עם האוכל בא התיאבון: עכשיו הקוריאנים רוצים קבוצה משלהם בפורמולה 1
לא חלפו 24 שעות מאז שהסתיים הגרנד פרי הדרמטי של הפורמולה 1 בדרום קוריאה, שחנך מסלול חדש וחדיש, וראשי הספורט המוטורי במדינה כבר מתכננים הרים וגבעות. צ'אנג יונג-צ'ו, העומד בראש ההתאחדות המוטורית, התראיין והביע את רצונו העז להקמת קבוצה קוריאנית שתתחרה בפורמולה 1 ואף מציאת נהג שייכנס לסבב.
"זה משהו שאנחנו חייבים להשיג: קבוצה ונהג בפורמולה 1. אני באמת מאמין שהמדינה, התאגידים וההתאחדות חייבים לפעול ביחד כדי למצוא לכך דרך", הכריז צ'אנג.
למרות חששות בנוגע למוכנות הקוריאנים לקיום המירוץ במסלול החדש, שנבנה בעלות של 222 מיליון דולר, האירוע הוכתר בהצלחה כאשר כ-60 אלף צופים נכחו ביציעים למרות גשם שוטף.
"אני יודע שיש הרבה עבודה מאחורי הקלעים, אבל הגיע הזמן שכולם יצאו ויהפכו את המאמץ הזה לציבורי", הוא המשיך. "לא נפחד מכך שהמאמץ ייכשל. אם מישהו מגלה שהוא לא עומד במטרה, נעזור לו".
דרום קוריאה ידועה כיצרנית רכב מהגדולות בעולם, ממנה יצאה חברת המכוניות ה-5 בעולם יונדאי. עם זאת, אף אחת מהיצרניות הקוריאניות לא הציגו עצמן כמתחרה פוטנציאלית בפורמולה 1. עם זאת, חברת האלקטרוניקה הקוריאנית LG היא ספונסר חשוב של הסבב ובמיוחד של קבוצת רד בול.