ריטליקס מדווחת על עסקה עם אחת מרשתות הסופרמרקטים הגדולה בארה"ב

החברה תספק את מערכת Retalix Yard Management לצורך ניהול החצרות בשמונת מרכזי ההפצה שלה בארצות הברית. שווי העסקה נאמד ב-1 מיליון דולר, ע"פ הערכות בשוק
אריאל אטיאס |

חברת ריטליקס (סימול: RTLX), המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים ברחבי העולם, הודיעה היום כי רשת הסופרמרקטים האמריקאית לאיון פוד (Food Lion), מקבוצת דלהייז (סימול: DEG), איתה היא עובדת כבר, בחרה במערכת Retalix Yard Management לניהול החצרות בשמונת מרכזי ההפצה שלה בארצות הברית.

מהחברה לא נמסרו הפרטים הפיננסים של העסקה, אך הערכות בשוק הם ששווי העסקה נאמד ב-1 מיליון דולר.

לאיון פוד היא הרשת הגדולה בקבוצת דלהייז אמריקה, המדורגת בין עשר רשתות הסופרמרקטים הגדולות בארצות הברית, עם הכנסות בסך יותר מ-18 מיליארד דולר בשנת 2007. פוד ליון מפעילה כ-1,300 סופרמרקטים ב-11 מדינות במזרח ודרום-מזרח ארה"ב.

המערכת של ריטליקס כבר הותקנה במרכז ההפצה הראשי של פוד ליון בצפון קרוליינה, המשרת כ-300 מסניפי הרשת. פוד ליון תמשיך להתקין את הפתרון של ריטליקס בשבעת מרכזי ההפצה האחרים שלהם.

במסגרת יישום הפתרון של ריטליקס, פוד ליון החלה להשתמש בטכנולוגיית זיהוי אלחוטי RFID. קוראי RFID מותקנים בשערי הפריקה והטעינה של מרכזי ההפצה, וכל אחת מ-2000 המשאיות בצי של הרשת תזוהה באמצעו תג RFID. כך יזוהו המשאיות באופן אוטומטי בעת הגעתן למרכז ההפצה בכלל ולשער מסוים בפרט.

"על ידי שילוב הפתרון של ריטליקס בשרשרת האספקה שלנו, אנו יכולים להפחית את עלויות העבודה, לשפר את ניצולת המשאבים ובסופו של דבר לחסל חוסר-יעילות שפוגעת לרעה ברווחיות של הפעילות שלנו", אמר דניס מק'קוי, סגן נשיא להפצה בפוד ליון.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה