TOP5

סיטרואן מוכרת חסכון; AXE מוכר בטחון והחדש של ז'אן פול גוטייה פשוט שגעון

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם הפרסומות הבולטות שעלו השבוע לאוויר. עוד במדור: מודעה מקסימה של תחנת רדיו טורקית ו-KLM משמחת ילדים
מאיה ספיר | (1)

TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף, והפעם במדור: KLM, סיטרואן, AXE, ז'אן פול גוטייה ורדיו ACIK.

.

*לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

KLM, הידועים במהלכים התקשורתיים המקוריים שלהם, הפתיעו גם הפעם: במסגרת שיתוף פעולה עם אולפני וולט דיסני המקדמים סרט אנימציה חדש בשם Planes, הוזמנה קבוצת ילדים לצפות בסרט מתוך מטוס אמיתי. מוסיקה מרגשת, אפקטים נילווים מסביב, מלא ילדים קטנים ומטוס אחד גדול והנה לנו סרטון תדמית מיוחד ל-KLM + פרסומת לסרט החדש. Win Win

לא פעם העלינו לפינה פרסומות של רכבים שמצאו דרך מעניינת לתקשר פונקציה ברכב: מהירות, בטיחות, חיישני רוורס, חיישני חניה וכו'. וגם הפעם - סיטרואן צרפת בסרטון חמוד (גם אם יכל להיות קצר ב-10 שניות) שממחיש את צריכת הדלק החסכונית של הרכב.

את הפרסומות של AXE כולם מכירים, לדוגמא זו:

אולם לפני שנה, הבינו בחברת יוניליוור (יצרנית AXE) כי הרעיון של "אולי אשפריץ על עצמי קצת ריח ומייד כל הבחורות יעוטו עליי" מציג את המשתמש באור לא מאוד חיובי. אז הוחלט על מהלך שיוסיף רבדים של עומק לגבר המשתמש בתכשיר - מהלך Susan Glenn, שגם זיכה את החברה באריה בקאן:

הפרסומת החדשה ל-LYNX (שמו הבריטי של AXE) הינה קמפיין המשך למהלך הזוכה, שמציג לנו את הגבר המורכב והריח המתאים לו:

ועוד בענייני ריחות - Jean Paul Gaultier מקפיד לפרסם את הבשמים שלו תחת כותרת מרכזית אחת - SEX. זה התחיל ב-1997 עם הפרסומת "The Kiss"

והמשיך לפני שבועיים, עם השקת הפרסומת החדשה המספרת את סיפור פגישתם של הבושם הגברי והבושם הנשי. אם התרגלנו לפרסומות לבושם בכיכובה של אישה יפה, עם שמלה יפה יותר ומוסיקה ענוגה ורומנטית שעוטפת את הכל לחבילה יפה ודביקה אחת, באה הפרסומת של Jean Paul Gaultier ועושה לנו בית ספר:

ובפינת הפרינט: רדיו ACIK הטורקי מסקר נושאים תרבותיים וחברתיים בינלאומיים ומלווה זאת במוסיקה מרחבי העולם. הסלוגן שלהם "open to all sounds of the Universe" הוליד את הפרינט הבא, תחת הכותרת :

"Music of the people". אהבתי.

המדור בעריכת מאיה ספיר, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לימון 16/10/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
    לי מהראש .
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.