נייס בעסקה עם עליבאבא: פתרונות החברה יוטמעו בשני מוקדי שירות של ענקית הסחר האלקטרוני
נייס מערכות הודיעה היום כי ענקית המסחר המקוון בסין, עליבאבא (Alibaba.com), החברה המובילה בעולם במסחר מקוון בין-עסקי (B2B), העבירה הזמנה ראשונית לפתרונות NICE SmartCenter אשר יוטמעו בשני מוקדי השירות של החברה הפועלים בסביבת VoIP. סך התקבולים הצפויים מהעסקה לא פורסם.
NICE SmartCenter יספק למוקד השירות של אתר עליבאבא ניהול האיכות עם רמת דיוק גבוהה, אשר יסייע להבטיח את רמת שביעות רצון הלקוחות וחיזוק של רמת נאמנותם. הפתרונות יאפשרו למנהלים להעריך ולשפר באופן יזום את איכות השירות הניתנת ללקוחות המתקשרים בנוגע לשירותי האתר עליבאבא ולתמיכה הטכנית.
"אנו שמחים על בחירתנו על ידי החברה המובילה בעולם במסחר מקוון, עליבאבא," אמר דורון בן סירא, נשיא נייס APAC. "הזמנה זו ממחישה את היותנו מובילים באספקת חליפת הפתרונות המתקדמת ביותר למוקדי שירות וממחישה את תפקיד המפתח שלנו בסיוע לאירגונים ברחבי העולם לשפר את ביצועיהם."