חברת אקליפטוס תטפל בתקציב הניו-מדיה של מותג השוקולד ורשת הקפה מקס ברנר

יחד עם תקציב הפרסום במדיה החברתית של מקס ברנר מגיע היקף הפעילות של אקליפטוס למיליון דולר
משה בנימין | (1)

חברת אקליפטוס שיווק במדיה חדשה תטפל בתקציב המדיה החברתית של מותג השוקולד ורשת בתי הקפה מקס ברנר. במסגרת הפעילות, תושק אפליקציה מיוחדת לחברי מתחם הפייסבוק שתציע לחברים בו לשלוח ברכות יומולדת מעוצבות בהתאמה אישית. לברכה תתלווה הטבה של כוס שוקולד באחד מסניפי הרשת, אותה יוכלו הגולשים לממש או להעביר הלאה לחבריהם. התקציב מצטרף לשאר תקציבי המשרד שהיקפם כמיליון דולר.

שי ספיר, סמנכ"ל הקריאייטיב של חברת אקליפטוס: "בעולם הניו מדיה הקשר עם צרכן הקצה הוא חשוב והכרחי ועל מנת לשמור עליו יש לגרות אותו באופן מתמיד. עולם האפליקציות פותח בפנינו שער לאינסוף אפשרויות ואנו שמחים שיש בחלקנו לשתף פעולה עם מקס ברנר הנחשב למותג שוקולד מוביל ברמה בינלאומית".

אקליפטוס - שיווק במדיה חדשה, הוקמה בשנת 2008. בין לקוחות החברה: לשכת הפרסום הממשלתית, המשרד להגנת הסביבה, המשרד לפיתוח הנגב והגליל, מפלגת קדימה, קבוצת סינמה סיטי, מותג משקאות האנרגיה BLU, אתר מפה, גליק בגדי ים, רשת Burgus Burger Bar, קבוצת הדקה ה-90 ועוד.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מירב דהאן 02/01/2015 12:34
    הגב לתגובה זו
    קיבלתי קופון ב1.1.15 כשהתוקף שלו 31.12.14.ומיועד לרשת ריבוע כחול...שלדעתי מזמן לא קיימת..זו עבודה בעיניים???או מה..אשמח לתשובה בטל 0524703251