סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.4%, טאואר עלתה במחזור גבוה

מדד הבנקים נסגר ללא שינוי, ת"א 100 השיל 0.4%, טאואר עלתה 4% לאחר המלצה חיובית
 | 
(134)
באחוזת בית
הבורסה בת"א העמיקה את הירידות בסגירה: לאחר שנסחר רוב שעות היום בירידה של 0.1% - המעו"ף נסגר בירידה של 0.4% לאחר שה DAX 30 +0.08% DAX 30 12,468.01 +0.08% DAX 30 סגירה:12,457.7 פתיחה:12,462.57 גבוה:12,490.84 נמוך:12,418.5 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עבר לירידות והירידות של 0.5% בוול סטריט. טאואר עלתה במחזור גבוה לאחר המלצה חיובית (הרחבה בהמשך). בוול סטריט המסחר מתנהל בירידות לקראת פרסום דו"ח התעסוקה מחר. (לסקירה המלאה)
מדד ת"א 35 -0.69% מדד ת"א 35 1,610.37 -0.69% מדד ת"א 35 בסיס:1,621.49 פתיחה:1,609.54 גבוה:1,611.18 נמוך:1,606.71 תמורה:109,344,454 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 125 -0.64% מדד ת"א 125 1,518.36 -0.64% מדד ת"א 125 בסיס:1,528.07 פתיחה:1,518.41 גבוה:1,518.9 נמוך:1,515.75 תמורה:151,453,932 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד בנקים +0.02% מדד בנקים 2,534 +0.02% מדד בנקים בסיס:2,534 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:28,041,916 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר (כולל פקיעת האופציות) עומד על 1.2 מיליארד שקל.
האופציות השבועיות על המעו"ף פקעו ברמה של 1,722.25 נקודות. 
השבוע עלה מדד המעו"ף ב-0.64% ואתמול סגר בשיא כל הזמנים (לפי שערי סגירה). מדד הבנקים טיפס עד כה השבוע 1.76% ומדד הנדל"ן 2.2%. מנגד, מדד הביומד בולט לרעה עם ירידה שבועית של 3.4%, בעיקר בשל נפילה של 6.4% בפלוריסטם שמשקלה במדד עומד על כמעט 10% וירידה של של 16% בברינסוויי ששוקלת 4.5%. מתוך 21 מניות במדד, רק שתיים צבועות השבוע בירוק.  
ממשלת ישראל אישרה הלילה את תקציב המדינה והתכנית הכלכלית לשנים 2015-2016, ברוב גדול של 20 שרים ונמנע אחד. גובה התקציב לשנת 2015 הוא 329.5 מיליארד שקל ולשנת 2016 343.3 מיליארד שקל. הגידול הריאלי בתקציב המדינה בין השנים 2014 ל- 2016 עומד על 7.2%. יעד הגירעון יעמוד בשנים 2015-2016 על 2.9% מהתוצר. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מניות במרכז
טאואר -3.66% טאואר 6,917 -3.66% טאואר בסיס:7,180 פתיחה:6,910 גבוה:6,926 נמוך:6,904 תמורה:2,270,663 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה במחזור של 40 מיליון שקל לאחר שזכתה להמלצה חיובית. (לסיקור המלא).
אל על -1.13% אל על 96.4 -1.13% אל על בסיס:97.5 פתיחה:97 גבוה:97.3 נמוך:95.8 תמורה:495,674 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין לאחר פרסום הדו"חות אתמול לאחר המסחר. (לסיקור המלא).
 
גב ים +0.63% גב ים 208,200 +0.63% גב ים בסיס:206,900 פתיחה:205,100 גבוה:208,300 נמוך:205,100 תמורה:838,069 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  פרסמה היום את תוצאות הרבעון השני של השנה. (לסיקור המלא).

אפולו פאוור +2.84% אפולו פאוור 137.5 +2.84% אפולו פאוור בסיס:133.7 פתיחה:133.7 גבוה:137.6 נמוך:132 תמורה:47,823 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ככל הנראה לא תעבור לרשימת השימור לאחר שבעלת השליטה השלימה את הזרמת ההון לחברה. (לסיקור המלא).
טוגדר +0.87% טוגדר 312.5 +0.87% טוגדר בסיס:309.8 פתיחה:313.4 גבוה:318 נמוך:311.3 תמורה:40,884 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  המשיעה בראלי לאחר הדיווח על הסכם פרסום בלעדי עם חברת קומפלקס מדיה. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
{אינטק פארמה} תיקנה לאחר שצללה אתמול 19% בצל ההנפקה בוול סטריט.
תגובות לכתבה(134):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 77.
    אם ג'ובוקיט תונפק בארה"ב.זה יהיה
    סוחר וותיק 07/08/2015 23:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפחות ב 100 מיליון דולר. לגזור ולשמור.
    סגור
  • 76.
    ג'ובוקיט-שימו לב כמה זינקה היום בארה"ב
    סוחר וותיק 07/08/2015 23:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מניית הנאסדק( AQXP ( 500% ושווי השוק שלה היה לפני הזינוק 20 מיליון דולר ואפס רווחים.רק תבינו מה ההודעות האלה היו עושים למניית מיקו קאפ כמו ג'ובוקיט בארה"ב. שבוע הבא היא מעל 100 בוודאות
    סגור
  • 75.
    לא להתרגש מהמכירות שהיו היום
    שושנה 06/08/2015 23:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל יסתדר בשבוע הבא , כל ירידה לצורך עלייה . ואל לא בשבוע הבא אז בעוד שבועיים . הבורסה תעלה בסופו של דבר .
    סגור
  • 74.
    666
    666 06/08/2015 22:34
    הגב לתגובה זו
    1 2
    666
    סגור
  • 73.
    ג'ובוקיט 80000 בשער 122 בסגירה
    עמי 06/08/2015 17:24
    הגב לתגובה זו
    3 9
    מה מצפה שבוע הבא.עוד הסכם?
    סגור
  • היו 20 יחידות סמויות שלא ראית בטבלאות
    אוי ..נבהלתי.. 06/08/2015 18:26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בשער 2789. יפה נכון?
    סגור
  • 10 מיליון מחזור. תעקב אחרי המוסדיים
    ליצן 06/08/2015 18:44
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בכמה אתה קונה 10 אלף....
    סגור
  • 72.
    ג'ובוקיט-קניות מטורפות בנעיפה
    שבוע הבא 120 ויותר 06/08/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    4 5
    רואים 50,000 יחידותב 102 ועוד כמות גדולה מעל 120
    סגור
  • ביקוש 50000 יחידות.
    אוי ..נבהלתי.. 06/08/2015 18:24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    35000 שקל.. אפשר גם לשים ביקוש של 1 יחידה בשער מליון. הבנת קושקושון. כל יום מיום א אגדיל השורט ב 500.000 יחידות. הייתי מנסה יותר. אבל יש לנו עסק עם מכולת.
    סגור
  • 71.
    נלקחה חבילת שורט
    מנהל תיקים גדול 06/08/2015 17:13
    הגב לתגובה זו
    14 4
    נוספת הג'ובו ב78.9 .
    סגור
  • ליצן שכמותך איזה שורט יש ביכולות שלך דברן בלי מעשים חחח
    אחד שמבין 06/08/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
    3 5
    נלקח שורט חחח ענק עוד אומר ליצן המניה לפני עלייה לשער 120 ליצנוש
    סגור
  • אם זה נכון.תפסיד את המכנסיים
    שוב בהצלחה 06/08/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
    1 5
    יש קונה ב 102 עכשיו 50 אלף יחידות
    סגור
  • 70.
    מי שמעוניין מניה בארהב עם אפסייד של 5000 אחוז WOGI
    אברהם אבינו 06/08/2015 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חברה אשר מצאה נפט לא מזמן והיא נכנסת לעסקי הנפט ב 12 מדינות חברה ששוויה הינו 4 מיליון דולרים וצפי של 200 מיליון דולרים בקרוב
    סגור
  • זה פני סטוק. מסוכנת.תבדוק NETE
    Net Element, Inc 06/08/2015 17:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נאסדק. השלימה רכישה של חברה רווחית.רווח מצרפי 27 מיליון דולר, צרכיה לרוץ לדולר ויותר כרגע נסחרת ב 30 סנט
    סגור
  • 69.
    אינסוליין לשאול
    דניאל 06/08/2015 17:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נכון אמרת ! זה ברור שהיא תעלה ! רק על סמך ההודעות הארונות התה כבר צריכה לשלש את שוויה
    סגור
  • 68.
    ג'ובוקיט תודה על השער אני בפנים
    בהצלחה לכולם 06/08/2015 17:04
    הגב לתגובה זו
    4 3
    המנכ"ל דיבר על עוד הסכמים.שבוע הבא מעל 100.
    סגור
  • טען עוד
  • 67.
    תמיד אחרי שזקן חכם כותב- מתחילות הירידות. (ל"ת)
    עוקב אחריו 06/08/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • הזקן חכם לא מבין את הדור הזה, רק למעלה (ל"ת)
    אמנון 06/08/2015 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 13
    סגור
  • העגל הפוחלצי מספר 9/27.
    מי בא לנו 06/08/2015 18:29
    הגב לתגובה זו
    13 0
    עומד להפסיד את כל הדמי עייד אל פיטר שניתנו על ידי סבתה צינה וסבתה סוואדה וסבתה רוז.
    סגור
  • 66.
    ג'ובוקיד פיספסתי את הקנייה
    הממממ 06/08/2015 16:51
    הגב לתגובה זו
    1 2
    איזה שער חלומי
    סגור
  • 65.
    הזהרתי ממפולת בקנה מידה גדול מאד
    זה מגיע 06/08/2015 16:47
    הגב לתגובה זו
    5 3
    תראו את הממדים בארה"ב צונחים במהירות
    סגור
  • יא ליצן מה קרה ירד 0.4 חחח מה הלחץ (ל"ת)
    אחד שמבין 06/08/2015 17:07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 64.
    אמרת היום שער 80? לך תחפש...... (ל"ת)
    לאחד שמבין 06/08/2015 16:45
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • תדייק אם כבר לא אמרתי היום 80 אמרתי בטווח הקצר 200 עד
    אחד שמבין 06/08/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    300 תוך 6 חודשים מהיום ספור
    סגור
  • מה הבורסה נסגרת לצמיתות היום ? חחח ליצן חכה תראה לכמה
    אחד שמבין 06/08/2015 17:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היא עוד תגיע אגב שום הפחדה לא תוציא אותי רק קונה בהפחדות ולא סתם הפחדה רק מינוס 40 אחוז קונה אך ורק
    סגור
  • 63.
    יש מצב שהשיא יהיה....מינוס 90%.........
    א + א 06/08/2015 16:42
    הגב לתגובה זו
    580 68
    מ29/10/1929 ירד השוק האמריקאי במשך 3 שנים 90%. אנו במצב יחסי הרבה יותר קשה..כך שיש סבירות על ל"השג" שכזה. ערב טוב.
    סגור
  • וגם תראה אדוני
    שירי 06/08/2015 19:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לך מעל 90 מתנגדים בערך וזה כמעט יותר מאשר מעודדים אז אל תרגיש בטוח בעצמך ואני חוזרת שאנו עומדים לעוף מלה מלה
    סגור
  • תגיד לי בקשה אדוני
    שירי 06/08/2015 18:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתה מפחיד אןתי אטתה באמת חושב שאם תהיו ירידות של נגיד רק 50 אחוז זה לא מספיק לך מה יצא לך דווקא מ90 אחוזי זה יהיה ממש סתירה איומה ויקח את כל הרוחים שעשיתי מהמפולת הקודמת וזה ממש לא נעים ואני דוקא חושבת שהכיווון הוא למלה בלבד ונעיף עוד 60 אחוז עד למימוש שיהיה מקסימום עשר עד חמש עשר אחוז גג וזה כבר נשמע סביר לא קטסטטרופלי
    סגור
  • 62.
    ג׳ובוקיט - אפסייד נדיר (וגם אינסוליין )
    שאול 06/08/2015 16:34
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כל תגידו שלא אמרתי לכם !!אין להתרגש מהעליות !!!למי שעקב אחר הודעותי בחודשיים האחרונים כשהמנייה היתה בשער 30 כתבתי (על סמך תחקיר יסודי שביצעתי!) שהמנייה צריכה להגיע לשער מינימלי של 200 השער מלפני שנתיים -זה היה ברור לגמרי שזה יקרה . החברה צריכה להגיע בצדק לשווי של 200-250 מיליון ש״ח .בנוסף , בדקו ועקבו אחר אינסוליין - ההודעות שהחברה שחררה בחודשיים האחרונים היו צריכים לגרום למנייה לשלש את ערכה - כפי שקרה בגובווקיט - אינסוליין יורדת ללא שום הצדקה וללא סיבה- היא חייבת לתקן !
    סגור
  • 61.
    אני לא מבין?יש עוד דולבויבים שממשיכים לסחור (ל"ת)
    לא חשוב 06/08/2015 16:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 60.
    נילקחה חבילה גדולה נוספת של
    מנהל תיקים גדול 06/08/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    8 2
    שורט בג'ובוקיט בשער 80.9. כל יום בין רבע לשליש חברה עוברים מיד ליד. משמע ..כיס ימין מוכר לכיס שמאל. אני נגד.
    סגור
  • אנשים עושים הכל בשביל לקנות בזול
    בהצלחה 06/08/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
    2 2
    נסחרת בחסר מטורף
    סגור
  • 59.
    מניית גובוקיט תפרוץ את 85 ותטוס אל 88 אג בגרף
    הדר 06/08/2015 16:14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בגרף באתר אחר העליתי אותה בזינוק אל 85 אג ואחר כך 111 אג
    סגור
  • 58.
    אם הרובוטריק לא היה חוסם את גובוטיק מעלייה היום השער
    אחד שמבין 06/08/2015 16:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היה לפחות 100 אבל יש רובוטריק שמה לא קורה הוא יודע לתעתע אז נחכה אבל לידיעת הרובוטריק כל התרסקות שתביא פה ואני יודע שתביא תתכונן לקבל ביקושים אמנם ממני קצת אבל מגופים ומבקשי השתלטות תקבל אוי אוי שאתה תקבל
    סגור
  • 57.
    תקראו תגובה 50 ולמי שאכפת מכספו שישתתף בשביתה (ל"ת)
    תגובה 50 06/08/2015 16:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 56.
    ג'ובוקיט זה סוף שבוע.שבוע הבא
    מחזוק של 10 מיליון 06/08/2015 16:03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עשוי להפתח בסערת קניות.
    סגור
  • 55.
    גובוקיט שליש מערך המניה נסחר מטורףףףף לא ראיתי כזה דבר (ל"ת)
    אחד שמבין 06/08/2015 15:40
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • חברת הפרסום הזאת היא בקנה מידה גדול
    נראה כמו הזדמנות גד 06/08/2015 15:48
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לדעתי עניין של זמן עד שמגיעה הצעת רכש לאתר בסדר גודל כזה. לחברה יד עוד מקורות הכנסה אבל האתר הזה לבד יכול להרכש העשרות ואפילו מאות מילוני דולר לדעתי.
    סגור
  • 54.
    גובוקיט מקבלת המלצה קניה במחיר 0.8$
    דן 06/08/2015 15:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החברה מקבלת המלצה קניה חזקה לפי מחיר 0.8$ למניה
    סגור
  • נו מה כבר שבוע אני מדבר על זה השערים האלו אני קורא להם
    אחד שמבין 06/08/2015 15:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שערי פראיירים מוציאים את המתלהבים שהרוויחו כמה אחוזים את המאות אחוזים יעשו הקונים המטורפים שמרביצים כל יום 10 מיליון שקל קניות
    סגור
  • 53.
    גובוקיט זו הזדמנות לא אומר פעם בחיים כי יש הרבה צאנסים
    אחד שמבין 06/08/2015 15:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במניות רבות בעולם אבל בישראל זה נדיר ואגב מי שחכם קונה ושוכח מהמניה אולי יום אחד הוא יחזיק מניה בדומה לפייסבוק זכרו טוב טוב מה אמרתי לכם ואני אומר זאת כל השבוע דן חלוץ מקושר מאוד העסקאות שהוא יכול להביא לא הרבה יכולים
    סגור
  • 52.
    ג'ובוקיט-בדקתי מי זאת complex media inc
    עמי 06/08/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איתה נחתם היום ההסכם הבלעדי כפי שהוגדר במאיה. חברה עצומה לפי LINKEIN לחברה יש בין 201-500 עובדים. מזהים.ג'ובוקיט הצרפה לליגת העל
    סגור
  • זה מינימום ליגה אירופאית במקסימום ליגת אלופות קטן ליגת
    אחד שמבין 06/08/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    העל תבין זה מטורף חברה כזו קטנה עם הסכמים עם ענקיות בעולם בטוח לא תישאר הרבה זמן בידיים ישראליות הרי אנחנו אלופים בלעשות חברות ששוות מאות מיליונים ולמכור בגרוש וחצי אני נשאר פה גם אם תהיה הצעת רכש
    סגור
  • 51.
    ג'ובוקיט-מחזור של מוסדיים שלא מבייש
    UNREAL 06/08/2015 15:14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אפילו מניית מעוף
    סגור
  • 50.
    יום א . כל המשקיעים בניירות ערך כמחאה על הגשת דו"ח
    שביתת משקיעים 06/08/2015 15:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מיותר על מחזור של 811500 ש"ח. שמטרתו לא ברורה מלבד התעמרות בציבור והוצאה כספית נוספת. להפסיק לסחור בין השעות 10.30 - 13.30. הגיע הזמן להתקומם נגד הגזירות והרשעות של הממשלה כלפי הציבור ונגד המגמה של הלאמת נכסים וכספים.
    סגור
  • 49.
    לאחד שמבין.שער ריאלי מבחינתך?
    עמי 06/08/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה צריך להיות השער שלה בהסתמל על שני ההסכמים האחרונים,שווי האתר, וצפי לעתיד. תודה מראש
    סגור
  • אגב יכולה להיות פה מלחמת השטלתויות ונראה מהר מאוד שער
    אחד שמבין 06/08/2015 15:26
    הגב לתגובה זו
    4 6
    מטורף של לפחות 500
    סגור
  • המסחר בישראל שונה מארהב לכן אני מעריך ששער 200 עד 300
    אחד שמבין 06/08/2015 15:17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תגיע בטוח עם הרבה תלאות בדרך והפחדות זו נקודת מבחן ראשונה ומשם אם הכל יהיה לפי התוכניות אני מעריך שהחברה תהיה שווי שוק של 75 מיליון דולר בבורסה אבל מעשי תהיה שווה כבר הרבה יותר אני חייב לציין ששער 200 עד 300 נותן שווי שוק של 30 מיליון דולר וגם אז עדיין יש חסר בהערכת השוק לכן אני ממליץ לקנות ולהחזיק לא לשחק קנה מכור ולגבי שורט וואו וואו מי שעושה שורט פה יכול להפסיד מעשר אלף מאות אלפים אני נתקלתי במניות כאלה בעשרים שנותיי בבורסה
    סגור
  • האתר יהיה שווה הרבה יותר מ 75 מיליון דולר
    בוזי 06/08/2015 15:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הערכה הזאת על סת 2014 שביקרו בו 350 מיליון מבקרים,אחרי הסכם השיווק שנחתם היום לדדעתי המספר יישולש בשנת 2016
    סגור
  • 48.
    ג'ובוקיט-היתכן שווי של 74.5 מיליון דולר?-
    עמי 06/08/2015 14:17
    הגב לתגובה זו
    2 20
    http://www.worthofweb.com/website-value/www.ebaumsworld.com/
    סגור
  • ושוי השוק של החברה פחות מ 10000 דולר
    בפנים 06/08/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואו
    סגור
  • ולמה לא ? אם היא היתה בנסדק כן זה השווי אז אם בישראל
    אחד שמבין 06/08/2015 14:57
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מריחים כמה אחוזים ורצים למכור זה אומר שמניה לא שווה את הערכות האנליסטים ומי הקונים אתה חושב ברור לי שכן היא שווה עכשיו יותר אבל גם הערכה כזו מתאימה לי
    סגור
  • הרבה עוד לא מכירים אותה,שיתחילו להכיר
    מדהים 06/08/2015 15:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אז תגיע הקפיצה המשמעותית לדעתי
    סגור
  • אפילו אם שווה חצי מזה זה עדיין
    מדהים 06/08/2015 14:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נניח 32 מיליו דולר.זה עדיין פי 5 משווי השוק של החברה בארץ. והאתר הוא לא הנכס המניב היחידי שלהם. בשנת 2014 היו כ-400 מיליון כניסות לאתר.
    סגור
  • 47.
    אפשר לקחת כיל,אבל לא פועלים ולא טבע שתתחיל לרדת. (ל"ת)
    שגיא 06/08/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 46.
    המומלצות הם קולפנט,ואלוני חץ,להתרחק מבזק,פרטנר,סלקום (ל"ת)
    שגיא 06/08/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 45.
    שלא יעבדו עליכם סלקום,פרטנר ימשיכו דרומה ולרדת. (ל"ת)
    מני ברגר 06/08/2015 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לא אצל ג'ובוקיט-שני הסכמים בשבוע... (ל"ת)
    אא 06/08/2015 14:29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 44.
    אחד הימים הכי משעממים בבורסה (ל"ת)
    חיים 06/08/2015 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    טבע-סלקום-פועלים-סיימו- טאואר בדרך לסיום העליה,קחו אלונ (ל"ת)
    אבי 06/08/2015 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 42.
    בראיון מנכ"ל ג'ובוקיט דבר על הסכמים נוספים
    מעניין 06/08/2015 14:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עכישו אפשר להאמין,אחרי ההסכם של היום. זה כבר לר רק עם YAHOO
    סגור
  • נו בטח מה נראה לכם דן חלוץ רמטכל ישראל לשעבר יריץ מניה
    אחד שמבין 06/08/2015 14:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ? נו בטח שיש פה חברה עם משמעות השאלה אם הם יצליחו או לא אבל בין השאלה הזו לבין האשמות בהרצה וכו המרחק הוא רב מאוד לדעתי הם יצליחו ואני רואה פוטנציאל ענק שלא יגמר בכמה עשרות מיליוני דולרים
    סגור
  • 41.
    האם נראה לכם שדן חלוץ יתן ידו להרצה ? אתם התחרנפתם ?
    אחד שמבין 06/08/2015 13:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קרה לכם אנשים גובוקיט הולכת להיות הדבר הבא בעולם האינטרנט תתעוררו דן חלוץ הוא רמטכל לשעבר של מדינת ישראל הוא לעולם לא יתן את ידו להרצה פשוט מאוד המניה נסחרת נמוך מאוד מה כל המניות שעולות בעולם הן הרצה חח חלס כברררר יש לנו פה זהב ביד
    סגור
  • רמטכ"ל דן חלוץ..
    לאחד שמבין שלום 06/08/2015 14:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה הקשר לרמטכ"ל דן חלוץ....שכחת מה עשה במניות לפני המלחמה 2...שמכר אחזקותיו לפני.....
    סגור
  • מה אסור היה לו למכור ? מה זה פלילי ? אבל להריץ זה פלילי
    אחד שמבין 06/08/2015 15:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אגב תקרא ברשת אנליסטים מכל העולם נתנו למיה שווי שוק של 70 עד 75 מיליון דולר אז מספיק לספר לי סיפוורים רק בישראל מניה עולה בגלל הערכת חוסר כולם קופצים אדוני תתכונן לראות מניה זו בשער 200 עד 300 וזה רק ההתחלה היא שווה הרבה יוצר נכון לא ביום אחד נכון לא בחודש אחד נכון אבל תתכונן טוב שבטעות לא תהיה לך הפתעה ותהיה שווה 200 מיליון דולר
    סגור
  • 40.
    רבע מערך המניה נסחר עד כה חחח ואתם עדיין אומרים הרצה
    אחד שמבין 06/08/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אי אפשר להריץ בסכומים כאלה אין מצב יש פה קונים ויודעים מי הקונים תתעוררו תהיה פה הצעת רכש בשערים מטורפים המכרז יצא לדרך ביום ראשון ומאז חברות רבות רבות אחת עם השניה לקנות ולהיות בעלת אחוז גדול בחברה כמה שיותר חחחח ואני בפנים ומי שעשה פה שורט וואי וואי עלייך תיזהר שורט של 10000 עלול לעלות לך 200 אלף ראו הוזהרתם
    סגור
  • מהן השער הריאלי מבחינתך?
    ג'ובוקיט 06/08/2015 15:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה מראש.
    סגור
  • 39.
    כתבתם בבוקר על פריצה מה קרה לה? (ל"ת)
    לביזפורטל 06/08/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 38.
    האם מניית החלום גובוקיט שעלולה להיות פייסבוק 2 מול עיני
    אחד שמבין 06/08/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נו ואנחנו מתברברים בשערי צחוק ? האם גובוקיט תהיה אינסטגרם הבא ? זאת לא נדע כעת אבל שווה הימור משום שאם כן הסיכוי פה להרוויח הון הוא גדול מאוד סיכון מול סיכוי שווה בהחלט השקעה
    סגור
  • 37.
    דן חלוץ בא לגובוקיט עם הסכמים מראש אחרת אין הסבר למה
    אחד שמבין 06/08/2015 13:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שקורה פה הסכם אחרי הסכם חחח מה הולך פה ועובדה שהוא היה מוכן לעבוד בעבור 8000 שח בחודש מחזקת את ההערכה שלי שהוא ידע לקראת מה הוא הולך לפני שנכנס לפה
    סגור
  • 36.
    אני חוזר הודעה בגובוקיט חתמה על הסכם על חברת מדיה
    אחד שמבין 06/08/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    והחברה צופה גידול משמעותי בהכנסות חחחח איזה מניה איזו מניה שווי שוק 30 מיליון חחחחחחחח בדיחה
    סגור
  • לא ראיתי שהיא חתמה על הסכם חדש...
    ג'ובוקיט 06/08/2015 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    התייחסתי קודם להסכם הקודם עם יאהו. הפעם כן יש פרטים והשפעה מהותית.
    סגור
  • תחפש טוב היא חתמה הסכם עם חברת מדיה עם הכנסות משמעותיות (ל"ת)
    אחד שמבין 06/08/2015 14:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 35.
    הודעה בגובוקיט הסכם עם חברת מדיה ענקית רבותיי זה מניית
    אחד שמבין 06/08/2015 13:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הזהב מי שלא קונה יבכה ומי שעשה שורט רוץ מהר לסגור לפני שתעלה מאות אחוזים
    סגור
  • 34.
    צפי ירידה בסללוריות 12-20 אחוז נוספים, לא שוות כלום (ל"ת)
    מיכאל 06/08/2015 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 33.
    אם ג'ובוקיט לא מסוגלת לפרסם פרטים
    משהו מסריח 06/08/2015 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צריך לפנות לקבלת הסברים.לא יתכם שחברה שנסחרת בבורסה לא מספרת שום פרט.זה ממש חשוד. אין בכלל קשר לסודיות. תראו למשל חברה אחרת שפרסמה אתמול הודעה על הסכם פרסום על יאהו,פרסמה פרטים על היקדף ההתקשרות והבהירה שלא בטוח שתהיה לו השפעה על הרווח. זה מסריח מאד מאד
    סגור
  • לא ראיתי שפורסם היום הסכם מהותי
    אא 06/08/2015 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הפעם זה רציני. חוזר בי מההודעות הקודמות.
    סגור
  • למה אינסוליין נתנה פרטים לניסיונות שלה חח והשאר נתנו
    אחד שמבין 06/08/2015 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרטים מה שאתה אמור לדעת זה זה הערכה האם החברה נסחרת בשווי אמיתי או לא השאר לא מעניין וחוקי אתה פשוט מכרת את המניה או עשית שורט ואתה עצבני שתה מים קרים ובנושא מי קונה עכשיו במניה אז אני אגיד לך בקצרה החברה הזאת תימכר לחברה זרה נקודה ויש חברות רבות שרוצות כנראה לפי המחזורים ומי שיחזיק ביותר מניות יהיה בעדיפות ראשונה אני כבר אמרתי השבוע יש מכרז והשעון מתקתק תיק תק מי שיציע יותר ומי שיהיה בעל מניות רב יותר יקנה ואני בכלל שמעתי שיש חברות אמריקאיות שמוכנות לשלם שער 400 כרגע אז תעשה חישוב מי קונה ולמה שורה תחתונה זה העסקים
    סגור
  • 32.
    ג'ובוקיט כמעט 600 אלך ש"ח היצעים
    לא מבינה 06/08/2015 12:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קורה פה?
    סגור
  • היצעי רובוט חרטה ברטה מחזור אדיר למעלה מ 6 מיליון (ל"ת)
    אחד שמבין 06/08/2015 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    ג'ובוקיט-מועברת פנייה לרשות לני"ע
    מושיק 06/08/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לבדוק האם ישנה הפרה של תקנות ניי"ע בכך שהודעת החברה על ההסכם לכאורה שהציתה ראלי עצום,לא לוותה בשום פרטים.לא היקף העסקה,משך העסקה ,ההערכת ההשפעה על הרווח....המצב זה לא ניתן להעריך אם קיימת בכלל השפעה.
    סגור
  • תפמה גם בקשר לביומד ולאגומייזר ולננו דימנשיין חחח (ל"ת)
    אחד שמבין 06/08/2015 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תפמה למי שבא לך אין פה הרצה הקונים ידועים מי הם (ל"ת)
    אחד שמבין 06/08/2015 12:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 30.
    שמנו לה להרצה של ג'ובוקיט
    חחח 06/08/2015 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה
    סגור
  • 29.
    אינסוליין
    ארי 06/08/2015 12:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגיעה לשער די נמוך ולדעתי מאוד אטרקטיבית. יש לה פריצות חזקות למעלה מדי פעם והיא הצליחה מאוד בגיוס ההון (בשער גבוה משערה כעת). בנוסף השער עכשיו הוא כמו שער 20 שלפני הספליט. בהצלחה
    סגור
  • 28.
    לחץ על הבורסה בגלל העלאה אגריסיבית של מס
    ההודעה של רשות המסים 06/08/2015 12:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על סוחרים וגופים גדולים. לא נכנס ולא ייכנס כסף חדש לשוק
    סגור
  • 27.
    ג'ובוקיט יותר מ 10 מילייון התחייבויות אפס רווח נקי-קישו
    זהירות 06/08/2015 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אפילו ההודעה שבעקבותיה עלתה 200% בתוך שבוע אין לה השפעה מהותית על הרווח. החברה אפילו לא פרטה כלום. נאדה.חברת הבת המדוברת-תבדקו את האתר זהז.אין שום אזכור להודעה כלשהיא.זהירות רווח למנייה רבעון ראשון 2015 -מינוס 0.04
    סגור
  • 26.
    שימו לב לגובוקיט חחח בבוקר 64 ועכשיו 80 לא יאמן מהלך של
    אחד שמבין 06/08/2015 11:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    30 אחוז מהירים וקלים
    סגור
  • אין בכלל כסף לשום עסקה
    ג'ובוקיט 06/08/2015 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מעניין .זו כנראה הסיבה שהחברה לא סיפקה שום נתון. היקף העסקה זניח ביותר ככל הנראה.
    סגור
  • גם תזרים מזומנים שלילי
    ג'ובוקיט 06/08/2015 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש צורך להביא קישור לדוחות, או שהבנת שכרגע השווי שואף לאפס?
    סגור
  • וננו דימנשיין ? ואלגומייזר ? ושאר הבורסה ? והביומד ? חח (ל"ת)
    אחד שמבין 06/08/2015 12:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אפילו הון עצמי שלילי. זה בדיחה
    זהירות 06/08/2015 12:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תספר את האמת.חבל
    סגור
  • רווח שלילי למנייה רבעון 1 2015 (-0.04)
    האמת 06/08/2015 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חובות מעל 10 מיליון. שווה למעשה אפס
    סגור
  • 25.
    מי שבשורט בגובוקיט אזהרה חמורה אתם עלולים להפסיד מאות
    אחד שמבין 06/08/2015 11:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אחוזים ראו הוזהרתם ולקונים אני מפציר בכם מחיר יעד לטווח הקצר 200 עד 300 200 לבעלי לב חלש 300 לאמיצים
    סגור
  • 24.
    הריצה הזו בגובוקיט היתה ברורה לי כל המוכרים שחיכו שירד
    אחד שמבין 06/08/2015 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הפתיעו אותם חחחח למה מה נראה לכם הרובוט מטומטם יתן לכם לצאת ולהיכנס נמוך יותר ? חחחחח וואלק המחיר שמכרתם לעולם לא תוכלו לחזור למניה רק גבוה יותר
    סגור
  • אין אפילו השפעה מהותית על הרווח.אגב אין רווחים עדיין
    ג'ובוקיט-הימור 06/08/2015 12:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אומנם היה שיפור כלשהיא,אבל מדובר בחברה ללא רווח
    סגור
  • 23.
    בכיל לא לגעת ,וטבע לא סיימה, בקרוב תיראו ד.רכב ב 4000 (ל"ת)
    מיכה 06/08/2015 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    אז כמו שנאמר שפרטנר וסלקום ימשכו דרומה,טאואר עוד 3-5 אח (ל"ת)
    מיכה 06/08/2015 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 21.
    גובוקיט רוץ בין סוסים חחח אויסה דיו דיו שער 100 בפתח (ל"ת)
    אחד שמבין 06/08/2015 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 16
    סגור
  • 20.
    אך לפני שעה גובוקיט 64 ועכשיו 75 איזו מניה זהב ואל תגיד
    אחד שמבין 06/08/2015 11:28
    הגב לתגובה זו
    1 9
    שלא כתבתי לכם לפני שעה הקונים ברורים מי הם חברים תהיה פה קניה של החברה עי חברה זרה זכרו מה אמרתי לכם
    סגור
  • 19.
    הריצה בגובוקיט לא קשורה לעסקה זו או אחרת המחיר היה נמוך
    אחד שמבין 06/08/2015 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מדי ועדיין נמוך משמעותית גם למניית חלום וגם למניה מעשית למניית אשר מקבלת הערכת שווי של 70 מיליון דולר לא יכלה להיסחר בשווי של 10 מיליון שקל זה בדיחה וגם 30 מיליון זה בדיחה
    סגור
  • 18.
    גובוקיט מחיר יעד לטטוח הקצר 200 עד 300 בטווח הארוך
    אחד שמבין 06/08/2015 10:48
    הגב לתגובה זו
    1 5
    לא ניתן כעת להעריך הכל תלוי בביצועי החברה או רכישתה עי חברה זרה אבל אין ספק שכרגע גובוקיט על דרך המלך דן חלוץ מקושר ודן חלוץ הצליח ודן חלוץ הכין תוכנית עבודה ושיחות רבות לפני התפקיד יש עוד הפתעות רבות בדרך
    סגור
  • 17.
    קולפלנט
    גיל 06/08/2015 10:17
    הגב לתגובה זו
    1 5
    הודעה חיובית במאיה - אישור רישום פטנט באירופה
    סגור
  • 16.
    יוניטרוניקס ממשיכה לטפס, צפי לדוחות מעולים!
    יוסי 06/08/2015 10:13
    הגב לתגובה זו
    1 7
    תזנק לשער 2000, לא לפספס
    סגור
  • 15.
    ג'ובוקיד זהירות
    ממממ 06/08/2015 10:10
    הגב לתגובה זו
    8 1
    החברה לא מסרה שום פרט על העסקה והיא לא צופה השפעה מהותית. תקראו לבד את ההודעות במאיה, ותבינו לבד אם ההודעה הצדיקה עלייה של 200% בכמה ימים.
    סגור
  • משמעותית או לא הערכות אניליסטים בעולם שווי של 70 מיליון
    אחד שמבין 06/08/2015 10:44
    הגב לתגובה זו
    0 23
    דולר במצבה הנוכחי ואני כבר אמרתי המכרז יצא לדרך וגובוקיט תימכר לחברה זרה המכרז יצא לדרך והשעון מתקתק תיק תק תיק תק
    סגור
  • שווי החברה אפס.רווח למנייה שלילי
    עצוב 06/08/2015 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה הוזה
    סגור
  • 14.
    העלאת המס והשפיה על הבורסה
    צריך לעקב 06/08/2015 10:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתחיל לתת אותותיה בקרוב, יש מצב אפילו לקריסת הבורסה כי גופים גדולים ימהרו למשוך כספים לפני שיעלו את שיעורי המס
    סגור
  • 13.
    אירופה והחוזים בירידות (ל"ת)
    מימושים 06/08/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    בזן
    ניר 06/08/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדאי למכור את מנית הזבל הזו הציפיות ממנה לעליות לא יתממשו
    סגור
  • 11.
    מתווה על הגזבלוף הישראלי. אל תשכחו ראש הממשלה נחוש
    שבוע הבא 06/08/2015 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    או נחש או כל מה שתרצו. אחרי כל ההתעללות בציבור עם הגז מי יתן והמתווה לא יעבור בכלל. והממשלה הזאת תיפול בהצבעת אי אמון. שטייניץ צריך לקבל את הבעיטה החוצה. וגם כל ממשלת הליצנים עם השותפים הטבעיים שלה. ביבי נחוש גם באירן הוא נחוש אבל אובמה מראה לו מי הבוס.
    סגור
  • 10.
    סתם ידיעה צדדית קטנה.
    העם דורש צדק. 06/08/2015 09:42
    הגב לתגובה זו
    18 0
    יד נעלמה תתערב במעשה הפקיעה ותערבב אותה. אותה יד נעלמה תבוא לידי ביטוי בשווקים הישראלי והבינלאומי. השאלה :למה? התשובה :ככה. אחת האפשרויות לפקיעה מעורבב 1721.8עד 1728.9 לא סופי. ..ויש עוד הפתעות ולהיום בהמשך.
    סגור
  • ולא 1728.9
    1721.9 06/08/2015 10:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    10 נשלחה ב08:55 ושודרה ב 09:42.
    סגור
  • 9.
    סתם ידיעה צדדית קטנה.
    העם דורש צדק. 06/08/2015 09:36
    הגב לתגובה זו
    21 0
    יד נעלמה תתערב במעשה הפקיעה ותערבב אותה. אותה יד נעלמה תבוא לידי ביטוי בשווקים הישראלי והבינלאומי. השאלה :למה? התשובה :ככה.
    סגור
  • יד נעלמה
    העם דורש צדק 06/08/2015 11:28
    הגב לתגובה זו
    180 1
    לאחרונה התארגן גוף בינלאומי אד הוק. לביצוע נקוי אורוות בשווקים. הטיפול יעשה בעיקר בדאו ג'ונס ובפוטסי ובשוליים ב 25 תל אביב. דוגמא לפעילות: דאו מטופל מ18312 ואתמול עמד בסוף יום על 17540. דוגמא לתוך יומי: אמש לאחר דחיפת חוזים מטורפת כל היום בלי סיבה ותכלית..במסחר עצמו..נלקח הדאו ב17661 והובא ל17540 בסוף המסחר. הדוגמא ממחישה את העיוות. הדאו היה בפלוס אחוז בחוזים וסיים ב מינוס 0.06% בסוף יום המסחר ..למה ועל שום מה ומדוע? למי הפתרונים? הרבה גופים מעורבים בפעילות מ9 מדינות. הנציג הישראלי חלקו 5.06% מסך הפעילות.
    סגור
  • 8.
    סין- סימן לבאות
    זקן חכם 06/08/2015 09:33
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כל מי שעניים בראשו ועוקב אחרי הבורסה בסין, יכול להבחין בלחץ עצום של מוכרים אשר מרוסן ע"י הממשל שם מחשש לקריסה בשערי המניות והשערים נעים בקיצוניות כמטוטלת. זהו סימן לבאות- הצמיחה שם ירדה במספר אחוזים ועוד תרד לאור מחנק האשראי שהאזרחים יכנסו אליו. גלי ההדף כבר מורגשים במערב.יש מי שכבר מרגיש זאת - לדוגמא אפל שהמניה שלה החלה בגל ירידות. זהירות - זו רק ההתחלה
    סגור
  • כרגיל- אחרי שאתה כותב מתחילות הירידות. תודה על האזהרה (ל"ת)
    עוקב אחריו 06/08/2015 16:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נו באמת אמנם זקן אבל בורסה לא מבין וחכם בטוח שלא בבורסה
    אחד שמבין 06/08/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבורסה בסין היתה מדוכאת שנים רבות להזיכרך הבורסה בארץ היתה מדוכאת גם שנים 20 שנה היינו במדדים 200 עד 580 הבורסה הסינית רצה מאות אחוזים וברור שזה בניית גרף לשנים הבאות אז ברור שבורסה שרצה מאות אחוזים סופה להתפוצץ אבל מפה לומר שאפל מתרסקת חחח או היזהרו מסין חח להזכירך בשנת 2000 לפני 15 שנה נפל הנסדאק מ 4800 וצעקתם מפולת בועה וכו ואיפה הנסדק היום מעל 5000 משמע זקן חכם ראה ולמד כל מפולת היא לטובה לשנים הבאות לבניית הגרף צודק אתה שתהיה מפולת אבל ממש לא עכשיו אני מעריך שיש עוד 50 אחוז לאס אנד פי לעלות
    סגור
  • 50 % עלייה מכאן אמרת?
    לאחד שלא מבין 06/08/2015 16:27
    הגב לתגובה זו
    181 0
    נהפוך וכמעט נכפיל. 90% ירידה מכאן.
    סגור
  • 7.
    טאואר
    גיא 06/08/2015 09:19
    הגב לתגובה זו
    3 7
    טאואר חזק בתמונה תעלה..
    סגור
  • 6.
    סוף סוף העובדים התעשתו ובמקום להפגין נגד עידן עופר
    כיל 06/08/2015 09:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שלחו מכתב לראש הממשלה . העובדים וראשי הערים שהופעלו ע"י ההסתדרות יחימוביץ , לפיד והמחנה הציוני הבינו שהממשלה תקח את הכסף והם יפוטרו. יחימוביץ ולפיד הצטלמו עם העובדים. כאילו אם המחנה היה זוכה בשלטון הכל היה אחרת כאשר הם הובילו את הקו נגד כיל ולפיד הפתי עשה הכל כל מי שחשב שאם יסולקו הטייקונים מצבו יוטב אז לא נגמרו הטייקונים האוצר עבר לבעלי הדירות למס ירושה ולבורסה קחלון יקח לכם הכל
    סגור
  • 5.
    כדאי לרכוש,טאואר תחזור ביום א' עם פער ארביטאז' מטורף (ל"ת)
    טאואר-מי שחכם עכשיו! 06/08/2015 09:02
    הגב לתגובה זו
    3 11
    סגור
  • 4.
    לא לשכוח מי סידר לכם הוצאה נוספת למעמד הביניים
    לפיד מר נזק כלכלי 06/08/2015 09:02
    הגב לתגובה זו
    2 5
    שלפיד יצא מכליו לדאוג לו ואמר מעמד הביניים בכל משפט שיצא לו מהפה. לא לשכוח חובת הגשת דו"ח שנתי במחזור של 811500 ש"ח. שזה כמעט כל אחד עושה בלי שירגיש. וזה אומר להגיש דו"ח. למס הכנסה.ולשלם לרואה חשבון.
    סגור
  • 3.
    מה עם הכתבות על חברות הנוסטרו על המע"מ ועל סוחרי יום?
    המעוף בשיא? 06/08/2015 08:58
    הגב לתגובה זו
    5 49
    פתאום זה לא ישפיע על המסחר ויהיו עליות? רק אתמול הבאתם כתבות שאם המס יעלה 60% זה סוף הבורסה. זה נשכח? או אתמול היה 1 באפריל?
    סגור
  • 2.
    גובוטיק אולי חלום (ל"ת)
    דן 06/08/2015 08:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • עוד
    נכון 06/08/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חלום ושיברו
    סגור
  • על ג'ובו
    נילקח שורטון 06/08/2015 11:08
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ב 71.
    סגור
  • תיזהר בשורט פה אתה עלול להפסיד מאות אחוזים (ל"ת)
    אחד שמבין 06/08/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למד אותי
    מנהל תיקים גדול 06/08/2015 16:24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    איך מפסידים מאות אחוזים. האם אפשר גם להפסיד אלפי או מליוני אחןזים?
    סגור
  • וסקפטי
    מנהל תיקים גדול 06/08/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מנה נוספת ב 73
    סגור
  • 1.
    ג'ובוקיט
    דני 06/08/2015 08:08
    הגב לתגובה זו
    3 19
    תגיע היום ל 82
    סגור
  • מספיץ צירוני
    לדני קשקשני 06/08/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    7 1
    יא אללא שלך. איך אתה כזה תותח ויודע שתעלה 25 באחוז? האם זה בדוק? האם זה ידע אישי? האם רוב המניות בידיך (זה לא חכמה כי כולה כמה מליוני $)ואתה דוחף את הגוויה? וסתם לידיעתך(ואני מצפה להסברים מלומדים על אוצרותיה ועתידה להיכנס למעוף)זאת עוד חברה קיקיונית מבית היוצר של חלוץ שאין בה תוכן ומהות..ומכה קטנבה בכנף תביאה למצב גבעות.
    סגור
  • נו עלתה או לא ? חחחחח הבחור צדק תאכל את הכובע (ל"ת)
    אחד שמבין 06/08/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 14
    סגור
  • במה צדק?