הזיכיונות החדשים בחברת השילוט לביא מדיה: עזריאלי וקיבוץ גלויות
לביא מדיה נכנסו בסערה לתודעה בשבוע האחרון בזכות או בגלל הסערה סביב קמפיין ארנה שהורד בחלקו על-ידי עיריית תל-אביב אך מן החובה היא להזכיר שדברים נוספים קורים שם מעבר לכך. החברה השיגה לאחרונה 2 זיכיונות שילוט חדשים בת"א. הראשון הוא בית ספר עמל בצומת עזריאלי, זה שעליו מוקמו השלטים המדוברים של קמפיין ארנה כאשר תקופת הזיכיון היא ל-3 שנים בעלות שנאמדת בכ-3.5 מיליון שקלים. הגודל הוא כ-700 מטר. הזיכיון הנוסף הוא על קיר במחלף קיבוץ גלויות, גודל הקיר כ-250 מטר והוא נצפה על ידי הנוסעים מצפון לדרום ומדרום לכוון צפון. עלות הזיכיון לתקופה של 3 שנים נאמדת בכ-מיליון שקלים. גם בקיר זה הלקוח הראשון שהעלה קמפיין היה קניון ארנה החדש.
לביא מדיה היא מהחברות הגדולות בארץ בתחום שילוט חוצות ענק על גבי מבנים, ומחזיקה בלמעלה מ-30 זיכיונות ברחבי הארץ, בערים באר שבע , חיפה, ירושלים, תל אביב, גבעתיים, ראשל"צ ואשדוד. כמו כן החברה מחזיקה בזיכיון לפרסם על גבי מכונות שתיה בכ-1100 נקודות, בזיכיון לפרסום בחרמון בתקופת החורף, ומחזיקה בטכנולוגיית פרסום באמצעות מערכות בלותות'. גבי לביא מנכ"ל החברה, "אנו שמחים לצרף לשורות החברה את הקירות הכי טובים בארץ בצומת עזריאלי ולהמשיך באסטרטגיית הצמיחה שלנו. החברה מסוגלת לתת היום מענה ללקוח בפריסת קירות ארצית מלאה".