וואלה מדווחת על גידול של 88% ברווחים: "השיפור מגיע ממעבר של תקציבי הפרסום מהטלוויזיה לאינטרנט"
חברת וואלה, מפעילת אחד מאתרי האינטרנט הגדולים בישראל, פרסמה את דוחותיה לרבעון הראשון של 2008 עם גידול בהכנסות ושיפור בשיעור הרווחיות.
הכנסות הרבעון הראשון לשנת 2008 הסתכמו בכ-24.6 מיליון שקל לעומת כ-21.1 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2007, המצביע על גידול של כ-17%. הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-3.7 מיליון שקל לעומת כ-2 מיליון שקל ברבעון המקביל, גידול של 88%.
החברה מדווחת על צבר הזמנות ממפרסמים (במונחי נטו לאחר קיזוז עמלות) של 14.5 מיליון שקל נכון ל-31 למרץ 2008, אשר רובן יוכרו כהכנסות במהלך שנת 2008. בנוסף, תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הראשון עומד על כ-5.5 מיליון שקלים.
דירקטוריון החברה החליט לראשונה על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות של החברה בסכום כולל של 30 מיליון שקל. חלוקת הדיוידנד כפופה לאישור האסיפה הכללית של בעלי המניות של החברה.
אילן ישועה, מנכ"ל וואלה, אומר כי "השיפור המשמעותי בתוצאות החברה נובע מהמשך הגידול בתקציבי הפרסום המועברים לאינטרנט על חשבון הטלוויזיה והעיתונות המודפסת, כמו גם מכניסתה של החברה לתחומי התוכן הסלולרי והפרסום הטקסטואלי בתוצאות חיפוש".
החברה מדווחת עוד על גידול של 28% בכמות צפיות הווידאו ברבעון הראשון של 2008. ישועה צופה כי חלקו של האינטרנט בעוגת הפרסום בישראל יגדל השנה ויגיע להיקף של כ-120-130 מיליון דולר, המצביע על גידול של כ-30% בהשוואה לשנה קודמת.