קופי שוט. באומן בר ריבנאי עבור עלית קפה
צילום: צילום מסך

הקופי שוט פוגע בול: 2 סרטים של באומן יופיעו במגזין הפרסום הבינ"ל 'ארכייב'

המגזין שמדי פעם מעניק לעבודות הפרסום מישראל, לרוב פרינט, במה והכרה בינלאומית, ישלב במהדורה הקרובה את סרטי 'קופי שוט' ו'לא רוצים אתכם פה'
משה בנימין | (1)

הנה משהו שלא קורה תמיד. מגזין הפרסום היוקרתי והבינלאומי ארכיב שמדי פעם מעניק לעבודות הפרסום מישראל במה והכרה, וברוב המקרים עבור מודעות פרינט, יכניס למהדורה הקרובה 2 סרטי פרסומת של באומן בר ריבנאי: קופי שוט של 'עלית קפה' ולא רוצים אתכם פה שנעשה עבור 'פורום המשפחות השכולות'.

לדברי מנהל הקריאייטיב ערן ניר: "שתיים מהעבודות שאנו יותר גאים בהן השנה - כל כך שונות זו מזו, האחת מאופיינת בהומור מאתגר ובסופה מוצר על המדף, השניה בועטת בבטן הרכה וכל מטרתה הפצת מסר של שלום ודו קיום. אבל בסופו של דבר כשזה מגיע לפרסום ולהעברת מסרים זה מתחיל ונגמר ברעיון טוב, אחד, חד וברור. אז עם מאות אלפי הצפיות לכל אחד מהסרטים והגושפנקא הכפולה של ארכייב, זה ממש, אבל ממש משמח".

קופי שוט מעיר אותך//עלית קפה

קרדיטים

סמנכ"ל קריאייטיב: נדב פרסמן, מנהל קריאייטיב: ערן ניר, קופי: ליאור שוהם, ארטדיירקטור: אלה פלדמן, סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי, מפיקה: אודליה נחמיאס, סמנכ"לית לקוחות: מאיה סלומון, סופרווויזרית: מורן לופו, תקציבאי: חן הלפרן, סמנכ"ל אסטרטגיה: שי ניסנבאום, פלנר: גלעד קרמר, במאי: יורם עבר הדני, חברת הפקה: מולה בית פוסט: ברודקאסט

לא רוצים אתכם פה//פורום משפחות שכולות

קרדיטים

סמנכ"ל קריאייטיב: נדב פרסמן, מנהל קריאייטיב: אמיר אריאלי, צוות קריאייטיב: דורית גווילי, יובל צוקרמן, סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי, מפיקה: בשמת מרמרלי, סופרווויזרית: נעה שרף, תקציבאית: טל גלנץ, במאי: רם ברוך, צלם: שי פלג, בית פוסט: יורם בן יאיר, עורך: זהר אלפנט

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ניר 04/09/2014 10:36
    הגב לתגובה זו
    סחטיין גדול לצוות
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.