אידיאולוג'יק פונה למגזר הערבי כמנוע צמיחה ב-2011: "כרגע יש שם ואקום"

פובליסיס-אידיאולוג'יק מכוונת לקהל הגולשים הערבי הצומח משנה לשנה. דורון טל: "זיהינו שקיים ואקום בענף ומה שנעשה באינטראקטיב לא מספיק מקצועי". המשרד חתם הסכמי מדיה עם 4 האתרים הערביים המובילים
משה בנימין |

משרד הפרסום האינטראקטיבי פובליסיס-אידיאולוג'יק מודיע על כניסתו לפעילות במגזר הערבי באינטרנט בכוונה להפוך את תחום המגזרים לאחד ממנועי הצמיחה של החברה בשנים הקרובות. החברה החלה בסדרת מצגות בקרב לקוחותיה על מנת להציג את הפעילות המתנהלת כיום במגזר הערבי בתחום הדיגיטל ולייצר מודעות לפוטנציאל הגלום בקרב המגזר בכלל ובפעילות הדיגיטלית במגזר בפרט.

במקביל החלה PNM, חברת המדיה הדיגיטלית של פובליסיס בניהולו של גיא שימחון, להרחיב את הסכמי העבודה שיש לה עם האתרים המובילים במגזר הערבי. PNM תפתח עבור לקוחות פובליסיס חבילות פרסום יעודיות למגזר שיכילו כלים חדשים שפותחו בשיתוף פעולה עם המדיה.

על-פי אידיאולוג'יק ובמקביל למחקרים המתפרסמים באופן תדיר - במגזר הערבי חלה צמיחה אדירה בשנים האחרונות באחוזי חדירת האינטרנט. בקרב הצעירים הערבים, הרשת הפכה להיות המדיה העקרית וכמעט היחידה לצריכת מידע וחדשות, ו-80% מבתי האב בהם חיים צעירים מחוברים לאינטרנט.

אתרים כגון 'פאנט', 'אל-ערב', 'בוקרה' ו'פרפש' זוכים לתנועת גולשים גדולה מאד. פאנט אף מדורג כאחד מעשרים האתרים הפופולאריים ביותר בישראל מבחינת כמות גולשים. ארבעת האתרים מכסים כ-90% ממרחב הגלישה של הצעיר הערבי. 'פייסבוק' אומצה גם היא בחום בשנה האחרונה על-ידי המגזר הערבי שמשתמש בה על מנת לייצר קשרים גם עם דוברי ערבית מארצות ערביות שכנות.

דורון טל, מנכ"ל משותף באידיאולוג'יק: "אנחנו מבצעים כבר מספר שנים פעילות דיגיטלית במגזר הערבי אולם לקראת 2011 לקחנו החלטה אסטרטגית לקדם ולחזק את הסגמנט הזה בתמהיל הפעילות הכוללת של פובליסיס אידיאולוג'יק. עד היום אף גוף משמעותי וגדול לא לקח ברצינות את תחום הדיגיטל במגזר הערבי ובכוונתנו ליישם מהידע והנסיון שלנו על מנת להעביר את התחום מהפכת התמקצעות ולשנות את התפיסות בקרב לקוחותינו כך שיבינו שאסור להם להתעלם מ-20% מאוכלוסיית ישראל בפעילות הדיגיטל שלהם".

טל מוסיף ואומר לאייס: "לדעתנו בפעילות הפרסום בדיגיטל קיים ואקום בכל הקשור למגזר הערבי. בנוסף, מה שנעשה בתחום לא מקצועי מספיק. לנו באידיאולוג'יק יש כבר יכולות קריאייטיב כדי לפעול מול הקהל הערבי באמצעות עובדים דוברי ערבית". באידיאולוג'יק מעריכים כי הפעילות מול המגזר הערבי עשויה להוסיף למחזור החברה בין 10 ל-15% בשנת 2011.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה