BYD Seal U DM-i
BYD Seal U DM-i

אפקט הג'אקו - BYD חותכת 10.0 אש"ח ממחיר ה SEAL U PHEV

ב'שלמה מוטורס' רואים את ההצלחה של המתחרים, גם הג'אקו 7 פלאג אין, וגם הצ'רי טיגו 8 פלאג אין, ועושים את ההתאמות ההכרחיות, כלומר הוזלה של 10,000 ש"ח לגירסת הכניסה, על מנת לשמור על האטרקטיביות של ה Seal U הפלאג אין. 

יואב פולס | (1)
נושאים בכתבה BYD Seal U פלאג אין BYD

שלמה מוטורס, יבואנית דגמי BYD לישראל הודיעה על הוזלה של מחירי ה BYD SEAL U DM-i, גירסת הפלאג אין הייבריד של ה Seal U המוצלחת.

ה BYD Seal U DM-i שהושקה ממש בסוף 2024 היא גירסת הפלאג אין הייבריד של ה Seal U החשמלית, והיא משלבת מנוע בנזין או טורבו בנזין, יחד עם מנועים חשמליים בשתי רמות גימור Boost ו Design. ה Seal U בגירסת הפלאג אין הייבריד מצוייד בסוללה בקיבולת של 18.3Kwh ונהנה בזכותה מטווח חשמלי מלא של 80 / 70 ק"מ בהתאם לגירסה. מחירי ההשקה עמדו בהשקה על 210.0 אש"ח ו 235.0 אש"ח.

מאז ההשקה נרשמו במשרד הרישוי פחות מ - 20 מכוניות, כאשר המשלוח הגדול של כלי הרכב שהוזמנו אמור להגיע בימים הקרובים.

עתה הודיעה 'שלמה מוטורס' על הוזלה של 10,000 ₪ בדגם הכניסה מ - 210.0 אש"ח ל - 200.0 אש"ח, והוספת עוד דגם ביניים Comfort שמקבל גם סוללה גדולה משל שני אחיו בקיבולת 26.6Kwh והטווח החשמלי המלא צמח ל - 125 ק"מ. גירסה זו תשווק במחיר של 215.0 אש"ח.

לא מן הנמנע כי ההצלחה הגדולה של הג'אקו 7 פלאג אין שמסר בינואר 2025 כ 1500 יחידות, לא נעלמה מעיני אנשי 'שלמה מוטורס' והפחתת המחיר נועדה להציע אלטרנטיבה למתענייני הג'אקו.

בהשוואה בין שני כלי הרכב, נהנה ה Seal U פלאג אין מיתרון במימדים, ובעיקר מתא נוסעים מרווח יותר הודות לבסיס גלגלים של 2.765 מטר לאריה הים, בהשוואה ל - 2.672 מטר לג'אקו, פער של 9.3 ס"מ שכולו לרווחת הנוסעים. התחרות האמיתית ל Seal U בגירסת פלאג אין תהיה מכיוון הטיגו 8 PHEV שהושק בשבוע שעבר במחירים של 200.0 אש"ח ו - 210.0 אש"ח, עם תא נוסעים משודרג ובעיקר אופציה לשבעה מקומות.

למי שדואג ללקוחות שכבר הזמינו את ה - Seal U DM-i אזי ב'שלמה מוטורס' מעדכנים כי הלקוחות יהנו מהמחיר המעודכן, כלומר ישלמו 10,000 ₪ פחות ממה שהם תכננו להוציא.

קיראו עוד ב"רכב ותחבורה"

 


תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מוני 09/02/2025 23:31
    הגב לתגובה זו
    כמה אפשר להרוויח על העם המסכן בציון שמוכן לשלם כל מחיר.בושה לשני הצדדים בעסקה.
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05. צילום יצרן

דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון

מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח. 

יואב פולס |

מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.

הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07  המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.

העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.


דיפאל S05 סביבת נהג. צילום יצרן

תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.

המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.

ג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אש"ח. צילום יואב פולסג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אש"ח. צילום יואב פולס

ג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אלף ש"ח

ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל החלה בשיווק הג'ילי Starray EM-i עם הנעת פלאג אין הייבריד.

המחירים 170.0 אש"ח לדגם PRO ו - 176.0 אש"ח לדגם TECH

בכוונת היבואנית לייבא גם את הג'ילי EX2 החשמלית הקומפקטית, במהלך 2026

יואב פולס |

ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל השיקה את הג'ילי Starray EM-i דגם הפלאג אין הייבריד החדש של היצרנית. אם משהו מצלצל לכם מוכר אתם לא טועים, כבר בתחילת נובמבר פרסמנו ממש כאן במדור אודות תחילת הייבוא של הרכב, עם הפרטים הטכניים שהיו ברשותנו.

הג'ילי Starray EM-i הוא קרוסאובר בסגמנט C-Suv העושה שימוש בפלטפורמה GEA של היצרנית, אותה פלטפורמה בה עושה שימוש גם הקרוסאובר החשמלי של היצרנית ה EX5. עד כדי כך הפלטפורמות זהות, שחלק מהתמונות של ה Starray EM-i שהגיעו מהיצרנית נשאו את השם EX5 EM-i.

ה Starray EM-i עושה שימוש בהנעת פלאג אין הייבריד מהדור החדש בה הנעת הרכב מבוצעת על ידי המנוע החשמלי, ומנוע הבנזין משמש לטעינת הסוללה ויכול גם לספק חשמל ישירות למנוע החשמלי.

המימדים של הג'ילי Starray EM-i מציבים בחלק העליון של הסגמנט בהיבט המימדים עם אורך כולל של 4.74 מטר, רוחב של 1.905 מטר, גובה של 1.685 מטר ובסיס גלגלים של 2.755 מטר, כאמור מהגדולים שבקטגוריית ה C-Suv.

ג'ילי Starray EM-i סביבת נהג. צילום יואב פולס