'למל כהן' יטפל בתקציב הפרסום של חברת התחבורה הציבורית 'מטרופולין'
משרד הפרסום 'למל כהן' זכה בתקציב הפרסום של חברת התחבורה הציבורית 'מטרופולין', בשווי 750 אלף שקלים.
הקמפיין עתיד לפנות לציבור הרחב ויעלה את המודעות לשימוש בתחבורה ציבורית בקווי מטרופולין באיזור השרון. מטרופולין מפעילה כיום מעל 250 אוטובוסים באשכול השרון ובאשכול הדרומי, ועתידה לקלוט כ-110 אוטובוסים עירוניים נוספים, בהשקעה של כ-120 מיליון שקל, אשר יחלו לפעול בינואר 2011 .
במסגרת הקמפיין, החברה תנסה להדגיש את יתרונות השימוש בתחבורה הציבורית, ויצירת חווית הנוסע הכוללת גלישה באינטרנט אלחוטי (במרבית האוטובוסים), שירותי ON TIME, נוחות הנסיעה בשילוב מערכות בטיחות מתקדמות ועוד.
אילן קרני, מנכ"ל מטרופולין: "מטרת הקמפיין הינה להדגיש את יתרונות השימוש בתחבורה הציבורית בהיבט הנוחות, הזמינות, העלות, הבטיחות ואיכות החיים לתושבי השרון ולהעלאת מודעותם לכך שתחבורה ציבורית כיום הינה מתקדמת ואיכותית יותר מזו שהם מכירים".
יוסי למל קנה את פרסומו בעולם בזכות נודע עיצוב כרזות בעלות אופי פוליטי-חברתי, ובהן כרזות לארגון אמנסטי העולמי וכרזות העוסקות בסכסוך היהודי-ערבי. במהלך השנים זכה למל בפרסים רבים על עבודותיו בתחרויות עיצוב גרפי בארץ ובעולם.