כחלון מרגיש שהחוק למיסוי דירה שלישית בדרך להיקבר? פרסם פוסט שמשדר לחץ

כחלון שיגר התייחסות עצבנית לזרם התגובות בנוגע לחוק למיסוי דירה שלישית, ושימו לב לפרשנות של עמית סגל
 |  (162)
משה כחלון, צילום: לע"מ; גטי אימג'ס ישראל
כוונת כחלון להעביר את החוק למיסוי דירה שלישית מתקרבת לנקודות רתיחה ומעוררת תגובות נגד דווקא מבית. מיו"ר ועדת הכספים גפני, דרך יו"ר ועדת הכנסת קיש ועד יו"ר הקואליציה ביטן - כל אלו השמיעו בשבוע החולף דברים נגד החוק, אם מסיבות מהותיות ואם מסיבות טכניות.
לשיא הגיעו הדברים כאשר ראש הממשלה בנימין נתניה אמר אמש בראיון לערוצי הטלוויזיה כי הוא מנו מלהתייחס לחוק שכם הוא בניגוד עניינים כיוון שבבעלותו 3 דירות. כלומר גם ראש הממשלה לא נותן גיבוי ולפי שעה מעדיף להתחמק (בצורה לא ממש אלגנטית). פרשן ערוץ 2 עמית סגל כתב הבוקר בעניין הימנעותו של נתניהו מלהתייחס לחוק של כחלון על מיסוי דירה שלישית כי "הסיבה העיקרית היא שנתניהו רוצה להרחיק את עצמו מסוגיית הדיור שמסתמנת ככישלון גם בכהונה הנוכחית. הוא ירצה להישפט בבחירות הקרובות על ביטחון ומדיניות, לא על מחירי הנדל״ן".
וכך כתב היום כחלון בחשבון הפייסבוק שלו: "חברי הקואליציה יצטרכו להחליט אם הם תומכים בהחלטה שמסייעת לזוגות הצעירים ולמעמד הביניים או מצטרפים להתנגדות של יאיר לפיד שמגן על האלפיון העליון". אין ספק שהפוסט של כחלון משדר לחץ באשר לשאלת העברת החוק למיסוי דירה שלישית. כחלון מתכנן להעביר את החוק בחוק ההסדרים שבצמוד לחוק התקציב ל-2017. חוק ההסדרים יונח על שולחן הכנסת ב-31 באוקטובר ושם אמור לעבור בקריאה ראשונה ולהיות מפוזר לוועדות. השאלה היא האם החוק ייכנס לחוק ההסדרים ויעבור במהירות או שכחלון יצטרך ללכת בדרך הארוכה והקשה של העברת החוק בחקיקה רגילה. כך או אחרת, אין ספק שכחלון מבין שחיים קלים לא יהיו לו. 
 
בעניין דבריו של נתניהו, פרסמה אמש שרת המשפטים איילת שקד ציוץ בפייסבוק "לפיו שרים וחברי כנסת בעניין רוחבי וכללי כמו מיסוי לא נמצאים בניגוד עיניינים. אפנה ליועמש שיבהיר זאת. אסור לנטרל נבחרי ציבור". עוד קודם הייתה זו ח"כ שלי יחימוביץ' מהמחנה הציוני שעקצה את נתניהו כשכתבה בפייסבוק כך "אתה לא באמת אמרת את זה, אדוני ראש הממשלה, נכון? כי אם זה כך, אתה לא יכול להצביע על ענייני תחבורה כי אתה נוסע בכבישים. ניגוד עניינים. ובניגוד עניינים מלהצביע על מיסים כי אתה משלם מס".
תגובות לכתבה(162):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 98.
    רובין הוד
    רובין הוד 20/10/2016 20:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשלון אחרי כשלון מסכן מה נשאר לו אז לזרוע שנאה זאת הדרך לקחת מהעשירים וכמובן לא לתת לעניים!!!! אבל למראית עין המסכן מציל את הכבוד שלעולם לא היה לו ולא מגיע לו. תן לצעירים פיטרונות לא השליות מאדם נואש.
    סגור
  • 97.
    טעות איומה ונזק חברתי
    ברכה 09/10/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחירים רק ימריאו . כדי להוזיל מחירי דירות יש להפקיע יותר שטחים לבנייה ולעזור לקבלנים בהקטנת היטלים . על כל דירה שנבנת היום יש כ70% מס והטלים עי המדינה . ממש כמו בדלק . פיתרון שני הוא לתת אלטרנטיבה למשקיעים כי בבבנק לא מקבלים כלום . כחלון תחשוב זה שסבא שלה היה שתיין שהוריש לך בקבוקי ערק ריקים זאת בעיה שלך . דיקטטור בלי שכל
    סגור
  • 96.
    הסובלים העיקריים - השוכרים. (ל"ת)
    שכר ועונש 02/10/2016 23:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 95.
    אם גם החוק הזה לא יוריד מחירים-להטיל מס מהדירה ה-2
    ארק 02/10/2016 22:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם גם החוק הזה לא יוריד מחירים-להטיל מס מהדירה ה-2. ואם גם זה לא יעזור-להטיל מס החל מהדירה ה-1. ואם גם זה לא יעזור-להטיל מס על פטור תמ"א. ורק אם כל זה לא יעזור-להטיל מס שהיה פטור עד היום-של בקבוקי ערק ריקים,ככה יפסיקו לשתות ויתחילו לעבוד.
    סגור
  • 94.
    עוד דרך של האוצר לשדוד את הציבור
    רמי 26/09/2016 22:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המס החדש יהיה מס נוסף שהממשלה גובה מהציבור כאשר התועלת לשןק הדיור כתוצאה מהמס הזה היא 0
    סגור
  • 93.
    כחלון בפניקה, רק עכשיו תפס שלא ילך לו עם הטימטום הזה... (ל"ת)
    מירב 26/09/2016 21:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 92.
    כחלון - לך הביתה !
    רון 26/09/2016 09:48
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עשית את הנזק שלך !
    סגור
  • 91.
    מסתננים.
    דן 25/09/2016 21:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תעיפו את המסתננים ויתפנו אלפי דירות.
    סגור
  • 90.
    הזוי
    דוד 25/09/2016 21:20
    הגב לתגובה זו
    4 2
    3 הדירות המסכנות שקניתי בב"ש בזעת אפי לפנסיה שוות שליש מהווילה שלך בכרמל.ואני אשלם מס ואתה לא.
    סגור
  • 89.
    אין מקום לאגו
    ג'ו 25/09/2016 19:33
    הגב לתגובה זו
    2 3
    זה לגיטימי לעשות טוב ונכון לעם ישראל ואם מתברר שמהלך מסויים שגוי שמים את האגו בצד ומוותרים .
    סגור
  • טען עוד
  • 88.
    אם היה מנכל חברה....
    אבי 25/09/2016 17:08
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מזמן היו מראים לו את הדרך החוצה... פופוליסט בגרוש....
    סגור
  • 87.
    רק הגדלת ההיצע תפתור את הבעיה!
    אילן 25/09/2016 16:58
    הגב לתגובה זו
    16 2
    ואת זה כחלון עדיין לא הבין! הגדלת מס הרכישה וכן הטלת מס שבח לא הואילו בכלום אז למה שהמס החדש יועיל?
    סגור
  • נכון! גם כחלון בתחילת הדרך חשב כך
    קובי 02/10/2016 07:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ברירה צריר להביא חברות זרות + פועלים זרים
    סגור
  • ככה פתרו את הבעיה באירופה....
    לימבו 25/09/2016 18:36
    הגב לתגובה זו
    0 3
    http://ec.europa.eu/eurostat/documents/3433488/5565692/KS-SF-10-050-EN.PDF/877f8776-e7fe-4f2b-8bec-0a5cf54dcba4
    סגור
  • זוג צעיר לא צריך להתחיל את החיים המשותפים בדירת 4 חדרים
    לימבו 25/09/2016 18:29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ממילא 10% מהנישואין מתפרקים תוך 8 שנים ראשונות. הדירה הראשונה שלי הייתה דירת סלון + ח' שינה +אמבט ושרותים משותפים - סה"כ 45 מ"ר והייתי מבסוט עד הגג.
    סגור
  • טעות, 40% מתפרקים תוך 6 שנים (ל"ת)
    בן אהרון 27/09/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 86.
    למה לקבור ,שולחים לוועדה , זאת קבורה דיפלומטית , קוברים
    בא 25/09/2016 16:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בסחבת ושיעמום .
    סגור
  • 85.
    השר כחלון קודם תדאג ליוקר המחיה !!
    חני 25/09/2016 16:12
    הגב לתגובה זו
    9 1
    השר כחלון מנסה להסיט ולטשטש את הבעיה העיקרית והיא יוקר המחיה !! מי יכול לקנות דירות שאין כסף לסגור את החודש?? כחלון מבקש רק לגבות מיסים ולא יותר. ראשית שידאג שמשכורות יהיו הוגנות ויוקר המחיה בארצנו יהיה שפוי
    סגור
  • ושתהיה בכלל עבודה. מאפשרים עובדים זרים לא חוקיים, בונים
    מובטל 26/09/2016 20:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    להם בתי ספר ושירות רפואי ורק אצלנו הילדים מצטופפים 35 ויותר בגני ילדים ואנחנו מחכים שנים לתורים לניתוחים וטיפולים רפואיים מקצועיים! עניי עירך קודמים.
    סגור
  • 84.
    תוריד מס על שוק ההון יהיו לך הכנסות יותר גדולות (ל"ת)
    כחלון לא חכם 25/09/2016 16:09
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 83.
    עם תמים ממשלה טיפשה בלי חוש מיסחרי ולמה?
    מיכה 25/09/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כל אדמות המדינה שיכות לעם ישראל כולל קקל, הביטוח הלאומי בקשי משלם קיצבעות לזקנים. שישקיע מלירד שקל בבניה בין רעננה וצומת מורשה הממשלה תיבנה תשתיות וגם גנים ובתי ספר . לבנות דירות של 100 מטר בבניה איכותית עולה 500000 שקל דירה כזאת אפשר להשכירב3500 עד 4000 ביטוח לאומי ירויח 6 עד 7 אחוז רבית כאשר היום אין רבית בבנקים כאשר זכאי ירצה לרכוש הדירה הו יקנה רק את הבלוקים במחיר 600000 ש 100000 רווח לביטוח לאומי . את המיגרש הוא לא קונה אבל אם יתעקש ישלם 2500000 מחיר שוק בשיטה הזאת אפשר לבנות בלי סוף דירות והכסף הולך לפנסיות של בזקנים . מאחר ואם יהיה מנהיג רציני בעל חוש מיסחרי אם לא יעק אותו מי לא מוכן שילך הביתה !!!!! הדירות אך ורק לזכאי ששירת המדיה צבא או שרות אחר
    סגור
  • כמה למיונים אתה מציע להכניס לגיטו? (ל"ת)
    רמי 25/09/2016 18:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 82.
    ביבי הוא אוטיסט לוחם ,הכול אצלו נחס,רק ככה הוא יודע
    בא 25/09/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לנהל , וכחלון במקום להביא קבלנים מסין מזיז ניירות, מיסים ,חוקים וכלום לא יוצא לו , זה בגלל שזה לא משהו אמיתי .
    סגור
  • למה להביא מסין? כי אין בישראל בעלי מקצוע.
    VIVI 25/09/2016 18:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כולם יודעים לתת עצות - לעשות בעצמם? כלום.
    סגור
  • 81.
    מר כחלון תרד מהעצים ותדאג ליוקר המחיה
    חני 25/09/2016 15:53
    הגב לתגובה זו
    10 4
    השר כחלון מנסה להסיט את הבעיה העיקרית והיא יוקר המחיה !! מי יכול לקנות דירות שאין כסף לסגור את החודש?? כחלון מבקש רק לגבות מיסים ולא יותר ראשית שידאג שמשכורות יהיו הוגנות ויוקר המחיה הלא שפוי בארצנו יתאזן
    סגור
  • המדינות המצליחות כלכלית הן יקרות, הזולות הן צ'ד, וונוצו (ל"ת)
    שדגכ 26/09/2016 03:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 80.
    כחלון - יש לי הרבה דירות - מאיזה גג אתה רוצה לקפוץ???? (ל"ת)
    פחחחחחחחחח 25/09/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • ספסרות דירות אסורה בארץ הקודש ,יושבים על צוואר האדם
    בא 25/09/2016 16:28
    הגב לתגובה זו
    3 4
    האדם העובד והישר , רק אחד מתוך 6 אנשים בישראל יש חווית מוות קליני חיובית , לא נראלי שאתה האחד הזה . עוד נשמה אבודה וחבל .....
    סגור
  • 79.
    כחלון לא פראייר, או שהמס יעבור או שהתקציב לא יעבור
    אור לגויים 25/09/2016 15:36
    הגב לתגובה זו
    6 3
    לביבי נדמה שהוא מצא פראייר, אז הוא יקבל שיעור חשוב הפוליטיקה, יזחל ויתחנן שכחלון ינהיג את המס. חכו תראו !!
    סגור
  • 78.
    פתאום אני אלפיון עליון ?!ווב לדעת
    קובו 25/09/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אגו אגו אגו של כחלון האויב הכי גדול לאדם . גם עם החוק לא יעבור כחלוןמידפוק אותנו באמצעות חוק אחר . אדם קטן מעניין 3 דירות בפרפריה ואני אלפיון עליון . מר כחלון עם יש רק 50000 בעלי דירות שלישית ומעלה אז רד מאיתנו חולה רוח .
    סגור
  • עוד 300 אלף שח גם אני אלפיון עליון,
    זומזום 26/09/2016 03:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני גר בדירה ששווה 800 אלף ומחזיק עוד דירה שעלתה לי 410 אלף, יש לי 150 אלף ועוד 300 אלף אני קונה דירה , אגב, כולן בפריפריה ...
    סגור
  • 77.
    אל תוותר לשרה וביבי שישלמו מס. (ל"ת)
    כחלון 25/09/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • לשרה וביבי זה לא ידזיז, אבל מי שקנה דירה שלישית לפנסיה
    לימבו 25/09/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יענש
    סגור
  • וגם קנית דירה יד שניה ושילמת מע"מ (ל"ת)
    סיפורי פוגי 25/09/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 76.
    מיסוי של כחלון
    Mni 25/09/2016 15:22
    הגב לתגובה זו
    16 3
    כחלון עלית על עץ גבוה עדיף שתרד ממנו . מה לאדם שעבד 40 שנה קיבל פיצויים ואין לו פנסיה , ובכספי הפיצויים קנה כמה דירות קטנות כדי לפרנס את עצמו ואת בני משפחתו ?האמין לי יש אלפי פנסיונרים כאלה אז אל תגזול מהם את מעט ההכנסה שנותרה להם .אינו חכם היודע לחזור בו בעת שהוא מרגיש שטעה .האמין לי זה יוסף לך עוד מנדטים בבחירות הבאות .רד מזה ותכבד את עצמך , אל תקלקל את הרושם הטוב שיצרת עד כה.
    סגור
  • 75.
    מה הסיבה שהממשלה לא יוזמת בניה? הקבלנים מורידים הילוך
    אלי 25/09/2016 15:15
    הגב לתגובה זו
    7 1
    בלי הגדלת ההיצע לא יהיה פיתרון אמיתי למצוקה וכל מיני פעלולי מס לא יבנו אף דירה נוספת.
    סגור
  • ביבי יצר גם בועת משכנתה (ל"ת)
    בא 25/09/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • יש מספיק דירות כשהמשקיעים ימכרו תדע (ל"ת)
    זוג צעיר 26/09/2016 05:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 74.
    הנה הפיתרון לדיור לזוגות הצעירים במיידי
    אברהם 25/09/2016 15:14
    הגב לתגובה זו
    2 10
    לכל מי שמשכיר דירה יפקיעו אותה לטובת הזוגות הצעירים בחינם
    סגור
  • פתרון יותר טוב: שהמדינה תפקיע את הדירה של אברהם
    שמטוב 25/09/2016 20:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ותחמסור אותה לזוג צעיר. נהרוג שני ציפורים במכה אחת: זוג צעיר ירוויח דירה, אברהם יגורעל ספסל ברחוב ולחא ימצא זמן לבלבל לנו את המוח. אל תידאגו לאברהם. מבחינתו אין חשיבות לרכוש פרטי והוא יהיה מוכן ושמח לנדב את הדירה שלו, כמו שהוא מנדב דירות של אחרים.
    סגור
  • יש 95 אלף שב"חים ו70 אלף מסתננים שתופסים אלפי דירות
    א.ב.ג. 25/09/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    באיזורי ביקוש. שב"חים רובם מאירופה.
    סגור
  • 73.
    תתפטר כבר יאפס מאופס.אתה ויצחקי הבייתה
    שמעון 25/09/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    9 4
    המינימום שמצופה ממך שתודה בכשלונך הגדול ותלך הביתה אתה ויצחקי כפי שהבטחת קבל עם ועדה שתעשה באם המחירים לא ירדו תוך שנה.
    סגור
  • 72.
    סך הכל רוצה להעביר דירות ממשקיעים שרכשו 2 חדרים
    קחלון המשיח 25/09/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    2 4
    שבנויים בטיט וחול .משנות ה 50 המוקדמות. לידי קרן מגוריט שהוא ואנדורן מקימים . כמובן שבעיניו זה תחליף להשקעה בדירה כי מובטח למשקיעים 90% מהרווח כדיבידנד כך שכל משקיע יקבל הכנסה נהדרת של 1000 שח לשנה . אחרי דמי ניהול לאנדורן המהוללה. למה לנגח אותו? על ועדת בכר שלקחה לכם את כל החסכונות שתקתם . אז עכשיו תורכם לשלם בדירות שלכם.
    סגור
  • בדמיונך. כבר לפני 80 שנה בנו בעיקר מלבני סיליקה ושלד
    שמטוב 25/09/2016 20:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבטון מזויין. רק בניה ערבית כפרית השתמשה בחומרים זולים כמו אבני כורכר. כשהייתי ילד ביפו אפילו בית של ערבים עשירים היה מלבני סיליקה ויציקות בטון.
    סגור
  • 71.
    שיידע עמך , ההתנגדות של פוליטקאים שמחזיקים בעצמם דירות!
    משה 25/09/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    4 5
    מחירי נדלן לא יורדים כי הפוליטקאים עצמם לא רוצים בכך. איזה נימוק הזוי זה שאדם חסך כסף לפנסיה בדירה. המדינה צריכה לאבטח את השקעתו הספלוקטיבית של האזרח. ולמה להעלות שיש אנשים בדירות יוקרה .מטרת המס אינה מיסוי הון אלא לשחרר דירות לשוק!
    סגור
  • 120 מושחתים . נשמות אבודות ברובם . ניבחרי ציבור
    בא 25/09/2016 16:31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שמועלים בתפקידם .
    סגור
  • 70.
    לכישלון אין אבות
    אמא 25/09/2016 14:59
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כחלון מנסה להעביר חוק עקום שיאלץ את בעלי הדירות למכור את הרכוש שלהם במקום לשחרר עשרות אלפי יחידות קרקע של המדינה במחיר מוזל לבניה , זאת עיקר הקומבינה . שיחליט הציבור למי הוא דואג באמת . הקומבינה נולדה בתאום מלא עם ביבי נתניהו שמנסה עכשיו לנטוש את הספינה הטובעת כמו עכבר . כחלון יכול היה בקלות להחיל את החוק על הרווחים מהדירות (נדלן מניב) כמו שצריך על פי כל הגיון וצדק ולא עושה זאת בגלל שיצטרך לבטל את מס השבח על הדירות שהכנסותיהן ימוסו . כך או כך המהלכים שלו לא יורידו את מחירי הדירות ובשורה התחתונה , כשלון גדול של פוליטיקאי שהתיימר בגדול וברייש גליי . שוועדת הכספים תקבור את החוק ההזוי הזה סופית אבל שתדאג שחוק אחר צודק יבוא במקומו על מנת לפתור פעם אחת ולתמיד את עניין מחירי הדירות הגבוהים שחונקים את עם ישראל !!!
    סגור
  • 69.
    הבטחות סרק
    אמיר 25/09/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מה בעצם השיג כחלון - הוזיל במספר אגורות כמה מוצרים בסיסים ועזר לכל הטפילים לנהל רמת חיים רצויה להם . מבחינת מעמד ביניים נהיה רק יותר גרוע - פירות וירקות הפכו למותרות , אפילו שמט״ח ירד גם אין הוזלה במוצרי יבוא , בלי להרחיב על דיור . מי שמבטיח ולא מקיים הוא או נוכל או לוזר - לבחירתו של מר כחלון .
    סגור
  • 68.
    כחלון, הצעירים איתך. אל תוותר.
    זוג צעיר 25/09/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    9 11
    הזוגות. הצעירים חסרי הדיור, יודעים שמי שמעלה את מחירי הדירות הם המשקיעים שאוספים דירות ונמנעים מלשלם מס על רווחים. אל תוותר למאיון העליון שרוצה להבריח את הצעירים מהארץ. בינהם ביבי ראש הממשלה.
    סגור
  • לא מאמין שהצעירים כל כך מטומטמים כמו שאתה חושב
    שמטוב 25/09/2016 20:16
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כחלון לא מציע פתרונות אמיתיים של בניה החדשה. במקום זאת הוא מצפה שבעלי דירות יוותרו על רכושם לטובת אחרים, זה עושים רק במשטר קומוניסטי ופשיסטי.
    סגור
  • 68
    דב 25/09/2016 15:37
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מן הסתם תמשיכו להיות זוג צעיר ללא דירה עד 120. מאחל לכם כל טוב והצלחה ושיתגשמו כל שאיפותיכם, אך הצעדים הללו של כחלון=כישלון לא יסייעו לכם במאומה בהשגת דירה. תחליפו דיסקט
    סגור
  • 67.
    קבורה
    אלי 25/09/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    7 4
    החוק ייקבר כמו מפלגתו של כחלון בבחירות הבאות!
    סגור
  • 66.
    חסר אינטליגנציה רגשית
    Tsachir 25/09/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    7 8
    בחברת חשמל הוא לא נגע.בוועדי הנמלים לא נגע .בחרדים שודדי הקופה הוא לא נגע במי כן ?באלה שעבדו וחסכו מפרי עמלם אותו הוא רוצה לחמוס.רק כי אין להם כוח וכמות בוחרים שיעיפו אותו ...
    סגור
  • עבדו חסכו ושיעבדו צעירים לשכירות .ישבו על צוואר האדם
    בא 25/09/2016 16:34
    הגב לתגובה זו
    3 5
    העובד והישר , מחיר דירה היה צריך להיות רבע , רבע ממחירה היום וזה בגלל ספסרי דירות .
    סגור
  • מאיפה בדיוק צריך להיות לצעיר משוחרר, כסף לדירה?
    בן אהרון 27/09/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי מיסים והוצאות על קרקע עולה לבנות דירה בערך 500 אלף. איך בדיוק צעיר בגיל 20 יכול לשלם?
    סגור
  • שכר דירה הוא תשואה נמוכה מאוד. אין אופציות אחרות
    שמטוב 25/09/2016 20:19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לתשואה. בבורסה התשואה האמיתית היא אפס או פחות, פה ושם יש גרגיר תשואה שלא מעיד על הכלל.
    סגור
  • 65.
    הוזלת הדירות
    יון 25/09/2016 14:49
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הדרך היחידה לכך היא לא גימיקים כמו מחיר למשתכן או מס חדש אלהא לבטל עיוותים שקימים כמו השוואת המס בין השכרת דירה לשוק ההון החל מדירה ראשונה ובכדי ליישם זאת חובת דווח לשלטונות המש לפקיד שומה בכדי שלא יהיו התחמקויות בנוסף בעידן שתשואות אגח אפסיות לערב קרנות פנסיה לבנית דיור ציבורי תוך הבטחת תשואה ל10 שנים רק רפורמה רצינית ואמיתית תפטור את הבעיה אך יש בכנסת הרבה חברים עם ניגוד אינטרסים ונגד זה העם צריך להלחם
    סגור
  • 64.
    כחלון צא לנו מהחיים (ל"ת)
    אבי 25/09/2016 14:38
    הגב לתגובה זו
    10 7
    סגור
  • ברור שביבי מחזיר לו על ניגוד העניינים שלו בגז
    קחלון טיפש 25/09/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    6 0
    קחלון צריך לבטל את מס שבח על דירה שלישית ואז ביבי ילמד לקח יפסיד הכנסות וככה קחלון ישיג את מטרתו ויזכה לאהדת כולם
    סגור
  • 63.
    זוכרים את המע"מ 0 של לפיד? כך יקרה גם לכחלון... (ל"ת)
    אברהם הקטן 25/09/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • בהבדל קטן שלפיד בכמה דרגות אינטיליגנציה גבוה מכחלון (ל"ת)
    יוסי 25/09/2016 23:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 62.
    תתחילו לאכוף חוקים ישנים במקום חדשים
    עצוב 25/09/2016 14:29
    הגב לתגובה זו
    3 3
    יש אלפי מעלימי מס על דירות שכורות.... תתחילו לאכוף ולחפש את כל המעלימי מס למיניהם
    סגור
  • 61.
    מניפולטור היסטרי. בושה לקואליציה
    דוידי 25/09/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    7 3
    כאשר הוא מבין שהכופר שהוא רוצה להטיל על מעמד הביניים, כאשר הוא (ראה בניין בחיפה...) וחבריו המחזיקים דירות במליונים רבים מתחמקים, הכבוד שלו נפגע. רק הכבוד כי הרי כל מי שמבין אומר לו שהמס אינו מוסרי ואינו שויוני ולא יביא לתוצאה. מה עושה כחלון? כרגיל ממשיך בשיטת העבודה ההיסטרית: מניפולציות והסתה מתוך מחשבה שהציבור אדיוט ושקל לחמם אותו. עלוב !
    סגור
  • האבסורד שהוא קורה לבעלי הפנסיה השניה אלפיון עליון
    יוסי 25/09/2016 23:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הוא קורא להם אלפיון עליון או זוגות צעירים כדי לגרום לקרע. כחלון אתה לא חכם במיוחד, תאכוף חוקי מס על משתמטי המיסים, וגם על מס הרכישה המופקע נגיע איתך לבג"צ
    סגור
  • 60.
    תגובה לכחלון
    rimonim 25/09/2016 14:21
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אם החוק לא יעבור מתוך שיקול של השרים , תגובתך צריכה להיות שמפלגתך תצא מהממשלה וכך תבוא לסיום דרכיה. כן באם תעשה זאת רק אז תוכל להבחר לבחירות הבאות
    סגור
  • בבחירות הבאות האפס הזה לא עובר את אחוז החסימה (ל"ת)
    יוסי 25/09/2016 20:21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • תגובה
    אזרח 25/09/2016 15:52
    הגב לתגובה זו
    4 1
    זאת הכוונה שלו חשבתה אחרת לגרוף הון פוליטי
    סגור
  • משה כשלון לא יעבור את אחוז החסימה
    שמטוב 25/09/2016 20:28
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לכולם ברור היום שהוא חסר יכולת וכשרון לבצע רפורמה אמיתית רפורמה אמיתית היא לבנות 100 אלף דירות חדשות תוך שנתיים ואחר כך לבנות פחות 50 אלף דירות חדשות כל שנה. של שאר הפטנטים של משה כשלון הם כמו כוסות רוח למת.
    סגור
  • 59.
    אין מקום לאגו
    ג'ו 25/09/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    3 4
    זה לגיטימי לעשות טוב ונכון לעם ישראל ואם מתברר שמהלך מסויים שגוי שמים את האגו בצד ומוותרים .
    סגור
  • 58.
    שלי אסרה על כץ להצביע בנושא הגז
    משקיע גז 25/09/2016 14:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ניגוד עיניינים עכשיו היא אומר שזה זניח. איפה מערכת החוק שתסביר מה מותר ומה אסור?
    סגור
  • 57.
    חשבתי שאמכור דירה ואשלם בנוסף 25% מס שבח (ל"ת)
    אחד העם 25/09/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 56.
    כחלון, תתעלם מהאינטרסנטים. העם איתך.
    ישראל 25/09/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    11 13
    כחלון, המשך בעשייה המצויינת שלך. ותתעלם מכל האינטרסנטים והמשמיצים. העם איתך. בהצלחה
    סגור
  • מזכיר לי את אמרתה של יחימוביץ לשובתי כיל
    ישמעל 25/09/2016 15:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גם היא אמרה אנחנו איתכם אבל ברחה והסתתרה אחרי הבחירות ולא ראיתי שהיא תרמה שקל למפוטר אחד מכיל מילים זה לא כסף
    סגור
  • 56
    דב 25/09/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מעניינת מאד היומרה לומר: "העם איתך." ואני אומר לך, אפילו מעבר להיות כחלון=כישלון מוחלט, "טול קורה מבין עיניך:" אם אינך שליח שלו, אז הינך חסר הבנה יסודית באשר למציאות. מדובר בכישלון מוחלט; חסר ידע ויכולת.
    סגור
  • 55.
    כחלון חצוף!. יש לי 2 דירות קטנות ושליש דירה מירושה
    אני אלפיון עליון?! 25/09/2016 14:02
    הגב לתגובה זו
    11 8
    כל הדירות בפריפריה . שווין הכולל: כ 2 מליון שח. בוא נניח שהן היו גדולות ויקרות יותר ושווין היה 3.5 מליון שח. זה מעמד ביניים ומחיר של צמוד קרקע בפריפריה ... מה ההכנסה החודשית של אנשים בעלי הנדלן שהתייקר? חלקם מרויחים מינימום כולל מי שגר בצמודי קרקע ישנים וחי מקצבאות.
    סגור
  • הטפשים שעשו דיסלייק . הסבירו לי מדוע אני והדומים לי (ל"ת)
    אינם מעמד ביניים 25/09/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 54.
    כחלון לך לכל הרוחות - לך הביתה נמאסת (ל"ת)
    יואב 25/09/2016 14:02
    הגב לתגובה זו
    8 9
    סגור
  • 53.
    הפתרון היחיד להנפיק אג"ח ממשלתיות עם ריבית נורמלית
    משקיע 25/09/2016 14:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    במקום להשקיע בנדל"ן המשקיעים היו קונים אג"חים ממשלתיות נזילות עם ריבית נורמלית מובטחת- במקום לבזבז את הכספים על מחיר למשתכן ועוד תכניות. ואז בבת אחת משקיעי הנדל"ן לא רק שהיו מפסיקים לקנות דירות, הם יתחילו למגכור דירות וקנות את אותן אג"חים.
    סגור
  • זה לחזור לתקופה שלפני ועדת בכר. אבל כולם שכחו את
    חחחח 25/09/2016 15:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפשלה של ביבי עם ועדת בכר. העם לא יצא לרחובות אז כעת תאכלו חרא
    סגור
  • 52.
    תכף הוא יצעק שהערבים רצים לקלפיות, כבר נקבר מזמן (ל"ת)
    פח לון 25/09/2016 13:49
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 51.
    יהנו בעלי שני הדירות
    אחד העם 25/09/2016 13:49
    הגב לתגובה זו
    14 3
    היכונו לרווח של כ 30 אחוז נוספים במחירי השכירות בעלי שני הדירות, שכן ברור שגם אתם תעלו בשלב מסויים את מחירי השכירות רק שאתם תהנו נטו מעליית מחירי השכירות כי בעלי ה3 דירות ישלמו את המס ,מה שבטוח שר האוצר שלכם הולך לרמוס את שוכרי הדירות במקום לטפל בבעיה האמיתית שהיא חוסר בדירות , מר כחלון אתה משחק במשחק סכום אפס מי שישלם את ההפרש הם בוחריך בין היתר שבטח ישנאו את הרגע שהצביעו לך
    סגור
  • כחלון בונה הרבה יותר מקודמיו לתפקיד (ל"ת)
    בר 25/09/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • תגובה
    אזרח 25/09/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כחלון בונה על הכיסא של ביבי וביבי לא יתן לו ניראה לך שביטן הגיע להגיד את מה שאמר על דעת עצמו שכח מזה
    סגור
  • 50.
    ביב משחק אותה אהבל !!
    אור לגויים 25/09/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    15 3
    אם ביבי יצביע בעד המס הרי שללא כל ספק שהוא אין כאן ניגוד עניין כי הוא כביכול מצביע נגד האינטרס האישי שלו ובעד אינטרס לאומי רחב. משחק אותה אהבל רק כדי לתקוע את החוק. לא יעזור לו! לא יצביע? התקציב לא יעבור ושילך לחפש מישהו שינענע אותו .....
    סגור
  • 49.
    כחלון הוא אפס!! נטול השכלה לגמרי... (ל"ת)
    עמוס 25/09/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    12 9
    סגור
  • 48.
    החוק הכי צודק לצמצום פערים
    יצחק 25/09/2016 13:46
    הגב לתגובה זו
    10 14
    החוק הצודק ביותר לצמצום פערים בין שכבות האוכלוסיה-בנוסף תעביר מס עיזבון+חובת דיווח מלא לכולם כמו בארה"ב-למלחמה בהון השחור ואתה רוה"מ הבא!!!!כל הצעירים עוזבים את לפיד ל"כולנו"
    סגור
  • אתה קומוניסט. הקומוניזם הרס כלכלות כי לא שווה להשקיע. (ל"ת)
    שמטוב 25/09/2016 20:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 48-יצחק
    דב 25/09/2016 15:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כשמך כן אתה: יצחק עליך כל מי שקורא את דבריך. צריך להיות חסר הבנה מוחלטת, וחוסר מידע וידע כדי לכתוב את אשר כתבת. רחמים.
    סגור
  • 47.
    מיסוי דירות
    יעקב 25/09/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    6 3
    בדירות שנרכשו "כהשקעה" גרים דיירים שאין ביכולתם לרכוש דירה משל עצמם. אילו יכלו לרכוש דירה, לא היו משלמים את שכר הדירה המופרך שבעלי הדירות דורשים. שאלתי : למי אמורים בעלי הדירות להשכרה למכור את הדירות "המיותרות" ? שאלה נוספת : מה פתרון הדיור המוצע לאלה שאין ביכולתם לרכוש דירה ? האם בעיית הדיור הציבורי הגיעה לפתרון משביע רצון המאפשר לממשלה להסיר את הבעיה מסדר היום ? הממשלה היודעת להטיל מיסים בזריזות ובקלות למטרות עלומות, אולי תתחיל לדאוג לבניית דיור ציבורי להשכרה ותהפוך את הדירות "להשקעה" לנטל מיותר שבעליהן יאלצו למכור במחיר נמוך עקב חוסר כדאיות כלכלית ? רק מיסים, קנסות והיטלים הם פתרונות מבית היוצר של גאוני משרד האוצר הרואים בציבור משלמי המיסים פרה חולבת. שר האוצר הנוכחי, סוחר קטן לשעבר, אינו מצליח לעמוד מול התיאוריות הכלכליות של פקידיו, החיים עדיין בין דפי ספרי הכלכלה, ללא שום קשר למציאות
    סגור
  • 46.
    כחלון תסביר להם שבלי המס אין תקציב
    אור לגויים 25/09/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    8 6
    תלמד לסחוט מהרב גפנמי וחבריו החרדים (חרדים מכך שהחילוניים לא יעבדו קשה כדי לפרנסם)
    סגור
  • 46
    דב 25/09/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    10 2
    כבר הגבתי לדבריך בעבר: אתה אור אינני יודע של איזה חושך, ולגוים, שכנראה אינם חלק מהחברה האנושית. רק בחברה הוטנטוטית כזו אולי יסכימו אתך. מלבד זאת, השנאה שלך לחרדים מסבירה עוד כמה דברים באישיותך.
    סגור
  • 45.
    טיפסת גבוהה מידי
    אחד העם 25/09/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    11 2
    אדון כחלון ,טיפסת על עץ גבוהה מידי וכדאי שתנצל את החבל שקיבלת על מנת לרדת ממנו , מיסוי דירה שלישית לא יועיל בכלום וישלח אותך הביתה ,מכיוון שאנשים לא ימכרו את דירתם אלה רק יעלו את מחירי השכירות בשלב ראשון באחוז מסויים לא גבוהה לאחר שיצטרפו לחגיגה משכירי הדירה האחת יעלו פעימה נוספת ולבסוף יגבו את כל המס מהשוכר הרי העם היהודי אלוף בהמצאת פטנטים ולאחר שאתה לא תשיג את ה800 מיליון עליהם חשבת ,תגרום רק להעלאת מחירי השכירות ומי שירוויחממכך יהיו דווקא בעלי הדירה השניה כי הם ירוויחו את כל העליה נטו
    סגור
  • 44.
    האם נתניהו ימכור דירות בגלל המס בטוח שלא וכך כל הציבור (ל"ת)
    ומחיר הדירות לא ירד 25/09/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • הדירות של נתניהו במקלטי מס (נניח רשומות תחת חברה בע"מ)
    שמטוב 25/09/2016 20:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החוק אינו חל על חברות בע"מ, כי לעשירים במדינה עוזרים.
    סגור
  • 43.
    יש לנו ראש ממשלה אפס
    דרור 25/09/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    6 7
    ראש ממשלה צריך להתעלות על הצרכים הפרטיים שלו ולראות את טובת הכלל . מה זה הוא מנוע מלהגיב ? זה גן ילדים ? אולי אם הבן שלו היה משרת הקרבי הוא לא יהיה יוצא למבצע בעזה בכדי לי לסכן את הבן שלו ?
    סגור
  • 42.
    שקרן ומסית
    ליבי 25/09/2016 13:32
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אנחנו אלפיון עליון???? השתגעת? אנשים מבוגרים שיש לנו 2 דירות קטנות בפריפריה לילדים משלמים מס כחוק שווים מתחת למיליון שח!!!
    סגור
  • 41.
    מס מפנסיונרים
    aaa 25/09/2016 13:31
    הגב לתגובה זו
    10 7
    אני כפסיונר משלם מס על הפנסיה שלי לפי טבלאות מס הכנסה,למה משכירי הדירות שאומרים שהדירות זאת הפנסיה שלהם לא ישלמו מס בהתאם.
    סגור
  • כי הם כבר שילמו מס כשרכשו אותן יא דפקט! (ל"ת)
    דור 25/09/2016 13:52
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • המס ששילמו מזמן החזירו ע"י שכירות מס על פנסיה לא נגמר (ל"ת)
    לדור הדפקט 25/09/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 40.
    קדימה את כחלון לגרש דואג לעשירים על חשבון פרפריה
    יעקב 25/09/2016 13:29
    הגב לתגובה זו
    9 5
    אנו מתקרבים לחנוכה וזאת העת את החושך לגרש בחירות דחוף את כ ח ל ו ן לגרש אין לו מושג בכלכלה פופוליסט נטו חסר יכולות
    סגור
  • 39.
    שום דבר לא ישתנה כל עוד הדרישה לא תגיע
    קשקוש ! 25/09/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהציבור ברחובות , אלה הם קשקושים פוליטים , מתי עובדים של חברה משיגים תנאים טובים? רק שהם מורדים שובתים ויוצאים לרחובות ! !! כל עוד הם יושבים בבית המעסיק ימשיך לנצל אותם ! (ברובם !)
    סגור
  • 38.
    כחלון דואג למעמד הביניים???? ממש לא!!!!!
    אנחנו חנוקים ממיסים! 25/09/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    15 3
    מעמד הביניים משקיע בבורסה ובנדל"ן!! המיסים האלה קורעים אותנו!! וזה אחרי בלי סוף תשלומים למעמ, מס הכנסה וביטוח לאומי וארנונה לעסקים ועוד ועוד..
    סגור
  • צריך להוריד מס על הבורסה בלי קשר למיסוי על הדירה השלישי
    בר 25/09/2016 14:02
    הגב לתגובה זו
    7 1
    המיסוי על הדירה השלישית מבורך ויוציא לשוק הרבה דירות למכירה. יש צורך בהורדת מס על הבורסה על מנת שיעברו משקיעים מנדל״ן לבורסה וכך יקטן הביקוש לדירות להשקעה.
    סגור
  • פעולת סרק
    דורון 25/09/2016 21:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא יוציא דירות לשוק .השכירות תעלה.יהיו העברות במשפחה.והמעט דירות שיצאו לשוק יעברו לדור חדש של משקיעים כי רוב הדירות ישנות ורקובות ומתאימות לשוכרים בלבד.חבל על המיליונים שיוציא האוצצרעל שמאות והערכות שווי הדירות.
    סגור
  • הדירות לא יוצאו למכירה, תהיה הסבה שלהן למטרות אחרות (ל"ת)
    שמטוב 25/09/2016 20:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 37.
    דמגוגיה בגרוש
    סתם אחד 25/09/2016 13:21
    הגב לתגובה זו
    12 3
    אנחנו זוג שכירים ועוד כמה שנים בפנסיה, יש לנו 2 דירות שירשנו מההורים שלי ושלה, הדירות מיועדות לילדים ותוספת לפנסיה המינימלית שיש לנו. אז זה עושה אותנו אלפיון עליון....?
    סגור
  • מה קשר?
    אלכס 25/09/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ואם הייתה יורש עסק זהיר שמכניס רק 5000 ש"ח גם אז הייתה מצפה לא לשלם שום מס ? דמגוגיה בגרוש זו עובדה שלא משלמים מס על רווחי נדל"ן למגורים.
    סגור
  • לא דמגוג. אויל! (ל"ת)
    מעמד ביניים 25/09/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 36.
    שליפות ללא תכלית מהמותן
    סתם אזרח זקן 25/09/2016 13:21
    הגב לתגובה זו
    7 1
    רק שחרור קרקעות - הוזלתם - המדינה תקבל פחות - בנית דירות גם של 3 חדרים - גרתי בכזו שנים - ופיקוח על הקבלנים שיעמדו בתנאים - יוזילו מחירי דירות לקניה וגם להשכ4ה ויאפשרו לזוגות צעירים להתחיל חייהם בדירה משלהם. כל שאר ההחלטות לא יזיזו לבעלי ההון - יפגעו במי שחסך לקנות דירה קטנה לעת זקנה ( לי יש אחת בנוסף לזו שאני גר בה - 35 מ"ר וזו הפנסיה) גם אם יש לו דירות קטנות יותר משתיים. כחלון - בך בחרתי - התאכזבתי . לחמת בחברות הסלולר - כנראה שלא לכל מלחמה למען הציבור אתה מתאים. חבל - כחלון=כשלון
    סגור
  • 35.
    כחלון מבריק אבל אנשים פה בורים אינדוקטרינציה פרו אמריקה (ל"ת)
    גרמני 25/09/2016 13:19
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • 34.
    גם אם זה יעבור בממשלה גפני יקבור אותו !!!
    מושחתים ! 25/09/2016 13:19
    הגב לתגובה זו
    7 12
    זה קרב אבוד ! גם כחלון יודע את זה !
    סגור
  • 33.
    לממשלה עם לפיד, כחלון, סתיו שפיר, יחימוביץ רוזנטל
    לא נצביע 25/09/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    7 5
    טרכטנברג ושמולי. כולם נהנתנים ששיפרו את מעמדם האישי אופורטוניסטים . מפריחי סיסמאות אבל לא מסוגלים לקדם שום דבר חוץ מאוירת מיסים ועוד מיסים ועוד מיסים אין להם מה לחדש לנו חסר רק שיגיעו לשלב ב ' הלאמת רכוש
    סגור
  • איכס שמרנים אגואיסטים בעלי הון נגד טוב לב (ל"ת)
    להקיא 25/09/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • הנאורים והפתוחים והנדבנים בעלי טוב הלב
    להקיא על 25/09/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ממש טוב לב משפריץ מיחימוביץ המסודרת עם משכורת עתק שמעולם לא אמרה מילה נגד בועת הנדלן. ולקחה בשתי ידיים את ההעלאה שכחלון סידר לה במשכרת הצנועה שלה העלאה של 1500 שח לחודש ממש כמו הכנסה של מסכן בפריפריה להקיא על שמולי וסתיו מחממי הכיסא שמזמן סגרו את המינוס בבנק ומתכננים את הקניה לדירה להקיא על הנאור טרכטנברג שמשום מה הבת שלו ישבה באוהלים כי אין לאבא אמא כסף לקנות לה דירה ומעניין שהאיש הנדיב והנאור חזר בו מהמס על הבורסה. להקיא על המתנשאים שחושבים שמישהו צריך לתת להם את כספו או דירתו חינם אין כסף. אבל לא יגידו לו שלום במעלית כי הם בטח אשכנזים נאורים ונדבנים. להקיא על יחימוביץ שלפני הבחירות השתתפה בהפגנות נגד כיל והצטלמה עם לפיד עם המפוטרים ואמרה להם אנחנו איתכם אבל כשלא זכתה בבחירות פירסמו הנאורים פוסטים שהם לא יעזרו יותר לדרום. להקיא עליכם 7 פעמים ביום מנוולים
    סגור
  • 32.
    מעולם לא יצאה נגד בועת הנדלן. תמיד סתמה את הפה
    יחימוביץ 25/09/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אבל כעת כשיש לה הזדמנות לנגח את ביבי ולתרום את חלקה כמושיעת העם האולטימטיבית היא לא מפספסת. מישהו צריך להקים מפלגה שלא תכלול את הקיצוניים בממשלה ואת הבולשביקים. למה אין מישהו שפוי פה????????????
    סגור
  • 31.
    מה הקשר ללפיד? הוא לא מצביע! זה אומר
    יניב 25/09/2016 13:14
    הגב לתגובה זו
    13 1
    כמה אתה בלחץ כחלון. המדיניות שלך מתרסקת.
    סגור
  • 30.
    כחלון, אתה פופוליסט עלוב. שר אוצר ליצן (ל"ת)
    רמי 25/09/2016 13:14
    הגב לתגובה זו
    11 6
    סגור
  • 29.
    והלוואי שממשלת ביבי תיפול כבר כי נכשלתם
    קחלון תתפטר 25/09/2016 13:13
    הגב לתגובה זו
    13 1
    גם ככה אין לצעירים כסף לקנות דירה לא עוזר מחיר למסתכן כי הבורסה התרסקה ותתרסק עוד. מי שחסך כסף לדירה הפסיד את הכסף בבורסה עם מס ועם ירידות רצחניות. לצעירים אין כסף . הממשלה עדיין ממשיכה למכור קרקעות ביוקר אם הגז והאשלג זה של הצבור אז גם הקרקעות תחלקו חינם לקבלנים שיבנו
    סגור
  • 28.
    כחלון כישלון ולא חכם. מנסה לפגוע! (ל"ת)
    יוני 25/09/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 27.
    וכחלון הטפלון בדרך לגבעת אולגה
    החוק בדרך לפח 25/09/2016 13:10
    הגב לתגובה זו
    10 4
    מחכה לו ג'וב מרופד מליונים אצל קובי מימון לא סתם הוא העלים בשקט את חוק מס רכוש על קרקעות לבניהקל להיטפל ל משקיעי הנדלן שעושים את עבודת המדינה
    סגור
  • 26.
    קשקשן גדול
    אני 25/09/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    7 2
    הוא כמו רבים לפניו לא יודעים מה לעשות לאחר שהבטיחו . פשוט תקוע עם הבטחה שהוא לא יודע לקיים אותה . ככה זה כשנותנים למישהו שלא מבין כלום .
    סגור
  • 25.
    צעירים תתעוררו וצאו להפגין
    גיא 25/09/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    8 7
    קומץ בעלי דירות מעוניין לשעבד אתכם לנצח נצחים בשכר דירה מופקע. התפקדו למחאת הדיור בפייס וצאו מהאדישות ההזויה שלכם כדי שלא תגורו עם ההורים עד גיל 50
    סגור
  • לא יצא מזה כלום בפעם שעברה חוץ מכמה הומלסים ב״על פרשת ד (ל"ת)
    בר 25/09/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 24.
    גם אני בלחץ המחירים יעלו
    כחלון צודק 25/09/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    2 4
    גם אם תשחרר קרקעות.
    סגור
  • 23.
    לא מפספסת שום הזדמנות להראות כמה היא צדיקת הדור
    פחממוביץ 25/09/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    6 1
    היא וירון זליכה ממש מקסימים מליונרים בולשביקים ממש הולך יחד עסוקים בהסתה וזריית חול בעיני הצבור עם צדקנותם השקופה והעלובה . העיקר הגז תקוע . וביבי נחוש
    סגור
  • 22.
    היה ברור שלא עובר (ל"ת)
    יוס 25/09/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 21.
    כחלון צריך להלחם בקבלנים - ולא באזרחים שקנו דירות
    בן 25/09/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    13 8
    וגם יזמים וספסרי הקרקעות - כלומר עובדי האוצר - ולבנות בתים. הוא יעלם בבחירות הבאות או יחזור לליכוד.
    סגור
  • צריך לחלק קרקעות לקבלנים חינם כדי שיבנו בזול
    כחלון הבולשביק 25/09/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אם גפני הצדיק וכל הבולשביקים אמרו שהגז וכיל שייכים לעם אז למה לא האויר והקרקעות?
    סגור
  • 20.
    החוק לא יעבור
    כחלון אם לא תאיים 25/09/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    8 3
    ביבי עובד עליך הוא יגרום לחוק לא לעבור.
    סגור
  • 19.
    אין מה להשוות בין כחלון הטיפש והמרושע ללפיד הטיפש והרשע
    כחלון טיפש 25/09/2016 13:06
    הגב לתגובה זו
    13 9
    שניהם קורצו מאותו חומר מטופש ופופוליסטי. כל אחד בתורו גרם נזקים לצבור ברוב טיפשותו. חבל שכולם שכחו מי האהבל שהביא את מס שבח על דירה שניה. ובכך מנע מכירת נכסים והעשיר את האוצר (זה לפיד הגאון הכלכלי) וזה גם אותו אחד שיחד עם אנדורן מהאוצר הביאו למכה הסופית לבורסה עם חובת הגשת דוח מחזור . מה שגורם לרבים לא להשקיע בבורסה. וזה גם אותו חכם שסירב למכור את כיל רק שכח שכיל מזמן נמכרה ואפילו פעמיים. פופוליסט בשקל . ואין הבדל בינו לבין הצדיק קחלון גם הוא מרושע עם פה גדול וטיפש ותוכניתו מחיר למשתכן אפילו גרועה יותר מתוכנית לפיד עם מעמ 0. כחלון מתגלה כשתלטן כוחני ותוכניתו מחיר למסכן עלובה משפילה עם הגרלות שמעשירות את האוצר ועם מקומות לא מבוקשים כך שהוא הפך את כל הצעירים למשקיעים אף אחד לא רוצה לגור בדירה במקומות נידחים. מזמן לא היה פה אוסף של חכמי חלם וכולם בממשלה אחת עם ישראל ממש מסכן אבל גם טיפש
    סגור
  • באמת אין מה להשוות -יאיר לפיד פי אלף טוב יותר (ל"ת)
    בני 25/09/2016 14:10
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • מי החכם עושק מאזרחים ללא דירה בלי מס כמוך? (ל"ת)
    חזיר לא חכם 25/09/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • דירה? הממשלה נותנת לך משכנתא של מליון שח בריבית
    למה שלא תקנה 25/09/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נמוכה. אתה יכול לקנות 2 חדרים בחולון בת ים או פת אבל זה לא נאה לך חזיר לוזר אתה רוצה דירה חינם עם שומר חדר כושר כדי להראות את השרירים המנופחים שלך לכולם שלא ישימו לב שבראש יש קופסת קק"ל עם שקל שמשקשקת כמו מליון דולר.
    סגור
  • 18.
    ההתנגחות בלפיד שאינו בקואליציה
    בונו 25/09/2016 13:06
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מעידה על מחיקת מפלגתו של כחלון...כאשר ביבי לוקח אותו למסע פינוקים בניו יורק במקום מימן המקורב עלאק.
    סגור
  • 17.
    כחלון המניפולטור
    רענן 25/09/2016 13:03
    הגב לתגובה זו
    13 5
    כחלון בוגד בקואליציה. הוא מנסה לגייס את השמאל הקיצוני כדי לתמוך ב"מס הכבוד" הבלתי שוויוני והבלתי צודק שלו.מוכר סיפורים על זוגות צעירים וחיילים ממלצרים. האיש פתטי ונלחם לא על הצדק אלא על הכבוד.
    סגור
  • מהליכוד
    יפרוש 25/09/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ויחבור לשמאל הסוציאליסטי
    סגור
  • מצידי שיחבור גם לבלד, אם יסכימו לקבל נפל כזה (ל"ת)
    משכיר 26/09/2016 21:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    לא הוגן
    ירון 25/09/2016 13:03
    הגב לתגובה זו
    12 15
    כחלון מה שאתה עושה זה לא שביוני.אנשים חיים מזה שילמו מסים וזה לא יכול להיות שחלק מהעם ישלם וחלק לא .מסים זה לכולם וזה שיש לאנשים דירות לא צריך לקבל עונש .לא זה מה שיוריד את מחיר הדירות כמובן שיש עוד סיבות ...לא בוחר בך יותר
    סגור
  • שטויות במיץ עגבניות
    אור לגויים 25/09/2016 13:58
    הגב לתגובה זו
    5 3
    המיסים על הנדל"ן הם הדבר ההוגן ביותר. כל אזרח משלם מס על כל רווח או הכנסה, חוץ ממשקיעי הנדל"ן. למה? בגלל העלייה ההמונית מחבר העמים, בשנות התישעים ועל מנת להתגבר על בעיית מחסור בדירות להשכרה החליטה הממשלה לבטל באופן זמני, את המיסים לכמה שנים. מאז עברו 26 שנים ומשום מה הזמני נמשך. עם ישראל ראה כי טוב ולכן הנדל"ן הפך להשקעה מועדפת ולרוכשי דירות למגורים לא נשארו דירות כי המשקיעים רכשו את כולן וגרמו לאינפלציה המחירים. עכשיו כחלון עושה סדר ומחזיר את השפיות. זה הכל !!!
    סגור
  • 15.
    במקום למחוסרי דירות (ל"ת)
    ביבי דואג לנדלנסטים 25/09/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • הלוואי שביבי היה דואג למישהו (ל"ת)
    יוסי 25/09/2016 23:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    כחלון
    רון 25/09/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    9 4
    איך בדיוק זה יתרום אף אחד לא ימכור.... רק יעלו את שכר הדירה ויפגע בצעירים יגרום למיתון ואבטלה כי מה שמניע את גלגלי הכלכלה הם המשקיעים והם יצאו אם הכסף לח"ל אז איפה החכמה כשיהיה מיתון כחלון כבר לא יהיה שר אוצר אז מה אכפת לו ואין לי אפילו דירה אחת הגיון בריא
    סגור
  • איפה עברת אינדוקטרינציה אמריקה? (ל"ת)
    חחח 25/09/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 13.
    זאת שהתפארה שיש לה חושי נדלן ממש טובים חחחח
    יחמוביץ הצבועה 25/09/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    8 2
    וסיפרה שהיא גמרה את המשכנתא. והרויחה מליונים מגאונותה נכון שהיא לא צריכה לדאוג ? יש לה פנסיה מרשעות השידור ויש לה משכרת נאה והטבות מהכנסת. והגברת הצדיקה לא מחתה נגד העלאת השכר שלה בכנסת ב 1500 שח לחודש שזה בערך מחצית מהכנסות שכר דירה עלובה באיזה חור במדינה . לה אין דאגות פרנסה משכורת עתק, פנסיה, חסכונות השבע לא רואה את הרעב. לכן היא יכולה להרשות לעצמה מס על דירה שלישית אם לא היתה לצבועה הזאת פנסיה בשמיים אזי היתה קונה עוד 5 דירות. ממשלת הצבועים ההרסנית והרצוג עוד חושב שהיא תביא לו קולות . לא היא ולא שפיר ולא רוזנטל ולא טרכטנברג . עדיף היה שתשתוק ולא תנצל את קשריה בתקשורת להפיץ רעל לטיפשם שאוכלים את הולקשים שלה שהתמלוגים מהגז וכיל יגיעו לצבור לרווחה חינוך ובריאות במקום למתנחלים ולחרדים. עם טיפש מגיע לו אחת כזו בכנסת
    סגור
  • חחח, ממש קונים את הסחת הדעת של כחלון, אתה כנראה נואש (ל"ת)
    משכיר 26/09/2016 21:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    כחלון תותח אבל עומד מול רשעים (ל"ת)
    דואגים לעצמם 25/09/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    10 10
    סגור
  • כחלון תותח שיורה עקום ולא פוגע במטרה ....
    יוסף 25/09/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הוא פוגע במטרות חסרי חשובות ולא מפוצץ את הבעיה עצמה הוא מפוצץ מטרות סרק וגורם להרס
    סגור
  • כחלון תותח? הוא אפילו לא קפצון, הוא סתם בדיחה עלוב (ל"ת)
    מיקי 25/09/2016 13:13
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • 11.
    המסכנים היחידים רוב הלא זוכים שיממנו בעתיד את הגרעון (ל"ת)
    משקיע מתמיד 25/09/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 10.
    למה אני חושב שהחוק חכם, וישחרר זרם של דירות למכירה:
    גדי 25/09/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    23 6
    כחלון צודק, מאז 2007 בכל שנה עוד 25,000 משפחות קיבלו סטטוס חדש של "משקיעי נדלן". זה המון. אלו 25,000 דירות פחות בשוק. נכון שהן מוצעות להשכרה, אבל הבעיה החריפה היא במחירי הנכסים ולא בשכר הדירה. שכר הדירה עולה בקצב איטי יותר מהעליה בשכר החציוני, כבר לפחות 4 שנים, הוכחה לכך שההיצע כן עלה. לכן יש לעשות הפרדה בין היצע כולל והיצע למכירה. ההיצע למכירה תקוע כי המשקיעים לא מעוניינים למכור הלאה. הם לא השתכנעו שהמחירים עומדים לרדת, והם לא מבסוטים מהתשואה שהם יוכלו לקבל על כסף מזומן בבנק. אם כחלון יצליח לגרום ל 200,000 משקיעים לשחרר את הדירות למכירה, המחירים לא רק יירדו הם יצנחו. לדעתי רק כדי להבטיח שלא יצליחו להקפיץ שכר דירה, הוא לא הטיל מס כבד על כל המשכירים, אלא רק על בעלי דירה שלישית. בצורה כזו 85% מהדירות להשכרה בשוק אינן מושפעות.
    סגור
  • 9.
    דירה שלישית
    יצחק 25/09/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    6 3
    בזה שאתה רוצה מס על דירה שלישית אתה לא עוזר לזוגות צעירים אתה עושה להם נזק מפני שאת המס יגלגלו על השוכרים מפני שהרבה משכירי דירות הם היו עצמאים וכיום הם גמלאים אין להם פנסיה והשכירות זאת הפנסיה שלהם.תחשוב ואל תירה גזרות פפוליסטיות מהמותן.נתראה בבחירות.
    סגור
  • מס לפי טבלאות מס הכנסה
    aaa 25/09/2016 13:35
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שישלמו מס כמו כל פנסיונר שהיה שכיר.
    סגור
  • שלם אתה מס רכישה 8% ומס שבח %25 מינימום על הפנסיה (ל"ת)
    bbb 25/09/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 8.
    מדינה שמרנית שמגינה על בעלי הון (ל"ת)
    החלש נרמס 25/09/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 7.
    תפרוש מהממשלה
    אם נתניה יתרפד 25/09/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אתה צודק ביבי לא מעוניין שמחירי הנדלן ירדו.
    סגור
  • 6.
    יאיר לפיד לא בקואלציה אבל לכחלון לא אכפת לעשות
    בני 25/09/2016 12:57
    הגב לתגובה זו
    6 1
    עליו סיבוב
    סגור
  • 5.
    הדבר היחיד שיראה בעתיד גרעון גרעון גרעון (ל"ת)
    משקיע מתמיד 25/09/2016 12:57
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 4.
    כל הזוכים מראש מודיעים להם סכום הזכייה נראה לכם שהם
    משקיע מתמיד 25/09/2016 12:56
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ימכרו פחות מהשוק זו עסקת חייהם
    סגור
  • 3.
    לעולם לא ירדו פשוט אתה מחלק מתנות וגם זה טוב (ל"ת)
    משקיע מתמיד 25/09/2016 12:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    חבל שלא פנית כשכחלון נמנע על הגז ! (ל"ת)
    סיפולוקס 25/09/2016 12:54
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    קשקשן ללא כישורים לתפקיד
    כלכלן 25/09/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    12 3
    הרי טענת שאתה מעונין ביותר דירות לזוגות צעירים, נראה לך שהאלפיון העליון סופר אותך? אתה פוגע כרגיל במעמד הביניים והנמוך.אתה בושה למשרד
    סגור
  • להעביר את המס לשוכרי הדירות
    רון 26/09/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    2 1
    להעלות את השכירות כבר עכשיו !
    סגור