האיבנט של איווט: משרד החוץ יצא במכרז לשירותי יח"צ ופרסום בדיגיטל
אגף תקשורת והסברה במשרד החוץ מחפש 'יועץ מומחה לתחום המרחב המקוון'. היועץ שייבחר יגיש למשרד שירותים מקצועיים הכוללים סיוע בגיבוש תוכנית ודפוסי פעולה לקידום מערך ההסברה במרחב המקוון והמרחב הדיגיטאלי. המכרז מופנה לאנשי מקצוע הבקיאים בהתפתחות המרחב המקוון והמרחב הדיגיטאלי מן ההיבט הטכנולוגי, החברתי, השיווקי וכן הלאה.
על-פי פרטי המכרז משרד החוץ באמצעות אגף תקשורת והסברה, מבקש לבחור עד שמונה ספקים מקצועיים, מומחים לשיווק ממוקד במרחב המקוון, לצורך הגשת שירותים לאגף תקשורת והסברה. השירותים נועדו לצורך קידום נושאים הסברתיים וכלכליים ונושאים נוספים הקשורים ליחסי החוץ של ישראל.
בעת בדיקת ההצעות המוגשות, יינתן יתרון למציע שהוא חלק מרשת בינלאומית ו/או מציע שמשתף פעולה עם גורמים מקצועיים בחו"ל העוסקים בתחומים המדוברים. החוזה עם הספקים הנבחרים ייחתם לתקופה בת שנה עם אפשרות הארכה מידי שנה עד לתקופה של חמש שנים.
במשרד החוץ מעוניינים לבנות מאגר של ספקים בתחום מערך ההסברה והשיווק הדיגיטאלי במטרה לקיים ביניהם מכרזים פנימיים לפני כל משימה ומטלה 'בדרך של פנייה להגשת הצעות' כולל תמורה כספית נדרשת, דרכי פעולה וכו'.
מה נדרש ממגישי ההצעה: הספקים יגישו למשרד שירותי הסברה ושיווק ממוקד במרחב המקוון שיכללו בין היתר: העסקת אנשי מקצוע בתחומים מגוונים כגון הסברה, כלכלה, מינהל עסקים, שיווק, תקשורת, תוכן, פרסום, יחסי ציבור, תחומים מקצועיים רלבנטיים לתחום המקצועי המוגדר, לפי העניין והצורך.
עוד מחפשים במשרד, בין השאר, יכולות במיפוי אינטרנטי במרחב המקוון, איתור מוקדי השפעה עיקריים ביחס לאותו תחום (כגון רשתות חברתיות רלבנטיות, בלוגים, אתרי אינטרנט, משפיענים, לוקיישן, אירועים).
לא פתוח לכל אחד - למכרז יוכלו לגשת בעלי ניסיון מקצועי מוכח בתחומי שיווק ממוקד ו/או הסברה במרחב המקוון. הם יידרשו להציג 3 פרויקטים שבוצעו בשלוש השנים האחרונות, כולל ציון תכולת הפרויקט, מרכיביו ומזמין העבודה. הצעה שלא תכלול 3 פרויקטים ברמה מקצועית ראויה תפסל על הסף. רמת הפרויקטים תבדק על ידי צוות מקצועי שימונה על ידי ועדת המכרזים והוא שיחליט האם עומדים ברמה המקצועית הנדרשת.