רמי שביט ממשיך להתרחב: המשביר לצרכן בדרך לרכוש את רשת אופיס דיפו

מסמך עקרונות בין אופיס דיפו העולמי למשביר לצרכן על רכישת רשת אופיס דיפו בישראל כבר נחתם לפי שווי חברה של 47 מיליון דולר
משה בנימין |

רמי שביט בדרך להגדיל את קבוצת המשביר לצרכן עם כניסה לשוק חדש. קבוצת המשביר בבעלותו מנהלת משא ומתן עם אופיס דיפו העולמית על רכישת רשת אופיס דיפו ישראל. השלמת העסקה בין הצדדים תמומש ככל הנראה במהלך חודש נובמבר 2010.

המשביר הודיעה הבוקר (ד') כי חתמה על מסמך עקרונות המבטא את עקרונות המשא ומתן המתקיים בינה לבין חברת Office Depot, Inc ו- Office Depot (Operations) Holdings BV ("אופיס דיפו העולמי") בדבר אפשרות רכישת אופיס דיפו (ישראל) בע"מ ("אופיס דיפו ישראל"). על פי מסמך העקרונות האמור, תרכוש החברה את מלוא הון מניותיה של אופיס דיפו ישראל לפי שווי חברה של 47 מיליון דולר ארה"ב, נטו בניכוי הלוואות ליום הסגירה. כמו כן, תשלם אופיס דיפו ישראל לאופיס דיפו העולמי תשלומים בגין סחורות ושירותים נוספים, בדומה לשירותים והסחורות הניתנים כיום. המשביר תמשיך להפעיל את הרשת בשם המסחרי של "אופיס דיפו".

השלמת העסקה כפופה להתקיימותם של מספר תנאים, בין היתר, השלמת בדיקות נאותות של הצדדים, חתימה על הסכם מפורט בין הצדדים וקבלת האישורים הנדרשים על פי דין.

רכישה זו של המשביר מצטרפת לצמיחה העקבית שמאפיינת את האסטרטגיה העסקית של רמי שביט. קבוצת המשביר תכלול כעת את רשת אופיס-דיפו, חברת התיירות קשרי תעופה, ג'אמפ, רשת ניו-פארם, המכרז של המדינה וסיבוס.

רמי שביט, מנכ"ל קבוצת המשביר לצרכן, מסר היום "המו"מ המתנהל בדבר אפשרות רכישת רשת אופיס דיפו תהווה נדבך חשוב ונוסף ביישום האסטרטגיה הכוללת של מועדון 365, שמטרתה להרחיב את קהלי היעד של המועדון ולספק לחברי המועדון מגוון רחב ומקיף של שירותים ומוצרים".

קבוצת המשביר לצרכן פועלת מזה מספר שנים להרחבת פעילות מועדון 365. בחודש יוני האחרון היתה חברת "טלקום 365", מקבוצת מועדון 365, לחברה הראשונה בישראל שקיבלה ממשרד התקשורת רשיון להפעלת רשת סלולרית וירטואלית (MVNO). כמו כן, הודיעה הקבוצה על כניסתה לתחום המזון באמצעות הקמת רשת סופרמרקטים ממותגת, והיא בוחנת אפשרויות שונות לכניסה לתחומים נוספים, לרבות בתחומי התקשורת והפיננסים. הקבוצה פועלת להגדלת היקף הפעילות שלה במסגרת תכנית ה Cash Back לסדר גודל של כ - 5-10 מיליארד שקל וזאת תוך שלוש שנים, כחלק מהאסטרטגיה העסקית עליה הצהירה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה