שילוט חוצות: קמפיינים חדשים בספטמבר על קירות לביא מדיה
לביא מדיה מחכה לאישור של עיריית ת"א לחזור ולפרסם על קיר עזריאלי ותציג שם שלט של גולף. בנוסף, אאודי, סמגל, המשביר לצרכן ומפעל הפיס
חברת שילוט החוצות לביא מדיה מדווחים על קמפיינים שעולים בחודש ספטמבר בפריסה הארצית של החברה.
אופנת גולף, עלתה בקיר מגדלי הכנסת בירושלים, דיזינגוף סנטר, חיפה בית הזורע ובאר שבע בית הנשיאים, כמו כן היא מתוכננת לעלות על הקיר הענק בצומת עזריאלי ברגע שהעירייה תאשר אותו בשנית לאחר סערת קמפיין ארנה. עלות הקמפיין כ-850 אלף שקל, משרד הפרסום - בורודה קפלן. סמגל, עלו על הקיר בהרצליה פיתוח בעלות של 80 אלף שקל. מפעל הפיס מציג על קיר הכניסה בבאר שבע בעלות של 85 אלף שקל. משרד הפרסום - גיתם. המשביר לצרכן עלו בפריסה ארצית, בבאר שבע, חיפה, על הקיר החדש בתל ברוך צפון, ובכניסה לאשדוד. עלות הקמפיין, כ-400 אלף שקל. משרד הפרסום - מקאן אריקסון. אאודי רכשו את הקיר בכניסה לצהלה בלב צומת הפיל לתקופה של 4 חודשים בעלות של 400 אלף.