אורן חזן, שוברים שתיקה ואבא של טילטיל - האם הקסם של האח פג?
תוכנית פתיחת העונה של האח הגדול יצאה לדרך אמש עם שיירת הדיירים המסורתית שנכנסת לבית. "עשור חדש, עונה חדשה, דיירים חדשים ובית חדש" הכריזה לירון וייצמן בחגיגיות סילבסטרית. למרות כל החדש הזה, ההרגשה היא שהיינו בסרט הזה כבר יותר מדי פעמים והשנה היא 2020.
אז מה היה לנו שם? מכורה לשעבר לסמים, שהתנקתה והתמכרה לפנטזיית החתונה בכל מחיר. בכלל, נראה שבעונה הזאת תמהיל הדיירים מכיל כמות נכבדת של פנויים פנויות – וכנראה שלא סתם. בהפקה מקווים, כמו בכל עונה, שייווצרו סיפורי אהבה. משולשים רומנטיים זה בכלל מצוין.
חגיגיים. לירון ויצמן וגיא זו-ארץ
בהמשך נכנסו לבית שני יהלומנים שלא אוהבים לדבר על כסף אבל דיברו רק, ובכן, על כסף. שני בני משפחה של סלבס - אביו של טילטיל שמסתמן כגירסה מרוככת של יוסי בובליל, ובנו של מאמן הכדורגל שייע פיינגבוים. ניתן להניח שבהמשך ייארגנו להם מפגשים משותפים מפתיעים ומלאי דמעות עם בני המשפחה המוכרים.
וכמובן, כמו כמעט בכל עונה, אי אפשר להתחמק מהדיון מזרחים-אשכנזים, והפעם מסתמן שהנציגה שאמורה להצית את האש היא ירדן, סטודנטית מנותחת לאוצרות ומוזיאולוגיה, שאמורה לנפץ את הסטיגמות אבל חיה אותן בכל זאת.
- אהבה חדשה סיימה עונה עם 11.3%; צמוד בגזרת הבוקר
- עם 6% אחרה"צ - אולי צריך לשבץ את שרון גל לפני המהדורה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בקרוב איחוד משפחות? יוסי אורפלי, אביו של טילטיל, נכנס לבית
היו לנו גם שלוש משימות סודיות שאמורות ליצור קונפליקט או שעשוע לצופים. הדיירת תקווה זכתה להתחזות לאישה בהיריון בחודש השביעי, כזאת שאמורה ללדת בבית. וניר, דובר ארגון שוברים שתיקה שגם הכריז על התפטרות, החליט לאחר דילמה כבדת משקל לקחת על עצמו את המשימה הסודית – להתחפש למתנחל. מעניין? כנראה שבסרט הזה כבר היינו.
נראה שלצלוח את פרק כניסת הדיירים, במשך לא פחות משעתיים וחצי, זו משימה כמעט בלתי אפשרית בעולם הסרטונים המהירים והקצביים. בכלל, יש תחושה שהתוכנית עדיין נמשכת איפשהו בזמן שאנחנו כבר מזמן הלכנו לישון.
תקווה וההיריון המדומה
אם בכל זאת צלחתם את כניסת הדיירים כמעט עד סופה, זכיתם לראות את שתי הפצצות הגדולות של הערב: הדובר של הח"כ לשעבר אורן חזן, קיבל משימה סודית נוספת - להגן על דובר ארגון שוברים שתיקה בדימוס וגם לחלוק איתו מיטה. האם הפצצה תתפוצץ? פרקים יגידו.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות...
אבל את הטוב באמת שמרו לנו לסוף: אורן חזן, הח"כ הפרובוקטור הסורר לשעבר, כנראה עושה את מה שכולם ציפו ממנו מהיום הראשון שהופיע בחיינו – וצפוי להיכנס במוצאי שבת לבית.
- 9.הפסקתי לראות את האח 06/01/2020 18:08הגב לתגובה זופרובוקטור מעורר בחילה
- 8.אורנה 03/01/2020 05:28הגב לתגובה זוואת הבחור "שובר שתיקה"
- 7.איזה אתר פח ומוטה בצורה כל כך ברורה ..המשיכו כך מתוקות (ל"ת)שניאור 02/01/2020 18:37הגב לתגובה זו
- 6.הוא לא פג הוא מת (ל"ת)צ 02/01/2020 17:20הגב לתגובה זו
- 5.רינת 02/01/2020 17:18הגב לתגובה זואבל כזה שעמום פשוט תת רמה
- 4.טלי 02/01/2020 13:25הגב לתגובה זואייס תכתבו על ריבוי הפרסומות והתוכן השיווקי המוגזם, אפרופו סקלה שהשתבשה לגמרי: עצימות הפרסום והתוכן השיווקי. בשבוע הבא יתנו קרדיט לנותן היסות לשרוכי הנעליים של הדיריים. איפפפ
- 3.פשוט נורא ואיום. הפסקתי לראות את הזבל הזה. די כבר! (ל"ת)הרבה 02/01/2020 13:24הגב לתגובה זו
- 2.מירי 02/01/2020 11:16הגב לתגובה זותוכנית מטופשת שנימאסה עלי מזמן.מי מסוגל לראות כאלו שטויות והבלים?
- 1.ממתי מסקרים פה תוכניות? (ל"ת)מעניין 02/01/2020 11:14הגב לתגובה זו
- שמעון 03/01/2020 05:33הגב לתגובה זומשעמם לא מעיין
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
