סגירה צורמת בת"א: המעו"ף צלל בדקות האחרונות בלחץ מכירות כבד - צפו בגרף

אחרי שכמעט עבר לעליות, המעו"ף צלל בהובלת הבנקים. מחזור המסחר היה דליל והסתכם ב-620 מיליון שקלים
|
(206)
באחוזת בית

סגירה צורמת בבורסה בת"א. מדד המעו"ף שנסחר בירידות קלות לאורך מרבית שעות היום וכבר כמעט ועבר לעליות, ספג בשעה האחרונה תנודה חריפה מטה וסגרה בירידה 1.5%. מדד הבנקים שאף הוא כמעט ועבר לירוק - צלל 1.9%. נציין כי מחזור המסחר בשוק המניות מסתכם כעת ב-620 מיליון שקלים, כלומר מחזור דליל. כן פייט טסה 90% וריכזה את המחזור הרביעי בגודלו - (להסבר לחץ כאן)

גרף המעו"ף, תוך יומי:

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

אלדד תמיר ל-Bizportal: "בעיניי עיתוי המדויק של העלאת הריבית בין אם זה יקרה בחודש הבא או בעוד שלושה חודשים אינו רלוונטי. מה שרלוונטי זה דבר אחד הריבית בארה"ב בדרך למעלה. זה לא רק הצעד הקרוב, זה שינוי של מגמה. כי אחריי ההעלאה הקרובה יתחיל הסרט הבא " מתי תהיה העלאה נוספת ?? וכך הלאה לתקופה של כמה שנים כנראה. אז מה עושים? 1. מתעלמים מאלפי פרשנים שמסבירים כל דבר בהסברים חסרי תוחלת. 2. לא לשנות חשיפה למניות זה משחק עם תוחלת שלילית. 3. לפזר חשיפה למניות גם לשווקים אחרים בעולם (הקטנת מדודה של ארה"ב והגדלה של אירופה). 4. לייצר חשיפה לדולר (העלאת ריבית תחזק את הדולר... זה ייקח זמן אבל זה יקרה ובגדול). 5. לגבי אג"חים לקצר מחמים ולחפש תשואה פנימית גבוהה יותר! 6. ובעיקר לפתח סבלנות וסבילות להתחזקות סטטית התקן של השווקים ובעיקר של אגרות החוב."

בשוק האג"ח נרשמות הבוקר עליות שערים נאות כאשר מדד האג"ח הכללי קפץ 0.55% ומדד האג"ח הממשלתי זינק כמעט 0.7%. השחר ל-10 שנים (מקביל לאג"ח הממשלתי האמריקני ל-10 שנים זינק מעל 1.86% לתשואה של 2.23%. לכתבה המלאה לחץ כאן

הרקע לירידות במניות בת"א: מדד ה-S&P500 איבד 1.6% ביום ו' ובסה"כ 1.85% ביומיים שמאז הסגירה בת"א. הדאקס הגרמני צלל 3.1% ביום שישי. נזכיר כי בימים שלישי-רביעי לא יתקיים מסחר בת"א, זאת בשל יום כיפור.

מדד ת"א 25
מדד ת"א 75
מדד ת"א בנקים

הפד' אמנם הותיר את הריבית ברמה אפסית אבל גם הביע חששות של ממש מההתפתחויות האחרונות בזירה הגלובאלית (בעיקר סין והשווקים המתעוררים) - והסוחרים הגיבו בלחץ מכירת. למי שפספס, הנה 2 הדקות החשובות ביותר (לפי בלומברג) מתוך דבריה של יילן מיד אחרי עדכון הריבית:

כל מניות מדד ת"א 25 נצבעו באדום מלבד עזריאלי, אופקו הלת' ואורמת טכנולוגיות כאשר המניות הדואליות טבע, פריגו וכיל לחצו מטה את המעו"ף כאשר ירדו בעד 2.3%.

מניות במרכז

בריינסוויי זינקה 8.3% במחזור של 8.7 מיליון שקל - בדומה לממוצה היומי בחודש האחרון - וזאת על רקע קבלת אישור שיווק מערכת Deep TMS לחיל הים האמריקאי.

רמי לוי עלתה 1.13% בתגובה להעלאת מחיר יעד והמלצה מ'תשואת שוק' ל'תשואת יתר' על ידי לאומי שוקי הון.

פריגו איבדה 2.2% בצל פגישת בעלי המניות שהתכנסו הבוקר בת"א כדי לדון בהצעת הרכש העויינת של מיילן. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

תגובות לכתבה(206):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 107.
    המדדים שלילים עמוק עמוק....סאבפריים חוזר....עצוב ..עייף
    המיד 21/09/2015 07:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני עייף..אין לי כוח לבנקים יותר
    סגור
  • 106.
    בשורט על הדקס
    שלמה 20/09/2015 22:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך להיות מנתח.המגמה למטה, ההסעה התחילה לפני כמה חודשים, מי שמחכה שהאוטובוס יסיים את הסיבוב עלול להתייבש...מי שמחכה לעלייה. שישאר בתחנה.זו לא המלצה, סתם הגיג לרווחת הנוסעים.
    סגור
  • 105.
    מעוף
    אבי 20/09/2015 20:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איני יודע מי אתה המסביר הלאומי. אל יתהלל חוגר כמפתח. אתה מסיט אנשים שאינם מבינים מאומה בשוק ומוליך אותם לשורט. אינך מבין שום כלום בשוק זה ולראייה אותה תגובה שנתת לפני מהלך הירידה שנוצר מאינטרס מובהק של שחקני שורט שמווסתים. מחר אתה תבין שאין לך ולחבריך שום מושג כי התכנית השתנתה!!!
    סגור
  • 104.
    כן פייט צריכה לקפוץ עוד 300 אחוז מחכים לחול
    שיר 20/09/2015 18:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ביום המסחר הבא שלנו היא תיתן את ההפרש כלפי מעלה זאת הסיבה להפרשי העליות מחכים ליום המסחר הבא שם
    סגור
  • 103.
    מישהו גילה לי שגם נראה מדד 941 דמיוני אבל אמר לי יגיע
    אמנון 20/09/2015 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מתי איך כמה ולמה לא אמר אבל המגמה למטה תמשך לפחות עד 941 כך אמר תעזרו לי בזה האם הוא יודע מה הוא מדבר או הוא חי בלה לה לנד
    סגור
  • טען עוד
  • זגזגן...חפש מקצוע אחר (ל"ת)
    אתה 20/09/2015 22:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 102.
    בורסה
    ג יפית 20/09/2015 17:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שוק של ביתזזזזזזז מי שדאג להוריד את השוק היום בכפור לא יסלח לו אמן ואמן
    סגור
  • 101.
    ציון צחקת עלי ביום חמישי.....
    המזהיר הלאומי 20/09/2015 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזהרתי שגם אם לא תעלה הריבית השוק יירד.וזאת תקופה גרועה לקניות. במיוחד הזהרתי מכל האופציות.ההפסד הוא וודאי. הכרישים תמיד ירוויחו עליכם. לא הבנתם עדיין?
    סגור
  • 100.
    ומי הזהיר מירידות עוד ביום חמישי....
    המזהיר הלאומי 20/09/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה ציון??? הזהרתי או לא?
    סגור
  • רברבן קטן צעיר ולח קראת את זקן חכם ותפסת טרמפ
    עוקב אחרי הזקן 20/09/2015 22:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק בשבועיים האחרונים הצטרפת לכיוון שהתווה זקן חכם ואתה משתחצן כגאון הדור. לא שמעתי ממך אף לא הברקה אחת ברמת מקרו או מיקרו, רווחיות חברות או כל נימוק מקצועי מאלף....סתם ילד שהימר על הכיוון ומשמיע רעשים של ליצן גאון הדור....
    סגור
  • 99.
    בגרוזינית אומרים לשחקני המעוף שיני דדה מותחן שויצה גנבי
    אייל 20/09/2015 17:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ם מ 1740 ל 1570 ועוד לא גמרו לרדת
    סגור
  • דבר ראשון:
    אחד מהעם 21/09/2015 00:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף פעם לא היינו ב-1740 ודבר שני: מהשיא של 1729 ירדנו בסך הכל 9% אז מה פה הטרגדיה הגדולה?
    סגור
  • 98.
    זקן חכם הזהיר אותכם על הגל השני
    עוקב אחרי הזקן 20/09/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    5 1
    זקן חכם הזהיר הסביר ונימק כשהמעוף היה ב 1720 לפני גל הירידות הראשון. שבוע שעבר כתב לכם:" הכל ערוך ומוכן לגל שני. אתמול והבוקר כתבתי לכם את השיר של שלום חנוך. ואתם לא מקשיבים. זבשכם
    סגור
  • יא עוקב מונגולואיד צעיר הרי אמרת שהסנופי חצה את 1972 חז
    המסביר הלאומי 20/09/2015 18:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ק ומעכשיו עולים לא יא מונגול
    סגור
  • שקר
    עוקב אחרי הזקן 20/09/2015 22:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שאמרתי זה שהסנופי לא יחזיק 1972 והוא באמת היה רק יומיים מעל 1972. בשונה ממך אני עקבי בכיוון ולא יוצא כל 10 דקות בהודעה שונה ובהודעות פלצניות.
    סגור
  • 97.
    גורביץ אמר נגמרו הירידות בדקס ואז נפל בעוד 3 גורביץ אמר
    המסביר הלאומי 20/09/2015 17:16
    הגב לתגובה זו
    7 0
    נגמרו הירידות בסנופי ואז ירד בעוד 1,6 וגורביץ אמר המעוף הוא הכי חזק מכל הבורסות והוא גמר ירידות ודאי ואז הגיע עוד 1,5 למטה להזכירכם זה רק ביום אחד נראה בכמה יטעה בימים הבאים
    סגור
  • מציע לך להקשיב לתלמיד של גורביץ
    עוקב אחרי התלמיד 20/09/2015 17:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו שנאמר, עלה התלמיד על מורהו
    סגור
  • 96.
    צאו מהבורסה ואל תחזרו
    ניר 20/09/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    8 2
    שתלמד לקח הפושעת
    סגור
  • 95.
    הורידו את המניות בלי מחזורים (ל"ת)
    שחקני מעוף פושעים 20/09/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • זה אומר שאם הנוכלים לא קונים אין קונים הבנת? לכן הנוכלי
    המסביר הלאומי 20/09/2015 18:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ם מיואשים ממכם מחכים לכם שתבואו לקנות ואתם אול אין בפנים ומחכים שהמשיח יגיע אבל יש שיר של שלום חנוך משיח לא בא וגם לא מחכה תתרגלו מחזורים קטנים ירידות והגל של השחיטה לא נגמר תחשוב מה היה קורה אם הנוכלים היו זורקים היום מיליארד אוי אוי הייתם צועקים גוועלד לכן לא היום זרקו יזרקו מחר וביום חמישי בפקיעה אוי אוי איזה זריקה מה זה זריקה שחיטה
    סגור
  • 94.
    תגידו מה בא לכם אבל המסביר הלאומי צדק והוא הכי גבר יצא
    ציון 20/09/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    3 2
    פה הוא עמד על דבריו עד הסוף ואני מתחיל להאמין לו לכל מה הוא אומר המלצותיו מהיום יתקבלו אצלי בברכה וכן יהיה פקיעה מתחת ל 1500
    סגור
  • איי ציון ציון אתה מונגול צעיר בבורסה ויש כמוך רבים אבל
    המסביר הלאומי 20/09/2015 18:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבל תקשיבו למסביר הלאומי הדגול הרי הוא עם ניסיון וותק גדול למה להיות עקשן אני מקווה שלמדת לקח
    סגור
  • 93.
    כבוד לאדד תמיר , ניתוח מדויק והוגן (ל"ת)
    דוד מ 20/09/2015 17:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 92.
    למי שלא הבין 2008 היתה הכנה ל2015 = 1929 ויותר (ל"ת)
    רועי 20/09/2015 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 91.
    כן פייט שאלה
    אל שו 20/09/2015 16:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המניה סגרה בחול על שער של 4.5 דולר בערך, למה הפרש הארביטרז היה רק 110 אחוז ולא 400 אחוז?
    סגור
  • כן-פייט בחול היחס שלה הוא 1-2 למניה בארץ (ל"ת)
    Amer 20/09/2015 22:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כן פייט ארביטראז
    דני 20/09/2015 20:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה נסגרה בארהב בשער4.9$ או 19 שח חלק ל-2 כי זוהי תעודת sdr הכוללת 2 מניות זה נותן מחיר בארץ כ-9.3 שחשזה ארביטרז של 125%
    סגור
  • 90.
    שלטון החוק
    פרי 20/09/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה הרשות לנירות ערך איפה הואזר וכלבי השמירה שלו .בקרוב שליטה של 15 שנים של המעוף על השוק והבורסה מצטמקת.
    סגור
  • מונגולואיד צעיר שהשחקנים העלו אותך 1200 אחוז משנת 95
    המסביר הלאומי 20/09/2015 18:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה סבבה אה מה קרה עכשיו הם פושעים? מה קרה חשבת אולי יעלו 5000 אחוז בלי לרדת ? מונגולואיד צעיר יהיה בסדר אבל עכשיו תנוח כמה שנים תחזור למטה תנוח תחסוך ותקנה שיגמר להישחט יחזרו לעלות אל תדאג אבל לפני כן שחיטה
    סגור
  • 89.
    ציון לאן נעלמת ? יש לי חדשות בשבילך למחר אני בטוח שלא ת
    המסביר הלאומי 20/09/2015 16:40
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אמין גם לחדשות האלה כפי שלא האמנת לי עד כה אבל אומר זאת יש מחר הפתעה שוק 1525 ואולי גם נראה 1505
    סגור
  • הלוואי שאתה צודק...
    לבקוביץ 20/09/2015 18:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני עם 65 יחידות p1540 sep ו70 יחידות p1490 sep
    סגור
  • ומי אמר שאני לא מאמין לך ? אני כבר הרמתי ידיים אתה גאון
    ציון 20/09/2015 18:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד עכשיו הוכחת לי זאת ואני לא פוסל את האפשרות שמחר כן נראה 45 נקודות למטה וגם 65 אני כבר מאמין הרי אתה אמרת יעשו מהקולים אבק ועשו מהם לא אבק עשו מהם כלום ושום דבר נאדה זירו כל הכבוד לך על הידע הרב
    סגור
  • 88.
    קזינו המעוף
    איתן 20/09/2015 16:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שליטה מלאה של שחקני המעוף לקראת הפקיעה ביום ה .נותר רק מחר.
    סגור
  • 87.
    אמנון יקירי עדיין רוצה ממה שלקחתי? דוקטור איפה ה 1608 ?
    המסביר הלאומי 20/09/2015 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מונגולואידים צעירים שלי יפים שלי ההצגה מחר כואבת מאין כמוה היום היה רק הפרומו הפינלה ביום חמישי בשעה 9,45 ושם יתחילו תקונים קטנים אולי רק אולי ואם לא אנחנו נמשיך לפי הגרף החודשי עד ל 1420 היו פתאים ותמשיכו לקנות קולים רק אל תשכחו דבר אחד מי שמוכר לכם קולים בשחיטה איננו טמבל לשלם לכם בפקיעה
    סגור
  • 86.
    תנודות מוזרות
    salemr2 20/09/2015 16:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בורסה שלנו אסור לסחור ביום ראשון אין קורלציה הבורסות בעולם צללו חמישי שישי ופה שיחקו ב0.5 אחוז ועוד כמעט היגיעו ל-0 פתאום הם נזכרו שיש מחר ואז בא הבום
    סגור
  • תעקוב אחרי המסחר בארהב היה אותו תרגיל ביום שישי (ל"ת)
    המסביר הלאומי 20/09/2015 17:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 85.
    מה יקרה לפנסיות שביבי שם בקזינו הבורסה (ל"ת)
    אדלסון 20/09/2015 16:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 84.
    החשש הוא מהבחירות ביוון. (ל"ת)
    ן 20/09/2015 16:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 83.
    שקוף .פסגות מזהירים ממפולת כי לדעתי בלבד הם בפוזיצית
    דוד מ 20/09/2015 16:14
    הגב לתגובה זו
    6 4
    שורט וזה שלא העלו את הריבית פגע להם בתוכניות וכעת מפעילים מכבש של הודעות והערכות בשיתוף עם ,,, [אם אפרסם עם מי לא ישדרו את מה שאני כותב ]וזה על מנת להפיל את השוק ,
    סגור
  • לדוד
    א100 20/09/2015 17:13
    הגב לתגובה זו
    82 1
    שמע ידידי. כנראה ניגמרה עונת הקלמנטינות. זמנים חדשים וזמירות חדשות. עזוב אותך מפוזיציה או אופוזיציה או קואליציה כזאת או אחרת. כמו שכתבנו בסוף שבוע, תנועות הכסף הגדול בעולם ומלחמת מטבעות ולמעשה כל בכל משנות כיוונים ולא לפני שיכו חזק בסרבני ההבנה. פסגות עם כל הכבוד קצת אחרה לדעתי (ולא רק היא)עם התנועות שהיא יכולה לבצע בכספי נוסטרו או לקוחות כלפי חוץ .הן (התנועות)מוגבלות ביחס לשוק שלנו הקטן . גם הפריחה המוזרה שבאה ל 25 שלנו השנה יחסית לDJIA לדוגמא היא משונה..אבל..תקבל תפנית ותיגרר אחר העולם שמשנה פניו. ראה ב71 את ניר שלי ואת אברטון חברנו הטוב וגם את 49 שניכתבה בשיא האופוריה שהקונים "לוחצים" לפי מר אתרנו. אנחנו לא הבנו מי לוחץ לקנות בימים טרופים אלו..אבל אם לאתרנו יש עדיין קונים שלוחצים..שיפנו אותם ונארגן להם סחורה שנשארה כעודפת לפני השלכה במחסנים של אלו ואחרים. ותודה לאבירם ולניר שלנו וציוותם שהביאונו עד הלום ע"מ להלום. ואי אפשר בלי: ב"ה עם ישראל חי וקיים על אדמתו לנצח.
    סגור
  • ל - א 100 ,לפי התגובה המגוככת שלך כנראה שאני צודק (ל"ת)
    דוד מ 21/09/2015 00:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • תגיד פסגות זה מי ? כולה בית השקעות קיקיוני לעומת הזרים
    המסביר הלאומי 20/09/2015 16:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה מה פסגות מחזיק מדינה שלמה? תתעורר חמוד התרגלתם לעלות ולעלות ולעלות שכחתם שיש גם למטה וחזק למטה למה כי רק ככה מביאים קונים בירידות חלשות אף אחד לא קונה רק בשחיתות והשחיטה מתבררת כיקרה ואז יש שחיטה נוספת ואז מתחילים המשחקים ימינה שמאלה קדימה אחורה ואז שחיטה נוספת
    סגור
  • 82.
    אם יורדים עוד אחוז מפה הפקיעה עמוק מתחת ל 1500 (ל"ת)
    המסביר הלאומי 20/09/2015 16:07
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • אם תהיו ילדים טובים מחר נראה 1525 ואוליייייי 1505 (ל"ת)
    המסביר הלאומי 20/09/2015 17:18
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • מחר תראו מדד יפה 1525 ואולי גם 1505 (ל"ת)
    המסביר הלאומי 20/09/2015 16:40
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 81.
    מתנה יפה לכפור.פוט 1570 (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 20/09/2015 16:02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • ואם מחר תראה אותו ב 5500 ? זו מתנה עוד יותר יפה (ל"ת)
    המסביר הלאומי 20/09/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 80.
    תצחקו עליי מונגולואידים צעירים עוד לא ראיתם מפולת צעירי
    המסביר הלאומי 20/09/2015 15:58
    הגב לתגובה זו
    10 2
    ם שרק ראו עליות מכירים בורסה משלשום תצברו קצת ניסיון אין דבר ככה לומדים
    סגור
  • 79.
    אמנון רוצה קצת ממה שלקחתי ? דוקטור איפה ה 1608 ?הזהרתי
    המסביר הלאומי 20/09/2015 15:54
    הגב לתגובה זו
    3 1
    את כולכם לגבי השעה וחצי האחרונה
    סגור
  • אז ירדו קצת מה קרה? שנים רק עולים ומרוויח,
    אמנון 20/09/2015 16:29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מחר יעלו חזרה
    סגור
  • את המחר הזה אני שומע כל יום מחדש וואלק אתה לא תרגיש איך
    המסביר הלאומי 20/09/2015 17:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יביאו אותך לשערים שתגיד אלוהים ישמור איך הם עשו את זה ואז אולי תגיד עוד פעם מחר ומחר ומחר גרפים לא מסתדרים אחרי יום או חודש או שנה תאמין לי ילד צעיר
    סגור
  • 78.
    אוי ואבוי התחילו לסחור בקול 1510 זה מריח רע (ל"ת)
    המסביר הלאומי 20/09/2015 15:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 77.
    פוט 1610 הגיע ל 2020 עכשיו מעל 2600 (ל"ת)
    גל 20/09/2015 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טעות הם הורידו אותו עד 1490 (ל"ת)
    המסביר הלאומי 20/09/2015 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 76.
    שאלה . בבקשה רק למבינים ! מנית קנון נסחרת בוולסטריט.. ו
    משקיע בקנון ... 20/09/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מנית קנון נסחרת כאן ובוולסטריט "דואלית " לכאורה . אבל יש תופעה שלא ברורה . במסחר בוולסטריט מרכזת מחזור של 1500 דולד ! או במקרה הטוב 3000 דולר ולפעמים גם 800 דולר מורידים את המניה 4 אחוז למטה . ברוב המקרים מתבצעת עסקה אחת בלבד . שחותכת שווי חברה בעשרות מיליונים בשניה - כיצד קורה ? והאם עשו הנפקה בוולסטריט ? ומה ההבדל בין רישום למסחר? בוולסטריט לבין הנפקה
    סגור
  • 75.
    ציון אל תתיאש מהקולים בקצב הזה עוד נעלה מעבר ל 1600
    המסביר הלאומי 20/09/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נוכלים לא מפסיקים להיות נוכלים
    סגור
  • 74.
    השקט שלפני הסערה לזכור מדפסות תלת מימד (ל"ת)
    קמטק 20/09/2015 14:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 73.
    ותהנו בגדול. משורטים שם תרוויחו המון (ל"ת)
    בני 20/09/2015 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 72.
    תיקנו בטירוף שורטים,בנקים שורט,מעוף שורט,ו 75 בטוח שורט (ל"ת)
    בני 20/09/2015 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 71.
    ארצות הברית.
    ד"ר ניר(איצ100) 20/09/2015 14:04
    הגב לתגובה זו
    51 2
    האימפריה מאבדת במהירות מתפקידה וזוהרה ההיסטורי. היא כנראה לא תכה שנית. דנו בה רבות כאן ובמקומות רבים ואף במיטב האוניברסיטאות בעולם וכמובן בקיסוס שזה נמל הבית האוניברסיטאי שלנו. הספר "אני מאשים "(שם זמני)שכתבנו זמן רב מתקדם בקצב וחומרים נאספים ונערמים בלי סוף. פעם קודמת שכתבתי לפני כשבועיים דיברתי על 1000 עמודים. אנו עומדים על זה שהספר יהיה ספר ספר ולא אינטרנטי או כל דבר אחר.אנו כבר ב 1300 עמודים ועוד המלאכה מרובה. שוקלים לפצלו ולהוציאו בהדרגה. זה יהיה ספר איכותי אך קשה ומאשים. הרבה מקטרגים שקיבלו הצצה לטיוטות ..נאלמו דום. ובאשר לשווקים..? אין חדש אך יש חשש מבחינתנו!! גמר טוב.
    סגור
  • לנירוש חברי הטוב
    ד"ר אברטון ברקלי US 20/09/2015 16:14
    הגב לתגובה זו
    29 2
    אצלנו היה עדיין לילה אבל ביליתי בקריאה. לפתע קלטתי את תגובה 49 בביזפורטל עם דברים שהבנתי שרק חברי ה100 יכולים להעלות. אבירי הזהב, מנקנקים ת'צורה. וכולי. מייד נידלקו הפיוזים."המשוגעים" פועלים בשטח. מה הבלאגאן שם אצלכם עכשיו בצהריים המאוחרות..מי מעולל ולמה? שאלות רטוריות, אבל, כמובן אני וכל חברי כאן ואף הסטודנטים שלי שבלי רשותכם אני מעביר להם מסרים. כן. בגללי הם משקיעים בישראל, אבל, אנו הולכים אחרי אבירם ואחריך ושאר ה98 באש ובמים(הגד לפרופ' איצ שהוא פחות נחשב אצלנו. ואני לוקח בחשבון את המכות שאקבל מהקטנצ'יק) אז מחר כמובן בנוהל. אוהב אותכם אברי קליפורניה.
    סגור
  • 70.
    אני כבר מיואש קרעו לי את הקולים לגזרים אבק עשו מהם פושע
    ציון 20/09/2015 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ים הריבית לא עלתה והם התרסקו מילאו אותנו בסיפורים ריבית שמיבית אנחנו באמת מונגולואידים שמאמינים לסיפורים עלק ריבית רצו התרסקות אז ריבית שמיבית לא קשור
    סגור
  • 69.
    איזו תנודתיות גדולה (ל"ת)
    דודו 20/09/2015 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 68.
    כיל - זה הזמן. כסף על הרצפה (ל"ת)
    צביקה 20/09/2015 13:43
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • וואלה ברצפה איפה אצלך בסלון? תגיד על מה אתה מדבר המניה
    ציון 20/09/2015 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 3
    עלתה 1100 אחוז מהתחתית מה רצית 5000 אחוז? המסביר הלאומי גאון הוא טוען יעלה אבל צריך להרגיע את עליית המאלפי אחוזים שהיו בשוק בשנים האחרונות
    סגור
  • לא חייב להקשיב. 2500 ממש בקרוב (ל"ת)
    צביקה 20/09/2015 14:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 67.
    קשה להכנס לאתר שלכם בגוגל כרום (ל"ת)
    לביזפורטל 20/09/2015 13:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 66.
    מזברים אתכם בסלולר זה רק אנחנו השורטים-נכנסנו לשורט בכן (ל"ת)
    שרון 20/09/2015 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    "יום אחד זה יקרה ,כמו קו חרוט על כף יד זה יבוא"
    הדוקטור 20/09/2015 13:03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חתימה טובה עם ישראל בקצב הזה מחר ידידנו המעוף ב1608 אבל ביום חמישי סיפור שונה חוזריים שבועיים לאחור נא לשפר עמדות
    סגור
  • לדוקטור
    רולי 20/09/2015 13:50
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הקו החרוט והברכה הבנתי. היתר ממש לא. מה לדעתך יהיה מחר ולמה? מה יהיה ביום ה ולמה?
    סגור
  • היי רולי
    הדוקטור 20/09/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    "העתידאינו אלא חזרה על העבר,והבנת העבר תלמד על העתיד". ז"א לדעתי ושוב רק להערכתי השוק לקראת מכה חזקה למטה לכיוון חמישי ושבוע הבא ולסיום "העולם עגול ומי שאינו יודע להסתובב יפול חתימה טובה עלמת חן
    סגור
  • תודה
    רולי 20/09/2015 15:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לתשובה.
    סגור
  • דוקטור מזמן לא היית חולה אולי תבדוק חום? תבדוק מה לא
    המסביר הלאומי 20/09/2015 13:40
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בסדר עם המצב נראה לי שאתה הוזה מהחום קצת 1606 תראה שוב אולי ב 2020 אולי לא בטוח
    סגור
  • לדוקטור
    ג'ף 20/09/2015 15:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שיגעת אותי עם הנימוסים. גדול אתה.זה שתקף אם אתה עוקב אז יום אחד מעוף ל 4600 וכחלוף 5 שעות הולכים לריסוק 95%.אני פחות נחמד ממך ואני חושב שהאיש הזה הזוי. טוב נו, יש מקום גם לכאלו בעולמנו.
    סגור
  • תם השרב הגדול
    הדוקטור 20/09/2015 14:05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אכן חם בחוץ קטונתי לצידך ידידי אני תמיד משתדל לקנות סחורה בזול למכור קצת יותר יקר ולהשאיר גם רווח לאחרים לכן הפוטים שקנית שבוע שעבר כבר יותר זולים היום ואולי יהיו זולים יותר מחר עלה והצלח
    סגור
  • ל65
    אביב 20/09/2015 13:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    או שלא הבנתי או שתעית. אם המעוף כרגע במעין מגמת ירידה. מה הביאך לחשוב שמחר תהיה קפיצה מעלה ל 1608? ומה פרוש יום אחד זה יקרה? מה יקרה ומתי? ושאלה אחרונה לכבודו. שבועיים לאחור זה באזור דומה להיום. ואפילו אזור 1610. אז מה נהיה מכל הסיפור? קורא אותך ואף מזדהה לעיתים קרובות מאד , אך היום, לא עשית לי ראש. תודה. אביב.
    סגור
  • לאביב
    הדוקטור 20/09/2015 14:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שלום ידידי להערכתי מחר המעוף יעלה ואף יגע ב 1608 אי לכך ובהתאם לזאת מחר הבורסות בעולם עולות וביום חמישי נראה את המעוף 1560 שלושה ימים של ירידות 1400 נק זו לא מילה גסה מקווה שהבנת ידידי המלומד חתימה טובה לך ולבני משפחתך
    סגור
  • חבורת מונגולואידים איפה הוא ראה 1608 ואף יותר אני לא
    המסביר הלאומי 20/09/2015 16:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבין אבל קטונתי גם טמבלים כאלה צריך הרי חייבים לעשות על מונגולואידים כסף אחרת איך יתעשרו הנוכלים
    סגור
  • 64.
    סקיילקס - לפני נסיקה !!!
    ינאי 20/09/2015 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדקתי ,באמת הכנסות החברה 850 מילין ש"ח כשהשווי 24 מיליון . נכנסתי היום . ללא קשר להודעה מהיום, עם פרסום הדוח האחרון לפני כחודש , המנייה הייתה צריכה לזנק .בוודאי היום אחרי הבעת האמון . חברים, מה שקרה עם כן פייט יקרה מחר בניו יורק . כידוע סקיילקס נסחרית בניו יורק שם מבינים מה המשמעות של מתן אשראי . כזכור ביום חמישי האחרון בתל אביב כן פייט עלתה ב 25% כש בניו יורק היא עלתה 140% - כי שם הבינו את משמעות ההודעה . כך יקרה מחר עם סקיילקס
    סגור
  • 63.
    קנו שורטים ופוטים השוק בשליטת השורט הזועם,חחח (ל"ת)
    מיכה 20/09/2015 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 62.
    לא לגעת בתקשורת לא פרטנר לא סלקום,לא פועלים לא בנות בזק (ל"ת)
    מיכה 20/09/2015 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 61.
    אז כמו שנאמר ואני לא טועה,דלק רכב מתחת ל 4000,לא פועלים (ל"ת)
    מיכה 20/09/2015 12:57
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 60.
    זהירות מהיצעי ענק בחצי השנה של היום
    bank of india 20/09/2015 12:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מתחילים לפזר, השבוע קצר והמלאכה מרובה... (-;
    סגור
  • אני מהבוקר אומר למונגולואידים שמכינים להם הפתעה (ל"ת)
    המסביר הלאומי 20/09/2015 13:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    לכל המחזיקים /מתעניינים ב סקיילקס
    שאול 20/09/2015 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בימים אלו הבעת האמון שזכתה היום סקיילקס מסמסונג הוא לא עניין של מה בכך ... פתיחת קו אשראי של 5 מיליון דולר אומרת שסמסונג בדקה ביסודיות את יכולותיה הכספיות של סקיילקס ומצאה ככל הנראה שמצבה יציב . מה כשנה שווי סקיילקס נע בין 18 ל 25 מיליון ש"ח . כפי שנכתב בדוח הבא ההכנסות יחצו את המיליארד ש"ח - אתם מבינים מה יש כאן .... למען ההגינות אומר שאני מחזיק בסקיילקס כחודשיים .
    סגור
  • 58.
    מונגולואידים צעירים שלי יפים שלי מילא לא קניתם פוט לפחו
    המסביר הלאומי 20/09/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ת תברחו מהמניות עד יעבור זעם ראשוני לפחות
    סגור
  • לברוח למרות
    דרוקר 20/09/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהמעוף לדבריך הולך ל 4800 ואנו בתחילת גל חזק עולה? לא דבר והיפוכו אחי?
    סגור
  • 4800 בעתיד הרחוק כרגע יש זעם חזק החוצה אמרתי החוצה (ל"ת)
    המסביר הלאומי 20/09/2015 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    מדוע אינכם עורכים הכתבות
    יענקל 20/09/2015 11:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    באותה כתבה בשעה11:50 אתם מנפיצים המעוף מאבד0.8% וכעבור כמה שורות משיל 0.35%. ממש הבדל גדול נכון? אבל עם הראש עץ שלי הבנתי העניין. יש.. יש.. פשוט במקום אחד הוא מאבד ובשני הוא משיל. ואז זה כנראה שני דברים שונים ואני סתם כעסתי עליכם. אז סליחה בשם כל הקוראים על טעו=יות ופישולים שחשבנו שיש בטכני או בכתבות או במסר שלך המומחים ימינה למעלה למטה שמאלה. אתם צודקים כל הזמן. אנחנו הדפוקים פשוט לא קולטים.
    סגור
  • 56.
    אמורות לצאת הודעה על הניסוי ומשקיע חדש מעל שער השוק
    בונוס לא לפספס 20/09/2015 11:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להיות שם שזה קורה הצלחות..מחזיקה לא ממליצה ולא מריצה רק תחושה
    סגור
  • 55.
    תוצאות מוצלחות בניסוי בדיו הדיאלקטרי-גילה עמידות תרמית (ל"ת)
    ננו לא לפספס 20/09/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 54.
    למחזיקי סקיילקס - אכן נסחרית בחסר ....
    אילן 20/09/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למבינים , אין היום בבורסה חברה שמתקרבת להזדמנות שיש פה !!! שווי מגוחך . זה לא שאלה של האם היא תזנק אלא מתי - זה ברור - אל תאמרו שלא עודכנתם
    סגור
  • 53.
    איזה פינלה של שעה וחצי אחרונים מחכים לכם היום איי איי
    המסביר הלאומי 20/09/2015 11:29
    הגב לתגובה זו
    7 3
    מונגולים צעירים שלא ראו כלום חוץ מעליות במשך 7 שנים שגילו את הבורסה לפני יומיים עוד לא ראיתם מה זה ירידות הגיע הזמן שתכירו את מר ירידות מפולת
    סגור
  • המשק לפקסס לי או לשלוח במייל הלאומי
    למסחיר הלאומי 20/09/2015 12:50
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תתול שטרודל בלי חיתול קו תחתון את עילאי/ קו מקביל אחד שיודע קו עליון קריוס ובקטוס נקודה סי או אי אל. וחוף מזה אתה בא למרינה היום ציש מסיבת סמים יענו אחד שם לשני והשני לשלישי וחוץ מיזה יש לי אחלא שאלה שאף אחד עוד לא הצליח לפתור אז ככה 768 הומוהים עומדים אחד אחר השנע בתור אחד בתוך השני והשאלה מי אחי נהנה והששובה השני ולמה גם נותן וגם מקבל וגם משחק לראשון בוואבוס בהנת חזק אהה הוא היחיד אם כל האפשרויות אז בקשר ל4800 לתת כבר עכשיו נקודת בריחה למעעוב מה אתה אומר לאסי
    סגור
  • קבל הודעת חיזוק מהילרי
    למסחיר הלאומי 20/09/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    1.איי איי לא הבנתני למה אתה צועקA A זה אותיות שלנו. 2.דע לך שהמעוף הולך ל 4800 ובדקנו ומה שטענת כל הזמן נכון. 3.אני שאלתי ואמרו לי שמונגולים ומונגולואידים זה שני דברים שונים. 4.מי אמר שאנו צעירים. אנו דיור מוגן של ממוצע 87. 5.מי אמר שלא ראינו. מה אנו עיוורים? 6.גילינו את הבורס=ה לפנני 80 שנה בזמן שנולדת בערך ולא לפני יומיים. אני זוכרת באפט בקושי ידע אז א,,,מא וא,,,בא. 7. מה עם סיום הגל השלישי שסיפרת שיזרוק אותנו מעלה מעלה. 9. אתה בחור נחמד אבל אתה חושב שאנו מטומטמים שקוראים צגלובס או דה מרקר או כלכליסט אז דע לך שאה=נו תותחים שקוראים ביז ואקונומיס ולעצטא נייאס באידיש. ואנו לא מאמינים לך שאנו למעוף קרוב ל 5000 ופתחנו גרף 50 שנה כמו שהצעת ולא השתכנעהו. ולסיום האם בבי יודע שאתה מסביר לאומי ומה אתה מסביר ולמי. אולי תסביר בעצם מה זה מונגולואיד. ומה עם המקינטוש שאתה צמוד אליו 35 שעות בימממה הוא מביא ח=לך התעוררות מינית. ת'אמת אתה לא חבר צמוד של אחת ש/ רפאלי בר? חוץ מזה איבדתי את רשימת הפוחלצחם שיש בערך כבר 70, אתה יכול לפחלץ לי סליחה לפקסס
    סגור
  • מונגולואיד 4800 יהיה בעתיד הרחוק כשם שהיה 280 והגיע
    המסביר הלאומי 20/09/2015 16:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ל 1730 הבנת מונגולואיד אבל לפני צריך ללמד מונגולואידים צעירים כמוך שיש גם שנים רעות בדרך
    סגור
  • אתה גאון הקשבתי לטמבל שצוחק עלייך בסוף הוא יצא טמבל (ל"ת)
    ציון 20/09/2015 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לציון שתי שאלות ברשותך
    דרוקר 20/09/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    א. מדוע אתה לעיתים ציון ולעיתים ציון צדוק ועוד אחד. ב. מה היה פרוש היציאה במחולות שלך ביום ה בערב ב 21:05 עם היוודע דבר הריבית שאנו עומדים להמריא(כך כולם העריכו)ביינתיים העניינים יגעים וזה הפוך לחלוטין.
    סגור
  • למי אתה כותב?
    לציון 20/09/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי זה הגאון? מי הקשיב ולמי?מי זה הטמבל? מי צוחק עלינו? ומי בסוף ייצא טמבל? וואלא אחי יצאתי יובל המבולבל.
    סגור
  • מה קרה חבר? הפוטים שלך מתרסקים? לא נורא.. (ל"ת)
    צבי 20/09/2015 12:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • ניראה לי שלקחת משהו
    אמנון 20/09/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קצת מציאות יעזור לך
    סגור
  • אמנון מונגולואיד צעיר שלי אתה בבורסה יומיים ראית רק
    המסביר הלאומי 20/09/2015 12:39
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כוון אחד למעלה לא ראית ימים של 10 למטה 8 למטה 6 למטה אנחנו עוד לא שם אבל ירידות יהיו גם יהיו מחר ויום חמישי מחכה לך פינלה שתעשה ממך קצת עם ניסיון בבורסה קצת לא הרבה כי יש לך עוד הרבה קילומטרז לעשות ולראות דברים שאני ראיתי פה בשוק הזה משנת 1981
    סגור
  • בנתיים רק למעלה ורק מרוויח, ואתה תחלום על שנת 81
    אמנון 20/09/2015 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    חחחחחחחחחח
    סגור
  • אמנון היה לך רווח יפה היום אה רק למעלה קרעו אותך צעיר
    המסביר הלאומי 20/09/2015 16:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא משנה ככה צוברים ידע וניסיון
    סגור
  • 52.
    סקיילקס - ההכנסות מיליארד ש"ח שווי 25 מיליון .אבסורד!
    שאול ל 39 וולמחזיקים 20/09/2015 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מחזיק בסקיילקס כ 5 חודשים . ישנו הסדר חוב שמכובד במלואו . החברה ברווח תפעולי . הכנסות החברה צמחו משמעותית וצפויים לגדול ברבעון הקרוב בכ 15% . אילו יכולתי הייתי ללא ספק מחזק ורוכש עוד . מדובר באבסורד . אין שאלה שהמנייה תזנק .. הודעת האמון החד משמעית של סמסונג מוכיחה שסקיילקס בכיוון הנכון . אהיה מוכן להתערב .... שבתוך 6 חודשים עד שנה שווי החברה יהיה לפחות פי 3 .
    סגור
  • 51.
    מה עם שורט סקוויז? (ל"ת)
    גל 20/09/2015 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • בסדר תודה
    לגל 20/09/2015 12:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קצת חולה לקחתי אותה לקופת חולים ומצאו שיש לה שילשול ואם לט נקפיד היא תאבד נוזלים ועלולנ להגיע לרבע ממשקלה.אז אנו שומרים על המתוקה ונותנים לה אוכל והמון מים והיסכמנו שבשלב זה ניתן לה לרדת עד 50 אחוז גג במשקלה ומידת המכנסיים
    סגור
  • 50.
    בזק , מניה של גנבי הוויסות במעוף, בסוף יתפוצץ
    מהפך מתחיל 20/09/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שקוף וכמה טיפשים ברשות לני"ע, זהירות שוק יתפרק לנצל את העובדה ,ששחקני המעוף מווסתים את השוק
    סגור
  • 49.
    הקונים לוחצים וזאת הכותרת ב10.35והמעוף רץ לשער פתיחה
    מי שכתב 20/09/2015 10:59
    הגב לתגובה זו
    31 1
    ממש לא מבין ולא מודע לבאלאגן השורר בשןק הישראלי ויש חשש שאולי משתתף עם הרשות והאנשים הלא נחמדים בתאטרון האבסורד. אז דבר ראשון הקונים לחוצים ולא לוחצים. מה השטות הזאת של לוחצים? מה הם מתים לסחורה זבל ואין להשיג? צאז ההפך הגמור כותב ככבד . הם לחוצים פחד כי כמעט. רחוק מלהבין את המטריה. אף לא נותן מידע איכותי ואמין לקוראיו. נשאר להם רק היום להנדס את הפקיעה. אין שום משמעות בעיינים שלהם אם בזק למשל תעמוד על 50 או 5000 ממש לא מעניין. יש להם מטרה והם שועטים אליה בלי שהפחדנים העלובים ברשות יתערבו ואף לא מנהלי כספנו שיש להם הזדמנות פז למכור והם לא עושדים זאת כיוון שההוראות הם שבו בצד ושיתקו. אני מאמין שמישהו מהצד מאי מפה ואי משם יצוץ פה או שם ויעשה סדר ויג'עג'ע את העיניינים. בתוספת למה שנכון לרגע זה ועלול רק להידחות טיפה ולא להתבטל, הרי חו"ל מחר יקבל חזק על הראש. אז הם מתכוננים למחר ולאחר גמר בקיעתם מצידם שיירד מחר 40 נקודות ובמשך הכיפור והסוכות אפילו 300 מינינון נקודות מ'כפת להם?אבל חברות אל תהיו מודאגות אבירי הזהב מסתובבים בשטח ומנקנקים היום מחר ובקרוב ת'צורה של כלללל הרעים באשר הם וישאפו
    סגור
  • 48.
    כיל - תעלה בקרוב ל- 2500 . לגזור ולשמור (ל"ת)
    צביקה 20/09/2015 10:57
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 47.
    זוכרים את המסחר ביום שישי בארהב איך עבדו עליהם תקנו עד
    המסביר הלאומי 20/09/2015 10:49
    הגב לתגובה זו
    1 3
    0,3 למטה מאחוז וחצי בחוזים ומה נראה לכם שנגמר ב 1,7 למטה זה היה סתם . חחחחחח איזה הפתעה מכינים לכם בסדרה הזאת למונגולואידים הצעירים שלא ראו מפולות איי איי
    סגור
  • 46.
    מישהו חשב שירד השוק? חחחחחח (ל"ת)
    אמנון 20/09/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • אמנון לצערי המסביר הלאומי צדק כנראה הולכים לווארדה למטה (ל"ת)
    ציון 20/09/2015 12:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לא . חשבנו שיטוס
    לאמנון הפוחלץ 20/09/2015 12:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חחחחחחחחחחח
    סגור
  • 45.
    ננו דינשמן - קדימה להסתער
    AMER 20/09/2015 10:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מניה עם חוזים חדשים והסכמים רווחיים ....זה העולם הטכנולוגי החדש
    סגור
  • 44.
    מונגולואידים צעירים שלי יפים שלי עדיין לא ראיתם בורסה
    המסביר הלאומי 20/09/2015 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שנופלת 6 ו 7 ו 8 אחוז ביום בקרוב תראו
    סגור
  • 43.
    הוא קורא לנו מונגולים יכול להיות שאנחנו עיוורים והוא צו
    ציון 20/09/2015 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 5
    דק ובסוף כולנו פה נאכל את הכובע והוא יצא מלך אני בדעה שונה אבל בינתיים השוק נפל מ 1730 ל 1580
    סגור
  • 42.
    מונגולואידים שלי יפים שלי הם קנויים בפוטים ביום חמישי ב
    המסביר הלאומי 20/09/2015 10:13
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בוקר תקבל שוק כולל אותי כי הולך לקרות משהו שהמונגולואידים הצעירים לא ראו לעומתי שראיתי זאת הרבה פעמייםםםםם
    סגור
  • 41.
    מיקרומדיק
    נעמה 20/09/2015 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקרוב מאוד טיול לעבר שער 60.
    סגור
  • 40.
    קולפלנט צריכה כל יום לתת תוצאות לניסויים
    עידו 20/09/2015 10:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמעט בטוח שתוצאות מעולות, גם הסכם עם החברה האמריקאית צריך להסגר כל יום... צריך להחזיק חזק כי היא תטוס.
    סגור
  • 39.
    סקיילקס - נסחרית בחסר אדיר
    רונן 20/09/2015 10:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברה שההכנסות שלה מתקרבת למיליארד ש"ח נסחרית בשווי של 20 מיליון ש"ח . מי שעיין בדוח האחרון ראה שהחברה מדווחת על שיפורים מהותיים בכל הפרמטרים . החברה צופה גידול של 15% בהכנסות . קראו את הודעת האמון של סמסונג מהיום .אין ספק שהמנייה תפרוץ . אין הזדמנות כזו היום !!!
    סגור
  • 38.
    כבר היום היכונו לזוגיה למטה 2 למטה הכוונה הבלי תזוזה רק
    המסביר הלאומי 20/09/2015 10:10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אחיזת עיניים חכו תראו איזה סטייקים הולכים לעשות ממכם כמו שציון אומר וול דאן אגב איפה הוא ציון
    סגור
  • 37.
    לכל המונגולואידים היזהרו פקיעה מתחת ל 1500 ומשם רייס
    המסביר הלאומי 20/09/2015 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ל 1420 ראו הוזהרתם
    סגור
  • זה לא פייר שהינסת אותנו למעוף שיעלה ל4800
    למונגו הפוחלץ 20/09/2015 12:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האמנו לך ועכשיו 1420 אז מה היה הטבה כמה מאות אחוזים ודיבידנדה וזכויות שאז 4800 מקביל ל1400 או שסתם זיינת המוח
    סגור
  • 36.
    תזכרו מיקרומדיק
    מומחה 20/09/2015 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעלה יותר מכן פייט.
    סגור
  • 35.
    כאילו לקוראים אין זכרון
    רונן ק. 20/09/2015 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אינך נחרץ, לא צריך אותך אסטרולוג
    סגור
  • 34.
    1575 -הורדת דירוג לצרפת אחרי הנעילה בשישי (ל"ת)
    סוחר 20/09/2015 09:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 33.
    למסביר הלא מוגולואיד מתלמה
    מונגו 20/09/2015 08:50
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אני מתה עליך כפרוש ואני מחזיקה לך שאתה גאון. גם אתלנו במשפחה אנו קונים מעוף ב4800 ומוכרים במינוס 95 בערך ב80 וכך מרוויחם ים כי מי 4800 פחות 80 אז הירבחנו 4720. אני והדודות סימה וסעידה ורבקה ושושנה וזלדה ואמא כפרה עליה עכשיף רבות עליך למי תעשה לנו ילד כל אחת רותה אותך לעצמה ורק אני יפית תלמה אקבל אותך אלי. יש לך ניום זמן אני פנוייה בדיוק ב11,22 בדיוק בבוקר ב12.56 על הבדיוק ובין הנקה להנקה של הקטנים שלי אתפנה אליך כפרונציק. ואגב מתוקי פיתחתי סטארטאפ שאשתף אותך ואפל רותה לקנות ממני בחצי טריליון אז אתתף איתך בבעלות .גיליתחי פטנט שכל פעם שאני בהריון אז בחודש החמישי אני נכנסת להריון נוסף ובחודש השביעי להריון נוסף, ככה שאני עם ררבעת הריונות יחד כפרה ועכשחו גובוקיט שלך שהיא גגוגל ואפל מתחראות עלי מי ישיגני
    סגור
  • מצטער אני לא קורא או מבין מונגולואידית (ל"ת)
    המסביר הלאומי 20/09/2015 10:02
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 32.
    לנצל את הבוקר למכור , כי שחקני המעוף
    מהפך מתחיל 20/09/2015 08:33
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ינסו להחזיק את השוק ,יום כיפור של הנגידים מגיע....
    סגור
  • 31.
    עידן עופר הנפיק את כיל בחו"ל בתקווה שהמניה תשנה כיוון
    כיל 20/09/2015 07:11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שום דבר לא עוזר לו . כל עסקיו כושלים. לא מספיק לו לפיד שהרס את כיל הוא היה חייב להמשיך . האיש הזה לוזר
    סגור
  • 30.
    שוק ימשיך לדשדש בין 1580 ל 1600
    דן מלך השוק 20/09/2015 07:10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    איזור הפקיעה ששחקני המעוף רוצים.ידעו למנוע מהשוק לעלות מעל 1600 ושמרו שלא ירד מ 1585...הרמז כל כך ברור...קניית פרפר על 1590 מכפילה את הסכום תוך 4 ימים.
    סגור
  • 29.
    אם כל המפולות , תיזהרו אל תיפלו בפח
    מהפך מתחיל 20/09/2015 01:27
    הגב לתגובה זו
    5 4
    כולם ישכנעו אתכם, שזה תיקון,זה בריא ... הכל כדי שתישארו , אל תיפלו במלכודת , תהיה קריסה , 0% מניות
    סגור
  • 28.
    מצדיע לכן -פייט
    עושה סדר 20/09/2015 00:29
    הגב לתגובה זו
    6 1
    פער הארביטראז" בכן-פייט הוא 125 אחוז..!!!!! לא היה דבר כזה..וביזפורטאל לא מזכיר אפילו מילה בנדון....אין צדיק בעירו
    סגור
  • 27.
    בונוס ביוגרופ
    דניאל קוסובסקי 20/09/2015 00:06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בשבועיים הקרובים אמור להתפרסם תוצאות הניסוי, יש רמזים חיוביים. בהצלחה למחזיקים
    סגור
  • ב- 1 לאוקטובר משתחררות לשוק 77 מיליון מניות...
    בונוס 20/09/2015 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז התוצאות חייבות להתפרסם עד אז.
    סגור
  • איך אתה יודע? (ל"ת)
    איך אתה יודע? 20/09/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לך לעזאזל ! (ל"ת)
    איש המטריקס 20/09/2015 07:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 26.
    למרות שיחס אירו/דולר חיובי+ האירו יורד והדולר עולה (ל"ת)
    מנפלאות בנק ישראל 19/09/2015 23:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    מחר אקנה 10 יח קול 1580 כשיהיו זולים
    אמיר 19/09/2015 23:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מאמין שביום שני יהיו כבר עליות וביום חמישי יפתח חיובי
    סגור
  • 24.
    תזנק!! (ל"ת)
    כן פייט 19/09/2015 22:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 23.
    הפקיעה השבוע תהיה 1480 לגזור ולשמור (ל"ת)
    משקיע זקן 19/09/2015 22:13
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • גם אני טוען זאת אבל המונגולואידים פה לא מקצוענים (ל"ת)
    המסביר הלאומי 20/09/2015 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    עדכון הריבית הדרמטי? באמת..? הדבר היחידי הדרמטי
    מרק 19/09/2015 21:32
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הוא כותב הכותרות של אתר ביזפורטל שמנסה לייצר דרמה מכלום.
    סגור
  • 21.
    רדהיל
    שלומי 19/09/2015 21:16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הכיוון הוא שער 900 כל יום עולה המניה הנ"ל
    סגור
  • 20.
    כדאי לכולם לקרוא
    שי 19/09/2015 21:14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ראשית הבורסה מחר תיסחר העליות קלות. כאשר המדדים עלו עלו השבוע החול הבורסה כאן ירדה קלות שנית. מי שנמצא כרגע בבורסה המקומית זה המוסדיים ומנהלי התיקים. אפשר היה לראות זאת בשבועיים האחרונים (מי שמבין שם לב ) המשחק של הבורסות בעולם יום עולה יום יורד מיצה את עצמו פחדו שהריבית תעלה לא עלתה היו ירידות. אם היתה עולה גם היו ירידות כל זה הגיע לסיום. עד סוף השנה תהיה היתיצבות לכיוון החיובי המדדים יחזרו לשערים מלפני הירידות אך לא יעברו אותם. עד לתחילת שנה. מה שראינו אתמול היה זריקת מניות כדי לא להפסיד את ההגנות על המדד שהם הרבה יותר כואבות על כן הגיעו הירידות. שבוע טוב לכולם
    סגור
  • 19.
    מה אין שום דואלית חיובית ? כן פייט 125%, טאואר 1%ועוד ו
    דוד מ 19/09/2015 21:14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ועד , מה יהיה ביזפורטל ?
    סגור
  • 18.
    כן פייט חוזרת בגדול
    ארי 19/09/2015 21:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    פער ארביטרז של 124 אחוז
    סגור
  • 17.
    מניות הגז
    כחלוןן 19/09/2015 19:52
    הגב לתגובה זו
    19 8
    בזמן הקרוב מניות הגז ישובו לבלוט בעליות שערים המתווה יאושר בפרק זמן קצר אין אפשרות אחרת שבוע טוב
    סגור
  • תתכונן למכה אנושה במניות הגז כי הגז נשאר באדמה עם מתווה
    המסביר הלאומי 19/09/2015 23:04
    הגב לתגובה זו
    2 6
    בלי מתווה הגז גמור אין למי למכור אותו בעלות ששוה מכירה
    סגור
  • דביל
    למסביר הלא מונגולואי 20/09/2015 08:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני קונה הכל במחיר כפול מהמחיר העולמי המקובל אז מה את מבלבל תמוח
    סגור
  • אישור המתווה כבר לא רלוונטי. ישראל המפגרת פיספסה
    מניות הבלוף 19/09/2015 21:00
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אין דורש לגז הישראלי . ביבי נרדם בעמידה ונזכר מאוחר מידי וגם כל השרים שלו מצפצפים עליו עושים מה שהם רוצים כדי לקדם את מעמדם . ביבי לא רלוונטי כבר. תפנימו שיש לנו ראש ממשלה אכזבה
    סגור
  • 16.
    המגמה הראשית היא ירידות,עדיין לא מפולת,מגמות לא מסתיימו
    יובי 19/09/2015 19:29
    הגב לתגובה זו
    7 8
    בשבוע או חודש הן עלולות לקחת שנה
    סגור
  • מפולות זה המגמה החדשה כנראה.. (ל"ת)
    היורש 19/09/2015 21:13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • בסדר (ל"ת)
    חושם 19/09/2015 20:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 15.
    דצמבר המר זעקו כותרות בעיתון
    ספטמבר 19/09/2015 19:25
    הגב לתגובה זו
    7 10
    ושר האוצר נתן למבט ראיון. הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם. מה שבא בקלות באותה הקלות יעלם..... הבורסה נפלה אנשים קופצים מהגג .... הגיע יום הדין של הנגידים שהורידו הרבית לאפס....מלחמת מטבעות....איבוד אימון במערכת.... מי שעדיין לא מכר מחר הזדמנות אחרונה
    סגור
  • לקפוץ מהגגות קצת מוגזם משום שהמניות תמיד יעלו בשורה התח
    המסביר הלאומי 19/09/2015 23:08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תונה אבל כן הולכים לתקופה קשה מאוד עם ירידות חדות מאוד בשנה הקרובה בסוף הדרך השוק יחזור לעלות לאורך זמן מניות עלו ויעלו הרי אין תחליף לחברות שמרוויחות כסף לא פקמ לא אגח לא בטיח מי שמי תשואה הכי טובה זה מניות אבל מה לעשות יש גם למטה לפעמים
    סגור
  • כבר כמעט חצות היה שכתבת
    למסביר הלא מונגולואי 20/09/2015 08:37
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה. אתה יושדן עם המקינטוש צמוד במיטה. טפאקו עליך גאון של אמא. אבל החורים של המקינטוש שמכניסים את הפלגים מאד קטנים אז איך אתה מביא את המקי לסיפפפפוק?
    סגור
  • 14.
    ארביטראז' רק 0.%35-
    תומר 19/09/2015 19:02
    הגב לתגובה זו
    7 3
    מכיוון שהדולר הרציף עלה חזק ל- 3.903 .
    סגור
  • 13.
    כמו שאני מכיר את הפושעים נראה לי שהם הולכים להכניס 4 ימ
    אייל 19/09/2015 18:50
    הגב לתגובה זו
    4 5
    י מסחר ב2 ימים עם תנודות אלוהים ישמור
    סגור
  • אם אתה מכיר
    לאייל 20/09/2015 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז היחידה המרכזית בדרך אליך לתדשאול עדין. ככה בבית. כבר באים.
    סגור
  • 12.
    לא להתרגש מהירידות
    ניסו 19/09/2015 18:11
    הגב לתגובה זו
    15 10
    יפתח אדום יסגר ירוק
    סגור
  • בסדר
    לניסו 20/09/2015 08:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא נתרגש אפילו ירד שבע אחוז
    סגור
  • פשששש איזה בטחון יש לך אני במקומך קונה קולים אל תבוא
    אמנון 19/09/2015 21:05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לנו בהמלצות דמיוניות
    סגור
  • כל ירידה של 99 אחוז תביא לעליה של 100 אחוז.
    לאמנון 20/09/2015 08:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז אני מורווח טחוז. החליטו שעכשיו סופרים לפי גודל מספר ב=האחוזים ולא לפי מה שיש בחשבון. תראה איזה תרגיל מבריק אעשה. בו נגיד שירד לצורך עליה מ100 ל1 שזה נגיד 99 אחוז. ומייד עולה לי 500 נאחוז מ1 ל5 אז לא משנה שירדתי מ100 ל5 מה שמשנה שבאחוזים הרווחתי מ500 אחוז למעלה פחות 99 למטה אז אני מורווח 401 הלוואי עלי כל הזמן ככה
    סגור
  • 11.
    המסביר הזה צדק הוא גאון לפי כל הגרפים התרסקות ל 1420
    ציון אהרון וצדוק 19/09/2015 17:56
    הגב לתגובה זו
    6 14
    השבוע הזה יהיה רע ומר הם פשוט חיכו לפרק אותנו בפקיעה אחרת מזמן היינו ב 1500 הנוכלים החזיקו אבל נראה לי השבוע כיסוח של כל התקופה הרעה הזאת וגם אם לא השבוע אז שבוע הבא מה זה משנה מתי הם הולכים לפרק אותנו
    סגור
  • מזה?
    לציון 20/09/2015 08:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    התאחדתם חזרה לשלישיית ארבעת חמשת השישיות השביעית?
    סגור
  • 10.
    טעות, עקב הריצה של הרציף נמחק הפער השלילי בדואליות
    דני אנליסטו 19/09/2015 17:47
    הגב לתגובה זו
    7 4
    הדואליות דווקה ישפיעו לטובה בגלל שהם בממוצע שלהם יסחרו ללא שינוי.הדולר שהיה צפוי להתרסק בגלל שלא היתה עליית ריבית , אומנם נחלש בתחילה אבל...הרציף התחיל להשתולל והגיעה בשיאו ל3918 ונסגר ב3903 עדיין גבוהה מעל היציג.כמו כן השוק בשבוע שעבר יירד בניגוד לשווקים בעולם.על כן המעוף ייפתח בירידות של כ0.6% שיתמתנו במשך היום ואוליי יסיים אפילו ירוק.
    סגור
  • 9.
    פאק מכבי פאק מכבי :) אני רואה רק אדום בשבוע הקרוב
    אוהד הפועל 19/09/2015 17:28
    הגב לתגובה זו
    3 4
    דרבי זה לא רק בכדורגל זה כל יום בכלכלה הגלובלית
    סגור
  • ענק... אבל זה לא דרבי זה קזינו....... (ל"ת)
    אדום 20/09/2015 06:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מה יעלה מחר יותר
    סקרן 19/09/2015 17:26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כן פייט (כל מה שקשור למניה) או האופ' פוט ?
    סגור
  • 7.
    בורסה יום א
    פפה 19/09/2015 17:20
    הגב לתגובה זו
    8 11
    התגבות בעולם מוגזמות אל תופתעו מעליות ביום א כי הבורסות בעולם יתחילו מעלה מיום ב אפקט חוסר הוודאות מאחורינו יום א עליות
    סגור
  • 6.
    ביז לא יגידו את האמת ...........
    מתרחק !!!!!!!!!!!! 19/09/2015 16:49
    הגב לתגובה זו
    9 4
    כמה אפשר להפחיד . הפוטים שלכם ימחקו מחר. הדולר עלה ב1% וזה ימתן את הירידות מדוע אתם לא מציינים את עלית הדולר וביומיים הקרובים הוא ימשיך לעלות . הנגידה שלנו היא תוריד את הרבית............
    סגור
  • 5.
    הירידות הלכו קאפוט. טבע יוצאת לקנייה נוספת. קראו בגלובס
    זיפו 19/09/2015 16:40
    הגב לתגובה זו
    9 16
    שימו לב שלמרות הירידות בחול הארביטראז רק מינוס 0.31% בנוסף עם הידיעה הטרייה על טבע מהתנור של גלובס , במקום ירידות צפויות בטבע נקבל מחר עליות וכך שמי שציפה מחר לירידות חזקות יקבל ירידות לייט ואולי אפילו עליות קלות.
    סגור
  • אתה דווקא מהטובים והנורמלים
    זיפו די בבקשה 20/09/2015 08:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ונותן כל יום תצפיות מדוייקות ומסודרות ונשמעות כאילו אמיתיות בוודאות אבל אתה לפחות מתנצל ולא כמו הפוחלצים. אבל רכשת מאחת שמבינה ודרכה מאייל את האמרתי ושמעתי ורציתי ובירברתיאבל אתה כאיש טוב ונראה ישר לא פוגע וכמו אייל עובד עם צכלים משונים שאיני יודע מהם. וידיעות טריות על טבע מהתנוא של גלובס וביז התכוננו עם הסוחרים לזה וההוא. צא מזה אחינו זיפ אתה המאמי הלאומי ותתרחק מהחרטיונרים ההם שמחרבשים את האויר אז לסיום כמו שככה וכמו אחרת וכמו שאני חכמה ואתם טיפשים ווווו.
    סגור
  • לא הבנתי את התלונה. הבאתי ניתוח קצר אך מדויק.
    זיפו 20/09/2015 10:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אמרתי שהירידות החדות התמסמסו בגלל הארביטראז וההודעה על טבע. אני שוב ממליץ להתרחק מפוטים/קולים רחוקים. לסחור רק עם נגזרים שהם פלוס מינוס 20 נקודות.
    סגור
  • 4.
    כן פייט
    מיטל 19/09/2015 16:14
    הגב לתגובה זו
    6 4
    למה לא מציינים את פער האורביטרז במניית כן פייטjQuery20304856471831444651_1442668140858?
    סגור
  • כי הם צרי עיין
    עושה סדר 20/09/2015 00:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביזפוטאל מומחה להודעות שחורות..אם היה פער שלילי כזה גבוה זה היה בכותרות..פער חיובי של 125 אחוז לכן פייט זה דבר שלא נתפש בביזפורטאל...
    סגור
  • כשירדה 60 אחוז ציינו
    אוטוטו 19/09/2015 19:53
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כן פייט על דרך המלך יש השקעה או מיסחור
    סגור
  • את המניה או את האופ' ? (ל"ת)
    מה עדיף לקנות מחר 19/09/2015 17:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    קולפלנט-השבוע זה השבוע של קולפלנט
    ראובן 19/09/2015 16:05
    הגב לתגובה זו
    5 4
    תזכרו מה שאמרתי
    סגור
  • מקוה שאת צודק
    עושה סדר 20/09/2015 00:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה יודע משהו שאנחנו לא יודעים?
    סגור
  • למה?
    מומו 19/09/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כי השבוע החלטת להריץ אותה?
    סגור
  • 2.
    מתחילת המפולת ציינתי שחייבת לבוא ריצת מרתון ל 1420 האם
    המסביר הלאומי 19/09/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    2 14
    הריצה תצא מחר לדרך ? כנראה שכן אני חוזר ואומר הימים הבאים כולל שבוע הבא יכולים להיות ימים שלא נאמין למה שאנחנו רואים אבל נבואה מועדה לשוטים לכן אני מחכה לראות מחר את יום המסחר ואני מזכיר כי השבוע בעולם ארוך אך פה אין מסחר לרגל זה שהוכלים החליטו להביא עלינו מפולת בימים שאין מסחר חודש עם ימי מסחר הכי מעטים בלוח השנה דבר נוסף אל תשכחו כי כל מפולת היתה מלווה עם פקיעה של 3 או 4 למטה האם יום חמישי יפתח המסחר עם מדד של 4 למטה ? האם הנוכלים החליטו שבשני ימי מסחר ושעה של בוקר חמישי להוריד את השוק ב 8 אחוז? קשה לנבא אבל אין ספק שהנוכלים לא הראו לנו סימן למה שהולך לקרות בעולם בסופש דבר נוסף אנחנו תמיד מסתכלים בפוזיות השורט בקולים וזו טעות כל מפולת מאז קיום האופציות פוזיות השורט בקולים היתה נמוכה מאוד וזאת משום שאפשר להרוויח ממפולות רק אם אתה מתנהג כגנב בלילה להזכירכם אפשרי להיות קנוי בפוטים נמוכים ולהביא בומבות למטה הרי אנחנו בנינוס 3 או 4 נמכור את הפוטים ויהיה מי שיקלוט אותם ניחשתם נכון אלה הנוכלים שקולטים אותם להזכירכם בתחילת החודש מישהו הרי קנה את הפוטים הנמוכים הרי מחירים גבוהים מביאים מוכרים
    סגור
  • שטויות במיץ
    סוחר ותיק 19/09/2015 21:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השוק יפתח מחר שלילי, ככל שיעבור הזמן במסחר השוק "ירגע" ויתקן את הירידות. 1420? ירידות של 8% בשבוע? כל מספר זוכה. שטויות
    סגור
  • אני מכרתי הרי פוטים נמוכים לספטמבר
    מבין 19/09/2015 20:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פשוט מפני שיש לי הרים הרבה הרבה יותר גבוהים לאוקטובר :) - שנקנו בתחילת אוגוסט (ותודה למוכר שהולך להשחט).
    סגור
  • מהלך גאוני אבל לא כמוך צפו שתהיה מכה כזו למטה שאפו על
    המסביר הלאומי 19/09/2015 21:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המהלך
    סגור
  • לידיעתך מר מסביר לאומי
    מרתוניסט ותיק 19/09/2015 19:11
    הגב לתגובה זו
    12 3
    המעוף כרגע 1594,83 וכדי לסגת ל1420 עליו ללכת או לרוץ ברוורס סך 174.83 דהיינו ללכת אחורה או לרדת. לפי נסיוני הרב לא ידוע לי על מרתון לאחור. כל התחרויות הן קדימה סך 42.195 ק"מ. אבקשך לא לענות בלשון שאתה נוקט בה לכותבים כמו: לוזרים, מונגולואידים, אני גאון ואתם סתומים ועוד. יכול להיות שאתה צודק בהגדרותיך אך כך בחשבון ובדקדוק ובהתעמלות שאתה עלול להיות טועה. הבנת מר מסביר? אגב שאלתי ולא ענית. האם או מי מינה אותך להיות המסביר הלאומי ומהם תחומי אחריותך בהסברה? האם מר נתניהו יודע שאתה מסבירנו הלאומי והאם אתה דובר המדינה או דובר צה"ל או דובר הסטייט דיפארטמנט? לתשובתך אמתין.
    סגור
  • מונגולואיד יקר מרתון למטה יהיה ויהי מה ל 1420 מרתון מהי
    המסביר הלאומי 19/09/2015 21:22
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ר ולא איטי יא מונגול ותחומי הסברתי הם כדלקמן בתחומי ניתוח שווקים פיננסים בעולם ובארץ נתניהו יכול לקפץ לי אני מוניתי לתפקיד ברגע שהבנתי שאני גאון אני מקווה שתשובתי מספקת אם אשמח לספק לך תשובה נוספת והפעם גם בשפתך מונגולית
    סגור
  • למצבר הלאומי
    מונגו גמבו 20/09/2015 08:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגיד לי היכן המדינה מוצאת אותכם? פוחי מגיע והשני בדיוק עוזב וכך הלאה עד עכישיו ברצף42 פוחלצים . תגיד את האמת אתה לא זוכה פרס נובל בכימיה ופיזיקה בספרות ורפואה ?
    סגור
  • אתה כנראה לא מבין כלום באופציות מעוף
    מנשה 19/09/2015 18:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השוק עד הפקיעה לא ירד 5-8 אחו !!! מאיפוא אתה לוקח את זה ? במקרה הקיצוני השוק יתמך ב 1560 .אין גנבים מסומנים בשוק וזו הוצאת דיבה חמורה והאשמות שוא .ללא כל הוחכות מצידך אתה עלול לשלם ביוקר.המעוף כאן האה חוסן נאה בפאניקה ולדעתי זהו זמן מצויין להצטייד בסחורה טובה
    סגור
  • ומי אמר שלא ירד 8 אחוז ? אתה ? ממש שולט על בורסות העולם
    אמנון 19/09/2015 21:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה כל הכבוד אתה אחד הביליונרים החזקים בעולם
    סגור
  • למסביר הלאומי החביב
    א 19/09/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    16 2
    כבר כתבתי והערתי גם הארתי על חוכמתך והבנתך בתחום הבורסאי ואולי בתחומים נוספים. אבל, כל ההלל והשבח שאני מרעיף עליך(ואתה גם נראה לי נחמד לאללא)לא נותנים לך לגיטימציה לכתוב כאן דברים ולחשוב שאתה כותב אותם לאוויר או לקוראים דבילים, יש כאן קוראים משכילים ואף חכמים ואף בעלי זיכרון. אז ידידי..רק בסוף שבוע כתבת שאנו לפני גל רביעי עולה והחזק ביותר..וב18.8 כתבת שאנו במעוף לכיוון של3600(לפחות כתבת) ואתה מרחם על המטומטמים שלא פתחו גרף ל30 שנה ולא מבינים שב5 שנים הבאות תהיינה רק עליות ... צר לי שאני מבטל שמחות ומשבית מסרים, אך, עליך להיות צמוד לדבריך ולשדר דברים שלא יערערו על דעותיך שבאים ממקום של איש חכם, נחמד ומשכיל. אנא חברנו..רשום סופית אנא מועדות דרכינן לדעתך ואני מתנצל כאן לפניך על שהעלתי דברים מהאוב בכדי לפגוע . אלא, כדי לשים דברים על דיוקם..שבוע משובח ומבורך.
    סגור
  • אתה באמת מונגולואיד מה הקשר בין ירידות זמניות לבין שיטת
    המסביר הלאומי 19/09/2015 21:17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ה 5 גלים יא מונגולואיד תקרא טוב אני בעצמי שאלתי האם אנחנו נמצאים בשיטת ה 3 גלים או 5 גלים ואפילו אמרתי שאשמח לקבל תשובה יא מונגולואיד תקרא טוב ושנית כל מונגולואיד שכמותך כתבתי שאם אנו לפי ה 3 גלים אז העליות הגיעו לסיומן ואנחנו לפני התרסקות ואם לא בחרו ב 3 גלים והולכים ל 5 גלים העליות החדות עוד לפנינו מונגולואיד הבנת? ואין קשר בין הירידות שיהיו ל 1420 לבין מה שכתבתי ירידות זה חלק מהמשחק הבנת מונגולואיד ?
    סגור
  • תותח אתה
    לטרחן הלאומי 20/09/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם אז ואם אז ואם אז ואם אז יענו מכסה את כל ה108 אפשרויות מתוך 100 אפשריות. אתה מאמין שאנו טרמחים ואתה שד משחת וצודק. אז שלא. אתה קשקשן קטן עם אגו קטן ומבוהל עד אימה ויורק השערות לכאן ולשם יענו פנית לדבילים. אז אומנם אתה כרחנה לאומי אבל אל תנדנד לנו את המוחון הקטנצ'יק שלנו שגם כך כמעט נעלם בגלל החום. ורציתי לשאול . יש לי ג'ובוקיט ב30 מליארדג דולר וזה מקביל ל 300 מליארד של גוגל. אזהציעו לי להחליף 1 ל10 כדאי לדעתך? מזה ג'ובו ב30 מליארד ? אני בטוח שהג'ובו שלי תהיה שווה 1 טריליון דולר והראשונה לנפץ תקרת הזכוכית של טרריליון ואז אחליף את ג'ובו שלי כנגד כל אפל ובנק אוף אמריקה וקוקה קולה קר כקרח כדאי לא?
    סגור
  • בקיצור. אתה כותב או שימריא או שיתרסק.
    מונגולואיד מדופלם 20/09/2015 08:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וג'ובטקיט תהיה כמו גוגל.(האכלת כאן קש את כל הפראיירים)ומעוף ל4600 והתרסקות קולוסלית. אז אני כמונגולואיד ידוע ויושב ראש המונגולואידים הבינלאומית העולמית פשוט עשיתי חיפושון במחשב האמיתי ובמחשב העל שבראשי וחיפשתי את כל דבריך מהרגע שהילפת כפוחלץ את אחד שמבין שזה כנראה אתה. אז אני המונגולואיד נצאתי בחושש ו4 ימים אחרונים 1654 תגובות שלך וכל אחת שונה וסותרת את השניה ובדקתי אם ג'ובוקיט כבר גוגל ומצאתי שהיא רק חצי גוגל וחצי ומכרתיע את המעוף ב4600 שער וכפי שהיבטחת וקיבלו זאת בשער הזה כי יודעים שאני מונגולואיד מדופלם ואז במיידית תוך כדי המעוף נמכר 4600 מקניתי במינוס 90 אחוז כמו שהיבטחת ותפס בגלל אני מונגולואיד. אתה רואה אני עושה ים כסף בגלל אני מונגו לואיד. ואני בכלל שואל אותך מה זה מונגולואיד מה פרושו של המילה? ואני אומר לך אתנה אחד שיודע/המסביר הלאומי הלא מונגולואיד גאון ואכן הממשלה מינתה אותך למסביר הלאומי ואתה יותא ליצגנו בתפוצות ועושה למדינה ים כסף על ידי זה שאתה משקיע בין מסויים את כספי המדינה במינוס 95 אחוז ולאחר דקות מוכר המעוף ב4700מ וככה כל יום.
    סגור
  • הבורסה בארץ חזקה, מחר מקסימום חצי אחוז למטה (ל"ת)
    יורם 19/09/2015 16:25
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • מחר שוק אפס ישחקו את האופציות
    איציק הכריש 19/09/2015 16:25
    הגב לתגובה זו
    2 9
    איזה מפולת ...בילבלת את המוח מחר שוק על אפס.הגנבים רוצים שחיקה...
    סגור
  • 1.
    כרגיל תרד. המניות נשחקו כבר 30% . אין טעם להשקיע שקל
    בורסת הזבל 19/09/2015 15:30
    הגב לתגובה זו
    15 3
    בביצה הזאת. עם המס הגבוה ועם הכלכלנים הדגולים שמחבלים לנו בהשקעות מה יש לחפש פה? כחלון לפיד ויחימוביץ ושלוחותיהם יחד עד טרכטנברג הרסו הכל. פרצופי חוסר מזל נחתו פה
    סגור
  • מס 1 כל מילה בסלע
    אמיר בו ד 19/09/2015 17:55
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כולם רמאים .במיוחד מי שמנבט את אופ מעוף.....?
    סגור
  • אני לא יודע על מה אתה מדבר אולי שכחת אבל השוק עלה 800
    המסביר הלאומי 19/09/2015 17:30
    הגב לתגובה זו
    2 7
    אחוז משנת 2007 ואתה בא בוכה לי על 30 אחוז ? ואגב המדד ירד רק 8 אחוז מאיפה הבאת לי 30 אחוז ? בכיין יהודי יודע רק להרוויח וכשמשהו עולה הוא רץ לקנות כאילו אין מחר ואז כשהוא קונה אירי 400 אחוז 600 אחוז למעלה הוא מתפלא למה זה יורד חכו חכו הבא בתור זה הנדלן שרצתם להתחזר על העליות בו תקנו עוד מניות עוד נדלן הרי זה יעלה בלי סוףףף ככה זה אצל הטמבלים יעלה בלי סוף ירד בלי סוף לא יודעים לעשות חישוב נכון מתי לצאת מתי להיכנס
    סגור
  • "למסביר הלאומי"
    טמבל תורן 20/09/2015 07:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא מאמין שהשתמשת רק בבכיין בינלאומי וטמבל. שכחת צאת שאר הקללות ואת מונגולואיד. ואתה הרי סתם מברבר. איך ומתי השוק עלה 800%? האא טוקמק?
    סגור
  • למסביר הלאומי - ביזפורטל
    אל שו 19/09/2015 22:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    "בכיין יהודי" = גזענות. להעיף אותו בבקשה מהאתר.
    סגור
  • רחם עליו הוא אידיוט
    לאל שו 20/09/2015 07:54
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יום אחד בבוקר הוא מדבר על מעוף ל4600 ובאותו יום כמה שעות מאוחר יותר הוא מדבר על גלים וימים ואוקינוסים והתרסקות 90 אחוז. הוא מתוך 47 הפוחלצים אבל מהפחותצ מוצלחים. יכול להיות שהוא רק מתחזה לפוחלץ והם לא מקבלים אותו לפוחלצייאדה הבינלאומית?
    סגור
  • לפי ההסבר שלך אתה באמת יודע מתי השיא ומתי לצאת
    למסביר 19/09/2015 21:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזה הסבר יש לך על מניות הגז? אפילו האנליסטים המליצו למשל על אבנר ב 420 .המליצו על מניות הבנקים. מה יש לך להגיד על בבילון או איזיצ'יפ? גם עליהם המליצו וביום אחד התרסקו . אם ללכת לפי מה שאתה חושב אז אנחנו צריכים לקנות מה שהתרסק כמו מניות התקשורת . שגם הם ספק עם יעלו . פה זה בורסת הקזינו הלאומי עם מחבלים תוצרת הכנסת
    סגור
  • המדד לא נותן תמונה מלאה. ואם התכוונת למדד המעוף אז
    המסביר הבינלאומי 19/09/2015 21:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה נכון שבעתיים. המניות נשחקו מהשיא תבדוק את מזור, אבוג'ן, נאוי, מבטח שמיר, אבנר, רציו, כיל. ..... תבדוק טוב ותראה כמה הם ירדו .
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות