כוכב להקת 'סינרגיה' - רועי גפן, מונה לראש הדיגיטל בגליקמן-נטלר-סמסונוב

ההטמעה הגיעה לגליקמן-נטלר-סמסונוב: גפן מגיע למשרד שמקיים פעילות בדיגיטל יחד עם וובסנס כדי לבצע מתיחת פנים דיגיטלית במשרד
משה בנימין |

הטמעת האינטראקטיב - הפעילות הדיגיטלית של משרדי הפרסום הגיעה בשעה טובה גם לגליקמן-נטלר-סמסונוב. פעילות הדיגיטל ללקוחות גליקמן בוצעה בשנים האחרונות תוך כדי שיתוף פעולה עם משרד האינטראקטיב וובסנס. כעת החליטו בגליקמן לעלות על רכבת ההטמעה ולשים את המפתחות בידיו של רועי גפן, במטרה להשיק מתיחת פנים דיגיטלית במשרד. גליקמן-נטלר-סמסונוב ימשיכו בשיתוף הפעולה שלהם עם וובסנס כפי שהיה בשנים האחרונות תוך כדי שידרוג יכולות האינטראקטיב של המשרד ואנשיו.

בעידן בו תחום הדיגיטל נוגס מידי שנה בעוגת הפרסום המסורתית וצומח על חשבון מדיות ותיקות, המהלך של גליקמן-נטלר-סמסונוב מוצדק וצפוי. יתרה מכך, תמוה איך עד היום טרם נעשה המהלך במשרד שנמצא בין המובילים בענף וממוקם באופן יציב בחמישייה השנייה בדירוג המשרדים בארץ.

הגדרה חדשה למינוח איחור אופנתי

בגליקמן כנראה הבינו כבר מזמן לאן נושבת הרוח ואיך היא סוחפת איתה את הקהל והמפרסמים, וחיכו לרגע הנכון או לאיש הנכון. כעת, על סף 2011 ובאיחור משמעותי לעומת שאר המשרדים מבצע המשרד את השינוי המתבקש.

למרות שהמהלך נעשה באיחור בגליקמן חסכו מעצמם את המסלול אותו עברו האחרים שכלל הקמת משרד אינטראקטיב נפרד, עלויות גבוהות, גיוס כוח אדם ואז ההבנה שהמבנה פועל לרעתם וביצוע ההטמעה. בגליקמן יכולים גם ללמוד מטעויות העבר של המשרדים ולהשתמש בידע שנצבר בשלוש השנים האחרונות כדי לקיים את המהלך באופן יעיל ומהיר.

היום (ג') מודיע משרד הפרסום, כי רועי גפן, בן 34, מנהל התקשורת השיווקית והדיגיטל של בזק בינ"ל פורש מתפקידו ויצטרף להנהלת גליקמן-נטלר-סמסונוב כראש זרוע הדיגיטל.

גפן מיועד להביא את הניסיון הגדול אותו רכש במהלך שמונה שנות עבודתו במשרדי פרסום מובילים ואחרי ארבע שנות ניהול התקשורת השיווקית בבזק בינלאומי, בה הקים את תחום הדיגיטל ובה צורף ל Innovation Team‏ של החברה הידועה כחלוצה בשיווק הדיגיטלי.

חנן גליקמן, מנכ"ל גליקמן נטלר סמסונוב: "צירופו של רועי גפן הינו בעל משמעות אסטרטגית בדרך למובילות של המשרד גם בתחום הדיגיטל. הבחירה ברועי מבין מועמדים רבים שרואיינו, מוסיפה להנהלת המשרד מנהל בולט ומוביל בדיגיטל, שמגיע עם ניסיון משולב של פרסום, הבנה מעמיקה של צד הלקוח לרבות החשיבה העסקית של חברות גדולות ומומחיות בעולם הדיגיטל".

רועי גפן הוסיף: "שנות הניהול בבזק בינ"ל איפשרו לי להוביל פרויקטים דיגיטליים מרתקים ולחוות שני מנהלים יוצאי דופן: עטרה ליטבק-שחם סמנכ"לית השיווק ומנכ"ל בזק בינ"ל איציק בנבנישתי. אני שמח לחזור למקומי הטבעי, מקום בו החלומות והחוזקות שלי נפגשים - אינטרנט ופרסום".

למרות ובמקביל למוניטין אותו צבר בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי רועי גפן ידוע יותר בזכות חברותו בלהקת הרוק הישראלית המצליחה - סינרגיה. גפן משלב בשנים האחרונות בין שתי הקריירות ולמרבה הפלא מצליח לתחזק את שתיהן באופן מרשים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה