עדיין מדוברת: לפי בדיקת יפעת H&M מקבלת 29% מהחשיפה התקשורתית
שבעה חודשים לאחר כניסתה לישראל, רשת האופנה השבדית H&M מובילה את ענף האופנה בהיקף החשיפה התקשורתית. כך עולה מניתוח שערכה חברת יפעת מחקרי מדיה על היקף החשיפה שקבלו מותגי האפנה בישראל בתקשורת הכתובה, ברבעון השלישי של 2010.
שוק האופנה ממשיך להוות עניין מאוד מתוקשר לאחרונה כאשר הרבעון השלישי של 2010 סימן עליה בהיקף החשיפה של מותגי האפנה. המחקר של יפעת בקרת תקשורת בדק את המותגים H&M, GAP, קסטרו, רנואר, פוקס, זארה וגולף.
מהניתוח עולה כי ענף האופנה כולו זכה להתעניינות גדולה ברבעון השלישי עם היקף חשיפה המוערך בכ-96,177,489 (ל- 2,967 אייטמים), לעומת 77,786,193 ברבעון השני של 2010.
המותג H&M קיבל את האחוז הגבוה ביותר של חשיפה שעמד על כ-29% וןמוערך בשווי של 27,807,134, אחריה קסטרו עם 22%, אחריה זארה (20%), גולף (9%), גאפ (8%), פוקס (7%) ו- רנואר (5%).
דירוג המותגים במדורי ה-Non fashion: בראש, H&M עם 23% מהחשיפה, אחריה קסטרו עם 22%, זארה עם 15%, פוקס 13%, גאפ 13% גולף 9% ורנואר 5%.
במדורי האפנה: רשת H&M מובילה עם 34% חשיפה, אחריה זארה עם 24%, קסטרו עם 23%, גולף 9%, רנואר 5% ובמקומות האחרונים מדורגות גאפ עם4%, ופוקס רק עם 1%.
הקרדיט לחשיפה התקשורתית המרשימה מגיע לחברת יחסי הציבור "שלמור תקשורת", בבעלות אירינה שלמור. המשרד מייצג את מותג H&M בישראל ואחראי למהלך החדרת המותג לארץ ברבעון השני של 2010.