לאחר 3 חודשים והפסד של 1.2 מיליון שקל: שלטי החוצות חוזרים לעזריאלי
לאחר מאבקים של 3 חודשים אל מול עיריית תל אביב, קיבלה חברת פרסום החוצות 'לביא מדיה' מחדש היתר לפרסם על צומת עזריאלי. כזכור, לפני מספר חודשים הועלו בצומת זו שלטים מהקמפיין הפרובוקטבי של זרמון-גולדמן עבור קניון ארנה. בעקבות הקמפיין שללו לחברת 'לביא מדיה' את הרישיון לשילוט באחד המיקומים היותר אסטרטגיים לחברה.
קמפיין ארנה המדובר עלה ללביא מדיה בהפסד של כ-1.2 מיליון שקל שהיו אמורים להכנס לחשבון החברה עבור שילוט חוצות בעזריאלי. מנכ"ל החברה גבי לביא אומר לאייס: "מעכשיו כל קריאייטיב עובר אישור עירייה טרם עלייה לאוויר, אחרי שנכווינו אנחנו נזהרים גם בפושרין".
לביא מדיה היא לא המפסידה היחידה. עיריית ת"א שכזכור התעוררה מאוחר והורידה את שלטי ארנה רק לאחר תלונות מהציבור משלמת בהפסד של כ-160 אלף שקל שהייתה אמורה להכניס מאגרות שילוט באותה התקופה עבור השילוט במיקומים אלו. העירייה נכנסה מאז הורדת השילוט לדין ודברים עם חברת לביא מדיה. הפיאסקו בין הצדדים שלא הוציא אף אחד מהם צודק או חכם הסתיים כאמור, רק לאחר 3 חודשים אז נענתה העירייה והשיבה בחיוב להחזרת השלטים לעזריאלי.
"אני לא מצטער על כלום. חשבתי ואני עדיין חושב שהקמפיין היה מדהים. בראייה לאחור אני מצטער על ההפסד הכספי. צריך רק לזכור שבאותה הפעם עיריית תל-אביב הייתה בחופש ולא היה עם מי לאשר את הקריאייטיב". כך אומר גבי לביא, מנכ"ל לביא-מדיה על התוצאות של קמפיין ארנה שהעלה אותו לכותרות בן לילה.
לביא מוסיף ואומר, כי "מאז הקמפיין עיריית תל-אביב הוציאה הנחיות מפורשות לפיהן החברות נדרשות להעביר אליה את הקמפיין לאישור ורק לאחר מכן הן יכולות להעלות לאוויר את השילוט".
הראשונים לחזור לצומת עזריאלי בשלט המזרחי הם חברת 'סמאג' - מוצרי חשמל. מחר בבוקר תעלה חברת השילוח dhl על השלט הענק בלב הצומת . גודל השלט המזרחי הוא כ-200 מטר וגודל השלט המערבי כ-500 מטר עם חשיפה לכרבע מיליון כלי רכב ביום שנכנסים ויוצאים מתל אביב. הקמפיין יעמוד באויר עד לתחילת 2011 בתקציב של כ 400 אלף שקל לשני הקירות גם יחד.