רשמית: גם 'פרוקטר וגמבל' הפכה לספונסרית של לונדון 2012

קונצרן הענק הודיע שיחבור לוועד האולימפי הבינלאומי ב-10 השנים הקרובות. ההסכם מציב את הוועד מרחק נגיעה מיעד המיליארד דולר שהציב לעצמו
אור זיו - Bizsport |

אחרי שבשבוע שעבר חברת הכימיקלים "דאו" הוכרזה כספונסר של המשחקים האולימפיים עד 2020, אתמול (רביעי) היה זה תורה של תאגיד מוצרי הצריכה "פרוקטר וגמבל", שהפכה בכך לנותנת החסות המרכזית ה-11 שהוועד האולימפי הבינלאומי (IOC) מצליח לגייס לקראת לונדון 2012.

P&G כבר מהווה ספונסר של הוועד האולימפי האמריקני, צעד ששיפר את מוניטין החברה וייצר עבורה כ-100 מיליון דולר במכירות. למרות שהפרטים הכלכליים של ההסכם לא פורסמו, מה שידוע הוא שכעת ה- IOC מתקרב מאוד ליעד שהציב לעצמו: הכנסות של כמיליארד דולר מחסויות.

"המטרה שלנו היא להביא את הספורט לרמת השורשים, בעיקר במדינות מתפתחות", אמר ז'אק רוג, נשיא ה-IOC. "יש משהו מעבר לכסף, משהו כמו המומחיות והידע של פרוקטר וגמבל. הם ללא ספק חברת השיווק הטובה בעולם ואני בטוח שנלמד מהם רבות אודות שיווק".

תחת תאגיד P&G נמצאים מותגים רבים, כשבין היתר אפשר למנות את פמפרס, אריאל, אולווייס, פרינגלס, ג'ילט והד אנד שולדרס.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה