ת"א ננעלה באדום: הבנקים ירדו 0.5%, מדד הנפט-גז טס השבוע ב-4.8%

מדד ת"א 75 ירד ב-0.8%. בשוק המניות: בזק ירדה ב-1.4%, אופקו זינקה ב-4%, קמטק צללה 11.4%
 | 
(73)
בורסה אחוזת בית, צילום: Bizportal
יום המסחר האחרון של השבוע ננעל בירידות שערים, זאת חרף המגמה החיובית השוררת כעת בשווקים בעולם. מדד המעו"ף סגר אמנם ביציבות (0.03%-), אך מגמה שלילית אפיינה את מדד ת"א 75 (0.79%-) ומדד הבנקים (0.45%-). ירידות בולטות נרשמו גם בשוק האג"ח הממשלתי בת"א, זאת ברקע לעליית התשואות מעבר לים ובעיקר בגרמניה - שם התשואה מטפסת כעת למעל 0.7%. 
מדד ת"א 35 +0.3% מדד ת"א 35 1,621.49 +0.3% מדד ת"א 35 בסיס:1,616.59 פתיחה:1,616.81 גבוה:1,625.47 נמוך:1,613.5 תמורה:944,910,177 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.46% מדד ת"א 90 1,333.2 +0.46% מדד ת"א 90 בסיס:1,327.12 פתיחה:1,328.47 גבוה:1,334.01 נמוך:1,327.45 תמורה:324,662,213 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.03% מדד ת"א בנק 2,448.19 -0.03% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,448.92 פתיחה:2,446.89 גבוה:2,461.76 נמוך:2,440.12 תמורה:262,191,585 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר היום בשוק הסתכם ב-2.7 מיליארד שקל. 
בשוק המניות נציין לשלילה את מניית {בזק}שאיבדה 1.4% ואת אופקו שזינקה ב-4%. מניית {קמטק}צללה ב-11.4% לאחר שהפעילה תשקיף מדף ובו גייסה כ-12 מיליון דולר. עוד נציין את מניית סלקום +0.24% סלקום 749.9 +0.24% סלקום בסיס:748.1 פתיחה:754 גבוה:754.6 נמוך:736.5 תמורה:1,781,779 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאיבדה 3% אחרי הדוחות הכספיים והחשש מהחרפת התחרות. מניית {פרטנר}המתחרה צללה בשיעור חד יותר של 4.5%. 
בסיכום שבועי, היה זה שבוע חיובי למשקיעים בבורסה. מדד המעו"ף התחזק ב-1.6%, מדד ת"א 75 נחלש קלות. המדד המרכזי שבלט השבוע היה מדד הבנקים שטס ב-4.8% על רקע ציפיות המשקיעים כי הממשלה החדשה תקל על שותפות 'לוויתן' לפתח את המאגר.
מחר יפורסם מדד המחירים לצרכן לחודש אפריל. נתון זה ישפיע על החלטת הריבית של בנק ישראל ב-25 לחודש.
שוקי ההון בעולם
בשווקים באירופה נרשמת בעת נעילת המסחר בתל אביב עליות שערים נאות. הדאקס הגרמני מזנק ב-1.6%, הקאק הצרפתי מוסיף 1.3% ובבריטניה הפוטסי מוסיף 0.3% לערכו.
המסחר במזרח הרחוק ננעל הבוקר במגמה מעורבת: הבורסה בשנחאי שבסין עלתה ב-0.06%, מדד ההאנג-סנג שבהונג-קונג הוסיף 0.14% ואילו מדד הניקיי שביפן נחלש ב-0.98%.
המסחר בבורסות המובילות בניו-יורק ננעל אמש (ד') ביציבות עם נטיה לירידות שערים: מדד הדאו-ג'ונס נחלש ב-0.04%, מדד ה-S&P 500 ירד 0.03% ואילו מדד הנאסד"ק עלה 0.11%. מרבית נתוני המאקרו שפורסמו אמש בארה"ב איכזבו את המשקיעים.
אתמול בתל-אביב
המסחר בבורסה בתל-אביב ננעל אתמול במגמה חיובית: מדד המעו"ף עלה ב-1.2% לרמה של 1,659.22 נק', מדד ת"א 75 הוסיף 0.5% ומדד הבנקים התחזק ב-1%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.2 מיליארד שקל.
מניות במרכז
מניית טאואר +1.01% טאואר 7,180 +1.01% טאואר בסיס:7,108 פתיחה:7,101 גבוה:7,180 נמוך:7,072 תמורה:14,242,926 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ננעלה אמש בתל-אביב בירידה של 2.5% לאחר שזינקה במהלך המסחר ב-6.5% השינוי החד התרחש בחצי השעה האחרונה של המסחר. בבוקר פרסמה חברת השבבים את התוצאות לסיכום הרבעון הראשון של 2015. האנליסטים שומרים על אופטימיות צפו בכתבה.
מניית {איזיצ'יפ}התרסקה אתמול 26% לאחר שדיווחה שאחד הלקוחות הגדולים שלה, ככל הנראה סיסקו, תפסיק לרכוש ממנה שבבים לחלק ממוצריה.
סלקום +0.24% סלקום 749.9 +0.24% סלקום בסיס:748.1 פתיחה:754 גבוה:754.6 נמוך:736.5 תמורה:1,781,779 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה היום את הדוחות הכספיים לסיכום הרבעון הראשון של השנה. הדוחות של החברה המשיכו להיות מושפעים ממגמת התחרות בענף הסלולר אשר שוחקת את הכנסות החברות. 
אפריקה 0% אפריקה 11.1 0% אפריקה בסיס:11.1 פתיחה:11.3 גבוה:11.3 נמוך:11 תמורה:24,159 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ישראל דיווחה על עסקה למכירת יתרת החזקותיה במגדל הטיימס סקוור בניו-יורק תמורת 1.1 מיליארד שקל.
מניית בזן +3.55% בזן 181 +3.55% בזן בסיס:174.8 פתיחה:173.4 גבוה:182.1 נמוך:173.2 תמורה:22,610,848 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ב-3.5% לאחר שפרסמה את התוצאות לסיכום הרבעון הראשון של השנה. רווח של 126 מיליון דולר הודות למרווח זיקוק חסר תקדים של 11.7 דולר לחבית.
תגובות לכתבה(73):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 49.
    בונוס ביוגרופ
    גולן 15/05/2015 00:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלב ראשון 80 לאחר מכן 100 והשמיים הם הגבול.מה שהתרחש זה פשוט תרגיל מסריח של הכרישים שאוספים.מכרה זהב.תבדקו אותי בעוד חודשיים
    סגור
  • 48.
    בונוס
    שרון 14/05/2015 20:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זאת בונוס שכולם מריצים אותה? מה היא מפתחת?
    סגור
  • 47.
    שבוע הבא
    משקיע בכיטוב 14/05/2015 20:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעזרת ה' שבוע הבא כי טוב מדווחת על הצלחה..זה פשוט צריך לבוא בעל רגע
    סגור
  • 46.
    ננו דיימנשן
    ארי 14/05/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    4 3
    היום הבנתי שננו סליחה על הביטוי קפצה מעל הפופיק ועלתה הרבה מדי בתקופה קצרה מדי. לחברה יש נכון להיום מוצר אחד בלבד שעובד והכל רק ברעיונות שהם עתידים להטיס את המניה לשמים כשיהיו ברי ביצוע אך הם רחוקים מאוד. ללא ספק החברה יכולה להיות בין המבטיחות לעתיד אך בטווח הקרוב היא כפי הנראה תרד חזרה לאיזור ה-400 עד לבשורות משמעותיות. זו דעתי וכהמלצה גרידא. כל הדיווחים כאן לא ענייניים אלא של מושקעים או להיפך
    סגור
  • 45.
    עברו לעליות! יום ראשון זינוק
    ננו דיימנשן 14/05/2015 17:05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    המנייה הזאת לא תרד
    סגור
  • 44.
    ת"א תמיד הפוכה מהעולם (ל"ת)
    גיא 14/05/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 43.
    איך לא יהיה פה אדום? אם שר האנרגיה הוא ממציא ועדת
    אדום כחול לבן 14/05/2015 16:54
    הגב לתגובה זו
    1 5
    שישנסקי. ואם הוא פותח את הפה ומתחנף לשלי הנאחסית ומצדיק את חשיבתה הצפון קוריאנית . מי אנחנו שנצביע בירוק? כולם מבינים שהגז ימשיך להיות תקוע יחד עם הכלכלה. כולם יודעים שוודסייד ברחה. וזאת רק ההתחלה. ואל תשכחו כפיים לשרת התרבות מירי רגב. היא הפרצוף של המדינה. תמסרו ד"ש לחצרוני אי שם בקופנהגן.
    סגור
  • 42.
    מה קורה ראיתם את הדאקס ? אצלנו יובש (ל"ת)
    שיר 14/05/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 41.
    מה קרה למה עצרו את העליות ? למי הפריע? (ל"ת)
    טל 14/05/2015 15:34
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • כפרוש..
    נכון..נכון.. 14/05/2015 15:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למי הפריע...למי הפריע..
    סגור
  • 40.
    יש סדר בירידות
    שישקו 14/05/2015 15:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתחילים באגח ממשלתי אגח קונצרני ובסוף מט למניות
    סגור
  • 39.
    לרציניים בלבד
    מבקש עצה דחופה 14/05/2015 15:15
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אני עוקב והמליצו לי על 3 מניות בטון שהן בונוס. כי טוב. ננו. אני יודע שהן רק עולות ואני מקווה שלא איחרתי את הרכבת. הבעיה שלי שאני מוכן להקדיש לכל אחת מהשלוש סכום גדול בשבילי בסך ארבע עשר שקלים ושלושים ושתיים אגורות.(14.32)החשש שלי שאני יזרים את הביקושים המניות יקפצו בעשרה עשרים אחוז מעבר למה שהן עושות כרגע וזה מדיר שינה מעיני כי אני לא רוצה להיות הפראייר שקונה בהכי גבוה. אם מישהו מוכן למכור לי מחוץ לבורסה ואז נוכל לפרק רת ה14.32 לכמה עיסקות וככה אני לא יגרום סתם לטיסות אודה לתשובה
    סגור
  • רק היא (ל"ת)
    טאואר 14/05/2015 16:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 38.
    היום סוף הנפילות של בונוס וננו דיימנשן, תאספו..
    דני 14/05/2015 15:10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יום ראשון שניהם יזנקו בחזרה למעלה
    סגור
  • כפרוש..
    נכון..נכון.. 14/05/2015 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היום סוף..היום סוף..
    סגור
  • 37.
    לא מבין איך די פארם לא קופצת במאות אחוזים אחרי הודעה
    משקיע וותיק 14/05/2015 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שכזו -אלא אם כן אוספים בנייר ורק אחרי זה היא תקפוץ ...לא המלצה מחזיק בנייר
    סגור
  • טען עוד
  • כנראה.אתה לא.וותיק או שוותיק אבל לא מקצוען חח (ל"ת)
    עומר 14/05/2015 16:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 36.
    ננו דיימנשן מניית השנה תכנס למדד היתר בקרוב
    יוסי 14/05/2015 13:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תנפיק בחול, תגיע לשער 1000+, טכנולוגיית העתיד.
    סגור
  • 35.
    יש הפלה בכוונת תכילה, הכבדים מפחידים את הקטנים
    סוחר ותיק 14/05/2015 13:25
    הגב לתגובה זו
    3 2
    והקטנים מוכרים בלחץ... אני ממשיך לאסוף.. רק חדשות טובות יש מבונוס, גייסו 2 מ' על שער 60, שיתופי פעולה עם חברה אמריקאית, גיוס מהמדען הראשי, אין סיבה אמיתית לנפילה הזאת.
    סגור
  • האם אתה מעוניין לשכור
    לשוכר בטיח 14/05/2015 15:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממני כמות של בונוס..כל הקודם זוכה..נכון שיש הפלה בכוונה תכילה..אז עכשיו עושים קצת גרידה בגלל ההפלה בכוונה תכילה. אגב אני קטן אבל מוכר בלי לחץ. חברה אמריקאית אמרת? איזו? נקוב בשם..מדען ראשי אמרת? ציין אישור המדען ומספר האישור.
    סגור
  • 34.
    על הצלחה מובהקת במטופל ראשון ומשם השמיים הם הגבול (ל"ת)
    בונוס הדלפה באתרים 14/05/2015 13:08
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • נפילות
    ירון 14/05/2015 14:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מה קרה הורדת מכנסיים ורוצה שגם אחרים ישתתפו בחגיגה שלך המניה עוצרת רק בשער 40 במקרה הטוב אני זרקתי הכל אתמול.
    סגור
  • באמת חבל שזרקת הכל.. היא חוזרת לעלות בראשון
    אסף 14/05/2015 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנפילות האלו זה סתם בהלה לא הגיונית
    סגור
  • 33.
    התעלולים הנואלים של נווטי הכלכלה האמריקאית..
    "האימפריה" השוקעת. 14/05/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    15 3
    מקרבים אותם יותר ויותר לנקודת האל חזור.. משחקים ודוחפים את החוזים ההזויים שלא מעידים על כלום ולא משקפים דבר. האם הזעזועים הקשים בשוקי המטבע והאג"ח עדיין לא משכנעים אותם לשמוט את מושכות האבסורד ..כל דקה שעוברת רק תעצים את גודל המשבר...והוא קרוב..קרוב מאד..הוא כבר עימנו..ומה עם "קוני הסחורה הלהוטים" בארץ הקודש..? ימים יגידו..ואולי דקות..
    סגור
  • בהמשך לכתיבותינו אמש..
    נספח ל33 14/05/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    14 0
    הרי גם היום תערך הפעילות האסטרטגית שנקבעה. היום הועלה הרף גם בתל אביב. 2 חברות נשארות עימנו ואף גדלות עימנו. האחת ב25(22.5% שני דירקטורים) והשנייה ב75(19.5% דירקטור אחד)
    סגור
  • 32.
    בונוס די פארם
    מיקי 14/05/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לא לגעת עד שער 35 מידע אמין הבכירים יתחילו לאסוף בשער שציינתי. די פארם להתחיל לאסוף היעד שער 22 מידע מבית השקעות.
    סגור
  • די פארם
    ירון 14/05/2015 15:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש איסוף הזינוק בתחילת השבוע מקור מוסמך מבית השקעות
    סגור
  • קשקוש
    יוסי 14/05/2015 13:29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מבונוס שומעים רק חדשות טובות, ביום ראשון כבר תתחיל לתקן למעלה שוב, וחזק. לגבי די פארם, יש לה עוד דרך ארוכה ל 22.. הודעה אחת לא תקפיץ אותה לשם.
    סגור
  • בונוס
    אנליסט בכיר 14/05/2015 14:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אכן יש מכירות גדולות האיסוף יתחיל לקראת 37-38 לגבי די פארם יש איסוף של בעלי עניין הפריצה מעלה שבוע הבא יש הודעה חיובית נוספת בפתח ממקור מוסמך גילוי נאות אין לי מניות בחברה מנוע עקב מעורבות לרכוש המלצתי לחברים אתמול.
    סגור
  • אין סיכוי שבונוס יורדת עוד..היא תתחיל לעלות בחזרה ל 60 (ל"ת)
    אסף 14/05/2015 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 31.
    הסבר קלוש לנפילה מכירת אג:ח להמרה? אולי זה קשור
    טאואר 14/05/2015 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקנון שמחלקת את טאואר כדיבדנד בעין בשווי 1500 שח למניה? עבודה של שורטיסטים? מי האנליסטים שהמליצו פתאום?
    סגור
  • 30.
    בונוס השחיטה נמשכת .אבל..
    רמי 14/05/2015 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 5
    רואים סימנים של סוף עלייה מטאורית בדרך
    סגור
  • בוודאי..נכון מאד..
    רואים..רואים.. 14/05/2015 12:15
    הגב לתגובה זו
    5 2
    בטוח שבטוח..
    סגור
  • 29.
    החגיגה נמשכת. אמרתי אתמול חוזרים לשיגרה!!!!
    מישל 14/05/2015 11:27
    הגב לתגובה זו
    2 4
    נגמרו הימים המאוד קשים מאוד לטענת העיתונאים!!!! שמה זוית שלהם הכל קשה. וחוזרים לצערם לחלוקת הכסף דרך מניות.
    סגור
  • 28.
    בונוס וכיטוב
    מיקי 14/05/2015 11:10
    הגב לתגובה זו
    3 5
    פריירים תיקנו הרבה ככה תממנו את המנהלים של החברות תראו איזה נפילות בכל הביומד מריצים ואחרכך מנפיקים תוך כדי דילול
    סגור
  • 27.
    ביום ראשון הודעה חיובית מכיטוב!!
    סטוקס 14/05/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אנשים יקרים הגיע הזמן לאסוף היא הולכת להיוולד מחד ש רק הפעם עם מוצר חזקקק
    סגור
  • 26.
    הקריסה של הדולר מפחידה
    שמוליק 14/05/2015 10:55
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כל ההשקעות בארצות הברית מוחקות את הרווחים הגם ככה עלובים מהחצי שנה האחרונה. שהדולר היה לקראת 4 כל מיני חוכמולוגים ואנליסטים למינהם העריכו שיגיע ל-5 וכמו שזה נראה עכשיו הוא הולך לכיוון של 3
    סגור
  • 25.
    למבינים די פארם הודעה מעולה במאיה
    כסף ברצפה 14/05/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תרופה לשבץ במוח -מחזיק בנייר
    סגור
  • 24.
    מפעל של כיל רותם
    יוסי 14/05/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב שביתה היום מעניין כמה הפסדים ההיו לכיל הרבעון
    סגור
  • 23.
    הדקה ה-90 לא רכבת ההרים תכף יוצאת!
    ארי 14/05/2015 10:20
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אספתי הרבה ננו דיימנשן ועוד קצת בונוס, רכבת ההרים היתה בירידה בימים האחרונים ועכשיו מזנקת מעלה. מהרו לפני שיהיה מאוחר
    סגור
  • הם סיימו לרדת היום! מיום ראשון רק ירוק (ל"ת)
    שחר 14/05/2015 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אל תיברחו לי..
    אני אץ רץ... 14/05/2015 12:17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מוכרח וחייב לקנו.. אנא..השאירו לי קצת..
    סגור
  • 22.
    לאסוף טאואר בזול
    ארי 14/05/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    6 4
    היום זה הזמן לאסוף טאואר בזול, למי שיצא בזמן. למי שבפנים - משתתף בצערכם אך עוד תדעו זמנים טובים, המניה שווה בעיקר אחרי דוחות כאלו, ואין סיבה הגיונית לירידה החדה אתמול, בשבוע הקרוב עולה חזק!
    סגור
  • 21.
    תצפית להיום
    היום 14/05/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    2 3
    טאואר - תסיים בירידה קלה וביום ראשון תעלה חזק, אין סיבה שלא. ננו - מהצהרים תתחיל שוב בגל עליות חזק לכיוון 800 בונוס - אחרי התיקון החד תזנק כלפי מעלה בימים הקרובים
    סגור
  • חכם ומתוק
    מי 14/05/2015 15:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    של אמא?
    סגור
  • 20.
    ביונדווקס מעניינת היוםבעקבות העליה החדה אתמול בוולסטריט (ל"ת)
    D"r. D 14/05/2015 09:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 19.
    היום בטוח המעוף מסיים בצלילה של 1.5 אחוז אין מנוס.....
    המתקן 14/05/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שיהיה בהצלחה
    סגור
  • אתה אף פעם לא צודק (ל"ת)
    למתקן 14/05/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 18.
    כיטוב
    בעל חושים 14/05/2015 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמו שנכתב אתמול 13-05-15 זו מלכודת לברוח. היא יכולה לרדת בקרוב ל 120 .
    סגור
  • די לבלבל במוח
    shark 14/05/2015 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיק לזרוק מספרים שקריים אם אתה לא מבין כמו שזרקת 120 יכלת גם לזרוק 40.יש להם מוצר טוב שהולך רוב הסכויים לקבל אישור.אז הדבר היחיד שיקרה זה שיעלה ברמות מטורפות.
    סגור
  • מסכימה עם שארק (ל"ת)
    לירון 14/05/2015 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    טוב היום ננו דיימנשן ובונוס חייבים לעלות
    סוחר ותיק 14/05/2015 09:17
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אחרי תיקונים חדים למטה, לא הגיוני שלא יחזרו לעלות
    סגור
  • נכון..נכון..
    לסוחר בטיח 14/05/2015 15:36
    הגב לתגובה זו
    18 1
    יעלו..יטוסו..ימריאו..יתפוצצו..
    סגור
  • מה אתה אוכל לנו ת'ראש עם בונוס?
    לסוחר ותיק 14/05/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני אכול עליה 30 %. ואני נצוחק על עצמי ..מי קונה כאלו שטויות אז אולי התפתיתי שפיגורות כמו סוחר ותיק וסוחר חתיך ועוד קקמייקות המליצו אז יצאתי בפארש
    סגור
  • 16.
    כנראה שנקל עוד יום של עליות בכיטוב
    shark 14/05/2015 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הזמן לשים על כיטוב שלא תתבאסו עוד כמה ימים שפספסתם את העליה הגדולה..אין תרוצים יותר
    סגור
  • 15.
    כיטוב פארמה
    הזאב 14/05/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בעזרת ה' נסגור את השבוע עם חיוך !!
    סגור
  • 14.
    כיטוב פארמה
    הזאב 14/05/2015 09:06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    יום טוב להיכנס !!
    סגור
  • 13.
    טאואר
    ארי 14/05/2015 08:59
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הכל בסדר עם טאואר, היא מניה חזקה שתעבור את גל הטימטום העובר על האמריקאים, היום היא תסיים כאן בעליה, ובכל אופן הלילה האמריקאים יחטפו אותה. עליה איטית אולי אבל בטוחה!
    סגור
  • 12.
    ארביטרז באפס, שוק למטה היום (ל"ת)
    סוחר 14/05/2015 08:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    תמשיך לרדת ותודה לקנון שמחלקת אותה
    טאואר 14/05/2015 08:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כדיבידנד בשער 1500.
    סגור
  • 10.
    טאואר
    צופי 14/05/2015 08:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדוע המניה עשה סיבוב פרסה מעליה של עד 6% בתל אביב עד לירידה של 6% בניו- יורק ??
    סגור
  • 9.
    איזה ירידות? ארביטראז חיובי (ל"ת)
    לביזפורטל 14/05/2015 08:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    בקרוב בשורו ת מצוינות ללויתן ורציו ממקןרב !! (ל"ת)
    בקרוב ממש 14/05/2015 08:20
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 7.
    רציו
    אסף 14/05/2015 08:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בשם השם נעשה ונצליח יאללה שער 40 בפתח
    סגור
  • 6.
    כיטוב פארמה
    קרן 14/05/2015 08:10
    הגב לתגובה זו
    1 6
    בהצלחה למחזיקים אנחנו בפניי הודעה מאוד דרמטית
    סגור
  • 5.
    אני הכל מבינה. והמלצתי לכם לקנות טאואר בירידות
    אחת שמבינה א' 14/05/2015 08:09
    הגב לתגובה זו
    0 8
    חכו עכשיו לעוד ירידה של 10% לפחות ותתחילו לאסוף זבל
    סגור
  • 4.
    מניות הגז
    בני 14/05/2015 08:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כל התייחסות חיובית להגדלת יצוא הגז לחול על ידי הממשלה זאת הודעה מעניינת וטובה מניות הגז צריכות לזנק יום טוב לכל המשקיעים
    סגור
  • 3.
    דו"ח טוב והיא יורדת? איזה מזל שמכרתי דקה לפני
    טאואר 14/05/2015 08:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הירידות .
    סגור
  • 2.
    טאואר
    חיים 14/05/2015 07:56
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה קרה לטאואר jQuery203004366803541779518_1431577717788 מה מסתירים? הצילווו
    סגור
  • בפועל הם הפסידו 23 מיליון דולר
    סוחר ותיק 14/05/2015 09:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הסתירו את זה מהמשקיעים כל אתמול
    סגור
  • טאואר "חזרה" למקומה הטבעי......... (ל"ת)
    לחיים ... 14/05/2015 08:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • לא מסתירים כלום
    אין מקום לפאניקה 14/05/2015 08:16
    הגב לתגובה זו
    1 7
    תירגע
    סגור
  • 1.
    ממש ירידות-איפה הדוב?
    yol yol 14/05/2015 07:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הנסדאק עלה 0.12והsp500 ירד 0.03 טוב שלא כתבתם ירידות חדות
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות