מסיים תקופה: רוני קליינר עוזב את חברת ההפקות 'גראויטי' אחרי 14 שנים

הגיע לחברה ב-1996 ושימש בתחילה כעורך וידאו, עד שהגיע למשרת מנהל קריאייטיב. כעת רוצה קליינר להתמקד בקריירה שלו כבמאי
כתבי אייס |

לאחר 14 שנים בחברת ההפקות 'גראויטי', מנהל הקריאייטיב ובמאי הפוסט רוני קליינר החליט לסיים את תפקידו. הסיבה: התמקדות בקריירה שלו כבמאי.

קליינר (36) החל את עבודתו בגראויטי כעורך וידאו ב-1996 ועם השנים התקדם לרמת אמן פליים. במקביל לעבודתו השלים את לימודי הקולנוע והטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב. מאז התקדם קליינר עד לתפקיד מנהל קריאייטיב.

בין היתר היה קליינר שותף לפרסומות של קבוצת שטראוס עלית, 012, טושיבה, בנק הפועלים, אורנג', סלקום, המועצה להסדר הימורים, ביטוח ישיר, יונדאי, החברה המרכזית למשקאות, HOT ושופרסל. בנוסף היה מעורב במספר פרויקטים בינלאומיים של חברת הבת של גראויטי, rhino, הפועלת בניו יורק.

בשנים האחרונות עסק גם בבימוי פרסומות, קליפים ויצירה בתחום הטלוויזיה בארץ ובחו"ל ובמקביל הרצה באקדמיה.

מנכ"ל גראויטי, יורם אלטמן אלדר, מסר: "אנו בטוחים בהצלחתו ובכישרונו של רוני ממנו נהנינו מזה למעלה מעשור. רוני היה שותף לדרך ואחד מאבני היסוד של גראויטי ואנו מאחלים לו הצלחה רבה בדרכו החדשה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה