סוף סוף יש דרמה באח הגדול: העורכת הראשית עוזבת
פחות מ-3 שבועות לאחר השקת העונה העשירית של האח הגדול, העורכת הראשית ולמעשה "האחות הגדולה" רווית ליאור-מנדל, סיימה את תפקידה - במה שיצר את הדרמה הגדולה ביותר בתכנית מאז השקתה בתחילת החודש. מי שיחליף אותה הוא רועי עוז, שערך 'האח' בתחילת עונתה הראשונה בקשת ב-2008, עד להגעתו של יורם זק.
העונה הנוכחית רושמת עד כה נתוני צפייה נמוכים יחסית, גם בהתחשב בפיצול בערוץ 2 שגם כך פגע ברייטינג של תכניות הענק כפי שהכירו בעבר. למעט 2 פרקי הפתיחה עם 29.2% ו-26.2% בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, ב-4 הפרקים שלאחר מכן לא הצליחה לחצות את רף 20 הנקודות, ובפרק האחרון ששודר בתחילת השבוע הניבה שפל של 16.5%.
עם נתונים כאלה, וחוסר שיח והייפ סביבה כפי שהיה בשנים האחרונות, רשת 13 עשוי לרשום הפסד כספי גדול בעונה הראשונה של 'האח' אצלו בערוץ.
העונה הנוכחית היא בחתימתה של ליאור-מנדל, שעבדה עליה יחד עם ארז בן הרוש, סמנכ"ל התוכן הפורש של רשת ומי שאחראי על התכנית ברשת. ליאור-מנדל חתומה 'הישרדות' בעונה הראשונה בערוץ 10, ערכה את 3 העונות הראשונון של 'המירוץ למיליון', ולפני שנה עברה מקשת לאנדמול, החברה שמפיקה את האח הגדול ומחזיקה בשליש ממניות רשת. בחודשים האחרונים עבדה על התכנית, בין היתר בניית הבית ועיצובו מחדש, בעלות מוערכת של לפחות 10 מיליון שקלים.
ליאור-מנדל מסרה: "אין ספק שהאח הגדול ותהליך בנייתו היו אחד הדברים המרתקים שעשיתי במהלך הקריירה שלי זו אולי אחת השנים המאתגרות והמעניינות שהיו לי. אני בתחושה שחצבתי באבן יחד עם הצוות המדהים והמוכשר שמלווה אותי ושימשיך ללוות את הבית גם אחרי פרישתי. אחרי תקופה אינטנסיבית שבה הצלחתי לייצר את הבסיס והתשתית כפי שראיתי כבר לפני חודשים רבים לנגד עיני, החלטתי לפרוש ולהפקיד את המפתחות לעונה ולבית בידיו של רועי עוז, עורך תוכן מעולה. אני אהיה פה בשבילו בכל עת".
- כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גם ברשת וגם בקרב בכיריה משתדלים לא לחשוף את מה שקורה מאחורי הקלעים. ברשת אומרים כי ליאור-מנדל "ביקשה לפרוש מתפקידה לאחר כמעט שנה של עבודה אינטנסיבית. בחודשים האחרונים רוית הייתה אחראית על כל שלבי הפיתוח, ההקמה, הליהוק והמעבר של 'האח הגדול' לרשת 13 שהשקתו הייתה המוצלחת ביותר, בכל מדד, מאז פיצול ערוץ 2".
בן הרוש, שגם לו אחריות לעונה הנוכחית של 'האח', מסר כי "אני רוצה להודות לחברתי רוית על חודשים רבים של עשייה מדהימה והעמדה של העונה הראשונה של 'האח הגדול' ברשת 13. רוית אחראית לכל שלב ושלב בתהליך. 'האח הגדול' שונה מכל פורמט טלוויזיוני ומצריך עבודה מסביב לשעון. אני בטוח שערכיה ודרכה של רוית בבניית הפורמט יהדהדו עוד עונות רבות".
מנכ"ל רשת אבי צבי מסר כי "העונה החלה כמעט שנה לפני עלייתה עם בניית כל התשתיות מאפס. רוית השקיעה את כל כולה והצליחה לבסס את בית האח הגדול המרהיב ביותר שהוקם עד כה. רוית היא מעורכות התוכן המוכשרות ביותר בארץ, ואשמח שתשתלב בכל פרויקט עתידי של רשת 13".
- 6.נ 04/06/2018 11:52הגב לתגובה זוהאמת השנה התוכנית די משעממת אין ממש מה לראות משעמם תמיד הייתי מזמינה את הערוץ השנה אפילו לא צופה במשדרים וחבל
- 5.יערה מבפנים 27/05/2018 09:43הגב לתגובה זורשת לא נתנו שום עזרה לעורכת הראשיטת רוית, שעבדה למעשה לבד. לבד זה אומר ללא אנשים תחתיה שיערכו את הפרקים. לבד זה אומר שלא יכלה לעבור על הכל לבד. הנה, עובדה שכעת כשהוחלפה עי רועי עוז - הוא מקבל 2 אנשים שעובדים איתו. גם יורם זק לא עבד לבד. התנהלות רשת פשוט שערורייתית. משתיקים את זה אבל רשת עברו על כללי ניהול, מוסר ואתיקה בהתנהלות שלהם עם רוית.
- 4.מה שכן "קשת" נותנת פייט מצויין!!!! (ל"ת)אוהד קשת 25/05/2018 09:01הגב לתגובה זו
- 3.יעל 24/05/2018 18:57הגב לתגובה זוהאחות בחירה לא אינטלגנטית הליהוק על הפנים, בקיתור התדרדרות ומשעמם
- 2.רמי 24/05/2018 14:15הגב לתגובה זוהבעייה למה אין עניין באח הגדול היפות של הבית מגי ומריה יש להם חברים מחוץ לבית הצופים רוצים לראות זוגיות וזה בלתי אפשרי
- 1.מחכה לטוקבקיסט 24/05/2018 10:23הגב לתגובה זובמקום תשובות רשמיות של רשת, אבי צבי וליאור
- גם אני (ל"ת)גם 24/05/2018 11:10הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
