לקראת היורו: 'AIG ישראל' תאמץ את נבחרת ישראל - תמורת 2.5 מיליון שקל

חברת הביטוח תאמץ את הנבחרת בשנתיים הקרובות, ותזכה להופיע על חולצות האימון של הנבחרת ושטחי פרסום ברחבי האצטדיון הלאומי ברמת גן
אלכסנדר כץ |

חברת הביטוח 'AIG ישראל' חתמה אתמול (רביעי) על חוזה מפרסם ראשי לנבחרת ישראל לשנתיים הקרובות, במסגרת הקמפיין לאליפות אירופה ב-2012, תמורת 2.5 מיליון שקל. ההסכם נחתם מול חברת 'ספורטפייב' והתאחדות הכדורגל.

במסגרת ההסכם בין הצדדים, יופיע לוגו החברה על חולצות האימון של הנבחרת החל מקמפיין מוקדמות יורו 2012 וכן שטחי פרסום באצטדיון רמת גן במשחקי הבית של הנבחרת. ארגוני הכדורגל הבינ"ל פיפ"א ואופ"א, אוסרים על נבחרות לפרסם לוגואים מסחריים על חולצות השחקנים במשחקים רשמיים, ולכן גם הלוגו של 'AIG ישראל' לא יופיע על חולצות הנבחרת במהלך המשחקים הרשמיים של קמפיין יורו 2012.

AIG תיזום ותקיים פעילויות שיווקיות וקידום מכירות ללקוחות החברה לצד פעילויות פנים ארגוניות שיתמכו במהלך ויצרו, לדברי החברה, חיבור והזדהות בין הלקוחות והעובדים לבין הנבחרת.

אורי קליין, סמנכ"ל שיווק ומכירות של 'AIG ישראל', מסר: "אנו גאים להיות המפרסם הראשי של נבחרת ישראל, המותג הכי ישראלי שקיים, המאגד ומחבר אליו את כל שכבות האוכלוסייה וכלל אוהדי הקבוצות השונות בארץ. האסטרטגיה השיווקית שלנו שמה דגש על חיבור של AIG כמותג חזק ומוביל בשוק המקומי, לישראליות, באמצעות מגוון פעילויות שונות. הענקת מעמד מפרסם ראשי מהווה נדבך חשוב במהלך זה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה