מניית אפליסוניקס מטפסת 5%: תחל בשיווק ומכירה של מכשיר הסרת השיער באולטרא-סאונד בסין ובהונג קונג

יעד המכירות המינימאליות בהסכם עם המפיץ - 650 אלף דולר ב-2010. החברה השלימה לאחרונה מכירות ראשונות בקנדה ואיטליה
שרות Bizportal |

חברת אפליסוניקס, המפתחת פתרונות טכנולוגים חדשניים מבוססי אולטרא-סאונד לשוק האסתטיקה, מדווחת על התחלת שיווק ומכירות של ה-Selectif Pro, המוצר הראשון בעולם להסרת שיער בטכנולוגיית אולטרא-סאונד, בשווקי הקוסמטיקה בסין והונג קונג.

על פי מזכר ההבנות שנחתם עם המפיץ בסין, תוקנה למפיץ בלעדיות בהפצת מכשיר ה-Selectif Pro בסין ובהונג קונג לתקופה של 12 חודשים, וזאת בכפוף לעמידה ביעדי מכירות מינימאליים בהיקף מצטבר של 650 אלף דולר עד סוף 2010, שהיא תקופת השקתו של המוצר בסין.

אפליסוניקס חתמה על מזכר הבנות להפצת המכשיר עם חברת הפצה סינית שעוסקת בשיווק מוצרים רפואיים ואסתטיים לשוק המקצועי. במסגרת ההסכם, התחייב המפיץ לטפל בהוצאת האישורים הנדרשים לצורך מכירת המכשיר בסין ובהונג קונג, כמו גם ביוזמות שיווקיות, ביניהן הצגת המכשיר בכנסים ובתערוכות. שני הצדדים פועלים לסגירת הסכם מלא להפצת המכשיר.

מזכר הבנות זה מצטרף למכירות הראשונות עליהן דיווחה לאחרונה אפליסוניקס בקנדה ובאיטליה. בקנדה, ניתנה למפיץ בלעדיות בשיווק המכשיר בכפוף ליעד מכירות מינימאלי של כ-420 אלף דולר עד סוף 2010. באיטליה קיבלה אפליסוניקס התחייבות להזמנת פתיחה ראשונית ומיידית של 40 אלף דולר. השוק האיטלקי נחשב לשוק קוסמטיקה מוביל ואסטרטגי המתאפיין במודעות גבוהה במיוחד לנושא האסתטיקה.

פרופ' יצחק פטרבורג, יו"ר דירקטוריון החברה מציין כי "ההתעניינות במוצר החדשני של אפליסוניקס להסרת שיער גדלה בהתמדה ומכירת המכשיר בסין מהווה פריצת דרך אסטרטגית של אפליסוניקס בחלק זה של העולם, ויחד עם מכירות ביפן, יאפשר הדבר למתג את המוצר במזרח הרחוק ויאפשר הרחבת המכירות והתקשרויות נוספות".

המוצר שפיתחה אפליסוניקס הוא, הראשון בעולם שפועל בגלי אולטרא-סאונד להסרת שיער בשוק המקצועי. ייחודו של המוצר הוא ביכולת להסיר שיער באזורי גוף קטנים ורגישים דוגמת אזורי הפנים ואזורים אינטימיים, בכל צבע שיער, בכל גוון עור, ללא כאבים וללא תופעות לוואי, וללא מגבלות של חשיפה לשמש.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה