הליגה הספרדית חתמה על הסכם חסות עם "ברגר קינג"
מנהלת הליגה הספרדית (LFP) ורשת המזון המהיר "ברגר קינג" הציגו אתמול (ב') הסכם שיתוף פעולה, לפיו הרשת תהפוך לספונסר רשמי של הליגה הראשונה והשנייה בשלושת העונות הקרובות. שווי העסקה לא פורסם.
פרנסיסקו רוקה, מנכ"ל המנהלת, אמר ששני הצדדים יקיימו משטר שיווק "שאפתני", במסעדות של הרשת כמו בעזרת טכנולוגיה חדשה.
"מבחינה אסטרטגית, זו אווירה בה החברה צריכה להיות נוכחת", אמר ז'אן-פול הורדיק, מנהל השיווק של "ברגר קינג", והוסיף: "הליגה הספרדית נוגעת למיליוני אוהדים ברחבי העולם והחברה שלנו רוצה להיות שותפה לרגעים ולרגשות הנפלאים שהכדורגל מעניק לנו. החסות מייצגת מחויבות איתנה לערכים כמו מאבק, התמדה, עבודת צוות ומחויבות".
"ברגר קינג" הציגה בנוסף את תחרות "מלך החגיגות 2010", שיזכה בה מי שיחגוג גול בצורה הכי מקורית. אוהדים יוכלו להצביע עבור החגיגה המועדפת עליהם דרך רשתות חברתיות, והשחקן המנצח יקבל פרס כספי שייתרם לצדקה לבחירתו.