כוון קרנות נאמנות וכוון ניהול תיקים הקימו חברת אם

כוון בית השקעות מתכוונים להיכנס לתחום קופות הגמל ובודקים רכישה של מנהל קטן עד בינוני מבצעים מיתוג מחדש הכולל קמפיין פרסומי בהשקעה של כ- 2 מיליון שקל
שהם לוי |

בית ההשקעות כוון מבצע מהלך של מיתוג מחדש לאחר שבימים אלה הקים חברה אם בשם כוון בית השקעות המחזיקה בשתי חברות בנות שפעלו עד כה באופן עצמאי: כוון ניהול קרנות נאמנות וכוון ניהול תיקי השקעות. החברה שכרה בימים אלה קומת משרדים חדשה בבניין ציון הממוקם בשד' רוטשילד בת"א בשטח של כ- 500 מ"ר.

מהלך המיתוג של כוון בית השקעות מתבצע במקביל ליצירת שפה פנים וחוץ ארגונית חדשה "שבמרכזה נמצא הלקוח" והיא משתלבת עם אסטרטגיית השיווק שנבנתה לפיה, הורחבה לראשונה הפעילות העסקית מול לקוחות פרטיים באמצעות ניהול תיקים בהיקפים נמוכים יחסית של 100 אלף ש"ח ומעלה כאשר עד כה ניהול תיקי ההשקעות התייחס ללקוחות עם סכומים גבוהים יותר של 250 אלף ש"ח ומעלה.

לדברי גיל סעדה סמנכ"ל השיווק בכוון : " פתיחת אפשרויות ההשקעה בתיקים שהיקפם יחסית נמוך נועדה לאפשר לקהלי יעד שונים ומגוונים ליהנות מהפעילות האטרקטיבית הקיימת בשוק ההון ומהתשואות שכוון מניב מידי שנה ללקוחותיו". יצוין כי זו השנה הרביעית שתשע קרנות כוון בהן: כוון גמישה, כוון חו"ל, כוון אג"ח גלובלית, כוון ישראל, כוון אג"ח דינמית וכוון אסטרטגיות גידור - "מכות" את המדד.

בנוסף, קלט לאחרונה בית ההשקעות 10 עובדים בכירים חדשים בהם: כלכלנים , מנהלי תיקים ויועצים. לדברי סעדה "הכפלנו את מצבת כוח האדם במטרה לחזק את מערך השיווק מול הבנקים והלקוחות הפרטיים".

כאמור, כוון בית השקעות יחל בימים הקרובים בקמפיין פרסומי שישלים את מהלך המיתוג מחדש הכולל רדיו, אינטרנט ושילוט חוצות ובו הושקעו סך כולל של כ- 2 מיליון שקל.

בני מוזס מנכ"ל כוון חושף כי בימים אלה הוא בודק את האפשרות להיכנס לתחום קרנות ההשתלמות וקופות הגמל וכן למוצרים פיננסיים חדשים אחרים " בשלב זה אנו מחפשים לרכוש מנהל קופות גמל בסדר גודל קטן עד בינוני" .

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה