפרסומית ומיצוב המותג. בנוסף, הצטרפה החברה לאחרונה כשחקנית חדשה בשוק ספקיות האינטרנט בישראל. תקציב החברה מוערך בהיקף של כשני מיליון דולר עבור השנה הקרובה.

מחשוב ענן הינו אוסף משאבים הכולל מחשבים, תשתיות, תקשורת, מערכות הפעלה ויישומים, המוצעים לכל לקוח, על פי דרישה - כשירות. על השירות משלם הלקוח לפי השימוש בפועל. הענן הציבורי מאפשר להזמין שירותי מחשוב, באמצעות האינטרנט, באופן אוטומטי ומאפשר גישה נוחה למידע, מכל מקום גם דרך התקנים ניידים, כמו טלפונים סלולאריים חכמים.

מנכ"ל טריפל סי, רמי נחום: "שירותי הענן הם העתיד. לאחר הקמת התשתית והקמת מאגר לקוחות מכובד, אנו עוברים לשלב בניית האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית, תוך הבנה ברורה שבתוך תקופה קצרה רוב פעילות המחשוב - לארגונים קטנים וגדולים כאחד - יסופקו ברשת (בענן), וטריפל סי תהיה זו שתוביל את התחום".

ממשרד הפרסום אברהם נמסר: "אנו שמחים מאוד על הבחירה של טריפל סי בנו. אנו מאמינים כי בכוחות משותפים נוכל למצב אותה כשחקנית מרכזית בשוק מחשוב הענן והאינטרנט, במגזר הפרטי והעסקי".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה