באומן בר ריבנאי בגמר ה-ONE SHOW: פיינליסט לקופי-שוט בקטגוריית הרדיו
כחודשיים לפני תחרות הפרסום הגדולה בעולם, פסטיבל קאן, כשברקע תחרויות הפרסום הבינלאומיות מתמרקות לקראת הישורת האחרונה וסוגרות את הדדליין להגשה, באומן בר ריבנאי כבר מריח את המדליה הראשונה לאחר שהעפיל לגמר בתחרות האמריקאית הנחשבת - ONE SHOW.
אתמול (יום ב') פורסמה רשימת הפיינליסטים בקטגוריית הרדיו של תחרות ה-ONE SHOW ובין העבודות התברגה פרסומת הרדיו של באומן בר ריבנאי למותג המשקאות קופי-שוט מבית שטראוס עלית.
קופי-שוט/ רדיו
ב-2013 זכה באומן בר ריבנאי בפיינליסט ב-ONE SHOW ומקאן דיגיטל זכה ב-2 פיינליסטים. כמו כן זכו המשרדים בתעודת הערכה מיוחדת (Merit) המוקירה עבודות שהציגו איכות ומצוינות בפרסום. התעודה משמשת כזכייה סימבולית, בתחרות שממעטת בהענקת פרסים, אף שאינה מגובה בעפרון כלשהו. ב-2011 זכה שלמור אבנון עמיחי בפרס העפרון הנכסף (והכסוף) עבור קמפיין "כולנו נבדקים" של הוועד למלחמה באיידס. ב-2012 עשה זאת מקאן עם זכייה בעפרון כסף עבור מהלך הטיימליין.
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הזוכים במדליות: זהב, כסף וארד יקבלו את הזכות להציג את המהלך הזוכה שלהם באולם המטרופוליטן בניו יורק בחודש מאי. קרדיטים סמנכ"ל קריאייטיב: נדב פרסמן, מנהל קריאייטיב: ערן ניר, צוות קריאיטיב: ערן שושו שפניר, תומר גידרון, איה בכור, סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי, מפיקה: אודליה נחמיאס, סמנכ"לית לקוחות: מאיה סלומון, סופרווויזרית: מורן לופו, תקציבאית: רני ברכה לנדאו, קריינים: צביקה פורמן לקופישוט, אוהד ארקין לטורנדו, אסנת יאיר לסופרפארם, נעם אבירם לביטוח ישיר.
- 2.מגיע להם. אחלה עבודה. (ל"ת)רמת החייל 15/04/2015 14:41הגב לתגובה זו
- 1.קופי רייטר 14/04/2015 17:54הגב לתגובה זוואני סבור שרק טוב יצא מהתחרות הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- מעולה (ל"ת)בטח 15/04/2015 09:46הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
