רשמית: גם 'פרוקטר וגמבל' הפכה לספונסרית של לונדון 2012
אחרי שבשבוע שעבר חברת הכימיקלים "דאו" הוכרזה כספונסר של המשחקים האולימפיים עד 2020, אתמול (רביעי) היה זה תורה של תאגיד מוצרי הצריכה "פרוקטר וגמבל", שהפכה בכך לנותנת החסות המרכזית ה-11 שהוועד האולימפי הבינלאומי (IOC) מצליח לגייס לקראת לונדון 2012.
P&G כבר מהווה ספונסר של הוועד האולימפי האמריקני, צעד ששיפר את מוניטין החברה וייצר עבורה כ-100 מיליון דולר במכירות. למרות שהפרטים הכלכליים של ההסכם לא פורסמו, מה שידוע הוא שכעת ה- IOC מתקרב מאוד ליעד שהציב לעצמו: הכנסות של כמיליארד דולר מחסויות.
"המטרה שלנו היא להביא את הספורט לרמת השורשים, בעיקר במדינות מתפתחות", אמר ז'אק רוג, נשיא ה-IOC. "יש משהו מעבר לכסף, משהו כמו המומחיות והידע של פרוקטר וגמבל. הם ללא ספק חברת השיווק הטובה בעולם ואני בטוח שנלמד מהם רבות אודות שיווק".
תחת תאגיד P&G נמצאים מותגים רבים, כשבין היתר אפשר למנות את פמפרס, אריאל, אולווייס, פרינגלס, ג'ילט והד אנד שולדרס.