באומן-בר-ריבנאי זכו בפרס הראשון בתחרות M&M בלונדון עבור קמפיין בינ"ל לקוסובו
משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי" זכה בפרס הראשון בתחרות היוקרתית M&M עבור קמפיין המיתוג "Young Europeans" למדינת קוסובו. הקמפיין זכה בפרס מיתוג המדינה הטוב ביותר בתחרות M&M היוקרתית שנערכה בלונדון.
קמפיין מיתוג מדינת קוסובו החל בחודש אוקטובר 2009, לאחר זכייתם של באומן בר ריבנאי במכרז בינ"ל שנערך על ידי מדינת קוסובו. הקמפיין, אשר שודר בעשרות מדינות בעולם, כלל קמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט. מטרת הקמפיין היתה לשנות את תדמיתה של קוסובו ממדינה המזוהה עם מלחמות העבר שהיו באזור למדינת העתיד בעלת אפשרויות בלתי מוגבלות ולהפוך אותה למדינה מן המניין באירופה.
דיוויד קוזמין, סמנכ"ל אסטרטגיה ומנהל המחלקה הבינלאומית בבאומן בר ריבנאי : "לא בכל יום זוכים למתג מדינה מאתגרת כקוסובו ואנו שמחים על הזכייה הכפולה: הן על תהליך המיתוג והן על קבלת הפרס עבורו. אסטרטגיית הקמפיין היתה להפוך את המדינה הצעירה באירופה שסבלה מתדמית של מדינה שסועת קרבות למדינה עם רוח נעורים ,אופטימית ובעלת עתיד כחלק מיבשת אירופה. אנו נרגשים עבור צעירי קוסובו על הצלחת הקמפיין ועל הזכייה".
קונספט הקמפיין "קוסובו, האירופאים הצעירים" הינו סביב תושביה הצעירים של מדינת קוסובו שאוכלוסיותה היא הצעירה באירופה. תחרות פרסי M&M, מתקיימת זו השנה ה-20 כאשר פרס מיתוג המדינה הטוב ביותר משמש כקטגוריה חדשה לשנת 2010, המכירה בכוחו העולה של המיתוג הבינלאומי הנעשה על ידי הממשלה על מנת לקדם את המדינה בעולם. על קטגוריית פרס מיתוג המדינה הטוב ביותר התמודדו מדינות וערים נוספות בהן : דרום אפריקה, לונדון, דובאי, בחריין ומדריד.