d-say מגייסים עובדים. איפה? בדפי הפייסבוק של מנהלי הדיגיטל המתחרים
הפרופיל החדש של פייסבוק כבר כאן ומפיל חללים חדשים מידי יום. הראשונים לעבור אליו הם מטבע הדברים אלו שהפייסבוק הוא אחד מכלי העבודה השוטפים שלהם - חברות האינטראקטיב, עובדיהם והמנהלים. משרד האינטראקטיב d-say בחרה לנצל עובדה זו לטובתו ובעזרת אפליקציה של הפרופיל החדש השתלט למתחרים מהמשרדים האחרים על הדף כדי להריץ קמפיין דרושים משעשע לעצמה.
הפרופיל החדש של פייסבוק מוצג ויזואלית כך שמופיעה תמונת הפרופיל של בעל הדף ולצידו 5 תמונות קטנות יותר לרוחב הדף, בחלקו העליון. d-say השתלטו על אותם תמונות ובעזרת אפליקציה דרכה ניתן לשלוט על תמונות של חברים בפייסבוק העלתה טקסט שחזר על עצמו בכל דפי משרדי האינטראקטיב האחרים בנוסח זה: "עובדי סאצ'י היקרים, d-say קיבלו כמה לקוחות חדשים והם מגייסים בטירוף...בשום פנים ואופן אל תשלחו להם קו"ח ל- [email protected]". כך היה במקרה של סאצ'י אינטראקטיב מבית באומן-בר-ריבנאי.
משרדים אחרים שנפלו קורבן לדאחקה המשעשעת של d-say היו: y&r, g.i, אדלר-חומסקי, גיתם BBDO, אידיאולוג'יק ו-ARC.
כך זה נראה בדף של תימור גורדון מ-ARC
וכך זה נראה בדף של אדי גולדנברג מסאצ'י