תקציב הפרסום של מותג המסטיק 'טריידנט' לגליקמן-נטלר-סמסונוב
מותג המסטיק מיובא לישראל על-ידי 'גלוברנדס' ויושק בימים הקרובים בישראל
חברת 'גלוברנדס' יבואנית ומפיצת מסטיקים 'טריידנט' מסרה את הטיפול בתקציב הפרסום לגליקמן נטלר סמסונוב, זאת לקראת השקתו בימים הקרובים בישראל.
ההשקה מתקיימת בכל רשתות המזון, החנויות וה'פיצוציות' וכוללת את סדרת מוצרי 'טריידנט ספלאש'. טריידנט, מתוצרת ענקית המזון 'קדבורי' הוא ממותגי המסטיק הנמכרים ביותר בעולם.
את ההשקה ילווה קמפיין פרסומי תחת הקונספט של 'המסטיק הנמכר ביותר בעולם בגלל הטעם', בהיקף של כ- 1.5 מיליון דולר. הקמפיין כולל: סרטון טלוויזיה שהופק בחו"ל ודובב לעברית, פעילות ענפה באינטרנט ושילוט חוצות.