קופי שוט. באומן בר ריבנאי עבור עלית קפה
צילום: צילום מסך

באומן בר ריבנאי בגמר ה-ONE SHOW: פיינליסט לקופי-שוט בקטגוריית הרדיו

באומן בר ריבנאי כבר מריח את המדליה הראשונה לאחר שהעפיל לגמר בתחרות האמריקאית הנחשבת ONE SHOW מבית ה-ONE CLUB
משה בנימין | (3)

כחודשיים לפני תחרות הפרסום הגדולה בעולם, פסטיבל קאן, כשברקע תחרויות הפרסום הבינלאומיות מתמרקות לקראת הישורת האחרונה וסוגרות את הדדליין להגשה, באומן בר ריבנאי כבר מריח את המדליה הראשונה לאחר שהעפיל לגמר בתחרות האמריקאית הנחשבת - ONE SHOW.

אתמול (יום ב') פורסמה רשימת הפיינליסטים בקטגוריית הרדיו של תחרות ה-ONE SHOW ובין העבודות התברגה פרסומת הרדיו של באומן בר ריבנאי למותג המשקאות קופי-שוט מבית שטראוס עלית.

קופי-שוט/ רדיו

 

ב-2013 זכה באומן בר ריבנאי בפיינליסט ב-ONE SHOW ומקאן דיגיטל זכה ב-2 פיינליסטים. כמו כן זכו המשרדים בתעודת הערכה מיוחדת (Merit) המוקירה עבודות שהציגו איכות ומצוינות בפרסום. התעודה משמשת כזכייה סימבולית, בתחרות שממעטת בהענקת פרסים, אף שאינה מגובה בעפרון כלשהו. ב-2011 זכה שלמור אבנון עמיחי בפרס העפרון הנכסף (והכסוף) עבור קמפיין "כולנו נבדקים" של הוועד למלחמה באיידס. ב-2012 עשה זאת מקאן עם זכייה בעפרון כסף עבור מהלך הטיימליין. 

הזוכים במדליות: זהב, כסף וארד יקבלו את הזכות להציג את המהלך הזוכה שלהם באולם המטרופוליטן בניו יורק בחודש מאי.  קרדיטים סמנכ"ל קריאייטיב: נדב פרסמן, מנהל קריאייטיב: ערן ניר, צוות קריאיטיב: ערן שושו שפניר, תומר גידרון, איה בכור, סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי, מפיקה: אודליה נחמיאס, סמנכ"לית לקוחות: מאיה סלומון, סופרווויזרית: מורן לופו, תקציבאית: רני ברכה לנדאו, קריינים: צביקה פורמן לקופישוט, אוהד ארקין לטורנדו, אסנת יאיר לסופרפארם, נעם אבירם לביטוח ישיר.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מגיע להם. אחלה עבודה. (ל"ת)
    רמת החייל 15/04/2015 14:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קופי רייטר 14/04/2015 17:54
    הגב לתגובה זו
    ואני סבור שרק טוב יצא מהתחרות הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • מעולה (ל"ת)
    בטח 15/04/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.