סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.3%, טבע ריכזה מחזור ענק בשל עדכון המשקולות

ת"א 75 טיפס 0.4%. במדד הגז-נפט ירד 1% לאחר תנודתיות חריפה. טבע ריכזה מחזור הגבוה בת"א
|
(117)
באחוזת בית

יום המסחר האחרון בבורסה לשנה העברית ננעל במגמה מעורבת כאשר המעו"ף איבד 0.3% ות"א 75 טיפס ב-0.4%. ברקע: שלב עדכון המשקולות הרבעוני, והתעודות שרשמו היקפים גדולים מאוד כאשר טבע ריכזה מחזור ענק של 407 מיליון שקל - הגבוה בבורסה. מדד המעו"ף נכנס לשלב הנעילה בירידה של 0.57% מול ירידות של עד 1.5% באירופה וכאשר המסחר בוול סטריט נפתח ביציבות. (לכתבה על עדכון המשקולות - לחץ כאן)

מדד ת"א 35 -1.42% מדד ת"א 35 1,661.25 -1.42% מדד ת"א 35 בסיס:1,685.14 פתיחה:1,660.37 גבוה:1,668.22 נמוך:1,637.2 תמורה:1,006,994,070 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -2.23% מדד ת"א 90 1,459.46 -2.23% מדד ת"א 90 בסיס:1,492.74 פתיחה:1,466.93 גבוה:1,469.76 נמוך:1,430.49 תמורה:660,757,833 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -1.19% מדד ת"א בנק 2,462.17 -1.19% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,491.93 פתיחה:2,454.81 גבוה:2,468.19 נמוך:2,417.02 תמורה:292,772,862 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

מחזור המסחר (כולל פקיעת האופציות השבועיות ועדכון המשקולות) הסתכם ב-3 מיליארד שקל.

הדאקס הגרמני מאבד כעת 0.9% והקאק יורד 1.4%. מניות הגז איבדו גובה גם היום, בהובלת  רציו יהש -3.26% רציו יהש 192.8 -3.26% רציו יהש בסיס:199.3 פתיחה:196.1 גבוה:196.1 נמוך:191 תמורה:7,178,694 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שאיבדה 1.5% אחרי ירידה של כמעט 5% אתמול ברקע לדברים שאמר מנכ"ל ENI - לכתבה המלאה

המסחר בוול סטריט נפתח ביציבות, זאת אחרי הסגירה הצורמת אתמול. הירידות בחוזים החריפו לאחר פרסום נתון התביעות החדשות לדמי אבטלה בארה"ב (בשעה 15:00) שהציג ירידה של 6,000 תביעות בשבוע החולף לרמת שפל של כמעט עשור. מדובר בנתון חזק שתומך באפשרות של העלאת ריבית בשבוע הבא. מהצד השני, הבוקר פורסמו נתונים חלשים מכיוון הכלכלות ביפן וסין, זה בדיוק התמהיל הבעייתי מבחינת הסוחרים בוול סטריט.  

לסיבה לסגירה הצורמת אמש בוול סטריט - לחץ כאן

מניות במרכז

יו"ר מגדל ביטוח הפרופ' עודד שריג הודיע על פרישתו מהתפקיד בסוף השנה כאשר מפכ"ל המשטרה היוצא יוחנן דנינו צפוי להיות היו"ר הבא. (לכתה המלאה - לחץ כאן)

{רדהיל} ו- חברת IntelGenx הודיעו היום על תוצאות חיוביות בתהליך האירופי המבוזר (Decentralized Procedure). לכתבה המלאה - לחץ כאן)

אליום מדיקל -1.95% אליום מדיקל 50.2 -1.95% אליום מדיקל בסיס:51.2 פתיחה:51.2 גבוה:51.2 נמוך:49.3 תמורה:62,863 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קיבלה אישור פטנט נוסף בארה"ב לטכנולוגיית הליבה בתחום העיגון לרקמות רכות.

אל על -3.28% אל על 76.6 -3.28% אל על בסיס:79.2 פתיחה:78.2 גבוה:78.2 נמוך:76.3 תמורה:2,437,456 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  דיווחה על מזכר הבנות לעסקת רכש של 15 מטוסי בואינג. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

תגובות לכתבה(117):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 57.
    אם אין עלייה בריבית עד סוך השנה.יתכן ונראה ראלי
    המפליץ הלאומי 10/09/2015 23:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו הסיבה היום לעליות אחרי דברי שר האוצר בארהב+ נתוני מאקו טובים. חג שמח וירוק
    סגור
  • 56.
    יש לי C חודשי
    בעיה 10/09/2015 21:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה ימי ...... :( לבכות או לצחוק
    סגור
  • 55.
    יש לי P חודשי
    בעיה 10/09/2015 21:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמה ימי מסחר נשאר ? או שעדיף לחכות לפקיעה ?
    סגור
  • 54.
    1% עלייה בארה"ב נפט מזנק 3%, אמרתי להם להזהר משורטים
    המזהיר הלאומי 10/09/2015 20:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובמיוחד לא לשמוע ללוזר הלאומי.
    סגור
  • אוי אוי מסכן שלי הסנופי עובר לירידות אוי הזאב הגיע ואכל
    המסביר הלאומי 10/09/2015 22:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את כיפה אדומה אמממ ברווזים ברווזים בואו הביתה לא רוצים בואו לאכול לא רוצים אז יבוא הזאב ויטרוף אותכם אממ
    סגור
  • טען עוד
  • מאז 8,30 בערב נעלמת מה קרה עשו לך כיפה אדומה בארהב חחחח
    המסביר הלאומי 10/09/2015 22:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליצן החצר אתה
    סגור
  • אט אט מתפוגג לו האחוז כאילו לא היה חחחחחחח (ל"ת)
    המסביר הלאומי 10/09/2015 21:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה חלששש האחוז שלך תיכף יעלם וגם אם לא תעשה חשוב טוב
    המסביר הלאומי 10/09/2015 21:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשאני ידעתי מה זה בורסה אתה היית עוד בשש ראשי תיבות של בבטן של אמא שלך היית ילד יום רביעי אתה מקבל מחיקה ואז אני אפתח שמפניה
    סגור
  • חחחחחח הנפט מה קשור לא הבנתי שנית תעשה השוואה באחוזי
    המסביר הלאומי 10/09/2015 20:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ירידה בעולם לעומת תל אביב תבין שמחכה לך הפתעה ביום רביעי רק שההפתעה הפעם אכזרית ביותר קונדסון הנדס פצצה אטומית ליום רביעי
    סגור
  • התעוררת לחיים ? תסתכל בגלום הרובוט כבר חשב את העליות
    ציון 10/09/2015 20:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם בכלל יהיו בארהב חכה תבוא ביום רביעי למסך תקבל שוק
    סגור
  • 53.
    יו"ר חדש למגדל
    ישראלי שפוי 10/09/2015 19:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל מביני דבר טענו שלא ייתכן שניתן למנות למפכ"ל המשטרה אדם שלא בא מתוך המשטרה. לא ראיתי תמיהות על כך שמפכ"ל המשטרה לשעבר התמנה ליו"ר חברת הביטוח מגדל. מה לו ולביטוח ?? כדאי שהדירקטורים בחברה ייתנו על כך את הדעת !!
    סגור
  • 52.
    עסקים כרגיל בארהב פותח למעלה גומר 2 למטה חג שמח (ל"ת)
    המסביר הלאומי 10/09/2015 18:19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 51.
    בכל מצב עליות
    לא מבינים 10/09/2015 17:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השוק חווה תנודתיות בגלל חוסר וודאות, תעלה ריבית או לא,ועל זה השחקנים הגדולים והמומחים משחקים ,ומאיפה הרווחים, מהציבור כמובן,קחו בחשבון שאם הריבית תעלה ,או תרד ,יהיו עליות,הסוחרים הולכים הפוך ממה שאתם חושבים כי מחדירים לכם לראש בכל הכתבות,כשתהיה וודאות השוק ימריא,שנה טובה
    סגור
  • 50.
    המסביר הלאומי אמר לי שהתרגיל של ה 30 נקודות יעלה לנו 60
    ציון 10/09/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נקודות אחרי החג והוא גאון צדק עד עכשיו בהכל
    סגור
  • 49.
    כמה קשקשנים יש כאן השם ישמור
    צדוק 10/09/2015 17:16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מפסיק לקרוא בלי נדר ומציע לכולם להפסיק לקרוא את התגובות כאן.כמה מבלבלים את השכל אפשר להשתגע.רחד נגד השני במקום לעזור אחד לשני.אנשים פשוט תפסיקו להתרגש מכל עליה וירידה ותבינו שמניות זה לטווח ארוך.מי שלא בנוי לזה שיילך לווינר.שנה טובה לכל עם ישראל ובהצלחה.
    סגור
  • 48.
    לא יוצאים לחופשת חג ארוכה מאד
    סוחר זקן 10/09/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ללא קניית פוטים והרבה במיוחד בחודש של מפולת פולת ........
    סגור
  • סחתיין עלייך למדת אבל מחכה גם לך הפתעה הירידה תהיה חזקה
    המסביר הלאומי 10/09/2015 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שגם אתה שמאמין בירידות תופתע כמה ירד החוכמה היא לקנות ולא לשחרר עם כל התרגילים של סוף יום
    סגור
  • 47.
    אפילו הנפט חזר לעלות.הללויה
    המזהיר הלאומי 10/09/2015 16:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עליות
    סגור
  • המסביר הלאומי גילה משעה 6 בערב נגמרו העליות בארהב עכשיו
    ציון 10/09/2015 18:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למטה עד 1800
    סגור
  • 46.
    עליות בארה"ב הזהרתי מפוטים וכל מיני רעיונות טפשיים
    המזהיר הלאומי 10/09/2015 16:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמחקו שבוע הבא
    סגור
  • השוק הולך לטוס למעלה (ל"ת)
    אמיר 12/09/2015 00:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    בורסה מורסה
    אורי 10/09/2015 16:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איפה היה המעוף במקביל לזינוקים האדירים שהיו בחו"ל? זאת שערוריה. שוד לאור היום של הממשלה במסוה של בורסה.
    סגור
  • 44.
    מוכרים לכם פוטים וימחקו אותם בשבוע הבא (ל"ת)
    אורי 10/09/2015 16:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • זה ברור כשלג
    המזהיר הלאומי 10/09/2015 16:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל פרייארים יש תמיד
    סגור
  • 43.
    מניות הגז רציו יהש
    משקיע בגז 10/09/2015 15:56
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לכל בעליי מניות הגז תפסיקו להיות פחדנים ולמכור עוד רגע דרעי יחתום וזה יעלה לכם ביוקר..בורסה זה לא בעלי לב חלש.
    סגור
  • 42.
    עד עכשיו השחילו לנו קולים 1650 עד 1600 מעכשיו משחילים
    ציון 10/09/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לנו קולים 1550 עד 1600 שבוע הבא ישחילו לנו קולים 1500 עד 1550 שיטת הסלמי אבל אגרסיבי איזה טמבל אני שלא הקשבתי למסביר הלאומי הדגול הוא גאון רק שבשבוע האחרון לא ישחילו לנו קולים 1450 זה יהיה גיניהום
    סגור
  • השחילו אותך ! אתה רואה ? ששחקני מעו"ף טוחנים אותכם (ל"ת)
    חוכמולוג תקרא היטב 10/09/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ללא כל קשר ..אתה באמת טמבל ! בהסברים שלך המטופשים (ל"ת)
    אתה באמת כזה .. 10/09/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • וואו הקולים עלו חזק חחח 50 אחוז למטה בלי קשר לפוט שמשחק
    ציון 10/09/2015 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למעלה למטה הקולים קבוע למטה נתראה אחרי הפגרה עם 4 5 למטה
    סגור
  • 41.
    נקנו עוד 20 יחידות קול 1600
    אמיר 10/09/2015 15:36
    הגב לתגובה זו
    6 0
    השוק יעלה לדעתי
    סגור
  • אתה חולה...זהירות בן אדם. (ל"ת)
    רץ במבוך 10/09/2015 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 40.
    נחזור למסחר יום רביעי עם פער 5% למטה
    גיא 10/09/2015 15:33
    הגב לתגובה זו
    3 8
    עד עכשיו היה רק פרומו
    סגור
  • 39.
    נחזור למסחר יום רביעי עם פער 5% למטה
    גיא 10/09/2015 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 6
    עד עכשיו היה רק פרומו
    סגור
  • 38.
    סיום שנת שמיטה !!!!!!! (ל"ת)
    היום נראה 1570 10/09/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    לפי פלט המחשב מהלך אלים אוטוטו (ל"ת)
    הדוקטור 10/09/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 36.
    מי שחושב שראינו את התחתית היום טועה המסע ל 1420 החל
    המסביר הלאומי 10/09/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
    3 6
    והוא יהיה מהיר
    סגור
  • המסביר הלאומי הבטיח לי שמתי שהוא אני BAC בארהב ב 1 דולר (ל"ת)
    ציון 10/09/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אם יהיה רצץ עליות בארה"ב יהיה ראלי ביום רביעי
    המזהיר הלאומי 10/09/2015 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מומלץ להמר באופציות,כבר פעמיים נמחקת פה.לא חבל?
    סגור
  • תגיד לא נמאס לך להימחק בקולים קול אחרי קול ? (ל"ת)
    ציון 10/09/2015 17:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עליות ? כן בעליות של ירושלים אולי לא בתל אביב (ל"ת)
    ציון 10/09/2015 17:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    המסביר הלאומי הזה יאלללה שלו איך הוא צדק איזה טמבל אני (ל"ת)
    ציון 10/09/2015 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • ציון אני מחכה לראות מי יציל עכשיו את הכלכלה האמריקאית
    המסביר הלאומי 10/09/2015 16:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פעם שעברה ב 2008 היה TO BIG TO FELL נראה הפעם מי יתן מי ילווה מי ישלם לסין חוב של טרליוני דולר פעם שעברה הלכו חברות לכונסי נכסים הפעם נראה לי שהפדרל רזרב ילך לכונס נכסים עם כל החובות וההדפסות שיקנו עוד אגחים יהיה טוב
    סגור
  • במקום לדאוג לכלכלה בארה"ב - דאג לעכוזך מהפסד בטוח ! (ל"ת)
    המפסיד הלאומי 10/09/2015 17:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 34.
    היידה למכור יש מי שאוסף לראלי שאחרי החגים !!! (ל"ת)
    יוסי 10/09/2015 15:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 33.
    ת"א לא מעניינת.הנאסדק עדיין חוזים חיוביים
    חח 10/09/2015 15:01
    הגב לתגובה זו
    3 9
    ממילא אין מה מה לחפש בת"א וכולם עושים כסף רק בארה"ב
    סגור
  • 32.
    אני עוקב אחרייך סחתיין אתה פוגע (ל"ת)
    להדוקטור 10/09/2015 14:32
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • חג שמח ידידי (ל"ת)
    הדוקטור 10/09/2015 15:29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • ראלי חגים רציתם אה אחלה ראלי פתחו אותנו (ל"ת)
    ציון 10/09/2015 15:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 31.
    אני רק מקווה שאחרי החג יפתחו את הבורסה רגיל ולא יבואו
    המסביר הלאומי 10/09/2015 14:22
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לי עם סיפורים של השעיית מסחר וכו גורג סורוס הבטיח יום אחד הבורסות יהיו 10 למטה ביום אני מקווה שהרשות לא תעשה קומבינת השעייה של המסחר קניתי פוט 1450 תהנו
    סגור
  • תגידו תודה לשחקני המעו"ף שתוקעים את השוק למטה ! ...
    לכל החוכמולוגים ... 10/09/2015 15:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכל מנתחי הבורסה הפסימים וגם טיפשים בריבוע... ! כרגי מי ששולט בשוק זה שחקני המעו"ף לוחצים את השוק כל יום לקראת צהריים - תוקעים אותכם עם פוטים משחילים לכם צינור טוב . במחיר יקר . הציבור כבר חיסל את ההשקעה והתיקים בשבוע שעבר- כרגע הוא לא מוכר . ומי שמבצע סיבובים מתואמים זה שחקני המעו"ף והארביטרז .. י.. ימים יגידו
    סגור
  • לא הספיק לך שנמחקת כבר כמה פעמים?
    המזהיר הלאומי 10/09/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מימושים בבורסה לפני הפגרה. סיכוי טוב לעליות בארה"ב בימים הקרובים.
    סגור
  • קשה להימחק כשאתה רק צודק יותר קל לעשות אלפי אחוזים קנאי (ל"ת)
    המסביר הלאומי 10/09/2015 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • המזהיר הלאומי תגיד אתה טמבל עליות איפה הקולנוע סגור (ל"ת)
    ציון 10/09/2015 15:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 30.
    אין מצב שהיום יתקנו 5 ימים בורסה סגורה ממחר (ל"ת)
    אבי 10/09/2015 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 29.
    הדשדוש הזה מבשר רעות (ל"ת)
    טל 10/09/2015 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 28.
    אם לא תעשו מתנה לחג עליות חדות היום תיהיה לכם שנה מרור (ל"ת)
    לשחקני מעו"ף 10/09/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הבטחתי לכם מדד 1500 בקרוב הוא נראה באופק זה לא הסוף (ל"ת)
    המסביר הלאומי 10/09/2015 14:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • נביאים עליך ישראל
    דודו 10/09/2015 15:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה בוודאי יודע למי ניתנה הנבואה מאז חורבן בית-המקדש,אז אם אתה מכריז על עצמך כ...,יבושם לך !!
    סגור
  • 27.
    לשחקני המעוף
    השחוט חלקית 10/09/2015 13:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לשנה טובה בבקשה תנו לנו מתנה קטנה בדמוי אחד אחוז למעלה תנו לנו לחג מתנה קטנה את הכל ויותר מזה נפסיד לכם בהמשך תודה מראש
    סגור
  • הרובוט והשחקנים בונים על תקוות ראלי חגים שלכם הרי זה
    המסביר הלאומי הדגול 10/09/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ברור שהתרגלתם לראלי חגים זה הזמן להכות מבחינתם להכות לא סתם להכות מכה בומבסטית מצלצלת חצי עבודה כבר עשו החצי השני אחרי החג
    סגור
  • 26.
    ממתי החוזים עולים 1,2 אחוז גלום יום לפני שחוט והקולים
    ציון 10/09/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 4
    יורדים ? ממתי המתכון הנעלז הזה המסביר הוא צודק אחרי החג פותחים אולי ב 5 4 למטה ואז האסון יהיה שלא ברחנו ואנחנו לכודים עם הפסדים ומתקשים לקבל את זה ואז הסוף ידוע 7 שנים של עליות ירדו לטימיון
    סגור
  • ציון . תלמד לכתוב ואל תהיה עילג ..במקום לבלל את השכל .. (ל"ת)
    אתה לא מבין כלום 00 10/09/2015 13:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • המטומטם הלאומי כל יום שם חדש חחחח (ל"ת)
    ציון 10/09/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    ניקנה קול 1610 חודשי , 15 יחידות
    אמיר 10/09/2015 13:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השוק מתכונן לזינוק מעלה . שלא תגידו שלא אמרתי
    סגור
  • תקנה בצהריים הם יהיו זולים יותר (ל"ת)
    הדוקטור 10/09/2015 14:17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 24.
    המסביר צדק מעכשיו אנחנו שותפים רק בלוויות שמחות אאוט
    ציון 10/09/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תראו חוזים עולים הכל ורוד כבר שבוע וחצי ואותנו רק טוחנים זה סימן מובהק לרצון הגרפים הרובוטים וכו
    סגור
  • תגידו שלום יפה למדד 1600 תראו אותו אולי בשנת 2022 (ל"ת)
    ציון 10/09/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • במוקדם או במאוחר
    אכפת לי 10/09/2015 23:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תא 25 יגיע ל1420 אתם אופטימיים
    סגור
  • תגיד תודה . לשחר=קני המעו"ף שמרידים את השוק...
    ציון . אתה לא מבין 10/09/2015 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עובדים עליך ! נותנים לך הרגשה בפוטים מחירי התרסקות . הציבור כבר מכר את המניות . כרגע שחקני המעו"ף מעבירים מתיק לתיק בירידות שער . ומשחילים לך פוטים
    סגור
  • ציון גם בגרמניה 20 אחוז למטה זה שחקני המעוף יא טמבל (ל"ת)
    המסביר הלאומי 10/09/2015 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    איציק הרגשתך חארה וזה מצויין - בינתיים תצטייד בפוטים
    עוד אחד...חפש 10/09/2015 12:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תצטייד בפוטים..ובדרך חפש לך אחד שיעשה אותך ...
    סגור
  • איציק חפש ומצא 100 אחוז בפוטים לעת עתה נתתי לו הוראה לא
    המסביר הלאומי 10/09/2015 15:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למכור פוט אחד לפני 1490
    סגור
  • 22.
    יש בעיה כאן בפורום ובאתר -גורמים להפסדים ניכרים ...
    מחדל חמור כאן ! 10/09/2015 12:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הפורוום בתגובות מגיב חורבן תוהו ובוהו אתמול היה צפי לירידה של 3 אחוז היום ! לפי הכותרות ביזפורטל ותגובות כאן . המליצו כל מיני המלצות - נקנו פוטים במחירים גבוהים . וכרגע בירידה מתמשכת הפסד גדול . כל שגם מהמניות יצאתי בהפסד את מסקנותי אסיק אבל זה מקום גרוע מאוד להיות בו . נקודה
    סגור
  • 21.
    למה יש לי הרגשה שמכינים לנו תחילת שנה שטנית למטה חזק
    איציק 10/09/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
    1 9
    נראה לי אנחנו באים למסכים אחרי החג ומקבלים שוק עם 5 למטה
    סגור
  • שלום ידידי הצנוע רק היום 2% ומטה לפחות (ל"ת)
    הדוקטור 10/09/2015 13:25
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • אני הפסקתי להגיב פה אני הזהרתי ואני מזהיר שוב מחכה לנו
    המסביר הלאומי 10/09/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מכה אנושה למטה הסנופי כפי שקורא לו הזקן לא יעבור את ה 1978 או 1972 סוף יום בשנים הקרובות משמע שערי השיא חלום שהתנפץ משמע מי שבורח היום זה דלת אחרונה לפני הגיניהום
    סגור
  • אתה מדבר שטויות טיפשות בינתיים שוחקים לך את הפוטים...
    מפסיד לאומי 10/09/2015 13:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מהתלים בך ובשכמותך - את הפוטים שיש לך הכנס למקום שהשמש לא מגיעה אליו......השוק זוחל מעלה כשאתמול צפית התרסקות של 3 אחזו היום ..חחחחחחחחחחחח
    סגור
  • אתה תשב בכוון למעלה ואני למטה למה להתווכח חג שמח (ל"ת)
    המסביר הלאומי הדגול 10/09/2015 14:02
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 20.
    תרגיל 442
    הדוקטור 10/09/2015 11:31
    הגב לתגובה זו
    4 6
    עוד מעט ירידות לא להתבלבל יום טוב לסוחרים בביצה שלנו
    סגור
  • דוקטור חארטה ..שמור על עכוך בימים טרופים אלה... תתכסה (ל"ת)
    דוקטור פארש....... 10/09/2015 12:41
    הגב לתגובה זו
    5 11
    סגור
  • גולדה מאיר ז"ל הייתה אומרת על שכמוך: "הם לא נחמדים.."
    א 10/09/2015 13:46
    הגב לתגובה זו
    38 2
    מה הקשר לדעותיו של הדוקטור שאני רואה אותם כנכונות..לבין עכוזו ודאגתך לו(לעכוך..מה זה?) מה זה פארש? מה זה חארטה? ומדוע הימים טרופים? לגבי מי זאת גולדה..הקש GO..
    סגור
  • בהמשך לתמיכתי בדברי הדוקטור...
    א100. הילו. 10/09/2015 14:43
    הגב לתגובה זו
    55 1
    ברצוני לציין שהוא מוכשר ונחמד..אבל..סולידי בהערכת עוצמות הרגרסיה בשווקים..אנו כבר עמוק בפנים תקופה די ארוכה..אבל..אנו ממש בהתחלה..זה עלול להיות אכזרי הפעם. שנה טובה ומבורכת.
    סגור
  • ל א100
    הדוקטור 10/09/2015 15:12
    הגב לתגובה זו
    22 1
    שלום ידידי תמיד סולידי לצערי הרבה אנשים יפסידו את כל מה שצברו בשנים האחרונות אבל הציפייה שלהם למעלה תמשוך אותם יותר חזק אלו החיים ברצוני לאחל לך ולכל עם ישראל שנה טובה בריאות אושר ברכה והצלחה שא ברכה
    סגור
  • ילד נתראה בסוף היום (ל"ת)
    הדוקטור 10/09/2015 13:02
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 19.
    שימו לב שהזקן יוצא , יום אחרי מתחיל עליות, שאפו לזקן!! (ל"ת)
    אמנון 10/09/2015 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • הגיניהום לפנינו יש את כל הנתונים לשחיטה אחרי החג
    המסביר הלאומי 10/09/2015 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אופוריות כמו ראלי חגים אמו רבק הכל מראה על עליות אבלללללללללל יהיה הפוך על הפוך אני אומר שהחודש אנחנו נראה 1500 לכל הפחות שיא הירידות 1420 1410
    סגור
  • מה עם
    דרויש 10/09/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    9 0
    גו'בוקיט והמעוף בדרך ל4800? מה קרה אח שלו?
    סגור
  • 18.
    סקיילקס ומיקרומדיק
    מבין ענין 10/09/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שתי מניות שב...100 אחוז יעלו השנה מאוד.
    סגור
  • 17.
    פקיעה מעוף שבועית (ל"ת)
    פקיעה 10/09/2015 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה. (ל"ת)
    גז נפט שנה קשה עברנו 10/09/2015 09:53
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • למה מה שנה הבאה פתאום ישחררו את הגז מהאדמה ויהיו קונים
    שמוליק 10/09/2015 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בכל רחבי תבל ? תתעורר חמוד הגז הזה שווה לכלום ברגע שיש את ENI שהולכת לספק גז לכל המזהת עם מאגר מטורף ל 60 70 שנה ואולי יותר אתה חולם יפה אבל אני מציאותי דיו לכיוון השער המוכר 1 הוצאות בלי הכנסות הלוואות שלא משולמות ולא ישולמו כנראה בהצלחה ןמי שבורח כל עוד נפשו בו חכם
    סגור
  • אמן! (ל"ת)
    עד מתי ?? 10/09/2015 10:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 15.
    יורו רציף עולה באחוז. זאת אומרת דקס נופל היום
    אבי 10/09/2015 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות 1.5 עד 2%. ראו הוזהרתם !!! ניראה לי שהמומחה 30 פלוס זקן חכם צודקים. ומינגד אחת שמבינה כניראה לא מבינה כלום וכך גם האנליסטים שמדברים מפוזיציה. יש כאן שןק דובי כבר כמעט חודש ושלא יבלבלו את השכל. שבוע הבא יום חמישי זה יום הדין. ומשם נדע לאן השוקים הולכים
    סגור
  • 14.
    יורו רציף עולה באחוז. זאת אומרת דקס נופל היום
    אבי 10/09/2015 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות 1.5 עד 2%. ראו הוזהרתם !!! ניראה לי שהמומחה 30 פלוס זקן חכם צודקים. ומינגד אחת שמבינה כניראה לא מבינה כלום וכך גם האנליסטים שמדברים מפוזיציה. יש כאן שןק דובי כבר כמעט חודש ושלא יבלבלו את השכל. שבוע הבא יום חמישי זה יום הדין. ומשם נדע לאן השוקים הולכים
    סגור
  • 13.
    מבקש יעוץ ממי שמבין בקשר לרציו. יש לי שם ....
    דניאל 10/09/2015 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    50.0000 שקל מופסד שם בערך 10.000שח. לאן הכוון מעכשיו כשהכל תקוע. האם לימכור בהפסד או שעדיין יש תיקוה שתתקן בזמן הקרוב לשער 30 נק. אבקש תגובות רציניות למי שמבין.
    סגור
  • ממליץ לך לא למכור לטווח בינוני ארוך יעלו לטווח קצר קשה
    שלמה מעוז 10/09/2015 15:30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לדעת השוק תנודתי בגלל נושא הריבית בארה"ב אבל נראה המשך עליות כל עוד הריבית סביב ה0
    סגור
  • לא המלצה
    אחד שמבין 10/09/2015 09:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אל תחכה תמכור ! מניות גז תקועותמניות מומלצןת לדעתיבאבא במחיר זול מאוד!אפל עם יעד 143טאואר
    סגור
  • אחד שמבין יעצת עכשיו יעוץ ללא רשיון
    55 10/09/2015 09:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    העברתי את ה IP שלך הלאה
    סגור
  • תגובה
    ל55 10/09/2015 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רשום בכותרת במפורש - לא המלצה.
    סגור
  • 12.
    נדב פרי נפגש עם מנהל משרד ראש הממשלה צריך לבדוק
    עדי 10/09/2015 09:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פורסם דווקה בדה מרקר הם מודאגים
    סגור
  • 11.
    זקנציק- קראתי גם מה שכתבת על דברי וורן בפט- שפו (ל"ת)
    עוקב אחרי הזקן 10/09/2015 09:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • שהזקן אומר ירידות ישר אני קונה ומרויח. כל הכבוד זקן (ל"ת)
    עוקב אחרי הזקן 10/09/2015 11:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    אליום מדיקל
    אחד שמבין 10/09/2015 09:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתקופה שהשוק לא טוב, ואף אחד לא חושב על גיוס הון בהנפקת מניות. אליום מבצעת הנפקה ומקבלת ביקושי יתר!!! החברה הזו עשתה התקדמות מרשימה כל כך השנה ונראה שתמשיך במהלכים הטובים... כל הכבוד!!!
    סגור
  • אליום
    יוסף 10/09/2015 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכים לחלוטין פנינו צפונה ניראה שיאים חדשים בקרוב מאוד בהצלחה למחסיקים
    סגור
  • 9.
    שבועיים אני מזהיר שמדובר במפולת אבל אנשים ..
    המומחה 30 שנה בבורסה 10/09/2015 09:10
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מטיבעם תאבי בצע ולא מוכנים להאמין שתמו ימי העליות. מעכשיו רק עליות בתיקונים טכניים לאחר ירידות. המעוף בדרך ל1540 שם יש לו תמיכה חזקה. זה גם מה שכתבתי כבר שבועיים ברציפות . בקרוב לא ישארו חתולים.
    סגור
  • חפש עץ ותשתחל עליו - עוד אחד...מבין בבורסה . (ל"ת)
    מוכה ראש. לא מומחה 10/09/2015 11:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 8.
    פקיעה למעלה (ל"ת)
    סוחר 10/09/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 7.
    בטח ירידות אתמול ניקיי עלה קרוב ל 8 אחוזים ולא עלינו
    גל 10/09/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז היום בטוח נרד לשפל
    סגור
  • 6.
    הכל ערוך ומוכן לגל שני של ירידות-ברח משקיע קטן
    זקן חכם 10/09/2015 09:00
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אחרי הבעיות בסין, עכשיו גם מתברר שיפן לא צומחת, וזה גם אחרי ההזרמה המסיבית של הבנק המרכזי, ופיחות היין מול הדולר מ- 80 יין ל- 120 יין לדולר בשנים האחרונות. תוסיפו לזה את הבעיות בברזיל וסין, וארה"ב שכמובן מקטעת, והנה לכם תמונה משלימה לתיקון חד בבורסות. המסקנה- הבנקים המרכזיים לא מצליחים להביא לצמיחה. הממשלות לא יכולות לבצע הרחבה פיסקלית לאור הגרעונות. בקיצור דד אנד. אתמול אחרוני המשקיעים המקצועיים הבינו שקו ה- 1972 בסטנדרט אנד פורלא נתמך, וזהו האות לכך שהם יבואו בקניות רק ברמות הנמוכות שלן ב1860 או נמוך מכך. זמן מסוכן למשקיע הקטן.
    סגור
  • אולי פעם אחת תצא צודק... בנתיים הכל הפוך .
    אמנון 10/09/2015 10:51
    הגב לתגובה זו
    1 13
    כל פעם שאתה יוצא עם הוראה זה יוצא הפוך ומתחיל לעלות, מה יהיה איתך זקן?
    סגור
  • לפוחי
    דרויש 10/09/2015 13:34
    הגב לתגובה זו
    13 1
    כבר אמרנו שאתה עגל טיפש. אינך חייב להוכיח לנו זאת כל יום מחדש. אם יש לך זמן לשטוף את המכונית של הזקן לאחר הימים הללו. תגיע בבקשה ותקבל הנחה בתשלום שאתה צריך לשלם.
    סגור
  • קשקשן- הוא הזהיר ב 1720. אתה לא הקשבת והמלצתי לך לחפש
    עוקב אחרי הזקן 10/09/2015 11:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עיסוק אחר כי לא התרשמתי שאתה מבין ממש במה שאתה עוסק.
    סגור
  • 5.
    הלוזרים בכנסת רק גורמים לנזקים לציבור . שוק ההון לא
    רק בישראל 10/09/2015 09:00
    הגב לתגובה זו
    4 7
    מעניין אותם. שלי יחימוביץ אומרת שהאנשים ילכו לעבוד ולא ישקיעו בבורסה. השאלה אם היא מסדרת לכולם עבודה במשכורת שלה או לפחות בחצי משכורת שלה. העיקר היא ירדה למפוטרי כיל ואמרה אנחנו איתכם אבל שקל לא יצא מכיסה. רק בישראל חברי כנסת מפילים את הבורסה בכל העולם עוזרים לבורסה אבל פה פוגעים באזרחים . מניות הגז תמיד היו בלוף במדינה וימשיכו להיות בלוף. עבדו על הציבור בחלומות שווא על קרן העושר .הציבור חי באשליה שהמדינה רוצה את רווחתו מסתבר שהמדינה רוצה אנשים קשי יום משועבדים אחרת הם לא ישלטו על הציבור. גם שנה הבאה תהיה שנה רעה. מדינה מאוסה מכל הבחינות. אם אלה נבחרי הציבור אז באמת אין תקווה לעם הזה.
    סגור
  • 4.
    יש עליות אצלנו ירידות, שיש ירידות אצלנו ירידות ...
    עד מתי ???? 10/09/2015 08:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    :( מה יהיה ????
    סגור
  • 3.
    פקיעה 1595 באים בקניות בבוקר
    סוחר 10/09/2015 08:57
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שוק ירוק
    סגור
  • 2.
    בטח ירידות אתמול ניקיי עלה קרוב ל 8 אחוזים ולא עלינו