אשת השיווק לחודש נובמבר: סופי בלום, מנכ"ל פרוקטר-אנד-גמבל ישראל

בלום נבחרה לאשת החודש של איגוד השיווק הישראלי בזכות הובלת מהלכי חדשנות כמנוע צמיחה עסקי של החברה בישראל
משה בנימין |

סופי בלום מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, נבחרה על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש נובמבר בזכות הובלת מהלכי חדשנות כמנוע צמיחה עסקי של החברה בישראל.

בשנה האחרונה הובילה בלום מספר מהלכים פורצי דרך המתבססים על חדשנות טכנולוגית ושיווקית הן בהשקת קטגוריות חדשות והן בחיזוק קטגוריות ומותגי הליבה של החברה.

בין ההצלחות הרשומות תחת בלום ניתן למנות את השקת לנור, מרכך כביסה מרוכז, אשר הסיטה את שיווי המשקל בקטגורית המרככים בה שלטו המרככים המדוללים לעבר מרככים מרוכזים.

השקת סדרת מוצרי סוויפר - קטגוריה חדשה בשוק הניקוי הביתי - הביאה מוצר חדשני לתחום מסורתי שמרני בקטגוריית ניקוי המשטחים. תוך 3 חודשים הגיע סוויפר לאחוזי התנסות גבוהים פי שניים מאשר בעולם. במקביל חוזקו מוצרי הליבה של פרוקטר אנד גמבל ישראל. 'פיירי', עם סדרת מוצרים חדשה הכפיל את מכירותיו מול המתחרה הבא אחריו.

פמפרס כבש את קטגוריית הפרימיום בשוק החיתולים החד פעמיים עם טכנולוגיית דריי מקס. בנוסף ניתן לציין את החדשנות במוצרי פנטן אשר עזרה לכל קטגורית מסיכות השיער לגדול ב-30%, ולהגדיל את נתח השוק של מרככי פנטן שהגיע ל-17%. פרוקטר הצליחו גם לבסס את מעמדו של ג'ילט פיוז'ן כסכין המוביל בישראל עם נתח שוק של 49% מכלל סכיני הגילוח בישראל.

בלום, המכהנת מזה 19 שנים בחברת פרוקטר אנד גמבל העולמית בתפקידים בכירים, מכהנת ב-5 שנים כמנכ"ל החברה בישראל. בלום גם מעורבת בתחומים חברתיים והיא מכהנת כיו"ר עמותת צ.ב.ע - צעירים בונים עתיד, משמשת כחברה בועד המנהל של ארגון מעלה וחברה בוועדת התכנון של "ועידת הנשיא: עם הפנים אל המחר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה