20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

כחלון מרגיש שהחוק למיסוי דירה שלישית בדרך להיקבר? פרסם פוסט שמשדר לחץ

כחלון שיגר התייחסות עצבנית לזרם התגובות בנוגע לחוק למיסוי דירה שלישית, ושימו לב לפרשנות של עמית סגל
 |  162
הדירה השלישית
Share
כוונת כחלון להעביר את החוק למיסוי דירה שלישית מתקרבת לנקודות רתיחה ומעוררת תגובות נגד דווקא מבית. מיו"ר ועדת הכספים גפני, דרך יו"ר ועדת הכנסת קיש ועד יו"ר הקואליציה ביטן - כל אלו השמיעו בשבוע החולף דברים נגד החוק, אם מסיבות מהותיות ואם מסיבות טכניות.


לשיא הגיעו הדברים כאשר ראש הממשלה בנימין נתניה אמר אמש בראיון לערוצי הטלוויזיה כי הוא מנו מלהתייחס לחוק שכם הוא בניגוד עניינים כיוון שבבעלותו 3 דירות. כלומר גם ראש הממשלה לא נותן גיבוי ולפי שעה מעדיף להתחמק (בצורה לא ממש אלגנטית). פרשן ערוץ 2 עמית סגל כתב הבוקר בעניין הימנעותו של נתניהו מלהתייחס לחוק של כחלון על מיסוי דירה שלישית כי "הסיבה העיקרית היא שנתניהו רוצה להרחיק את עצמו מסוגיית הדיור שמסתמנת ככישלון גם בכהונה הנוכחית. הוא ירצה להישפט בבחירות הקרובות על ביטחון ומדיניות, לא על מחירי הנדל״ן".

וכך כתב היום כחלון בחשבון הפייסבוק שלו: "חברי הקואליציה יצטרכו להחליט אם הם תומכים בהחלטה שמסייעת לזוגות הצעירים ולמעמד הביניים או מצטרפים להתנגדות של יאיר לפיד שמגן על האלפיון העליון". אין ספק שהפוסט של כחלון משדר לחץ באשר לשאלת העברת החוק למיסוי דירה שלישית. כחלון מתכנן להעביר את החוק בחוק ההסדרים שבצמוד לחוק התקציב ל-2017. חוק ההסדרים יונח על שולחן הכנסת ב-31 באוקטובר ושם אמור לעבור בקריאה ראשונה ולהיות מפוזר לוועדות. השאלה היא האם החוק ייכנס לחוק ההסדרים ויעבור במהירות או שכחלון יצטרך ללכת בדרך הארוכה והקשה של העברת החוק בחקיקה רגילה. כך או אחרת, אין ספק שכחלון מבין שחיים קלים לא יהיו לו. 
 
בעניין דבריו של נתניהו, פרסמה אמש שרת המשפטים איילת שקד ציוץ בפייסבוק "לפיו שרים וחברי כנסת בעניין רוחבי וכללי כמו מיסוי לא נמצאים בניגוד עיניינים. אפנה ליועמש שיבהיר זאת. אסור לנטרל נבחרי ציבור". עוד קודם הייתה זו ח"כ שלי יחימוביץ' מהמחנה הציוני שעקצה את נתניהו כשכתבה בפייסבוק כך "אתה לא באמת אמרת את זה, אדוני ראש הממשלה, נכון? כי אם זה כך, אתה לא יכול להצביע על ענייני תחבורה כי אתה נוסע בכבישים. ניגוד עניינים. ובניגוד עניינים מלהצביע על מיסים כי אתה משלם מס".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

162 תגובות ב-98 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
98 רובין הוד 20/10/2016 20:09 רובין הוד
כשלון אחרי כשלון מסכן מה נשאר לו אז לזרוע שנאה זאת הדרך לקחת מהעשירים וכמובן לא לתת לעניים!!!! אבל למראית עין המסכן מציל את הכבוד שלעולם לא היה לו ולא מגיע לו. תן לצעירים פיטרונות לא השליות מאדם נואש.
97 ברכה 09/10/2016 08:26 טעות איומה ונזק חברתי
המחירים רק ימריאו . כדי להוזיל מחירי דירות יש להפקיע יותר שטחים לבנייה ולעזור לקבלנים בהקטנת היטלים . על כל דירה שנבנת היום יש כ70% מס והטלים עי המדינה . ממש כמו בדלק . פיתרון שני הוא לתת אלטרנטיבה למשקיעים כי בבבנק לא מקבלים כלום . כחלון תחשוב זה שסבא שלה היה שתיין שהוריש לך בקבוקי ערק ריקים זאת בעיה שלך . דיקטטור בלי שכל
96 שכר ועונש 02/10/2016 23:07 הסובלים העיקריים - השוכרים. (ל"ת)
95 ארק 02/10/2016 22:59 אם גם החוק הזה לא יוריד מחירים-להטיל מס מהדירה ה-2
אם גם החוק הזה לא יוריד מחירים-להטיל מס מהדירה ה-2. ואם גם זה לא יעזור-להטיל מס החל מהדירה ה-1. ואם גם זה לא יעזור-להטיל מס על פטור תמ"א. ורק אם כל זה לא יעזור-להטיל מס שהיה פטור עד היום-של בקבוקי ערק ריקים,ככה יפסיקו לשתות ויתחילו לעבוד.
94 רמי 26/09/2016 22:50 עוד דרך של האוצר לשדוד את הציבור
המס החדש יהיה מס נוסף שהממשלה גובה מהציבור כאשר התועלת לשןק הדיור כתוצאה מהמס הזה היא 0
93 מירב 26/09/2016 21:59 כחלון בפניקה, רק עכשיו תפס שלא ילך לו עם הטימטום הזה... (ל"ת)
92 רון 26/09/2016 09:48 כחלון - לך הביתה !
עשית את הנזק שלך !
91 דן 25/09/2016 21:24 מסתננים.
תעיפו את המסתננים ויתפנו אלפי דירות.
90 דוד 25/09/2016 21:20 הזוי
3 הדירות המסכנות שקניתי בב"ש בזעת אפי לפנסיה שוות שליש מהווילה שלך בכרמל.ואני אשלם מס ואתה לא.
89 ג'ו 25/09/2016 19:33 אין מקום לאגו
זה לגיטימי לעשות טוב ונכון לעם ישראל ואם מתברר שמהלך מסויים שגוי שמים את האגו בצד ומוותרים .
88 אבי 25/09/2016 17:08 אם היה מנכל חברה....
מזמן היו מראים לו את הדרך החוצה... פופוליסט בגרוש....
87 אילן 25/09/2016 16:58 רק הגדלת ההיצע תפתור את הבעיה!
ואת זה כחלון עדיין לא הבין! הגדלת מס הרכישה וכן הטלת מס שבח לא הואילו בכלום אז למה שהמס החדש יועיל?
קובי 02/10/2016 07:54 נכון! גם כחלון בתחילת הדרך חשב כך
אין ברירה צריר להביא חברות זרות + פועלים זרים
לימבו 25/09/2016 18:36 ככה פתרו את הבעיה באירופה....
http://ec.europa.eu/eurostat/documents/3433488/5565692/KS-SF-10-050-EN.PDF/877f8776-e7fe-4f2b-8bec-0a5cf54dcba4
לימבו 25/09/2016 18:29 זוג צעיר לא צריך להתחיל את החיים המשותפים בדירת 4 חדרים
ממילא 10% מהנישואין מתפרקים תוך 8 שנים ראשונות. הדירה הראשונה שלי הייתה דירת סלון + ח' שינה +אמבט ושרותים משותפים - סה"כ 45 מ"ר והייתי מבסוט עד הגג.
בן אהרון 27/09/2016 16:02 טעות, 40% מתפרקים תוך 6 שנים (ל"ת)
86 בא 25/09/2016 16:43 למה לקבור ,שולחים לוועדה , זאת קבורה דיפלומטית , קוברים
בסחבת ושיעמום .
85 חני 25/09/2016 16:12 השר כחלון קודם תדאג ליוקר המחיה !!
השר כחלון מנסה להסיט ולטשטש את הבעיה העיקרית והיא יוקר המחיה !! מי יכול לקנות דירות שאין כסף לסגור את החודש?? כחלון מבקש רק לגבות מיסים ולא יותר. ראשית שידאג שמשכורות יהיו הוגנות ויוקר המחיה בארצנו יהיה שפוי
מובטל 26/09/2016 20:46 ושתהיה בכלל עבודה. מאפשרים עובדים זרים לא חוקיים, בונים
להם בתי ספר ושירות רפואי ורק אצלנו הילדים מצטופפים 35 ויותר בגני ילדים ואנחנו מחכים שנים לתורים לניתוחים וטיפולים רפואיים מקצועיים! עניי עירך קודמים.
84 כחלון לא חכם 25/09/2016 16:09 תוריד מס על שוק ההון יהיו לך הכנסות יותר גדולות (ל"ת)
83 מיכה 25/09/2016 16:05 עם תמים ממשלה טיפשה בלי חוש מיסחרי ולמה?
כל אדמות המדינה שיכות לעם ישראל כולל קקל, הביטוח הלאומי בקשי משלם קיצבעות לזקנים. שישקיע מלירד שקל בבניה בין רעננה וצומת מורשה הממשלה תיבנה תשתיות וגם גנים ובתי ספר . לבנות דירות של 100 מטר בבניה איכותית עולה 500000 שקל דירה כזאת אפשר להשכירב3500 עד 4000 ביטוח לאומי ירויח 6 עד 7 אחוז רבית כאשר היום אין רבית בבנקים כאשר זכאי ירצה לרכוש הדירה הו יקנה רק את הבלוקים במחיר 600000 ש 100000 רווח לביטוח לאומי . את המיגרש הוא לא קונה אבל אם יתעקש ישלם 2500000 מחיר שוק בשיטה הזאת אפשר לבנות בלי סוף דירות והכסף הולך לפנסיות של בזקנים . מאחר ואם יהיה מנהיג רציני בעל חוש מיסחרי אם לא יעק אותו מי לא מוכן שילך הביתה !!!!! הדירות אך ורק לזכאי ששירת המדיה צבא או שרות אחר
רמי 25/09/2016 18:56 כמה למיונים אתה מציע להכניס לגיטו? (ל"ת)
82 בא 25/09/2016 15:55 ביבי הוא אוטיסט לוחם ,הכול אצלו נחס,רק ככה הוא יודע
לנהל , וכחלון במקום להביא קבלנים מסין מזיז ניירות, מיסים ,חוקים וכלום לא יוצא לו , זה בגלל שזה לא משהו אמיתי .
VIVI 25/09/2016 18:57 למה להביא מסין? כי אין בישראל בעלי מקצוע.
כולם יודעים לתת עצות - לעשות בעצמם? כלום.
81 חני 25/09/2016 15:53 מר כחלון תרד מהעצים ותדאג ליוקר המחיה
השר כחלון מנסה להסיט את הבעיה העיקרית והיא יוקר המחיה !! מי יכול לקנות דירות שאין כסף לסגור את החודש?? כחלון מבקש רק לגבות מיסים ולא יותר ראשית שידאג שמשכורות יהיו הוגנות ויוקר המחיה הלא שפוי בארצנו יתאזן
שדגכ 26/09/2016 03:25 המדינות המצליחות כלכלית הן יקרות, הזולות הן צ'ד, וונוצו (ל"ת)
80 פחחחחחחחחח 25/09/2016 15:38 כחלון - יש לי הרבה דירות - מאיזה גג אתה רוצה לקפוץ???? (ל"ת)
בא 25/09/2016 16:28 ספסרות דירות אסורה בארץ הקודש ,יושבים על צוואר האדם
האדם העובד והישר , רק אחד מתוך 6 אנשים בישראל יש חווית מוות קליני חיובית , לא נראלי שאתה האחד הזה . עוד נשמה אבודה וחבל .....
79 אור לגויים 25/09/2016 15:36 כחלון לא פראייר, או שהמס יעבור או שהתקציב לא יעבור
לביבי נדמה שהוא מצא פראייר, אז הוא יקבל שיעור חשוב הפוליטיקה, יזחל ויתחנן שכחלון ינהיג את המס. חכו תראו !!
78 קובו 25/09/2016 15:32 פתאום אני אלפיון עליון ?!ווב לדעת
אגו אגו אגו של כחלון האויב הכי גדול לאדם . גם עם החוק לא יעבור כחלוןמידפוק אותנו באמצעות חוק אחר . אדם קטן מעניין 3 דירות בפרפריה ואני אלפיון עליון . מר כחלון עם יש רק 50000 בעלי דירות שלישית ומעלה אז רד מאיתנו חולה רוח .
זומזום 26/09/2016 03:29 עוד 300 אלף שח גם אני אלפיון עליון,
אני גר בדירה ששווה 800 אלף ומחזיק עוד דירה שעלתה לי 410 אלף, יש לי 150 אלף ועוד 300 אלף אני קונה דירה , אגב, כולן בפריפריה ...
77 כחלון 25/09/2016 15:24 אל תוותר לשרה וביבי שישלמו מס. (ל"ת)
לימבו 25/09/2016 16:00 לשרה וביבי זה לא ידזיז, אבל מי שקנה דירה שלישית לפנסיה
יענש
סיפורי פוגי 25/09/2016 16:37 וגם קנית דירה יד שניה ושילמת מע"מ (ל"ת)
76 Mni 25/09/2016 15:22 מיסוי של כחלון
כחלון עלית על עץ גבוה עדיף שתרד ממנו . מה לאדם שעבד 40 שנה קיבל פיצויים ואין לו פנסיה , ובכספי הפיצויים קנה כמה דירות קטנות כדי לפרנס את עצמו ואת בני משפחתו ?האמין לי יש אלפי פנסיונרים כאלה אז אל תגזול מהם את מעט ההכנסה שנותרה להם .אינו חכם היודע לחזור בו בעת שהוא מרגיש שטעה .האמין לי זה יוסף לך עוד מנדטים בבחירות הבאות .רד מזה ותכבד את עצמך , אל תקלקל את הרושם הטוב שיצרת עד כה.
75 אלי 25/09/2016 15:15 מה הסיבה שהממשלה לא יוזמת בניה? הקבלנים מורידים הילוך
בלי הגדלת ההיצע לא יהיה פיתרון אמיתי למצוקה וכל מיני פעלולי מס לא יבנו אף דירה נוספת.
בא 25/09/2016 15:55 ביבי יצר גם בועת משכנתה (ל"ת)
זוג צעיר 26/09/2016 05:44 יש מספיק דירות כשהמשקיעים ימכרו תדע (ל"ת)
74 אברהם 25/09/2016 15:14 הנה הפיתרון לדיור לזוגות הצעירים במיידי
לכל מי שמשכיר דירה יפקיעו אותה לטובת הזוגות הצעירים בחינם
שמטוב 25/09/2016 20:09 פתרון יותר טוב: שהמדינה תפקיע את הדירה של אברהם
ותחמסור אותה לזוג צעיר. נהרוג שני ציפורים במכה אחת: זוג צעיר ירוויח דירה, אברהם יגורעל ספסל ברחוב ולחא ימצא זמן לבלבל לנו את המוח. אל תידאגו לאברהם. מבחינתו אין חשיבות לרכוש פרטי והוא יהיה מוכן ושמח לנדב את הדירה שלו, כמו שהוא מנדב דירות של אחרים.
א.ב.ג. 25/09/2016 16:02 יש 95 אלף שב"חים ו70 אלף מסתננים שתופסים אלפי דירות
באיזורי ביקוש. שב"חים רובם מאירופה.
73 שמעון 25/09/2016 15:13 תתפטר כבר יאפס מאופס.אתה ויצחקי הבייתה
המינימום שמצופה ממך שתודה בכשלונך הגדול ותלך הביתה אתה ויצחקי כפי שהבטחת קבל עם ועדה שתעשה באם המחירים לא ירדו תוך שנה.
72 קחלון המשיח 25/09/2016 15:11 סך הכל רוצה להעביר דירות ממשקיעים שרכשו 2 חדרים
שבנויים בטיט וחול .משנות ה 50 המוקדמות. לידי קרן מגוריט שהוא ואנדורן מקימים . כמובן שבעיניו זה תחליף להשקעה בדירה כי מובטח למשקיעים 90% מהרווח כדיבידנד כך שכל משקיע יקבל הכנסה נהדרת של 1000 שח לשנה . אחרי דמי ניהול לאנדורן המהוללה. למה לנגח אותו? על ועדת בכר שלקחה לכם את כל החסכונות שתקתם . אז עכשיו תורכם לשלם בדירות שלכם.
שמטוב 25/09/2016 20:13 בדמיונך. כבר לפני 80 שנה בנו בעיקר מלבני סיליקה ושלד
מבטון מזויין. רק בניה ערבית כפרית השתמשה בחומרים זולים כמו אבני כורכר. כשהייתי ילד ביפו אפילו בית של ערבים עשירים היה מלבני סיליקה ויציקות בטון.
71 משה 25/09/2016 15:03 שיידע עמך , ההתנגדות של פוליטקאים שמחזיקים בעצמם דירות!
מחירי נדלן לא יורדים כי הפוליטקאים עצמם לא רוצים בכך. איזה נימוק הזוי זה שאדם חסך כסף לפנסיה בדירה. המדינה צריכה לאבטח את השקעתו הספלוקטיבית של האזרח. ולמה להעלות שיש אנשים בדירות יוקרה .מטרת המס אינה מיסוי הון אלא לשחרר דירות לשוק!
בא 25/09/2016 16:31 120 מושחתים . נשמות אבודות ברובם . ניבחרי ציבור
שמועלים בתפקידם .
70 אמא 25/09/2016 14:59 לכישלון אין אבות
כחלון מנסה להעביר חוק עקום שיאלץ את בעלי הדירות למכור את הרכוש שלהם במקום לשחרר עשרות אלפי יחידות קרקע של המדינה במחיר מוזל לבניה , זאת עיקר הקומבינה . שיחליט הציבור למי הוא דואג באמת . הקומבינה נולדה בתאום מלא עם ביבי נתניהו שמנסה עכשיו לנטוש את הספינה הטובעת כמו עכבר . כחלון יכול היה בקלות להחיל את החוק על הרווחים מהדירות (נדלן מניב) כמו שצריך על פי כל הגיון וצדק ולא עושה זאת בגלל שיצטרך לבטל את מס השבח על הדירות שהכנסותיהן ימוסו . כך או כך המהלכים שלו לא יורידו את מחירי הדירות ובשורה התחתונה , כשלון גדול של פוליטיקאי שהתיימר בגדול וברייש גליי . שוועדת הכספים תקבור את החוק ההזוי הזה סופית אבל שתדאג שחוק אחר צודק יבוא במקומו על מנת לפתור פעם אחת ולתמיד את עניין מחירי הדירות הגבוהים שחונקים את עם ישראל !!!
69 אמיר 25/09/2016 14:57 הבטחות סרק
מה בעצם השיג כחלון - הוזיל במספר אגורות כמה מוצרים בסיסים ועזר לכל הטפילים לנהל רמת חיים רצויה להם . מבחינת מעמד ביניים נהיה רק יותר גרוע - פירות וירקות הפכו למותרות , אפילו שמט״ח ירד גם אין הוזלה במוצרי יבוא , בלי להרחיב על דיור . מי שמבטיח ולא מקיים הוא או נוכל או לוזר - לבחירתו של מר כחלון .
68 זוג צעיר 25/09/2016 14:51 כחלון, הצעירים איתך. אל תוותר.
הזוגות. הצעירים חסרי הדיור, יודעים שמי שמעלה את מחירי הדירות הם המשקיעים שאוספים דירות ונמנעים מלשלם מס על רווחים. אל תוותר למאיון העליון שרוצה להבריח את הצעירים מהארץ. בינהם ביבי ראש הממשלה.
שמטוב 25/09/2016 20:16 לא מאמין שהצעירים כל כך מטומטמים כמו שאתה חושב
כחלון לא מציע פתרונות אמיתיים של בניה החדשה. במקום זאת הוא מצפה שבעלי דירות יוותרו על רכושם לטובת אחרים, זה עושים רק במשטר קומוניסטי ופשיסטי.
דב 25/09/2016 15:37 68
מן הסתם תמשיכו להיות זוג צעיר ללא דירה עד 120. מאחל לכם כל טוב והצלחה ושיתגשמו כל שאיפותיכם, אך הצעדים הללו של כחלון=כישלון לא יסייעו לכם במאומה בהשגת דירה. תחליפו דיסקט
67 אלי 25/09/2016 14:50 קבורה
החוק ייקבר כמו מפלגתו של כחלון בבחירות הבאות!
66 Tsachir 25/09/2016 14:50 חסר אינטליגנציה רגשית
בחברת חשמל הוא לא נגע.בוועדי הנמלים לא נגע .בחרדים שודדי הקופה הוא לא נגע במי כן ?באלה שעבדו וחסכו מפרי עמלם אותו הוא רוצה לחמוס.רק כי אין להם כוח וכמות בוחרים שיעיפו אותו ...
בא 25/09/2016 16:34 עבדו חסכו ושיעבדו צעירים לשכירות .ישבו על צוואר האדם
העובד והישר , מחיר דירה היה צריך להיות רבע , רבע ממחירה היום וזה בגלל ספסרי דירות .
בן אהרון 27/09/2016 16:07 מאיפה בדיוק צריך להיות לצעיר משוחרר, כסף לדירה?
בלי מיסים והוצאות על קרקע עולה לבנות דירה בערך 500 אלף. איך בדיוק צעיר בגיל 20 יכול לשלם?
שמטוב 25/09/2016 20:19 שכר דירה הוא תשואה נמוכה מאוד. אין אופציות אחרות
לתשואה. בבורסה התשואה האמיתית היא אפס או פחות, פה ושם יש גרגיר תשואה שלא מעיד על הכלל.
65 יון 25/09/2016 14:49 הוזלת הדירות
הדרך היחידה לכך היא לא גימיקים כמו מחיר למשתכן או מס חדש אלהא לבטל עיוותים שקימים כמו השוואת המס בין השכרת דירה לשוק ההון החל מדירה ראשונה ובכדי ליישם זאת חובת דווח לשלטונות המש לפקיד שומה בכדי שלא יהיו התחמקויות בנוסף בעידן שתשואות אגח אפסיות לערב קרנות פנסיה לבנית דיור ציבורי תוך הבטחת תשואה ל10 שנים רק רפורמה רצינית ואמיתית תפטור את הבעיה אך יש בכנסת הרבה חברים עם ניגוד אינטרסים ונגד זה העם צריך להלחם
64 אבי 25/09/2016 14:38 כחלון צא לנו מהחיים (ל"ת)
קחלון טיפש 25/09/2016 15:04 ברור שביבי מחזיר לו על ניגוד העניינים שלו בגז
קחלון צריך לבטל את מס שבח על דירה שלישית ואז ביבי ילמד לקח יפסיד הכנסות וככה קחלון ישיג את מטרתו ויזכה לאהדת כולם
63 אברהם הקטן 25/09/2016 14:37 זוכרים את המע"מ 0 של לפיד? כך יקרה גם לכחלון... (ל"ת)
יוסי 25/09/2016 23:22 בהבדל קטן שלפיד בכמה דרגות אינטיליגנציה גבוה מכחלון (ל"ת)
62 עצוב 25/09/2016 14:29 תתחילו לאכוף חוקים ישנים במקום חדשים
יש אלפי מעלימי מס על דירות שכורות.... תתחילו לאכוף ולחפש את כל המעלימי מס למיניהם
61 דוידי 25/09/2016 14:28 מניפולטור היסטרי. בושה לקואליציה
כאשר הוא מבין שהכופר שהוא רוצה להטיל על מעמד הביניים, כאשר הוא (ראה בניין בחיפה...) וחבריו המחזיקים דירות במליונים רבים מתחמקים, הכבוד שלו נפגע. רק הכבוד כי הרי כל מי שמבין אומר לו שהמס אינו מוסרי ואינו שויוני ולא יביא לתוצאה. מה עושה כחלון? כרגיל ממשיך בשיטת העבודה ההיסטרית: מניפולציות והסתה מתוך מחשבה שהציבור אדיוט ושקל לחמם אותו. עלוב !
יוסי 25/09/2016 23:25 האבסורד שהוא קורה לבעלי הפנסיה השניה אלפיון עליון
הוא קורא להם אלפיון עליון או זוגות צעירים כדי לגרום לקרע. כחלון אתה לא חכם במיוחד, תאכוף חוקי מס על משתמטי המיסים, וגם על מס הרכישה המופקע נגיע איתך לבג"צ
60 rimonim 25/09/2016 14:21 תגובה לכחלון
אם החוק לא יעבור מתוך שיקול של השרים , תגובתך צריכה להיות שמפלגתך תצא מהממשלה וכך תבוא לסיום דרכיה. כן באם תעשה זאת רק אז תוכל להבחר לבחירות הבאות
יוסי 25/09/2016 20:21 בבחירות הבאות האפס הזה לא עובר את אחוז החסימה (ל"ת)
אזרח 25/09/2016 15:52 תגובה
זאת הכוונה שלו חשבתה אחרת לגרוף הון פוליטי
שמטוב 25/09/2016 20:28 משה כשלון לא יעבור את אחוז החסימה
לכולם ברור היום שהוא חסר יכולת וכשרון לבצע רפורמה אמיתית רפורמה אמיתית היא לבנות 100 אלף דירות חדשות תוך שנתיים ואחר כך לבנות פחות 50 אלף דירות חדשות כל שנה. של שאר הפטנטים של משה כשלון הם כמו כוסות רוח למת.
59 ג'ו 25/09/2016 14:11 אין מקום לאגו
זה לגיטימי לעשות טוב ונכון לעם ישראל ואם מתברר שמהלך מסויים שגוי שמים את האגו בצד ומוותרים .
58 משקיע גז 25/09/2016 14:10 שלי אסרה על כץ להצביע בנושא הגז
ניגוד עיניינים עכשיו היא אומר שזה זניח. איפה מערכת החוק שתסביר מה מותר ומה אסור?
57 אחד העם 25/09/2016 14:09 חשבתי שאמכור דירה ואשלם בנוסף 25% מס שבח (ל"ת)
56 ישראל 25/09/2016 14:06 כחלון, תתעלם מהאינטרסנטים. העם איתך.
כחלון, המשך בעשייה המצויינת שלך. ותתעלם מכל האינטרסנטים והמשמיצים. העם איתך. בהצלחה
ישמעל 25/09/2016 15:14 מזכיר לי את אמרתה של יחימוביץ לשובתי כיל
גם היא אמרה אנחנו איתכם אבל ברחה והסתתרה אחרי הבחירות ולא ראיתי שהיא תרמה שקל למפוטר אחד מכיל מילים זה לא כסף
דב 25/09/2016 14:57 56
מעניינת מאד היומרה לומר: "העם איתך." ואני אומר לך, אפילו מעבר להיות כחלון=כישלון מוחלט, "טול קורה מבין עיניך:" אם אינך שליח שלו, אז הינך חסר הבנה יסודית באשר למציאות. מדובר בכישלון מוחלט; חסר ידע ויכולת.
55 אני אלפיון עליון?! 25/09/2016 14:02 כחלון חצוף!. יש לי 2 דירות קטנות ושליש דירה מירושה
כל הדירות בפריפריה . שווין הכולל: כ 2 מליון שח. בוא נניח שהן היו גדולות ויקרות יותר ושווין היה 3.5 מליון שח. זה מעמד ביניים ומחיר של צמוד קרקע בפריפריה ... מה ההכנסה החודשית של אנשים בעלי הנדלן שהתייקר? חלקם מרויחים מינימום כולל מי שגר בצמודי קרקע ישנים וחי מקצבאות.
אינם מעמד ביניים 25/09/2016 16:07 הטפשים שעשו דיסלייק . הסבירו לי מדוע אני והדומים לי (ל"ת)
54 יואב 25/09/2016 14:02 כחלון לך לכל הרוחות - לך הביתה נמאסת (ל"ת)
53 משקיע 25/09/2016 14:02 הפתרון היחיד להנפיק אג"ח ממשלתיות עם ריבית נורמלית
במקום להשקיע בנדל"ן המשקיעים היו קונים אג"חים ממשלתיות נזילות עם ריבית נורמלית מובטחת- במקום לבזבז את הכספים על מחיר למשתכן ועוד תכניות. ואז בבת אחת משקיעי הנדל"ן לא רק שהיו מפסיקים לקנות דירות, הם יתחילו למגכור דירות וקנות את אותן אג"חים.
חחחח 25/09/2016 15:15 זה לחזור לתקופה שלפני ועדת בכר. אבל כולם שכחו את
הפשלה של ביבי עם ועדת בכר. העם לא יצא לרחובות אז כעת תאכלו חרא
52 פח לון 25/09/2016 13:49 תכף הוא יצעק שהערבים רצים לקלפיות, כבר נקבר מזמן (ל"ת)
51 אחד העם 25/09/2016 13:49 יהנו בעלי שני הדירות
היכונו לרווח של כ 30 אחוז נוספים במחירי השכירות בעלי שני הדירות, שכן ברור שגם אתם תעלו בשלב מסויים את מחירי השכירות רק שאתם תהנו נטו מעליית מחירי השכירות כי בעלי ה3 דירות ישלמו את המס ,מה שבטוח שר האוצר שלכם הולך לרמוס את שוכרי הדירות במקום לטפל בבעיה האמיתית שהיא חוסר בדירות , מר כחלון אתה משחק במשחק סכום אפס מי שישלם את ההפרש הם בוחריך בין היתר שבטח ישנאו את הרגע שהצביעו לך
בר 25/09/2016 14:04 כחלון בונה הרבה יותר מקודמיו לתפקיד (ל"ת)
אזרח 25/09/2016 17:02 תגובה
כחלון בונה על הכיסא של ביבי וביבי לא יתן לו ניראה לך שביטן הגיע להגיד את מה שאמר על דעת עצמו שכח מזה
50 אור לגויים 25/09/2016 13:48 ביב משחק אותה אהבל !!
אם ביבי יצביע בעד המס הרי שללא כל ספק שהוא אין כאן ניגוד עניין כי הוא כביכול מצביע נגד האינטרס האישי שלו ובעד אינטרס לאומי רחב. משחק אותה אהבל רק כדי לתקוע את החוק. לא יעזור לו! לא יצביע? התקציב לא יעבור ושילך לחפש מישהו שינענע אותו .....
49 עמוס 25/09/2016 13:47 כחלון הוא אפס!! נטול השכלה לגמרי... (ל"ת)
48 יצחק 25/09/2016 13:46 החוק הכי צודק לצמצום פערים
החוק הצודק ביותר לצמצום פערים בין שכבות האוכלוסיה-בנוסף תעביר מס עיזבון+חובת דיווח מלא לכולם כמו בארה"ב-למלחמה בהון השחור ואתה רוה"מ הבא!!!!כל הצעירים עוזבים את לפיד ל"כולנו"
שמטוב 25/09/2016 20:32 אתה קומוניסט. הקומוניזם הרס כלכלות כי לא שווה להשקיע. (ל"ת)
דב 25/09/2016 15:02 48-יצחק
כשמך כן אתה: יצחק עליך כל מי שקורא את דבריך. צריך להיות חסר הבנה מוחלטת, וחוסר מידע וידע כדי לכתוב את אשר כתבת. רחמים.
47 יעקב 25/09/2016 13:44 מיסוי דירות
בדירות שנרכשו "כהשקעה" גרים דיירים שאין ביכולתם לרכוש דירה משל עצמם. אילו יכלו לרכוש דירה, לא היו משלמים את שכר הדירה המופרך שבעלי הדירות דורשים. שאלתי : למי אמורים בעלי הדירות להשכרה למכור את הדירות "המיותרות" ? שאלה נוספת : מה פתרון הדיור המוצע לאלה שאין ביכולתם לרכוש דירה ? האם בעיית הדיור הציבורי הגיעה לפתרון משביע רצון המאפשר לממשלה להסיר את הבעיה מסדר היום ? הממשלה היודעת להטיל מיסים בזריזות ובקלות למטרות עלומות, אולי תתחיל לדאוג לבניית דיור ציבורי להשכרה ותהפוך את הדירות "להשקעה" לנטל מיותר שבעליהן יאלצו למכור במחיר נמוך עקב חוסר כדאיות כלכלית ? רק מיסים, קנסות והיטלים הם פתרונות מבית היוצר של גאוני משרד האוצר הרואים בציבור משלמי המיסים פרה חולבת. שר האוצר הנוכחי, סוחר קטן לשעבר, אינו מצליח לעמוד מול התיאוריות הכלכליות של פקידיו, החיים עדיין בין דפי ספרי הכלכלה, ללא שום קשר למציאות
46 אור לגויים 25/09/2016 13:43 כחלון תסביר להם שבלי המס אין תקציב
תלמד לסחוט מהרב גפנמי וחבריו החרדים (חרדים מכך שהחילוניים לא יעבדו קשה כדי לפרנסם)
דב 25/09/2016 15:04 46
כבר הגבתי לדבריך בעבר: אתה אור אינני יודע של איזה חושך, ולגוים, שכנראה אינם חלק מהחברה האנושית. רק בחברה הוטנטוטית כזו אולי יסכימו אתך. מלבד זאת, השנאה שלך לחרדים מסבירה עוד כמה דברים באישיותך.
45 אחד העם 25/09/2016 13:40 טיפסת גבוהה מידי
אדון כחלון ,טיפסת על עץ גבוהה מידי וכדאי שתנצל את החבל שקיבלת על מנת לרדת ממנו , מיסוי דירה שלישית לא יועיל בכלום וישלח אותך הביתה ,מכיוון שאנשים לא ימכרו את דירתם אלה רק יעלו את מחירי השכירות בשלב ראשון באחוז מסויים לא גבוהה לאחר שיצטרפו לחגיגה משכירי הדירה האחת יעלו פעימה נוספת ולבסוף יגבו את כל המס מהשוכר הרי העם היהודי אלוף בהמצאת פטנטים ולאחר שאתה לא תשיג את ה800 מיליון עליהם חשבת ,תגרום רק להעלאת מחירי השכירות ומי שירוויחממכך יהיו דווקא בעלי הדירה השניה כי הם ירוויחו את כל העליה נטו
44 ומחיר הדירות לא ירד 25/09/2016 13:39 האם נתניהו ימכור דירות בגלל המס בטוח שלא וכך כל הציבור (ל"ת)
שמטוב 25/09/2016 20:35 הדירות של נתניהו במקלטי מס (נניח רשומות תחת חברה בע"מ)
החוק אינו חל על חברות בע"מ, כי לעשירים במדינה עוזרים.
43 דרור 25/09/2016 13:37 יש לנו ראש ממשלה אפס
ראש ממשלה צריך להתעלות על הצרכים הפרטיים שלו ולראות את טובת הכלל . מה זה הוא מנוע מלהגיב ? זה גן ילדים ? אולי אם הבן שלו היה משרת הקרבי הוא לא יהיה יוצא למבצע בעזה בכדי לי לסכן את הבן שלו ?
42 ליבי 25/09/2016 13:32 שקרן ומסית
אנחנו אלפיון עליון???? השתגעת? אנשים מבוגרים שיש לנו 2 דירות קטנות בפריפריה לילדים משלמים מס כחוק שווים מתחת למיליון שח!!!
41 aaa 25/09/2016 13:31 מס מפנסיונרים
אני כפסיונר משלם מס על הפנסיה שלי לפי טבלאות מס הכנסה,למה משכירי הדירות שאומרים שהדירות זאת הפנסיה שלהם לא ישלמו מס בהתאם.
דור 25/09/2016 13:52 כי הם כבר שילמו מס כשרכשו אותן יא דפקט! (ל"ת)
לדור הדפקט 25/09/2016 16:21 המס ששילמו מזמן החזירו ע"י שכירות מס על פנסיה לא נגמר (ל"ת)
40 יעקב 25/09/2016 13:29 קדימה את כחלון לגרש דואג לעשירים על חשבון פרפריה
אנו מתקרבים לחנוכה וזאת העת את החושך לגרש בחירות דחוף את כ ח ל ו ן לגרש אין לו מושג בכלכלה פופוליסט נטו חסר יכולות
39 קשקוש ! 25/09/2016 13:27 שום דבר לא ישתנה כל עוד הדרישה לא תגיע
מהציבור ברחובות , אלה הם קשקושים פוליטים , מתי עובדים של חברה משיגים תנאים טובים? רק שהם מורדים שובתים ויוצאים לרחובות ! !! כל עוד הם יושבים בבית המעסיק ימשיך לנצל אותם ! (ברובם !)
38 אנחנו חנוקים ממיסים! 25/09/2016 13:26 כחלון דואג למעמד הביניים???? ממש לא!!!!!
מעמד הביניים משקיע בבורסה ובנדל"ן!! המיסים האלה קורעים אותנו!! וזה אחרי בלי סוף תשלומים למעמ, מס הכנסה וביטוח לאומי וארנונה לעסקים ועוד ועוד..
בר 25/09/2016 14:02 צריך להוריד מס על הבורסה בלי קשר למיסוי על הדירה השלישי
המיסוי על הדירה השלישית מבורך ויוציא לשוק הרבה דירות למכירה. יש צורך בהורדת מס על הבורסה על מנת שיעברו משקיעים מנדל״ן לבורסה וכך יקטן הביקוש לדירות להשקעה.
דורון 25/09/2016 21:13 פעולת סרק
לא יוציא דירות לשוק .השכירות תעלה.יהיו העברות במשפחה.והמעט דירות שיצאו לשוק יעברו לדור חדש של משקיעים כי רוב הדירות ישנות ורקובות ומתאימות לשוכרים בלבד.חבל על המיליונים שיוציא האוצצרעל שמאות והערכות שווי הדירות.
שמטוב 25/09/2016 20:37 הדירות לא יוצאו למכירה, תהיה הסבה שלהן למטרות אחרות (ל"ת)
37 סתם אחד 25/09/2016 13:21 דמגוגיה בגרוש
אנחנו זוג שכירים ועוד כמה שנים בפנסיה, יש לנו 2 דירות שירשנו מההורים שלי ושלה, הדירות מיועדות לילדים ותוספת לפנסיה המינימלית שיש לנו. אז זה עושה אותנו אלפיון עליון....?
אלכס 25/09/2016 16:46 מה קשר?
ואם הייתה יורש עסק זהיר שמכניס רק 5000 ש"ח גם אז הייתה מצפה לא לשלם שום מס ? דמגוגיה בגרוש זו עובדה שלא משלמים מס על רווחי נדל"ן למגורים.
מעמד ביניים 25/09/2016 14:06 לא דמגוג. אויל! (ל"ת)
36 סתם אזרח זקן 25/09/2016 13:21 שליפות ללא תכלית מהמותן
רק שחרור קרקעות - הוזלתם - המדינה תקבל פחות - בנית דירות גם של 3 חדרים - גרתי בכזו שנים - ופיקוח על הקבלנים שיעמדו בתנאים - יוזילו מחירי דירות לקניה וגם להשכ4ה ויאפשרו לזוגות צעירים להתחיל חייהם בדירה משלהם. כל שאר ההחלטות לא יזיזו לבעלי ההון - יפגעו במי שחסך לקנות דירה קטנה לעת זקנה ( לי יש אחת בנוסף לזו שאני גר בה - 35 מ"ר וזו הפנסיה) גם אם יש לו דירות קטנות יותר משתיים. כחלון - בך בחרתי - התאכזבתי . לחמת בחברות הסלולר - כנראה שלא לכל מלחמה למען הציבור אתה מתאים. חבל - כחלון=כשלון
35 גרמני 25/09/2016 13:19 כחלון מבריק אבל אנשים פה בורים אינדוקטרינציה פרו אמריקה (ל"ת)
34 מושחתים ! 25/09/2016 13:19 גם אם זה יעבור בממשלה גפני יקבור אותו !!!
זה קרב אבוד ! גם כחלון יודע את זה !
33 לא נצביע 25/09/2016 13:17 לממשלה עם לפיד, כחלון, סתיו שפיר, יחימוביץ רוזנטל
טרכטנברג ושמולי. כולם נהנתנים ששיפרו את מעמדם האישי אופורטוניסטים . מפריחי סיסמאות אבל לא מסוגלים לקדם שום דבר חוץ מאוירת מיסים ועוד מיסים ועוד מיסים אין להם מה לחדש לנו חסר רק שיגיעו לשלב ב ' הלאמת רכוש
להקיא 25/09/2016 13:23 איכס שמרנים אגואיסטים בעלי הון נגד טוב לב (ל"ת)
להקיא על 25/09/2016 14:20 הנאורים והפתוחים והנדבנים בעלי טוב הלב
ממש טוב לב משפריץ מיחימוביץ המסודרת עם משכורת עתק שמעולם לא אמרה מילה נגד בועת הנדלן. ולקחה בשתי ידיים את ההעלאה שכחלון סידר לה במשכרת הצנועה שלה העלאה של 1500 שח לחודש ממש כמו הכנסה של מסכן בפריפריה להקיא על שמולי וסתיו מחממי הכיסא שמזמן סגרו את המינוס בבנק ומתכננים את הקניה לדירה להקיא על הנאור טרכטנברג שמשום מה הבת שלו ישבה באוהלים כי אין לאבא אמא כסף לקנות לה דירה ומעניין שהאיש הנדיב והנאור חזר בו מהמס על הבורסה. להקיא על המתנשאים שחושבים שמישהו צריך לתת להם את כספו או דירתו חינם אין כסף. אבל לא יגידו לו שלום במעלית כי הם בטח אשכנזים נאורים ונדבנים. להקיא על יחימוביץ שלפני הבחירות השתתפה בהפגנות נגד כיל והצטלמה עם לפיד עם המפוטרים ואמרה להם אנחנו איתכם אבל כשלא זכתה בבחירות פירסמו הנאורים פוסטים שהם לא יעזרו יותר לדרום. להקיא עליכם 7 פעמים ביום מנוולים
32 יחימוביץ 25/09/2016 13:15 מעולם לא יצאה נגד בועת הנדלן. תמיד סתמה את הפה
אבל כעת כשיש לה הזדמנות לנגח את ביבי ולתרום את חלקה כמושיעת העם האולטימטיבית היא לא מפספסת. מישהו צריך להקים מפלגה שלא תכלול את הקיצוניים בממשלה ואת הבולשביקים. למה אין מישהו שפוי פה????????????
31 יניב 25/09/2016 13:14 מה הקשר ללפיד? הוא לא מצביע! זה אומר
כמה אתה בלחץ כחלון. המדיניות שלך מתרסקת.
30 רמי 25/09/2016 13:14 כחלון, אתה פופוליסט עלוב. שר אוצר ליצן (ל"ת)
29 קחלון תתפטר 25/09/2016 13:13 והלוואי שממשלת ביבי תיפול כבר כי נכשלתם
גם ככה אין לצעירים כסף לקנות דירה לא עוזר מחיר למסתכן כי הבורסה התרסקה ותתרסק עוד. מי שחסך כסף לדירה הפסיד את הכסף בבורסה עם מס ועם ירידות רצחניות. לצעירים אין כסף . הממשלה עדיין ממשיכה למכור קרקעות ביוקר אם הגז והאשלג זה של הצבור אז גם הקרקעות תחלקו חינם לקבלנים שיבנו
28 יוני 25/09/2016 13:11 כחלון כישלון ולא חכם. מנסה לפגוע! (ל"ת)
27 החוק בדרך לפח 25/09/2016 13:10 וכחלון הטפלון בדרך לגבעת אולגה
מחכה לו ג'וב מרופד מליונים אצל קובי מימון לא סתם הוא העלים בשקט את חוק מס רכוש על קרקעות לבניהקל להיטפל ל משקיעי הנדלן שעושים את עבודת המדינה
26 אני 25/09/2016 13:09 קשקשן גדול
הוא כמו רבים לפניו לא יודעים מה לעשות לאחר שהבטיחו . פשוט תקוע עם הבטחה שהוא לא יודע לקיים אותה . ככה זה כשנותנים למישהו שלא מבין כלום .
25 גיא 25/09/2016 13:09 צעירים תתעוררו וצאו להפגין
קומץ בעלי דירות מעוניין לשעבד אתכם לנצח נצחים בשכר דירה מופקע. התפקדו למחאת הדיור בפייס וצאו מהאדישות ההזויה שלכם כדי שלא תגורו עם ההורים עד גיל 50
בר 25/09/2016 14:09 לא יצא מזה כלום בפעם שעברה חוץ מכמה הומלסים ב״על פרשת ד (ל"ת)
24 כחלון צודק 25/09/2016 13:09 גם אני בלחץ המחירים יעלו
גם אם תשחרר קרקעות.
23 פחממוביץ 25/09/2016 13:08 לא מפספסת שום הזדמנות להראות כמה היא צדיקת הדור
היא וירון זליכה ממש מקסימים מליונרים בולשביקים ממש הולך יחד עסוקים בהסתה וזריית חול בעיני הצבור עם צדקנותם השקופה והעלובה . העיקר הגז תקוע . וביבי נחוש
22 יוס 25/09/2016 13:08 היה ברור שלא עובר (ל"ת)
21 בן 25/09/2016 13:07 כחלון צריך להלחם בקבלנים - ולא באזרחים שקנו דירות
וגם יזמים וספסרי הקרקעות - כלומר עובדי האוצר - ולבנות בתים. הוא יעלם בבחירות הבאות או יחזור לליכוד.
כחלון הבולשביק 25/09/2016 14:22 צריך לחלק קרקעות לקבלנים חינם כדי שיבנו בזול
אם גפני הצדיק וכל הבולשביקים אמרו שהגז וכיל שייכים לעם אז למה לא האויר והקרקעות?
20 כחלון אם לא תאיים 25/09/2016 13:07 החוק לא יעבור
ביבי עובד עליך הוא יגרום לחוק לא לעבור.
19 כחלון טיפש 25/09/2016 13:06 אין מה להשוות בין כחלון הטיפש והמרושע ללפיד הטיפש והרשע
שניהם קורצו מאותו חומר מטופש ופופוליסטי. כל אחד בתורו גרם נזקים לצבור ברוב טיפשותו. חבל שכולם שכחו מי האהבל שהביא את מס שבח על דירה שניה. ובכך מנע מכירת נכסים והעשיר את האוצר (זה לפיד הגאון הכלכלי) וזה גם אותו אחד שיחד עם אנדורן מהאוצר הביאו למכה הסופית לבורסה עם חובת הגשת דוח מחזור . מה שגורם לרבים לא להשקיע בבורסה. וזה גם אותו חכם שסירב למכור את כיל רק שכח שכיל מזמן נמכרה ואפילו פעמיים. פופוליסט בשקל . ואין הבדל בינו לבין הצדיק קחלון גם הוא מרושע עם פה גדול וטיפש ותוכניתו מחיר למשתכן אפילו גרועה יותר מתוכנית לפיד עם מעמ 0. כחלון מתגלה כשתלטן כוחני ותוכניתו מחיר למסכן עלובה משפילה עם הגרלות שמעשירות את האוצר ועם מקומות לא מבוקשים כך שהוא הפך את כל הצעירים למשקיעים אף אחד לא רוצה לגור בדירה במקומות נידחים. מזמן לא היה פה אוסף של חכמי חלם וכולם בממשלה אחת עם ישראל ממש מסכן אבל גם טיפש
בני 25/09/2016 14:10 באמת אין מה להשוות -יאיר לפיד פי אלף טוב יותר (ל"ת)
חזיר לא חכם 25/09/2016 13:16 מי החכם עושק מאזרחים ללא דירה בלי מס כמוך? (ל"ת)
למה שלא תקנה 25/09/2016 14:56 דירה? הממשלה נותנת לך משכנתא של מליון שח בריבית
נמוכה. אתה יכול לקנות 2 חדרים בחולון בת ים או פת אבל זה לא נאה לך חזיר לוזר אתה רוצה דירה חינם עם שומר חדר כושר כדי להראות את השרירים המנופחים שלך לכולם שלא ישימו לב שבראש יש קופסת קק"ל עם שקל שמשקשקת כמו מליון דולר.
18 בונו 25/09/2016 13:06 ההתנגחות בלפיד שאינו בקואליציה
מעידה על מחיקת מפלגתו של כחלון...כאשר ביבי לוקח אותו למסע פינוקים בניו יורק במקום מימן המקורב עלאק.
17 רענן 25/09/2016 13:03 כחלון המניפולטור
כחלון בוגד בקואליציה. הוא מנסה לגייס את השמאל הקיצוני כדי לתמוך ב"מס הכבוד" הבלתי שוויוני והבלתי צודק שלו.מוכר סיפורים על זוגות צעירים וחיילים ממלצרים. האיש פתטי ונלחם לא על הצדק אלא על הכבוד.
יפרוש 25/09/2016 13:42 מהליכוד
ויחבור לשמאל הסוציאליסטי
משכיר 26/09/2016 21:53 מצידי שיחבור גם לבלד, אם יסכימו לקבל נפל כזה (ל"ת)
16 ירון 25/09/2016 13:03 לא הוגן
כחלון מה שאתה עושה זה לא שביוני.אנשים חיים מזה שילמו מסים וזה לא יכול להיות שחלק מהעם ישלם וחלק לא .מסים זה לכולם וזה שיש לאנשים דירות לא צריך לקבל עונש .לא זה מה שיוריד את מחיר הדירות כמובן שיש עוד סיבות ...לא בוחר בך יותר
אור לגויים 25/09/2016 13:58 שטויות במיץ עגבניות
המיסים על הנדל"ן הם הדבר ההוגן ביותר. כל אזרח משלם מס על כל רווח או הכנסה, חוץ ממשקיעי הנדל"ן. למה? בגלל העלייה ההמונית מחבר העמים, בשנות התישעים ועל מנת להתגבר על בעיית מחסור בדירות להשכרה החליטה הממשלה לבטל באופן זמני, את המיסים לכמה שנים. מאז עברו 26 שנים ומשום מה הזמני נמשך. עם ישראל ראה כי טוב ולכן הנדל"ן הפך להשקעה מועדפת ולרוכשי דירות למגורים לא נשארו דירות כי המשקיעים רכשו את כולן וגרמו לאינפלציה המחירים. עכשיו כחלון עושה סדר ומחזיר את השפיות. זה הכל !!!
15 ביבי דואג לנדלנסטים 25/09/2016 13:01 במקום למחוסרי דירות (ל"ת)
יוסי 25/09/2016 23:41 הלוואי שביבי היה דואג למישהו (ל"ת)
14 רון 25/09/2016 13:01 כחלון
איך בדיוק זה יתרום אף אחד לא ימכור.... רק יעלו את שכר הדירה ויפגע בצעירים יגרום למיתון ואבטלה כי מה שמניע את גלגלי הכלכלה הם המשקיעים והם יצאו אם הכסף לח"ל אז איפה החכמה כשיהיה מיתון כחלון כבר לא יהיה שר אוצר אז מה אכפת לו ואין לי אפילו דירה אחת הגיון בריא
חחח 25/09/2016 13:17 איפה עברת אינדוקטרינציה אמריקה? (ל"ת)
13 יחמוביץ הצבועה 25/09/2016 13:00 זאת שהתפארה שיש לה חושי נדלן ממש טובים חחחח
וסיפרה שהיא גמרה את המשכנתא. והרויחה מליונים מגאונותה נכון שהיא לא צריכה לדאוג ? יש לה פנסיה מרשעות השידור ויש לה משכרת נאה והטבות מהכנסת. והגברת הצדיקה לא מחתה נגד העלאת השכר שלה בכנסת ב 1500 שח לחודש שזה בערך מחצית מהכנסות שכר דירה עלובה באיזה חור במדינה . לה אין דאגות פרנסה משכורת עתק, פנסיה, חסכונות השבע לא רואה את הרעב. לכן היא יכולה להרשות לעצמה מס על דירה שלישית אם לא היתה לצבועה הזאת פנסיה בשמיים אזי היתה קונה עוד 5 דירות. ממשלת הצבועים ההרסנית והרצוג עוד חושב שהיא תביא לו קולות . לא היא ולא שפיר ולא רוזנטל ולא טרכטנברג . עדיף היה שתשתוק ולא תנצל את קשריה בתקשורת להפיץ רעל לטיפשם שאוכלים את הולקשים שלה שהתמלוגים מהגז וכיל יגיעו לצבור לרווחה חינוך ובריאות במקום למתנחלים ולחרדים. עם טיפש מגיע לו אחת כזו בכנסת
משכיר 26/09/2016 21:55 חחח, ממש קונים את הסחת הדעת של כחלון, אתה כנראה נואש (ל"ת)
12 דואגים לעצמם 25/09/2016 12:59 כחלון תותח אבל עומד מול רשעים (ל"ת)
יוסף 25/09/2016 14:39 כחלון תותח שיורה עקום ולא פוגע במטרה ....
הוא פוגע במטרות חסרי חשובות ולא מפוצץ את הבעיה עצמה הוא מפוצץ מטרות סרק וגורם להרס
מיקי 25/09/2016 13:13 כחלון תותח? הוא אפילו לא קפצון, הוא סתם בדיחה עלוב (ל"ת)
11 משקיע מתמיד 25/09/2016 12:59 המסכנים היחידים רוב הלא זוכים שיממנו בעתיד את הגרעון (ל"ת)
10 גדי 25/09/2016 12:59 למה אני חושב שהחוק חכם, וישחרר זרם של דירות למכירה:
כחלון צודק, מאז 2007 בכל שנה עוד 25,000 משפחות קיבלו סטטוס חדש של "משקיעי נדלן". זה המון. אלו 25,000 דירות פחות בשוק. נכון שהן מוצעות להשכרה, אבל הבעיה החריפה היא במחירי הנכסים ולא בשכר הדירה. שכר הדירה עולה בקצב איטי יותר מהעליה בשכר החציוני, כבר לפחות 4 שנים, הוכחה לכך שההיצע כן עלה. לכן יש לעשות הפרדה בין היצע כולל והיצע למכירה. ההיצע למכירה תקוע כי המשקיעים לא מעוניינים למכור הלאה. הם לא השתכנעו שהמחירים עומדים לרדת, והם לא מבסוטים מהתשואה שהם יוכלו לקבל על כסף מזומן בבנק. אם כחלון יצליח לגרום ל 200,000 משקיעים לשחרר את הדירות למכירה, המחירים לא רק יירדו הם יצנחו. לדעתי רק כדי להבטיח שלא יצליחו להקפיץ שכר דירה, הוא לא הטיל מס כבד על כל המשכירים, אלא רק על בעלי דירה שלישית. בצורה כזו 85% מהדירות להשכרה בשוק אינן מושפעות.
9 יצחק 25/09/2016 12:59 דירה שלישית
בזה שאתה רוצה מס על דירה שלישית אתה לא עוזר לזוגות צעירים אתה עושה להם נזק מפני שאת המס יגלגלו על השוכרים מפני שהרבה משכירי דירות הם היו עצמאים וכיום הם גמלאים אין להם פנסיה והשכירות זאת הפנסיה שלהם.תחשוב ואל תירה גזרות פפוליסטיות מהמותן.נתראה בבחירות.
aaa 25/09/2016 13:35 מס לפי טבלאות מס הכנסה
שישלמו מס כמו כל פנסיונר שהיה שכיר.
bbb 25/09/2016 14:20 שלם אתה מס רכישה 8% ומס שבח %25 מינימום על הפנסיה (ל"ת)
8 החלש נרמס 25/09/2016 12:58 מדינה שמרנית שמגינה על בעלי הון (ל"ת)
7 אם נתניה יתרפד 25/09/2016 12:58 תפרוש מהממשלה
אתה צודק ביבי לא מעוניין שמחירי הנדלן ירדו.
6 בני 25/09/2016 12:57 יאיר לפיד לא בקואלציה אבל לכחלון לא אכפת לעשות
עליו סיבוב
5 משקיע מתמיד 25/09/2016 12:57 הדבר היחיד שיראה בעתיד גרעון גרעון גרעון (ל"ת)
4 משקיע מתמיד 25/09/2016 12:56 כל הזוכים מראש מודיעים להם סכום הזכייה נראה לכם שהם
ימכרו פחות מהשוק זו עסקת חייהם
3 משקיע מתמיד 25/09/2016 12:54 לעולם לא ירדו פשוט אתה מחלק מתנות וגם זה טוב (ל"ת)
2 סיפולוקס 25/09/2016 12:54 חבל שלא פנית כשכחלון נמנע על הגז ! (ל"ת)
1 כלכלן 25/09/2016 12:53 קשקשן ללא כישורים לתפקיד
הרי טענת שאתה מעונין ביותר דירות לזוגות צעירים, נראה לך שהאלפיון העליון סופר אותך? אתה פוגע כרגיל במעמד הביניים והנמוך.אתה בושה למשרד
רון 26/09/2016 09:52 להעביר את המס לשוכרי הדירות
להעלות את השכירות כבר עכשיו !
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש