נעילה צורמת בת"א: המעו"ף נפל יותר מ-1%; אופקו זינקה במחזור מטורף, מנקיינד התפוצצה 30%

הסיפור הגדול של היום היה כניסת מנקיינד למדדים - שהתפוצצה בסיום. טאואר המשיכה לזנק, הבנקים צללו בסיום
 | 
(74)
באחוזת בית
יום המסחר האחרון לשבוע זה בבורסה בת"א ננעל בירידות שערים משמעותיות, כשההחרפה הגיעה לקראת סיום, במקביל לירידות בניו-יורק ובאירופה. נציין את מניית אופקו הלת' שזינקה 4% במחזור מטורף של 241 מיליון שקל(!) בשל התאמות המדדים, ואת מניית מנקיינד החבוטה טסה בסיום כמעט 31%. מדד הבנקים נפל 1.6% בהובלת מניית 'הפועלים' שירדה 1.85%. יום לפני התוצאות הדרמטיות של הצעת הרכש מצד מיילן - פריגו צימצמה ירידה של 2.7% ואיבדה 1.5%.
מדד ת"א 35 +0.3% מדד ת"א 35 1,621.49 +0.3% מדד ת"א 35 בסיס:1,616.59 פתיחה:1,616.81 גבוה:1,625.47 נמוך:1,613.5 תמורה:944,910,177 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: איבד 1.06%.
מדד ת"א 90 +0.46% מדד ת"א 90 1,333.2 +0.46% מדד ת"א 90 בסיס:1,327.12 פתיחה:1,328.47 גבוה:1,334.01 נמוך:1,327.45 תמורה:324,662,213 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  עלה 0.37%.
מדד ת"א בנקים-5 -0.03% מדד ת"א בנק 2,448.19 -0.03% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,448.92 פתיחה:2,446.89 גבוה:2,461.76 נמוך:2,440.12 תמורה:262,191,585 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ירד 1.62%.
מחזור המסחר (כולל פקיעת האופציות השבועיות) ננעל על 2.45 מיליארד שקל.
פקיעת האופיות השבועיות נרשמה בשער 1570.68 נקודות.
בסיכום שבועי: מדד המעו"ף ירד 1.5%; מדד ת"א 100ירד ב-1.0%, ומדד הבנקים איבד 2.6%.
הסיפור המרכזי של היום יהיה כניסת {מנקיינד} למדדים בשלב הנעילה היום. אתמול במהלך המסחר עוד נראה היה שהנפקת המניות שביקשה לבצע החברה האמריקנית תבוטל והיא תיכנס למדדים בדרך הרגילה (התעודות ירכשו מניות בשוק) אבל לבסוף רשות ני"ע ספקה פתרון לעניין והיום תתבצע הנפקת המניות לתעודות. המניה חוזרת בפער חיובי של 7.8%. 
בגזרת המט"ח, השקל מתחזק הבוקר מול המטבעות הזרים, כשה- דולר רציף +0.26% דולר רציף 3.52 +0.26% דולר רציף בסיס:3.51 פתיחה:0 גבוה:3.52 נמוך:3.51 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יורד מולו 0.3%, וה- אירו רציף -0.15% אירו רציף 3.88 -0.15% אירו רציף בסיס:3.88 פתיחה:0 גבוה:3.89 נמוך:3.88 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחר ביציבות, אך בטריטוריה האדומה.
מניות במרכז
{איזיצ'יפ} דיווחה על חילוקי דעות בנוגע למכירה למלאנוקס שכרגע נמצאת בסכנת ביטול. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
כיל -0.86% כיל 1,729 -0.86% כיל בסיס:1,744 פתיחה:1,730 גבוה:1,748 נמוך:1,724 תמורה:47,523,635 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה דוחו"ת מאכזבים לרבעון השלישי של השנה עם ירידה בכל הפרמטרים. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
טאואר +1.01% טאואר 7,180 +1.01% טאואר בסיס:7,108 פתיחה:7,101 גבוה:7,180 נמוך:7,072 תמורה:14,242,926 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממשיכה ליהנות מסנטימנט חיובי לאחר פרסום הדו"חות אתמול. נזכיר כי המניה זכתה לעדכון המלצה חיובי.
מניית רדהיל +0.75% רדהיל 268.5 +0.75% רדהיל בסיס:266.5 פתיחה:266.5 גבוה:269 נמוך:263.5 תמורה:197,969 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטסה ביותר מ-20% בשלושת ימי המסחר האחרונים מתקנת מטה. נזכיר כי המניה זכתה להמלצות קניה עם אפסייד מטורף, לאחר שזכתה לאישור שיווק תרופה שלה.
אלביט מערכות +1.6% אלביט מערכות 57,100 +1.6% אלביט מערכות בסיס:56,200 פתיחה:56,600 גבוה:57,150 נמוך:56,260 תמורה:35,687,980 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עולה 2.2% ביום שאחרי פרסום דו"חותיה.
תגובות לכתבה(74):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 30.
    אין ריבית
    ציון 12/11/2015 18:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תשכחו מריבית בזמן הקרוב המצב בארהב לא מזהיר הנה כול המדדים עולים בארהב לא להכנס להיסטריות מיותרות תודה
    סגור
  • לציון
    יניב 12/11/2015 20:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרגת אותי אחי, תבדוק את מצב הראייה שלך ,המדדים יורדים באחוז לקראת מפולת של 6%
    סגור
  • ליניב
    ציון 12/11/2015 21:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נחיה וניראה הראיה שלי תקינה בשעה 18.30 הם החלו לעלות
    סגור
  • לציון
    ובא 12/11/2015 19:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גואל
    סגור
  • 29.
    הכניסו חברה שאין לה הכנסות
    איפה הרשות לניע 12/11/2015 17:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין איך חברה כזאת נכנסה למדד. לא ייצרה הכנסות לפי הדוחות שלה כבר יותר משנתיים. כל רבעון שורפת 30 מיליון דולר- זה ייגמר רע מאוד
    סגור
  • 28.
    עליות
    אורי 12/11/2015 17:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רצינו עליות קיבלנו זזז של סוס
    סגור
  • 27.
    כרגיל זקן חכם מזהיר לפני והזהיר בתחילת השבוע
    עוקב אחרי הזקן 12/11/2015 17:10
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מי שהקשיב הספיק למכור לפני גל הירידות שיתפתח בימים הקרובים .
    סגור
  • שקרן. הזקן אמר עליות בתחילת השבוע. שמוק רמאי (ל"ת)
    אבי 12/11/2015 17:54
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • כל הראיות הם שאתה או שקרן או קשקשן או טמבל
    עוקב אחרי הזקן 12/11/2015 18:41
    הגב לתגובה זו
    2 11
    זקן חכם במפורש כתב שהתשואות על האגחי"ם נעות מעלה וחצו אץ 2.3% מה שמוכיח עליית רבית דה פקטו ( הוא רשם פרקסלנס) וירידה של מניות. אז אם לא קראת אתה קשקשן ואם קראת אז אתה שקרן ואם לא הבנת אז אתה טמבל...חחחחחחחחח
    סגור
  • אבקשך להפסיק
    לעוקב/ הזקן 12/11/2015 19:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לרוץ אחר הארועים ולאמצם ןאז להפכם לבדיעבד. זה לא הולך במבחן המציאות. אתה הזקן/עוקב כותבים יפה אבל מערבבים אותנו קצת. אבי ב12 צודק.ולמה אתה מכנה אותו טמבל?קשקשן?שקרן? ומה זה ה חחחחחחחחח הפעם 9 פעמים ופעם קודמת 12 פעמים. וההסבר שנתת כאן לפרקלנס(מה זה המילה האהבלה הזאת?)שנתת פעם קודמת. בכלל לא פגעה ממטר.
    סגור
  • עוקב אחרי עוקב אחרי הזקן
    יניב 12/11/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    1 9
    בואנ'ה גאון אתה אין אין עליך פרס נובל לכלכלה אתה צריך לקבל, אחושלוק איזה גאון אתה הרסת אותי חחחחח...
    סגור
  • לא אני לא. אבל זקן חכם דווקא קרוב לגאון
    עוקב אחרי הזקן 12/11/2015 19:05
    הגב לתגובה זו
    2 7
    באוגוסט שהמעוף היה 1720 אמר שהבורסה בסין מוכיחה סמנים להאטה והציע למשקיע הקטן למכור, המעוף נפל קרוב ל 1480,. לקראת החלטת הריבית של ילן בספטמבר, הרוב פה חשב שלא תהיה העלאה ושהמניות יגיבו למעה. הזקן אמר שהירידות ימשיכו אם תהיה העלאת וריבית ואם לאו. בסוכות כשהמעוף התקרב ל1480 וכשמרבית המשקיעים פה צעקו מפולת, הזהיר מפני כניסה לשורט ואמר שהסנופי יחזור לכיוון 2100. בתחילת השבוע טען שיש מכירות כבדות של אחג"ח ארה"ב ל- 10 שנים ושזינוק התשואה מעל ל 2.3% הוא סימן לחזרה למגמת הירידות.....נא להיצמד לעובדות. לא לחינם אני עוקב אחריו ומרויח.....חחחחחחחחחחחח
    סגור
  • הזקן חכם באמת כותב מעניין אבל לעתים רחוקות (ל"ת)
    מתבונן מהצד 12/11/2015 21:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    מי שימכור היום יתחרט בקרוב..כנס ב18.11 הצלחות (ל"ת)
    רדהיל יעד 33$ 12/11/2015 17:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 25.
    פועלים
    פועלים 12/11/2015 17:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בשבוע הבא דוחות...
    סגור
  • 24.
    בורסה מורסה
    אורי 12/11/2015 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    היי יניב. . מה שלומך? הנה התשובה לגאונות שלך. אתמול היתה עליה קלה אז הנה התשלום. ירידות של פי שניים. מה יש לך להגיד גאון של אמא?
    סגור
  • טען עוד
  • לאורי
    יניב 12/11/2015 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מורסה באימא ש'ך איפה נעלמת גאון אין אין עליך סוף העולם איזה גאון של אימא, אני יורד על ארבע לכבודך אתה המשיח, אתה גורו אתה יגאון בחייאת הרגת אותי חחחחחח..
    סגור
  • 23.
    סוף שבוע הפחדנים מחכים ליום שני המניה תעלה ביום שני (ל"ת)
    טאואר 12/11/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • טאואר
    תאו 12/11/2015 16:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מדוע לחכות ליום שני? מה יקרה אז? לפי הדוחות הייתה צריכה לזנק יותר מ2 אחוז
    סגור
  • פוחדים לאבד שליטה בשישי שבת אצלנו אין מסחר
    הפחדנים 12/11/2015 17:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מחכים לראות מה יעשו האמריקאים
    סגור
  • 22.
    וו.טי.פי
    מאיר 12/11/2015 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חוזר ואומר כבר שבועיים שהמנייה בדרך ל 10 אג' , לדעתי לא לאסוף לפני שהיא מגיעה לשער הזה
    סגור
  • 21.
    לכל משקיעי ספיץ
    מומחה שוק 12/11/2015 15:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מי שנכנס לפני יומיים לספיץ אוכל עכשיו וואחד ספיץ, הסדר חוב בחברה המנייה מתרסקת 30 אחוז , איזה פתיים אנשים חחחחח...
    סגור
  • 20.
    זוכרים את היום שהתבקשתם לתעד? (ל"ת)
    המנתח היחיד בעולם 12/11/2015 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 19.
    מהרגע שקבלתם את היום לתיעוד .הירידות לא עוצרות (ל"ת)
    המנתח היחיד בעולם 12/11/2015 15:25
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 18.
    אם מורידים למה בטפטפת ולא בזרם חזק? (ל"ת)
    גל 12/11/2015 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    ואני חשבתי שהיו בשורות טובות? (ל"ת)
    ליויתן מה קורה? 12/11/2015 13:22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 16.
    טווח מסחר
    מקצוען מעוף 12/11/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המעוף בדרך לגעת שוב ב 1560 אם החוזים יתחזקו באדום. השווקים כולם בהמתנה לדו"ח התעסוקה של נובמבר שיחרוץ סופית את ההחלטה לגבי הריבית שתיקבע בדצמבר, כך שפרמיית אופציות קול אמורות להמשיך להישחק
    סגור
  • למקצוען מעוף
    חצי מקצוען וחצי בטלן 12/11/2015 13:37
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מה זה לגעת ב 1560?המדד יחלוף על הנ"ל בלי לספור אותה בכלל. הוא יראה וייפגש ויתערבב ויתקשקש ויתחרבש עם 560 בקלי קלות ודי מהר.
    סגור
  • לחצי מקצוען
    C300 12/11/2015 16:36
    הגב לתגובה זו
    19 1
    אמת דיברת
    סגור
  • מחצי חצי
    למרצדס 12/11/2015 20:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתה בחור נפלא וחכם. שבת טובה.
    סגור
  • 15.
    ביומדיקס
    אחד שמבין 12/11/2015 12:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שימו לב החברה היא חברת אחזקות מחזיקה באליום מדיקל, הורידו אותה בכוונה בדיוק כמו את אליום מדיקל כדי לאסוף סחורה!!! שימו לב איך היום או בימים הקרובים יבוצעו שם עסקאות גדולות מתואמות .... אני שנים בשוק הזה רואה את הדברים הללו אז איך לעזאזל רשות ניע לא מתערבת!!!
    סגור
  • סך הכל חיסון אוניברסלי נגד שפעת . המניה בדרך להצלחה
    ביונדווקס 12/11/2015 17:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדולה בתחום. שער 80 זה מינימום
    סגור
  • לאיד שמבין
    זהבה 12/11/2015 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ומה יש לך לומר על פלוריסטם?
    סגור
  • לאיד שמבין
    זהבה 12/11/2015 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ומה יש לך לומר על פלוריסטם?
    סגור
  • ותוסיפי לזה
    אחד שמבין 12/11/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את העובדה שהמניות הגדולות בתוך המדדים בתקופה חיובית כגון סלקום פרטנר וטאואר .... בזמן שהמדד עומד ההיצעים פשוט מטורפים!!! אגב מנכל פלוריסטם מוביל את המאבק נגד כניסת מנקינד וההשלכות
    סגור
  • פלוריסטם
    אחד שמבין 12/11/2015 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסיפור שם אחר פלוריסטם חברה מצוינת אגב ... הבעיה שהבורסה הכניסה את מנקינד לשוק בהחלטה סופר שערוריתית בכך שהכניסה אותה בכלל שבחרה להכניס אותה לתא 75 בעיתוי שהכניסו אותה ובזה שהחברה בכלל במצב לא טוב ומנצלת את הגודל שלה לגייס כסף.... ומי המפסידים הכי גדולים מזה חברות כמו פלוריסטם ושהם גדולות במדדים המשנים וסופגים היצעי ענק שבתקופה כזו השוק לא יכול להתמודד איתם!!! שימי לב פלוריסטם היא גם בתא 75 וגם ב100 כך ששתי המניות מיילן ומנקינד הביאו להיצעים טכניים עצומים... אגב אחרי הכניסה המדדים הללו ישתחררו ויכולים לעלות בחדות...שימי לב איך היום תא 75 עולה כאשר לפני שבועים שהמעוף עלה 2.5 הוא ירד כ1%....
    סגור
  • לאחד שמבין
    זהבה 12/11/2015 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מבינה מדבריך שכדאי להמשיך להחזיק בפלוריסטם למרות הירידות. מקווה לטוב
    סגור
  • פלוריסטם
    אחד שמבין 12/11/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מניח שבשניה שהשוק יעלה פלוריסטם ובכלל מניות הביומד יזכו לביקושים חזקים כי אל נשכח שהכניסו גם את ביוטיים למדד פשוט הרגו את המדד... קחי לדוגמא את כלל ביוטכנולוגיה עולה בניגוד למדד שלה וזה סימן פנטסטי לדעתי... לגבי פלוריסטם יכול שתעלה אבל בגלל החולשה בה ובשוק לא הייתי ממהר לקנות... אגב חברה טובה מאוד לדעתי ולכן רכישה שלה היא לטווח ארוך...
    סגור
  • לאחד שמבין
    יניב 12/11/2015 13:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    די תפסיק כבר להריץ את המנייה שאתה שקוע בה עד צוואר , ביומדיקס בדרך להתרסקות !
    סגור
  • איזה מריץ ואיזה נעלים ??
    אחד שמבין 12/11/2015 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני עוקב ומתעסק בעשרות מניות בתחום... ביומדיקס זה אליום מדיקל בגדול ואליום מדיקל זו חברה ששווה פי כמה ... ביומדיקס לא תעלה כל עוד אליום לא תעלה לגבי צק קאפ האחזקות שם פחות משמעותיות ... אני ממש לא בא להמליץ על נייר כזה או אחר אני בא להציג בעיה שקיימת בשוק שנים והרשות לא עושה כלום!!!
    סגור
  • 14.
    זה ממש לא חלום וגם לא אגדה ואף לא פנטזיה..
    א 12/11/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    93 2
    אבל...לפעמים חלומות מתגשמים..לפעמים כשהלב עוד תמים..לפעמים בליל קיץ חמים..לפעמים חלומות מתגשמים..מאת מירית שם אור וצביקה פיק ביצועים רבים כולל סקעת ומויאל...לצורך העניין המילה לפעמים תוחלף לתמיד או אולי כמעט תמיד. זה ממש כמו עובדות מדעיות שנותחו ומתקיימות אחת לאחת.
    סגור
  • למה בה לכם דווקא 666.66 נקודות לס.פ ו 25.
    אבנת ד. למר א. 12/11/2015 16:29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    דבר ראשון זה המוני אחוזי ירידה. דבר שני כולם אומרים שזה מימוש בריא אז יירד גג 4 אחוזים אז מה קרה אסון ? דבר נוסף כולם מקצה לקצה מבטיחים שהשמיים עוד רחוקים ואנו במצב נפלא. ראה את כל המנהלים והיועצים שלא מוטרדים כלל ואת מומחי האתר וכל המנתחים והכלכלנים ובכירי הבנקים וכל עמך ישראל שלא מפסיק לעשות כסף ועוד ימשיך. אז למה להיות ספקטי ולטעון ההפך אם העניינם אפילו חתומים ונעולים ובטוחים כמו שאמרו .לפעמים לא כדאי להישאר מאחור ולהפסיד עוד לפחות 30 עד 70 אחוזים שלשוק יש לעלות ובצדק. אז מה אם כיל מאכזבת וספיץ נמחקת ואיי בי אם חוטפת. זה בשוליים וכל ירידה חתום לצורך עלייה.
    סגור
  • למר אבנת.
    איציק100 12/11/2015 16:46
    הגב לתגובה זו
    29 0
    זוהי אמונתנו וזוהי דרכנו. עשה חייל בכל שתפנה.
    סגור
  • לא הבנתי
    פיק 12/11/2015 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה אני קשור לפה ?
    סגור
  • שקשור לפוק.
    לפיק 12/11/2015 16:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה לא הבנת ילד. נסביר.
    סגור
  • 13.
    מניות הגז אבנר רציו
    ישראל 12/11/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ציפור לחשה לי שבקרוב בשורה טובה..בדרך לעלייה בהצלחה
    סגור
  • 12.
    רציו
    אנליסט 12/11/2015 11:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    האמריקאים לוחצים לאישור המתווה..בימים הקרובים האסיפה תחל ביבי יאשר את המתווה ורציו תעלה לשער 42 *לא המלצה
    סגור
  • 11.
    איזצ'יפ
    גיא 12/11/2015 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רואים עלייה יפה בימים האחרונים..העסקה עם מלאנוקס כנאה תאושר עי בעלי המניות ומחיר המניה ינסוק..
    סגור
  • 10.
    פלוריסטם
    מומחה שוק 12/11/2015 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כפי שאמרתי פלוריסטם תרד ל 1603 , 1605
    סגור
  • 9.
    כן פייט
    מומחה שוק 12/11/2015 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כפי שטענתי כן פייט בדרך ל 3$ בוול סטריט ,אצלינו היא תיגע ב 1585 , 1590
    סגור
  • כן בטח...חכה עם זה ! מוכה שוק לך לישון.... במקום
    מוכה שוק תמתין 12/11/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לבלב לנו את המח כאן כל היום אתה לא מבין כלום 00
    סגור
  • למוכה השוק
    מומחה שוק 12/11/2015 12:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קרה יאפס הפסדת קצת כסף בכן פייט לא נורא מתוקי לך תשחק קלאס עם הבנות במקום להשקיע במקום שאתה לא מבין בו. אתה הכסף הטיפש שעליו חוגג הכסף החכם חחחחח
    סגור
  • 8.
    מורסה בורסה
    יניב 12/11/2015 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואלק אתה איפה אתה מורסה , איזה גאון אתה פרס ישראל מגיע לך, הרגת אותי מורסה גאון גאון אתה
    סגור
  • 7.
    בריינסוויי
    בר 12/11/2015 11:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מישהו יודעת ממה נובעת הירידה במניית בריינסוויי ביומיים האחרונים והאם זה רק תיקון או שיש משהו אחר במניה שגורר אותה כלפי מטה?
    סגור
  • 6.
    מי יודע מתי בזק מפרסמת דו"חות? (ל"ת)
    בזק 12/11/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    אליום מדיקל
    אחד שמבין 12/11/2015 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יכול להסביר לי למה החברה מנפיקה פעמים תוך חודשיים?? מישהו בבורסה טרח לבדוק האם באמת צריכה כסף ?? או האם המטרה הגדלת אחזקות של בעלי עניין במחירים כה נמוכים?? האם מישהו בבורסה בודק מי המוכר האגרסיבי לפני הנפקות?? הגיע הזמן שהרשות תתחיל לעבוד ולא מדי פעם לתפוס מישהו ולקרוע אותו במשפט ראוה למען יראו וירעו....
    סגור
  • לאחד שמבין
    ג'יבלי הקטן 12/11/2015 12:49
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כיכבת כאם מספר חודשים עם כמה אלפי תגובות. אז מה קרה? נגמר לך הסוס? חזור כי חסר כאן הידע והצחוקים. ואתה לא היחיד שהפציע בשחר אחד ונעלם כלעומת שבא.
    סגור
  • אתה מדבר אלי??
    אחד שמבין 12/11/2015 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני ממש לא הופעתי כאן בתדירות גבוהה אולי יש אחר שרושם בשם הזה...
    סגור
  • לא
    לאחד שמבין 12/11/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אליך אלא אל האחד שמבין שהיה אחד מ27 פוחלצים רישמיים. ואם זה לא אתה אז תירשום שניים שמבין או אחת שמבינה ד העיקר שתודיע רשמית מי אתה. ובעצם מה את מבין? ספר לנו.
    סגור
  • אני האחד שמבין שהפך לשניים שמבין
    שניים שמבין 12/11/2015 17:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני ממש לא כותב פה לעיתים תכופות אני מהתחום ונמאס לי לשתוק על ההתנהלות הזו ובעיקר על השתיקה של הרשות לנוכח העובדה שצריכה לדאוג לאינטרס הציבורי .
    סגור
  • וכמובן
    בורסה 12/11/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיד אחרי ההנפקה כמו פעם קודמת עסקאות גמבו...
    סגור
  • 4.
    של רציו מה קורההההההההההההההההה ? (ל"ת)
    נטע ורואי 12/11/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 33
    סגור
  • העם לא מעוניין לדעת
    לנטע ורוהי 12/11/2015 10:03
    הגב לתגובה זו
    13 4
    וזה מעניין את התחת שלו השטויות הללו. שים אצבע בתוכס ותבדוק ותראה שאני צודק.
    סגור
  • אתה פסולת , מקוה שאתה לא מגדל ילדים. פסולת (ל"ת)
    לא להאמין 12/11/2015 10:18
    הגב לתגובה זו
    2 28
    סגור
  • ללא להאמין שהוא אולי רואי או רועי או רוהי
    פסולת גאה ומאושרת 12/11/2015 11:53
    הגב לתגובה זו
    5 0
    וכל יום מבלבל את הבייצים עם אותו נושא שלא מעניין אף אחד ואף לא את התחת של כולנו ובטח לא את העם ולא משפיע על שום דבר ואפילו על רציו ששווה לתוכס. אז עלית עלי בגדול. אין לי ילדים יש לי רק 7 ילדות וכל אחת יותר נסיכה יפיפייה מהאחרת. מגיל 1עד 12. מתוקות וחכמות ויפות כמו אמא שלהן. ואפילו זאת בת ה8 כבר מנהלת לעצמה תיק השקעות קטן וריווחי ומחזיקה הכל חוץ מרציו. הבנת קושקושון במבי?
    סגור
  • 3.
    עליות ורק עליות (ל"ת)
    עדינה ברוש 12/11/2015 09:26
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • עשי סוויצ' בתפישתך
    לעדינה 12/11/2015 09:57
    הגב לתגובה זו
    26 4
    את עומדת בצורת חשיבה זאת לאבד הרבה.
    סגור
  • מה עם העלאת ריבית לונגיסטים. על קולים. (ל"ת)
    בא 12/11/2015 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    כלכלית ירושלים
    סוחר 12/11/2015 09:01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שימו לב בשלב הנעילה צפויה לקבל ביקושים של 2 מיליון עקב הנפקת המניות החדשות, בעדכון. בנוסף, נראה כי קונים חדשים נכנסים למנייה לפי מחזורי מסחר גדולים בעליות בימים האחרונים וירידות במחזורים קטנים. סיכוי סיכון שווים בדיקה. גילוי נאות נכנסתי אתמול עם 100kלעסקה של עד חודש. בהצלחה
    סגור
  • פששש.. אתה גדול מהחיים . אתה תשאיר את המכנסיים שם !...
    מה אתה אומר...? 12/11/2015 11:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ועכוזך יישאר חשוף לרוח - לא יישאר לך אגורה שחוקה לתפוס אוטובוס חזרה הביתה
    סגור
  • אכלת אותה היא תצנח עוד
    אחד שיודע 12/11/2015 09:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תברח כל עוד נפשך בך. התיקון הוא תיקון זמני בלבד אחרי ירידות ענק ותיקון זמני כי תכף יתחיל גך ירידות נוסף. הנייר גמור החברה על הפנים. בדרך לשער 530
    סגור
  • 1.
    ירידות של חצי אחוז לפחות
    עדי כהן 12/11/2015 08:02
    הגב לתגובה זו
    3 10
    השוק גמור .תחילת הירידות עד 1500 בחודש הקרוב
    סגור
  • המניות בארץ זולות בהשוואה לעולם (ל"ת)
    הפוך גוטה 12/11/2015 09:22
    הגב לתגובה זו
    3 13
    סגור
  • אלו הזולות
    להפוך גוטה 12/11/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    15 2
    יהיו זולות הרבה המון מאד יותר ויגיעו לפחות משליש משווין היום. הבנת גוטה?
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות