TOP5

אופרה מכניסה את הקהל שלה לטירוף, גולף 'עושה את זה' למישהו; צפו ב-TOP5

TOP5 בסימן ענף הרכב. מקבץ חדש מאת אייס וראובני-פרידן מציג בפניכם את 5 הפרסומות והמהלכים השיווקיים הבולטים ביותר בעולם מהשבוע החולף
משה בנימין |

מקבץ TOP5 השבועי. המדור מציג לפניכם אחת לשבוע, מידי יום חמישי 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. השבוע במדור אנחנו בסימן רכב עם פרסומות של פולקסוואגן, ג'נרל מוטורס, אלפאון, גולף וקיה.

לכל מקבצי TOP5 הקודמים -לחצו כאן להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

The Beatles Are Coming!! בעל הבית השתגע!!! מה לא נאמר כבר על אופרה ווינפרי, מדובר באחת הדמויות הטלוויזיוניות העוצמתיות והמשפיעות ביותר. השבוע אופרה עושה זאת שוב, ובגדול. שיתוף פעולה עם פולקסוואגן לרגל השקת הדור הבא של החיפושית במסגרתו חילקה אופרה (בפעם השנייה, יש לציין) בתוכניתה 275 מכוניות לקהל המעריצות הצווחני שהגיע לצילומים של עוד תוכנית רגילה וזכה להפתעה מטורפת. קבלו מפגן חסר תקדים של היסטריה בשידור חי, אין ספק שמדובר בטיזר חזק ומטריד...

The Comeback ואם התחלנו בסימן של קיטש אמריקאי, קבלו עוד טעימה. אחרי שנים קשות ורגע לפני קריסה, מעלה השבוע ענקית הרכב GM סרט חדש בו היא מודה לאמריקאים שעזרו לה לקבל הזדמנות שנייה.

Light show עוד מהלך מבית GM, והפעם בקוריאה. לרגל השקת ה"אלפאון" (המבוססת על הביואיק לה- קרוס) יצרה החברה סרט אנימציה מרהיב שכולו מצולם חי בצילום אחד. החידוש במהלך הוא בדרך הביצוע שנעשה כולו על ידי עשרות אנשים עם פנסים ונורות נאון.

Envy פרסומות רכב רבות מנסות לגעת לנו בעצב רגיש וחשוף, הקנאה. שתי הפרסומות החדשות מבית רנו ופולקסוואגן עושות בדיוק את זה.

רנו פלואנס

גולף GTI

Soul Man קיה מנסה בשנים האחרונות לשקם את תדמית המותג ולייצר לו תדמית אמינה ונחשקת יותר, אתגר לא פשוט. לרגל השקת ה- SOUL החדשה החליטה קיה לייצר אלטרנטיבה חדשנית ומעניינת לרכבים הקונבנציונאליים שממלאים את הכבישים ולהציע לנו להיות קצת שונים, קבלו את סרט ההשקה שארז את הקונספט באריזה צעירה ומגניבה ביותר.

ניהול הפרויקט על-ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה