ז'ק אלעד עוקץ את דיסקונט: "אנחנו נהיה ערוכים למבצעים עליהם נכריז"

את הדברים אמר יו"ר הבינלאומי במסיבת עיתונאים לרגל מהלך פתיחת סניפים המיועדים למגזר הלקוחות האמידים. יובנק מכוון אל הלקוחות האמידים ומתכנן לפתוח 3 סניפים במקומות אסטרטגיים
ישראל הס |

יובנק מודיע היום על מהלך חדש בתחום הבנקאות- בידול מגזר הלקוחות האמידים. הבנק מתכנן לפתוח 3 סניפים במקומות אסטרטגיים בהם יש ריכוזים גבוהים של אוכלוסיה מהמעמד הבורגני-עליון. הבנק מגדיר את הלקוחות אליהם מכוון המהלך, כבעלי הכנסה פנויה של 0.5 -1.5 מיליון שקל.

הלקוחות החדשים יהנו מכל שירותי הבנקאות הרגילים, אך עם זאת יושם דגש נרחב על שירותי ההשקעות. "דגש מיוחד יינתן לפן השירותי, ייעוץ השקעות אישי ברמה גבוהה, גמישות בשעות פתיחת הסניף ושירות עד הבית הם רק חלק מהשרותים שנספק במסגרת המהלך החדש" אומר היום אילן רביב מנכ"ל יובנק.

המהלך מגיע על רקע התרחבות מגזר הלקוחות האמידים בארץ ופונה לשוק של כ-170 אלף בתי אב. על פי רביב, "גם אלף לקוחות בכל סניף, יביאו לרווחיות המהלך". היקף ההשקעה בשלב הראשוני הוא כ-10 מיליון שקל.

באשר לשאלה, " איך יבוא לידי ביטוי המהלך החדש בתחום האשראי והמשכנתאות?" השיב ז'ק אלעד יו"ר הבינלאומי, "מדיניות מתן המשכנתאות תישאר כפי שהיא היום בבנק הבינלאומי" עוד הוסיף אלעד בהתרסה לבנק אחר (דיסקונט כמובן) - "הבנק לא ייצא במבצעים שלא יוכל לעמוד מאחריהם, זמן קצר לאחר השקתם. אנחנו נהיה ערוכים לתת שירות לכל מבצע עליו נכריז". אי אפשר היה שלא להבין מנוסח וסגנון הדברים, כי הכוונה הסמויה הייתה למבצע בתחום המשכנתאות, עליו הכריז בנק דיסקונט. בנק המשכנתאות דיסקונט השיק מבצע, בו הציע ריבית הנמוכה באופן משמעותי מתנאי השוק. מבצע זה, יצר לחץ על יועצי המשכנתאות בבנק וגרם ללקוחות לחכות לאישור בקשתם, תקופות זמן ממושכות. המבצע, אשר הצביע על חוסר היערכות נכונה של הבנק לקראת מבצעיו, גרם למבוכה רבה בבנק.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה