עסקת המשך לנייס מערכות: תספק מערכות לחברת טלפוניה אמריקנית ביותר מ-5 מיליון דולר
עסקת המשך לנייס מערכות: נבחרה ע"י ספקית שרותי תקשורת אמריקנית מובילה להרחבת סביבת היישומים של נייס המותקנות אצלה, בעיסקה המוערכת ביותר מ-5 מיליון דולר. בין היתר, נייס תחליף מערכות מתחרות.
פתרון IEX TotalView לניהול כח אדם של נייס נבחר בשל היצע היישומים הייחודי והמגוון המאפשר קביעת לוחות הזמנים של עשרות אלפי נציגי שירות הפועלים בסביבה מורכבת בשל ריבוי בעלי תפקידים ומספר האתרים.
פתרון ניהול כח האדם של נייס, יפשט את תהליך קביעת לוחות הזמנים של נציגי השירות ויגביר את היעילות בכך שיבטיח כי נציגי השרות המתאימים מבחינת מיומנות ומספר משובצים במשמרות המתאימות ביותר. הפתרון גם ישפר את תהליכי החיזוי של חברת התקשורת הקשורים בתכנון חופשות, בקשות לשיבוץ למשמרות ותהליכים אחרים הקשורים לתפקוד נציגי השירות, כולל עמידה משופרת בנהלים. כתוצאה מכך, יוכלו מנהלי מוקד השרות לתפעל את עסקי מוקד השרות באופן יעיל יותר. דבי מיי, נשיאת קבוצת Workforce Management IEX בנייס אמרה: "אנו שמחים על בחירתנו לפרוייקט רחב היקף זה, מה שמעיד על מצויינות השרות שלנו ועל תפקידנו המוביל באספקת פתרון ניהול כח אדם ראשון במעלה לתעשיית התקשורת, פתרון פונקציונלי מוביל, בעל יתרונות עסקיים ותפעוליים מדידים."
נייס מערכות הינה ספקית פתרונות למינוף המידע הגלום באינטראקציות ושירותים בעלי ערך מוסף, המבוססים על ניתוחים מתקדמים של אינטראקציות שמקורן בתוכן מולטימדיה בלתי מובנה, ומידע שמקורו בעסקאות, הכולל תקשורת בטלפון, אינטרנט, אימייל, רדיו, ווידאו ומקורות מידע נוספים.