האח הגדול
צילום: מיכה לובטון

אורן חזן, שוברים שתיקה ואבא של טילטיל - האם הקסם של האח פג?

תוכנית הפתיחה הכילה את כל מה שאנחנו רגילים אליו, וניסתה אפילו קצת יותר עם ריבוי משימות סודיות שאמורות להדליק את העונה. אך אחרי 12 שנה על המסך, כנראה שאפילו שליפתו של הח"כ לשעבר כבר לא מרגשת
שלומי בלבול | (10)

תוכנית פתיחת העונה של האח הגדול יצאה לדרך אמש עם שיירת הדיירים המסורתית שנכנסת לבית. "עשור חדש, עונה חדשה, דיירים חדשים ובית חדש" הכריזה לירון וייצמן בחגיגיות סילבסטרית. למרות כל החדש הזה, ההרגשה היא שהיינו בסרט הזה כבר יותר מדי פעמים והשנה היא 2020.

אז מה היה לנו שם? מכורה לשעבר לסמים, שהתנקתה והתמכרה לפנטזיית החתונה בכל מחיר. בכלל, נראה שבעונה הזאת תמהיל הדיירים מכיל כמות נכבדת של פנויים פנויות – וכנראה שלא סתם. בהפקה מקווים, כמו בכל עונה, שייווצרו סיפורי אהבה. משולשים רומנטיים זה בכלל מצוין.

חגיגיים. לירון ויצמן וגיא זו-ארץ

בהמשך נכנסו לבית שני יהלומנים שלא אוהבים לדבר על כסף אבל דיברו רק, ובכן, על כסף. שני בני משפחה של סלבס - אביו של טילטיל שמסתמן כגירסה מרוככת של יוסי בובליל, ובנו של מאמן הכדורגל שייע פיינגבוים. ניתן להניח שבהמשך ייארגנו להם מפגשים משותפים מפתיעים ומלאי דמעות עם בני המשפחה המוכרים.

וכמובן, כמו כמעט בכל עונה, אי אפשר להתחמק מהדיון מזרחים-אשכנזים, והפעם מסתמן שהנציגה שאמורה להצית את האש היא ירדן, סטודנטית מנותחת לאוצרות ומוזיאולוגיה, שאמורה לנפץ את הסטיגמות אבל חיה אותן בכל זאת.

בקרוב איחוד משפחות? יוסי אורפלי, אביו של טילטיל, נכנס לבית

היו לנו גם שלוש משימות סודיות שאמורות ליצור קונפליקט או שעשוע לצופים. הדיירת תקווה זכתה להתחזות לאישה בהיריון בחודש השביעי, כזאת שאמורה ללדת בבית. וניר, דובר ארגון שוברים שתיקה שגם הכריז על התפטרות, החליט לאחר דילמה כבדת משקל לקחת על עצמו את המשימה הסודית – להתחפש למתנחל. מעניין? כנראה שבסרט הזה כבר היינו.

נראה שלצלוח את פרק כניסת הדיירים, במשך לא פחות משעתיים וחצי, זו משימה כמעט בלתי אפשרית בעולם הסרטונים המהירים והקצביים. בכלל, יש תחושה שהתוכנית עדיין נמשכת איפשהו בזמן שאנחנו כבר מזמן הלכנו לישון.

תקווה וההיריון המדומה

אם בכל זאת צלחתם את כניסת הדיירים כמעט עד סופה, זכיתם לראות את שתי הפצצות הגדולות של הערב: הדובר של הח"כ לשעבר אורן חזן, קיבל משימה סודית נוספת - להגן על דובר ארגון שוברים שתיקה בדימוס וגם לחלוק איתו מיטה. האם הפצצה תתפוצץ? פרקים יגידו.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

אבל את הטוב באמת שמרו לנו לסוף: אורן חזן, הח"כ הפרובוקטור הסורר לשעבר, כנראה עושה את מה שכולם ציפו ממנו מהיום הראשון שהופיע בחיינו – וצפוי להיכנס במוצאי שבת לבית.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    הפסקתי לראות את האח 06/01/2020 18:08
    הגב לתגובה זו
    פרובוקטור מעורר בחילה
  • 8.
    אורנה 03/01/2020 05:28
    הגב לתגובה זו
    ואת הבחור "שובר שתיקה"
  • 7.
    איזה אתר פח ומוטה בצורה כל כך ברורה ..המשיכו כך מתוקות (ל"ת)
    שניאור 02/01/2020 18:37
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    הוא לא פג הוא מת (ל"ת)
    צ 02/01/2020 17:20
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    רינת 02/01/2020 17:18
    הגב לתגובה זו
    אבל כזה שעמום פשוט תת רמה
  • 4.
    טלי 02/01/2020 13:25
    הגב לתגובה זו
    אייס תכתבו על ריבוי הפרסומות והתוכן השיווקי המוגזם, אפרופו סקלה שהשתבשה לגמרי: עצימות הפרסום והתוכן השיווקי. בשבוע הבא יתנו קרדיט לנותן היסות לשרוכי הנעליים של הדיריים. איפפפ
  • 3.
    פשוט נורא ואיום. הפסקתי לראות את הזבל הזה. די כבר! (ל"ת)
    הרבה 02/01/2020 13:24
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מירי 02/01/2020 11:16
    הגב לתגובה זו
    תוכנית מטופשת שנימאסה עלי מזמן.מי מסוגל לראות כאלו שטויות והבלים?
  • 1.
    ממתי מסקרים פה תוכניות? (ל"ת)
    מעניין 02/01/2020 11:14
    הגב לתגובה זו
  • שמעון 03/01/2020 05:33
    הגב לתגובה זו
    משעמם לא מעיין
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״