יורובסט: 4 משרדים מישראל זכו בפרסים. שלמור-אבנון-עמיחי התכבדו בזהב
תחרות הפרסום האירופית - יורובסט (Eurobest) שנערכה השנה בהמבורג ננעלה הבוקר (ה') והכריזה על הזוכים. מבין 5 המשרדים שהצליחו להכניס עבודות לרשימת ה'שורטליסט' (העבודות המתחרות על הפרסים מבין כל העבודות שנשלחו) 4 חזרו מעוטרים בפרסים. גיתם BBDO היו אלו שלא הצליחו לזכות בפרס. בין המשרדים הזוכים בפרסים בלטו שלמור-אבנון-עמיחי עם זכייה בזהב עבור פרויקט SDIA שעשה זאת שוב וכבש תחרות פרסום נוספת. הזכייה של SDIA בזהב הגיעה לשלמור-אבנון-עמיחי בקטגוריית 'סרט - איכות ביצוע' (Film Craft) והייתה היחידה בכל אירופה שגרפה זהב בקטגורייה זו. המשרד הצליח לזכות ב-2 פרסים נוספים עבור SDIA - כסף וברונזה בקטגוריית המדיה. מקאן אריקסון חוזר מיורובסט עם 2 פרסים, כסף וברונזה. שניהם בקטגוריית המדיה. הכסף עבור המהלך שעשו במשרד ל-J-DATE בשיתוף רשת 'מנגו', במסגרתו הוסיפו לכל אחד ואחד מהדגמים בעלי הרוכסן האחורי - א-טיקט ורוד עם הטקסט: "בדיוק בשביל זה טוב שיש גבר בבית". מקאן זכה בנוסף בברונזה עבור קמפיין '500$' לאופטיקנה. פובליסיס-אידיאולוג'יק זכה בברונזה עבור מכונת הלייקים של קוקה-קולה (Real life coca-cola), גם הוא בקטגוריית המדיה. שמעוני-פינקלשטיין-ברקי שהכניס 3 שורטליסטים עבור קמפיין ציפורי ה'סיסים' חזר עם ברונזה בקטגוריית ה-PR. במסגרת המהלך נבנה על גג בניין בת"א (רוטשילד 57) מבנה קינון מיוחד לציפורי ה'סיסים' והעבירו את המתרחש בשידור חי באתר ייעודי באמצעות רשת מצלמות.