'לילה כלכלי' לעשירים בלבד? קאדילק תפרסם ג'יפ רק בתוכנית של ערוץ 10

חברת UMI בחרה להשיק את ג'יפ החברה החדש באופן בלעדי בברייקים של 60 שניות ב'לילה כלכלי' של ערוץ 10. "פונים לקהל העסקי והאפ-סקייל"
משה בנימין |

חברת UMI יבואנית קדילק החליטה להשיק את הג'יפ החדש של החברה SRX Crossover באופן בלעדי במהלך חודש אוקטובר בתוכנית 'לילה כלכלי' של ערוץ 10.

הג'יפ החדש של החברה יפורסם בתוכנית במהלך חודש אוקטובר כאשר ערוץ 10 יפתח וישבץ במיוחד עבוד המותג קאדילק פרסום הכולל תשדיר 60 שניות בברייק זהב בתוכנית. התוכנית "לילה כלכלי" המשודרת מדי לילה מציגה סקירה על הכלכלה והמשק בישראל ובעולם. אוגוסט 2010 היה החודש הנצפה ביותר של "לילה כלכלי" בו רשמה התכנית ממוצע שיא של 6.5%.

בערוץ 10 מסבירים כי הבחירה של UMI להשקת מותג הפרימיום בתכנית לילה כלכלי אינה מפתיעה לאור העובדה שמנתוני הוועדה למדרוג עולה כי רוב צופי התוכנית (62%), הנם קהל אפ-סקייל וכי רוב מוחלט של צופים בעלי הכנסה גבוהה (86% על פי סקר של "מחקרי הגל החדש") מצהירים שהם צופים בלילה כלכלי.

דן רון, סמנכ"ל הסחר המכירות ושת"פ של ערוץ 10 מסר: "אנו שמחים שקאדילק, ממותגי הרכב המובילים והיוקרתיים בעולם, בחר להשיק את הדגם החדש בתוכנית "לילה כלכלי", החלטה זו מסמנת את הדרך עבור מותגים הפונים לקהל העסקי והאפ-סקייל בטלוויזיה המסחרית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה